Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Та той придурок вже вроді пойняв шо закон Ома до заряджання акумуляторів має таке такий самий стосунок як він до інтелектуалів ;)
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Шо здесь? Восхваление шарлатана Маска?
 (td)
   
Та той придурок вже вроді пойняв шо закон Ома до заряджання акумуляторів має таке такий самий стосунок як він до інтелектуалів ;)
Таки да, там схоже видатний експерт сидить.
абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.
(С) upstream
   
Що ж, давайте подивимось на бензинового чемпіона у цій категорії:

"Today's horsepower champion among so-called family sedans is the 2015 Dodge Charger Hellcat, with an advertised 707 hp."

http://www.greencarreports.com/news/1096947_is-tesla-model-s-p85d-the-worlds-fastest-sedan-top-speed-test-needed

"At full throttle, this raw beast sucks fuel at 1.5 gallons per minute--and will run its tank dry in around 13 minutes. (Range anxiety, anyone?)"

Отже - безумовна перемога бензину - авто здохне аж ... через 13 хвилин. Слава чемпіону!

А в Тесли яка потужність???
Бо 707 коней - то немало навіть для спорткару!!!
Вейрон з 1001 конякою зжирає 100 л. бак за 12 хвилин... при цьому колеса можуть теоретично вибухнути через 15 хвили на максимальній швидкості.

Але середньоститистичка потужна тачка буде їхати на бакові годину, а то й півтори!
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....



А в Тесли яка потужність???
Бо 707 коней - то немало навіть для спорткару!!!
Вейрон з 1001 конякою зжирає 100 л. бак за 12 хвилин... при цьому колеса можуть теоретично вибухнути через 15 хвили на максимальній швидкості.

Але середньоститистичка потужна тачка буде їхати на бакові годину, а то й півтори!


700 коней на батарейках от ноутбука? :laugh:
Там мощность меряют наверное как в китайских магнитофонах.
Пиковую.
Ну 10 минут оно и протянет.
   
700 коней на батарейках от ноутбука? :laugh:
Там мощность меряют наверное как в китайских магнитофонах.
Пиковую.
Ну 10 минут оно и протянет.
Ні. Там на бензині. І протягує набагато більше за китайський магнітофон. Цілих 13 хвилин!  (tu)
   
А в Тесли яка потужність???
Бо 707 коней - то немало навіть для спорткару!!!
Вейрон з 1001 конякою зжирає 100 л. бак за 12 хвилин... при цьому колеса можуть теоретично вибухнути через 15 хвили на максимальній швидкості.

Але середньоститистичка потужна тачка буде їхати на бакові годину, а то й півтори!
Потужність - це ж не самоціль, чи не так? Тому якщо Тесла з меншою потужністю дає той же результат - то Тесла краща, чи не так?

Мене як людину далеку від автомобілей здивувало, що той бензиновий седан важить більше за Теслу! Завжди вважав, що велика вага - це головний недолік акумуляторних авто.
   
До речі про батарейки для ноута.
Ніхто і не приховував шо маск використовує массив маленьких акумів від Панасонік.
І ще доречі. Гігафакторі насправді вони будують надвох, тесла і панасонік. І панас посилає туди на фабрику кучу своїх спеців і обладнання для виробництва акумів.

А чим поганий массив стандартних аккумів? Просто чисто цікаво, чому деяких осіб це так збуджує?
Стандартизація це добре як на мене. В тих же ноутах, дебільні нестандартні акуми свого часу просто убивали. Так само і тут. Набрали з маленьких стандартних массив - на тобі 80квтч акум. хочеш круче - плати, отримаешь інший массив на 90-100квтч.
   
"Шалений тиск" - менший, ніж у кисневому балоні.

"Насосная подача топлива позволяет создать в камере двигателя высокое давление, от десятков атмосфер до 250 ат"

А вам доводилось мати справу з таким тиском? Я працював з 5-ма (!) атмосферами - і був вражений. Адже 1 атмосфера - це 1 кг на квадратний сантиметр!

Знайомий працював на російських магістральних газогонах. Каже, найменший дефект у трубі - через той дефект починає "свистіти" газ, зрештою розриває трубу і той відрізок труби (з дефектом) фактично вибухом перетворюється на плаский лист. Тиск у трубі - 70 атмосфер. А 250 атмосфер - це бомба. А БМВ ж у своєму авті використовують балон на 700 атмосфер!  ;o
   
Та той придурок вже вроді пойняв шо закон Ома до заряджання акумуляторів має таке такий самий стосунок як він до інтелектуалів ;)

Не хочу тебе обзивати круглим дурнем. Просто запитаю: ти справді вважаєш, що при зарядці акумуляторів закон Ома не працює? :D
Я впевнений, що ти навіть ніколи не чув про те, як міняється внутрішній опір акумулятора в процесі зарядки.
І про те, що сила зарядного струму обернено пропорційна внутрішньому опору акумулятора. :-G
   
Я не "спєц по всєму" як тут жора наприклад, і ви схоже з тої ж когорти. Тому мені достатньо англомовної вікі, яка пише шо неорг теорію просували в основному радянські вчені і ще парочка прімкнувших до них. І шо зараз переконливо перемагає теорія саме органічного походження нафти. А те шо існують інші теорії... ну мало лі шо де існує в запалених мозках окремих вчених.

Щодо парових котлів. Я хз де гай шумить, але окрім гаррі поттера ну і тут біля нас ще є раритетна гілка по якій ходить паровоз для туристів, так от більше ніде не бачу паровозів, шоб аж гай шумів.

Это потому, шо Вы - профан в обеих областях. Есть масса случаев наполнения выработанных скважин. Это рас. Вам, лошку, рассказывали о тепловых двигателях, и паровозе к примеру. И нихуя взамен до сих пор не придумано, поскольку плотность выработки у теплового двигателя, буде то паровой котел или газовая турбина.
А пистеш о ветряках или солнеченых батареях - лдя развода лохов, поскольку нихто еще не подсчитал стоимость утилизации этих папелацев.

Пы.Сы. Штаты старые паровозы складируют.
   
Это потому, шо Вы - профан в обеих областях. Есть масса случаев наполнения выработанных скважин. Это рас. Вам, лошку, рассказывали о тепловых двигателях, и паровозе к примеру. И нихуя взамен до сих пор не придумано, поскольку плотность выработки у теплового двигателя, буде то паровой котел или газовая турбина.
А пистеш о ветряках или солнеченых батареях - лдя развода лохов, поскольку нихто еще не подсчитал стоимость утилизации этих папелацев.

Пы.Сы. Штаты старые паровозы складируют.
:gigi:  :facepalm1:
Клоуни гафкають, прогрес іде.
   
Це не закон Ома.
Закон Ома - законом Ома. А закон сохранения энергии - законом сохранения энергии.
Если емкость батареи 85 кВт-часов, то чтобы ее зарядить полностью, из розетки надо взять не менее 85 киловатт-часов.
Как быстро это будет происходить - зависит в том числе и от напряжения, и толщины провода к розетке.

Если 80% емкости (от 85 кВт-часов) заполняют за 20 минут, то картина будет примерно следующая.
В розетке 380 В, ток в розетке ~540 ампер.
В розетке 220 В, ток в розетке ~930 ампер.

Необходимое сечение проводов под такие долговременные токи сами сможете рассчитать?

Останнє редагування: 19 липня 2015 23:47:38 від Jinx
   
В розетке 220 В, ток в розетке ~930 ампер.

Проста арифметика показує: 220 В * 930 А = 204 600 Вт.
205 кіловат, Карл... ;o  Ви собі уявляєте таке навантаження в домашній мережі?... ;o
   
Закон Ома - законом Ома. А закон сохранения энергии - законом сохранения энергии.
Если емкость батареи 85 кВт-часов, то чтобы ее зарядить полностью, из розетки надо взять не менее 85 киловатт-часов.
Как быстро это будет происходить - зависит в том числе и от напряжения, и толщины провода к розетке.

Если 80% емкости (от 85 кВт-часов) заполняют за 20 минут, то картина будет примерно следующая.
В розетке 380 В, ток в розетке ~540 ампер.
В розетке 220 В, ток в розетке ~930 ампер.

Необходимое сечение проводов под такие долговременные токи сами сможете рассчитать?
Всьо смєшалось в домє аблонскіх. :)
за 20 хвилин заряжає СУПЕРЧАРДЖЕР.
А вдома можна підвести окрему лінію і заряжать за декілька (3-4-5) годин.

А виглядає отой страшенно товстий дріт на суперчарджері отак.
   
Проста арифметика показує: 220 В * 930 А = 204 600 Вт.
205 кіловат, Карл... ;o  Ви собі уявляєте таке навантаження в домашній мережі?... ;o
Нагрузка - это первые полбеды. А вторые полбеды - понижающий трансформатор на 200 кВт и с килоампером на нижней стороне.
   
Проста арифметика показує: 220 В * 930 А = 204 600 Вт.
205 кіловат, Карл... ;o  Ви собі уявляєте таке навантаження в домашній мережі?... ;o
Бєсноватий продовжує свої корчі....
20 хвилин - суперчарджер, йолопе.
вдома - ніч якшо просто з розетки, якшо підвести окрему лінію - годин 4-5.

Матєматєк йопт.
   
Я не впевнений що суперзарядка використовує 220 вольт. Там, можливо, взагалі інший роз'єм?
Знов куріть
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Розділ Tesla stations
Напруга 480 вольт, постійний струм.

Останнє редагування: 20 липня 2015 00:20:21 від com1
   
за 20 хвилин заряжає СУПЕРЧАРДЖЕР.

А он что, каким-то другим напряжением аккумы в тесле заряжает?

Сечение одной медной жилы под ток в 1 килоампер должно быть не менее 300 квадратных миллиметров (диаметр около 2 см), а в таком конструктивном исполнении, как на фото - около 500.

В общем, где-то наёбка. Инфу про зарядное напряжение аккума Теслы я не нашел, но по логике вещей оно должно равняться величине в районе 400 вольт.
   
Я не впевнений що суперзарядка використовує 220 вольт. Там, можливо, взагалі інший роз'єм?
Знов куріть
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Розділ Tesla stations
Напруга 480 вольт.
О, ну уже что-то. 480 - это скорее всего безопасный максимум для заряда аккумов.
Но даже так 85000*0,8/480*3= 425 ампер зарядного тока.

Сечение кабеля - не менее 150 квадратных миллиметров.
   
А он что, каким-то другим напряжением аккумы в тесле заряжает?

Сечение одной медной жилы под ток в 1 килоампер должно быть не менее 300 квадратных миллиметров (диаметр около 2 см), а в таком конструктивном исполнении, как на фото - около 500.

В общем, где-то наёбка. Инфу про зарядное напряжение аккума Теслы я не нашел, но по логике вещей оно должно равняться величине в районе 400 вольт.
Charger

The standard onboard charger accepts 120 or 240-volt sources at a rate of up to 10 kW. An optional US$2,000 upgrade for a second 10 kW onboard charger supports a total of up to 20 kW charging from an 80 amp available US$750 Tesla Wall Connector.[4] The charge port is in front of the left taillight. During charging, the charge port pulses green. The frequency at which the charge port’s light pulses slows down as the charge level approaches full. When charging is complete, the light stops pulsing and is solid green.[77]

The socket is smaller than the SAE J1772 North American standard, but adapters are provided for 120 and 240 volt outlets and for public charging stations. Tesla built 120 kW[78] "Supercharger" stations to allow travel between key US cities.[79] A Supercharger can add up to 200 miles (320 km) of range in 20 minutes and a full charge in approximately one hour assuming a nearly empty 85 kWh battery.[4][80]

Charging times vary depending on the battery pack's state-of-charge, its overall capacity, the available voltage, and the available circuit breaker amperage. From a 120 volt/15 amp household outlet, the range increases by 3.75 miles (6 km) for every hour of charging. From a 10 kW, NEMA 14–50 240 V/50 A outlet (like those used by RVs), the charge rate is 28.75 miles (46 km) per hour. Using Tesla's 20 kW, 240 V High Power Wall Connector increases the rate to 57 miles (92 km) per hour if the car is configured with twin chargers (20 kW).[80] Supercharging hardware is included in the 85 kWh, 70 kWh, and 60 kWh battery packs; in both the 85 kWh models and 70 kWh models,[81] the payment for the car includes supercharging by default, but in the 60 kWh, supercharging is software-controlled and one must pay an extra fee to enable supercharging.
   
and a full charge in approximately one hour assuming a nearly empty 85 kWh battery.
Ну вот, собсно, и ответ.
85 кВт-часов, 480 вольт, один час.
180 Ампер.
   
Ну що ж, купуйте люди "теслу". Мені, як жителю Каліфорнії, це вигідно. Можете не сумніватися. :D  (tu)
   
Ну вот, собсно, и ответ.
85 кВт-часов, 480 вольт, один час.
180 Ампер.
1мм2 медный кабель - раб. нагрузка примерно 10 ампер,  18мм2 ,это примерно как труба или поливной шланг на 3/4, на фото кабеля для зарядки 3 жилы  + изоляция поместятся с головой, все правильно, что не так?
   
18мм2 ,это примерно как труба или поливной шланг на 3/4

Шановний, 18 кв мм - це не діаметр, а площа поперечного перерізу. :)
   
Бєсноватий продовжує свої корчі....
20 хвилин - суперчарджер, йолопе.
вдома - ніч якшо просто з розетки, якшо підвести окрему лінію - годин 4-5.

Матєматєк йопт.

ну-ну
якщо ніч - 10 годин, то сила струму буде десь 50-90 ампер
Ну, може, в США на будинок таку потужність виділяють, хто зна....

Хоча якщо мається на увазі - підзарядити десь на 50-60 км, на один день: на роботу - з роботи, то чому ні?
   
Шановний, 18 кв мм - це не діаметр, а площа поперечного перерізу. :)
А точно, чо то протупил, значит тем более влезет  :) 18мм это 254мм2
   
:gigi:  :facepalm1:
Клоуни гафкають, прогрес іде.

Слифф зощитань. Свободны.
   
ну-ну
якщо ніч - 10 годин, то сила струму буде десь 50-90 ампер
Ну, може, в США на будинок таку потужність виділяють, хто зна....

Хоча якщо мається на увазі - підзарядити десь на 50-60 км, на один день: на роботу - з роботи, то чому ні?
Да саме так. якшо вдома зі звичайної розетки то за вечір-ніч вийде десь 70-80км.
Але якшо ти купуєш машину за 60-80 тисяч, то підвести додаткову лінію за кількасот баксів це не проблема нмд. а там вже дає 46км за годину заряду.
   
Показати зображення...
Бєсноватий почав користуватися мєтодічками коцабів, які офігєнно сруть кірпічами на будь які речі де замість нафти/газу - електрика, та ще й з поновлюваних джерел.
А між тим в цивілізованому світі:

9 июля этого года, в минувший четверг, который выдался необычно ветреным, энергосистема Дании получила от ветроэлектростанций такую выработку электричества, которая превысила необходимый для всей страны уровень на 16%. В определённые моменты дня, к примеру, ранним утром четверга, когда потребление электричества естественным образом упало за счёт ночного времени, выработка энергии достигала цифры в 140%.
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Бєсноватий почав користуватися мєтодічками коцабів, які офігєнно сруть кірпічами на будь які речі де замість нафти/газу - електрика, та ще й з поновлюваних джерел.
А між тим в цивілізованому світі:

9 июля этого года, в минувший четверг, который выдался необычно ветреным, энергосистема Дании получила от ветроэлектростанций такую выработку электричества, которая превысила необходимый для всей страны уровень на 16%. В определённые моменты дня, к примеру, ранним утром четверга, когда потребление электричества естественным образом упало за счёт ночного времени, выработка энергии достигала цифры в 140%.

Ню-ню... А шо будет в пиковое время потребления в безветренную погоду, даже страшно подумать...
   
Ню-ню... А шо будет в пиковое время потребления в безветренную погоду, даже страшно подумать...
Я можливо такому спєцу і на дудє ігрєцу відкрию велику таємницю, але "бєзвєтрєннай" погоди в офшорі, де розташовані данські вітряки небуває.
А коли вітер слабий, то є сусіди у яких вітер сильніший.
http://geektimes.ru/post/253600/

Тому не варто так "страшна думать", на щастя там сидять не бульки, все продумано.
   
Я можливо такому спєцу і на дудє ігрєцу відкрию велику таємницю, але "бєзвєтрєннай" погоди в офшорі, де розташовані данські вітряки небуває.
А коли вітер слабий, то є сусіди у яких вітер сильніший.
http://geektimes.ru/post/253600/

Тому не варто так "страшна думать", на щастя там сидять не бульки, все продумано.
Бывает безветренная погода. Либо ветер очень слаб, либо настолько силен, что срабатывает автоматическая остановка ветряка.

Та да, молитесь на п***а и профанов. К несчастью не знающих, что нигде в мире еще не придумали, как хранить излишки энергии. А так упирод, позакрывайте электростанции, неучи.
   
Бывает безветренная погода. Либо ветер очень слаб, либо настолько силен, что срабатывает автоматическая остановка ветряка.

Та да, молитесь на п***а и профанов. К несчастью не знающих, что нигде в мире еще не придумали, как хранить излишки энергии. А так упирод, позакрывайте электростанции, неучи.
Їх ніхто не закриває. Вони будуть виконувать свою функцію - вирівнювать нерівномірність генерації вітро/сонячної. Та й то, до моменту коли не придумають нормальні процесси акумуляції енергії(плавить сіль там, або затаплювать ємкості з повітрям або шось крутіше набагато).
   
Бєсноватий почав користуватися мєтодічками коцабів, які офігєнно сруть кірпічами на будь які речі де замість нафти/газу - електрика, та ще й з поновлюваних джерел.
А між тим в цивілізованому світі:

9 июля этого года, в минувший четверг, который выдался необычно ветреным, энергосистема Дании получила от ветроэлектростанций такую выработку электричества, которая превысила необходимый для всей страны уровень на 16%. В определённые моменты дня, к примеру, ранним утром четверга, когда потребление электричества естественным образом упало за счёт ночного времени, выработка энергии достигала цифры в 140%.

NUжк, пропоную тобі збудувати ще більш надійну електростанцію - градову.
Працює вона дуже просто: кульки граду попадають на п'єзокристали, п'єзокристали при цьому починають виробляти електрику.
Тої електрики якраз вистачить на те, щоб запустити кондиціонер, який охолодить твою гарячу сраку. :K
   
NUжк, пропоную тобі збудувати ще більш надійну електростанцію - градову.
Працює вона дуже просто: кульки граду попадають на п'єзокристали, п'єзокристали при цьому починають виробляти електрику.
Тої електрики якраз вистачить на те, щоб запустити кондиціонер, який охолодить твою гарячу сраку. :K
Так тупо злитися на особисті образи.
Йди юродівий, тут по темі спілкуються а не тягають коцабські мєтодічкі і не сруть цеглою шо у когось є бабло на машину.
   
NUжк, пропоную тобі збудувати ще більш надійну електростанцію - градову.
Працює вона дуже просто: кульки граду попадають на п'єзокристали, п'єзокристали при цьому починають виробляти електрику.
Тої електрики якраз вистачить на те, щоб запустити кондиціонер, який охолодить твою гарячу сраку. :K

Во-во, і відповідний ансамбль - https://www.youtube.com/watch?v=Qlqe1DXnJKQ#t=31
   
Закон Ома - законом Ома. А закон сохранения энергии - законом сохранения энергии.
Если емкость батареи 85 кВт-часов, то чтобы ее зарядить полностью, из розетки надо взять не менее 85 киловатт-часов.
Как быстро это будет происходить - зависит в том числе и от напряжения, и толщины провода к розетке.

Если 80% емкости (от 85 кВт-часов) заполняют за 20 минут, то картина будет примерно следующая.
В розетке 380 В, ток в розетке ~540 ампер.
В розетке 220 В, ток в розетке ~930 ампер.

Необходимое сечение проводов под такие долговременные токи сами сможете рассчитать?
Спец сказав що закон Ома, значить закон Ома.
   
Во-во, і відповідний ансамбль - https://www.youtube.com/watch?v=Qlqe1DXnJKQ#t=31
А куди там бєнзіна заливати? А то апстрім не оцінить, електро дрони, то для лохів...

ЗІ. А щедрик чудово вийшов!  (tu)  [ua]

Останнє редагування: 20 липня 2015 01:42:49 від NUNU
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія