Re: Основні міфи про електромобілі |
4 листопада 2017 19:43:37 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
4 листопада 2017 20:15:07 IP/Host: 37.73.249.---
|
Розгорнути попередні цитати...Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?Багатоквартирні будинки - то взагалі зовсім інша історія. Ніхто скидати провод з квартири для зарядки авто не буде.В Україні буде
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 01:38:45 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 01:54:47 IP/Host: 31.43.77.---
|
тій. Сам літій є набаґато дефіцитніший за нафту.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 02:09:26 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Розгорнути попередні цитати...Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?Оптимальні режими роботи цих двох типів акумуляторів - діаметрально відрізняються.
Кислотний акум працює в режимі постійної підзарядки і не терпить глибокої розрядки, яка його вбиває.
Літієві акуми люблять працювати в циклі: глибока розрядка - повна зарядка... А режим постійної підзарядки їх убиває.
Це - мої власні дослідження, які я неодноразово проводив на автомобілях, лептопах і телефонах.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 02:43:33 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?Оптимальні режими роботи цих двох типів акумуляторів - діаметрально відрізняються.
Кислотний акум працює в режимі постійної підзарядки і не терпить глибокої розрядки, яка його вбиває.
Літієві акуми люблять працювати в циклі: глибока розрядка - повна зарядка... А режим постійної підзарядки їх убиває.
Це - мої власні дослідження, які я неодноразово проводив на автомобілях, лептопах і телефонах.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 03:16:21 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?Оптимальні режими роботи цих двох типів акумуляторів - діаметрально відрізняються.
Кислотний акум працює в режимі постійної підзарядки і не терпить глибокої розрядки, яка його вбиває.
Літієві акуми люблять працювати в циклі: глибока розрядка - повна зарядка... А режим постійної підзарядки їх убиває.
Це - мої власні дослідження, які я неодноразово проводив на автомобілях, лептопах і телефонах.Lithium Ion Technologies - 12V 75AH Advanced Deep Cycle Lithium Battery - Solar, Marine, RV, Golf Carts, Performance
Be the first to review this item
Price: $999.95 & FREE Shipping
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 03:28:44 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Оптимальні режими роботи цих двох типів акумуляторів - діаметрально відрізняються.
Кислотний акум працює в режимі постійної підзарядки і не терпить глибокої розрядки, яка його вбиває.
Літієві акуми люблять працювати в циклі: глибока розрядка - повна зарядка... А режим постійної підзарядки їх убиває.
Це - мої власні дослідження, які я неодноразово проводив на автомобілях, лептопах і телефонах.Lithium Ion Technologies - 12V 75AH Advanced Deep Cycle Lithium Battery - Solar, Marine, RV, Golf Carts, Performance
Be the first to review this item
Price: $999.95 & FREE Shipping12 Х 75 = 900 Ват.год... Тисяча доларів за ємність 0,9 кВт.год?
То скільки ж тоді акумулятор до "тесли" коштує?
$100 000??? $120 000???
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 03:35:17 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...
Lithium Ion Technologies - 12V 75AH Advanced Deep Cycle Lithium Battery - Solar, Marine, RV, Golf Carts, Performance
Be the first to review this item
Price: $999.95 & FREE Shipping12 Х 75 = 900 Ват.год... Тисяча доларів за ємність 0,9 кВт.год?
То скільки ж тоді акумулятор до "тесли" коштує?
$100 000??? $120 000???
Не знаю скільки до тесли, а до Ліфа 24 кВт год акум коштує 6500 з установкою
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 03:42:41 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...12 Х 75 = 900 Ват.год... Тисяча доларів за ємність 0,9 кВт.год?
То скільки ж тоді акумулятор до "тесли" коштує?
$100 000??? $120 000???
Не знаю скільки до тесли, а до Ліфа 24 кВт год акум коштує 6500 з установкоюА якщо вірити Islander'у, то повинен коштувати $26 667 (без інсталяції).
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 03:45:43 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не знаю скільки до тесли, а до Ліфа 24 кВт год акум коштує 6500 з установкоюА якщо вірити Islander'у, то повинен коштувати $26 667 (без інсталяції).Це офіційна ціна Ніссану.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 03:55:30 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...А якщо вірити Islander'у, то повинен коштувати $26 667 (без інсталяції).Це офіційна ціна Ніссану.Значить, Islander збрехав, що ємність 0,9 кВт год коштує 1000 доларів.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 04:49:07 IP/Host: 104.236.141.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 05:44:03 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Вчергове констатую тупість людства і жадібність бариг.
Що тільки не робитимуть, вичавливатимуть водород та метан з каміння,
розвмножуватимуть водорості, власноруч пердітимуть в бак, що завгодно,
працюватимуть з будь-яким робочим тілом-посередником, всруться,
але не визнають що енергія навколо і її стільки, що вистачить усім.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 06:12:46 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Вчергове констатую тупість людства і жадібність бариг.
Що тільки не робитимуть, вичавливатимуть водород та метан з каміння,
розвмножуватимуть водорості, власноруч пердітимуть в бак, що завгодно,
працюватимуть з будь-яким робочим тілом-посередником, всруться,
але не визнають що енергія навколо і її стільки, що вистачить усім.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 09:00:41 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 09:04:40 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Я знаю одне дуже вигідне джерело безкоштовної енергії.
Треба позакривати всі оті модні спортзали (фітнес-клуби), в яких довбодятли переганяють власне підшкірне сало в тепло, вологу і сморід.
А всіх тих довбодятлів вигнати на оживльонниє автомагістралі - нехай штовхають автівки. Прошу запатентувати мій винахід.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 09:12:44 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я знаю одне дуже вигідне джерело безкоштовної енергії.
Треба позакривати всі оті модні спортзали (фітнес-клуби), в яких довбодятли переганяють власне підшкірне сало в тепло, вологу і сморід.
А всіх тих довбодятлів вигнати на оживльонниє автомагістралі - нехай штовхають автівки. Прошу запатентувати мій винахід.Шо, в Каліфорнії бензин подорожчав?... А мені пох...
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 09:20:48 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Я знаю одне дуже вигідне джерело безкоштовної енергії.
Треба позакривати всі оті модні спортзали (фітнес-клуби), в яких довбодятли переганяють власне підшкірне сало в тепло, вологу і сморід.
А всіх тих довбодятлів вигнати на оживльонниє автомагістралі - нехай штовхають автівки. Прошу запатентувати мій винахід.Шо, в Каліфорнії бензин подорожчав?... А мені пох...Бензин - такий же енергоносій, як і електрика. Єдина різниця між ними - одиниці вимірювання.
Електрице вимірюється кіловат годинами, а бензин - галонами. Все воно коштує грошей.
І ще: порожній бензобак коштує лічені долари, а порожній акумулятор до Ліфа коштує - ОГО-ГО...
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 16:02:23 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...12 Х 75 = 900 Ват.год... Тисяча доларів за ємність 0,9 кВт.год?
То скільки ж тоді акумулятор до "тесли" коштує?
$100 000??? $120 000???
Не знаю скільки до тесли, а до Ліфа 24 кВт год акум коштує 6500 з установкоюА якщо вірити Islander'у, то повинен коштувати $26 667 (без інсталяції).
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 16:04:45 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...Шо, в Каліфорнії бензин подорожчав?... А мені пох...Бензин - такий же енергоносій, як і електрика. Єдина різниця між ними - одиниці вимірювання.
Електрице вимірюється кіловат годинами, а бензин - галонами. Все воно коштує грошей.
І ще: порожній бензобак коштує лічені долари, а порожній акумулятор до Ліфа коштує - ОГО-ГО...Електрика мені нічого не коштує. А на твій бензин ще додали 12 центів додаткових податків за галон
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 16:42:24 IP/Host: 188.166.93.---
|
Розгорнути попередні цитати...Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?Оптимальні режими роботи цих двох типів акумуляторів - діаметрально відрізняються.
Кислотний акум працює в режимі постійної підзарядки і не терпить глибокої розрядки, яка його вбиває.
Літієві акуми люблять працювати в циклі: глибока розрядка - повна зарядка... А режим постійної підзарядки їх убиває.
Це - мої власні дослідження, які я неодноразово проводив на автомобілях, лептопах і телефонах.
фуп лучший форум.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 19:31:24 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...А якщо вірити Islander'у, то повинен коштувати $26 667 (без інсталяції).Це офіційна ціна Ніссану.Значить, Islander збрехав, що ємність 0,9 кВт год коштує 1000 доларів.
Re: Основні міфи про електромобілі |
5 листопада 2017 19:41:29 IP/Host: ---.64.103.87.rev.vodafone.pt
|
Розгорнути попередні цитати...Це офіційна ціна Ніссану.Значить, Islander збрехав, що ємність 0,9 кВт год коштує 1000 доларів.Я тут мучився. ґуґлив для ньоґо.
А він ше обзивається.
Це зрозуміло, що чим більша батарея тем менша питома ваґа. Плюс всілякі субсидіі. І ми обґоворювали не батарею нісана, а чому не заміняють свинцевий акк на літієвий для сяртера.
1. Ціна
2. Свинцевий акк може дати 800 ампеер стартеру в холодну поґоду. Для звичайноґо літієвоґо це коротке замикання і він дасть дуба із ґарним димком. Є якісь ґібридні аккумулятори які називають літієвими, але то маркетінґ- там шість банок, тобто вольтаж звичайноі свинцевоі батареі ну і ваґа відповідна.
https://www.amazon.com/Lithium-Ion-Technologies-Advanced-Performance/dp/B076JLSQNT