Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бюджетна тесла: перші враження

Re: Бюджетна тесла: перші враження

Дякую Маковію-цікава інформація. (tu)
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

По першому абсолютно не згоден. Нам потрібні електромобілі, які возитимуть людей на роботу та на шопінг, використовуючи енергію, взяту від сонця без забруднення навколишнього середовища в містах
По другому - зменьшення вартості польотів дозволить бізнесу використовувати орбіту, не лише урядам.

Тобто люди настільки отупіли, що більше не в змозі самі водити машину?  :)  Ти спитай думки автомеханіків, автолюбителів, та й навіть спеціалістів по штучному інтелекту - всі тобі скажуть, що машина з автопілотом без втручання людини - це маразм. Штучний інтелект знайде дані і проаналізує, а вже людині приймати рішення.
Тобто бізнес без Маска супутники не запускав?  :)  І космос - це лише супутники? Чи набагато більше? А що зроблено для досягнення набагато більшого? Да ніфіга - ті ж технології що в 1960 році. Де новий двигун для космічного корабля для міжпланетних польотів? Нема. Чи будемо літати на Марс - 3 роки туди і 3 роки назад. А, забув - білет на Марс це в один кінець. А зміст тоді освоєння Марсу? Хто буде наприклад забирати корисні копалини з Марсу і везти їх назад на Землю? Автоматичні кораблі? Чудово! Тоді навіщо посилати людей на Марс взагалі? Роботів з "прославленим штучним інтелектом" і хай вкалують там на Марсі, правда?  :)
Прикро, що США з країни розумак перетворились на країну безмозкових дибілів-споживачів, яких розводять як лошків і через яких прогрес йде дуже повільно :(
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Це все було до нього. Він просто загорнув це у красіву нову якісну обгортку і талановито втюхав юзерам. Геній маркетингу! Це я без стьобу кажу.

+1000000000000
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Тобто люди настільки отупіли, що більше не в змозі самі водити машину?  :)  Ти спитай думки автомеханіків, автолюбителів, та й навіть спеціалістів по штучному інтелекту - всі тобі скажуть, що машина з автопілотом без втручання людини - це маразм. Штучний інтелект знайде дані і проаналізує, а вже людині приймати рішення.
Тобто бізнес без Маска супутники не запускав?  :)  І космос - це лише супутники? Чи набагато більше? А що зроблено для досягнення набагато більшого? Да ніфіга - ті ж технології що в 1960 році. Де новий двигун для космічного корабля для міжпланетних польотів? Нема. Чи будемо літати на Марс - 3 роки туди і 3 роки назад. А, забув - білет на Марс це в один кінець. А зміст тоді освоєння Марсу? Хто буде наприклад забирати корисні копалини з Марсу і везти їх назад на Землю? Автоматичні кораблі? Чудово! Тоді навіщо посилати людей на Марс взагалі? Роботів з "прославленим штучним інтелектом" і хай вкалують там на Марсі, правда?  :)
Прикро, що США з країни розумак перетворились на країну безмозкових дибілів-споживачів, яких розводять як лошків і через яких прогрес йде дуже повільно :(

По перше питати автомеханіків про штучний інтелект.... Ти це серйозно...  :laugh:

По друге - я про зменьшення собівартості польотів. Це спричинить більш широке комерційне використання орбіти.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Да были но прогресса в них не было. А сейчас это индустрии благодоря ему выходят на новый уровень. И это не коробочка на столе.

Если бы умные люди большинство которых идут в финансы, софт, маркетинг начали работать как маск с железом. Развывая сталиварную отрасль, атомную, строительство, приборотехника и тд. Мы могли бы жить уже в совсем другом мире

Умные люди может того и не идут, потому что у них не получается так лошить манюпаса как Маск. Он создал принципиально новый ракетный двигатель? Нет. Он создал технологию постройки межпланетных городков? Нет. Возвращение частей ракеты? Так это Спейс Шаттл был и Буран (у Бурана ракета-носитель Энергия могла нести отдельный груз в дополнение к космическому челноку). Надо было двигаться дальше. Фон Браун кажется предлагал группу из кучи кораблей для колонизации планет. Были еще идеи атомного двигателя для космического корабля. Где это все?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

По перше питати автомеханіків про штучний інтелект.... Ти це серйозно...  :laugh:

По друге - я про зменьшення собівартості польотів. Це спричинить більш широке комерційне використання орбіти.

Орбіти і все? А ти в курсі про захаращення орбіти старими супутниками? Ну так нафіга тоді космос, якщо все що треба це "орбіта"?
А хто має вирішувати про штучний інтелект? Дибіл-манюпас який перетворився з людини розумної на тварину консюмера, якій тільки треба пошопитись і пожерти? Повторюю: штучний інтелект не для заміни людини, а для допомоги в прийнятті рішень. Рішення ж буде далі приймати безпосередньо людина.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Орбіти і все? А ти в курсі про захаращення орбіти старими супутниками? Ну так нафіга тоді космос, якщо все що треба це "орбіта"?
А хто має вирішувати про штучний інтелект? Дибіл-манюпас який перетворився з людини розумної на тварину консюмера, якій тільки треба пошопитись і пожерти? Повторюю: штучний інтелект не для заміни людини, а для допомоги в прийнятті рішень. Рішення ж буде далі приймати безпосередньо людина.

Орбіту треба захерачити по повній. Тоді з'явиться бізнес з очистки орбіти  ;)
Штучним інтелектом поки що займається МІТ та Гугл, а не слюсарі. Але так, рішення приймають люди... Поки що....
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Щось я не бачу де ті мільярди

Показати зображення...
Доречі сума в 4.9 млрд взята нізвідки була використана нафтовими компаниями проти його бізнесу

1. Читай гілку, якщо щось цікавить.  Я більше не буду по п‘ятому разові повторяти персонально тобі.

2. Цифра $4.9 мільярдів публікувалась в американських ЗМІ. Такі дані не беруться «нізвідки» і не публікуються без серйозної перевірки. Тому що за подібні «неточності» можна загриміти в суд з астрономічними сумами компенсацій і штрафів, і навіть втратити ліцензію.

3. На твоєму графіку дані по лише Теслі. В той час коли йде мова про ТРИ КОМПАНІЇ Маска. Тесла одна із них.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Тобто люди настільки отупіли, що більше не в змозі самі водити машину?  :)  Ти спитай думки автомеханіків, автолюбителів, та й навіть спеціалістів по штучному інтелекту - всі тобі скажуть, що машина з автопілотом без втручання людини - це маразм. Штучний інтелект знайде дані і проаналізує, а вже людині приймати рішення.
Тобто бізнес без Маска супутники не запускав?  :)  І космос - це лише супутники? Чи набагато більше? А що зроблено для досягнення набагато більшого? Да ніфіга - ті ж технології що в 1960 році. Де новий двигун для космічного корабля для міжпланетних польотів? Нема. Чи будемо літати на Марс - 3 роки туди і 3 роки назад. А, забув - білет на Марс це в один кінець. А зміст тоді освоєння Марсу? Хто буде наприклад забирати корисні копалини з Марсу і везти їх назад на Землю? Автоматичні кораблі? Чудово! Тоді навіщо посилати людей на Марс взагалі? Роботів з "прославленим штучним інтелектом" і хай вкалують там на Марсі, правда?  :)
Прикро, що США з країни розумак перетворились на країну безмозкових дибілів-споживачів, яких розводять як лошків і через яких прогрес йде дуже повільно :(
роскосмос, у которого цена была минимальная на тот момент - запускал за 110-120 лямов, маск уронил цену до 62 лямов, чуть ли не в 2 раза. Он может уронить цену еще на 20-30% как минимум, но счас у него и так полный портфель заказов на несколько лет вперед.

Что касается людей водящих машину - посмотри статистику по тесле после того как там появился автопилот. По моему чуть ли не в 2 раза упало число аварий, а значит и травмированных и погибших людей.

Впрочем, чего я с дебилом то спорю....
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Умные люди может того и не идут, потому что у них не получается так лошить манюпаса как Маск. Он создал принципиально новый ракетный двигатель? Нет. Он создал технологию постройки межпланетных городков? Нет. Возвращение частей ракеты? Так это Спейс Шаттл был и Буран (у Бурана ракета-носитель Энергия могла нести отдельный груз в дополнение к космическому челноку). Надо было двигаться дальше. Фон Браун кажется предлагал группу из кучи кораблей для колонизации планет. Были еще идеи атомного двигателя для космического корабля. Где это все?

Вот именно што нету. Бо вместо поддержки наши людишки, почему то думают что их лошат а не делают рентабельными вещи на которые не способны такие гиганты как совок штаты ес китай и идт.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

1. Читай гілку, якщо щось цікавить.  Я більше не буду по п‘ятому разові повторяти персонально тобі.

2. Цифра $4.9 мільярдів публікувалась в американських ЗМІ. Такі дані не беруться «нізвідки» і не публікуються без серйозної перевірки. Тому що за подібні «неточності» можна загриміти в суд з астрономічними сумами компенсацій і штрафів, і навіть втратити ліцензію.

3. На твоєму графіку дані по лише Теслі. В той час коли йде мова про ТРИ КОМПАНІЇ Маска. Тесла одна із них.

Так на теслу больше всего и гонят из трех спейс экс вообще непонятно о каких льготах

Цифра именно что понтовая неоткуда иначе с приходом трампона его акции б ухнули сразу
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Вот именно што нету. Бо вместо поддержки наши людишки, почему то думают что их лошат а не делают рентабельными вещи на которые не способны такие гиганты как совок штаты ес китай и идт.
1 полет спейс шаттла стоил 500 лямов почти. ОДИН. Полет Бурана тоже стоил очень немало денег, в том числе из-за дорогущей ракеты энергия.

У маска 62 ляма если не возвращается первая ступень, если возвращается то на 10-15% дешевле, а для него самого на 25-30% дешевле. Разница такая потому, что и так забит портфель заказов.

Что касается атомного двигателя и прочего - наука пока не дошла, либо дошла но стоит это таких денег которые никто не готов вкладывать.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

1. Читай гілку, якщо щось цікавить.  Я більше не буду по п‘ятому разові повторяти персонально тобі.

2. Цифра $4.9 мільярдів публікувалась в американських ЗМІ. Такі дані не беруться «нізвідки» і не публікуються без серйозної перевірки. Тому що за подібні «неточності» можна загриміти в суд з астрономічними сумами компенсацій і штрафів, і навіть втратити ліцензію.

3. На твоєму графіку дані по лише Теслі. В той час коли йде мова про ТРИ КОМПАНІЇ Маска. Тесла одна із них.
С теслой ты т.е. согласен :) Что касается SpaceX - то он сколько то прибылен каждый год в котором не было аварий. Но нормальная статистика будет только за этот год, когда у них больше запусков (и еще запустят) чем у государства типа россия. И это не из-за госзаказов, а потому что к нему сбежали все рос.клиенты. Сколько то раша запускает только потому, что SpaceX пока не успевает производить ракеты достаточно быстро, расширяют производство в данный момент.

А госзаказы SpaceX - это нормально. Кому еще заказывать запуски американцам? Дельта намного дороже фалькона, европейская ракета расчитана на запуск 2-х спутников сразу и тоже дорогая. К раше идти? У раши счас тоже дороже чем у маска.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Так на теслу больше всего и гонят из трех спейс экс вообще непонятно о каких льготах

Цифра именно что понтовая неоткуда иначе с приходом трампона его акции б ухнули сразу

По Трампу немає реакції тому, що ніхто не вірить, що Трамп дійсно почне виконувати свої  передвиборчі обіцянки.

Але Трамп впертий, а ще «дєдушка стАрий єму всєравно».  :gigi: І якщо Трамп дійсно обрубає з 2018 року всі зелені субсидії, як зараз обіцяє, то я не впевнений, що маскові дві компанії із трьох Tesla і SolarSity виживуть в таких умовах. Так що побачимо розвиток подій в 2018 році. Це якщо зелені субсидії дійсно відмінять.

SpaceX скоріше всього буде процвітати.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Орбіту треба захерачити по повній. Тоді з'явиться бізнес з очистки орбіти  ;)
Штучним інтелектом поки що займається МІТ та Гугл, а не слюсарі. Але так, рішення приймають люди... Поки що....

Вони то займаються... Але штучний інтелект як виникне то у чиємось підвалі. Основний бізнес ЕмАйТі та і інших - це навчання багатеньких індусів. А індус і винахід річ не сумісна.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ну шо, вже 1000 миль накатав дармовою енергією на своєму новому Ліфі. Поки що політ нормальний. Задоволений повністю, з одним застереженням. Огляд назад трохи обмежений. Хоч авто і компактне, але чомусь мій Мітс Аутландер здається трішечки більш компактним.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Сьогодні побачив у нас на стоянці

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія