Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Автомобілісти агов!! Треба поради

Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

я б брав деревяний руль
вийшов з моди ще в 90х.
 :laugh:
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Honda Legend. Класна тачка. Тільки розвал-сходження і калібровку треба робити кожні 50-60 тис.км на обидва мости і тількі на фірмовій станції.
Не тільки паркування. Ще і вихід із заносу легший.
Бери хонду. Вони мають найбільший досвід у таких машинах.
І запчастини раза в два дешевші від німців.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

вийшов з моди ще в 90х.
 :laugh:

Це похуй , мені подобається і зручно
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Чи є зміст в задній поворотний осі на легковому авто
нема
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Чи є зміст в задній поворотний осі на легковому авто

ой да да, дуже интересно узнать это  :D
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Эта штука очень хорошо работает на скоростных автобанах бундеса. В наших реалиях можно и без нее отлично ездить экономя на ТО и ремонта сложной системы управления и подвески
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Це похуй , мені подобається і зручно

А деревянный с подогревом бывает?
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Automotive industry analysts in Europe and North America predict that higher adoption of electric power steering (EPS), steer-by-wire (SbW) and rear-axle steering / all-wheel-steering (AWS) will be some of the biggest drivers in the fast-evolving automotive steering systems vertical.

Systems that utilise the rear wheels as well (in addition to the front wheels), for steering, can help reduce the turning circle at low speeds, thereby making the vehicle more easily manoeuvrable, and at the same time, they can also help increase vehicle stability at high speeds. Of course, the degree of movement available for the rear wheels is much smaller than that for the front wheels, which continue to handle most of the steering function.

At low speeds, 4WS/AWS systems make the rear wheels turn (only by a few degrees) in the direction that’s opposite to the direction in which the front wheels are turning, as this helps with low-speed manoeuvres, while at higher speeds, the rear wheels turn in the same direction as the front wheels, which promotes stability.

While OEMs did experiment with 4WS/AWS systems in the 1980s and 1990s, these systems fell out of favour after that due to their higher cost and complexity. Now, however, due to the dynamic advantages that they offer, such systems are once again being developed by leading tier-1 technology suppliers (not just for cars but also for commercial vehicles) and one can find 4WS on some high-end cars produced by Ferrari, Porsche, BMW and a few others.

In each application case, electronic sensors that monitor various parameters (steering wheel movement initiated by the driver, vehicle speed, gear position, suspension movement, pitch and yaw data etc.) decide the degree to which the rear wheels move, in accordance with the front wheels, for best possible handling. Consequently, all-wheel-steering systems have the potential to boost safety, since they increase the effectiveness of anti-lock braking and traction control systems. At higher speeds, especially, AWS systems provide inherently higher levels of traction to begin with, which positively affects a vehicle’s handling characteristics. Furthermore, in the case of emergency braking or steering, with increased and/or sudden driver inputs, the position of the wheels can help ABS and TC systems do their job better. Going forward, recognising the potential improvements in handling and safety that AWS systems can bring to their cars, more OEMs are expected to use such systems, especially on high-end vehicles

Коротше, зараз - це зовсім інша річ, ніж 20-30 років тому.
Я їздив на BMW з інтеграваним активним рулінням. (tu)
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

А деревянный с подогревом бывает?
а як  він може бути,хіба шпоном покритий.
Бо тен нагрівання туди якось треба запхати.
Коротше, зараз - це зовсім інша річ, ніж 20-30 років тому
воно то може краще,але в наших умовах кожна додаткова деталь ходової,це гарантований додатковий менінгіт .
У нас рульові рейки розхідник,яка би марка не була.
Тому ця шняга в наших умовах швидко залюфтить і буде вносити корективи у курс руху.
Там де живуть бєлиє люді , може і доречно.
А ще зараз всі поголовно марки глючні по електриці.
Це як кави випити тепер.Поїхати зняти помилку.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

а як  він може бути,хіба шпоном покритий.
Я тебе секрет открою... "Деревянный" руль, он весь из шпона и сделан...
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Я тебе секрет открою... "Деревянный" руль, он весь из шпона и сделан...
Славу тільки не кажи. ;)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія