Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Ібанате, в мене в хаті 220 вольт, лінійна напруга. А фазна - 120. :fuck:
Всегда было 110 или 208-230, никак не 220 или 240.
   
Водень: вага бака 100 кг, зарядка - 15 секунд;
Акумулятори: вага "бака" - тона, зарядка - кілька годин.

Є різниця?
Разница в общей безопасности авто...
   
Генеральный директор Tesla Motors Элон Маск рассказал о трех обновлениях для автомобиля Model S. Об этом сообщает портал Fortune.

Маск рассказал, что новое обновление седана позволит значительно увеличить скорость разгона: модель сможет разогнаться с нуля до 96,5 км/ч за 2,8 с, что на 20% быстрее прежнего показателя.

Кроме того, электромобиль получит повышенный запас хода: за доплату $3 тыс. покупатели смогут получить дополнительный комплекс батарей на 90 кВтч. Так, один из самых мощных электрокаров с помощью дополнительных батарей сможет пройти путь 480 км без остановок на подзарядку.

Кроме того, глава Tesla Motors объявил, что Model S 70D будет доступна по сниженной цене — $70 тыс.
Тэсла держится на имидже новаторов, продающих будущее уже сегодня, но все указанные нововведения  порадуют только арабских шейхов ну или работников таможни. Где же доступный электромобиль будущего. Где ж Генри Форд современности с аналогом Model-T?
 
   
В тому й вся біда, що нафта не вічна. І кінець нафти стане кінцем цивілізації.
А "тесла" ледь-ледь тримається на плаву за рахунок багатеньких лохів і велетенських державних дотацій.
Мінуси електромобіля:
1) малий запас ходу на одній зарядці;
2) довгий час зарядки;
3) екологічні збитки (збільшення кількості електростанцій + утилізація здохлих акумуляторів);
4) дороговизна самої машини;
5) вага аккума;
6) абсолютна неможливість використовувати електротягу для вантажних перевезень.
Цього вам достатньо?
Якщо недостатньо, то поцікавтесь що з цього приводу думають американські експерти.
А вони вважають, що до 2040 року кількість електромобілів в Америці сягне 1% від загальної кількості автівок. :zrada:  :D 
Пункт 6  уже заблуждение. Грузовик БМВ уже ездит и превозит грузы. Кроме того,уже давно ездят грузовики- комби с небольшим ДВС подзаряжающим аккум.
   
Фигня этот разгон. Разогналась и потом обычная машина догоняет и перегоняет Теслу легко. Кстати Теслы хватило на 12 минут на автобане - после этого машина не дала поддерживать высокую скорость по причине резкого увеличения температуры батарей. А оленям покупающим Теслу Большое Спасибо - с начала 2013 года почти утроение стоимости акции Тесла.
   
Фигня этот разгон. Разогналась и потом обычная машина догоняет и перегоняет Теслу легко. Кстати Теслы хватило на 12 минут на автобане - после этого машина не дала поддерживать высокую скорость по причине резкого увеличения температуры батарей. А оленям покупающим Теслу Большое Спасибо - с начала 2013 года почти утроение стоимости акции Тесла.

На якій швидкості вони нормально працюють? Вона сама збавля швидкість чи водій повинен це контролювати?
   
На якій швидкості вони нормально працюють? Вона сама збавля швидкість чи водій повинен це контролювати?

Після 12 хвилин швидкої їзди, акумулятор починає здихати і не може забезпечити потрібний струм для підтримування стабільно високої швидкості.(td)

Якщо купив авто "тесла",
Зливай воду, суши весла.
 :D


Останнє редагування: 19 липня 2015 09:11:12 від upstream
   
Яку швидкість Тесла здатна підтримувати стабільно?
   
Фигня этот разгон. Разогналась и потом обычная машина догоняет и перегоняет Теслу легко. Кстати Теслы хватило на 12 минут на автобане - после этого машина не дала поддерживать высокую скорость по причине резкого увеличения температуры батарей. А оленям покупающим Теслу Большое Спасибо - с начала 2013 года почти утроение стоимости акции Тесла.

Аттіла, якщо і справді такі проблеми з теслою то фіксуй профіт поки не пізно.
   
Хочу повідомити ЬІнженерам, які купили диплом за сало: я кілька хвилин тому заміряв мультиметром напругу в своїй хаті.
Лінійна напруга - 210 В, а фазна напруга - 120 В.
Приблизно так як учить книжка - лінійна напруга вища за фазну в 1,73 (корінь з трьох) рази. (tu)
   
Тесла - забавка для грошових мішків, які мають копицю грошей на покупку цього лайна, і дофіга вільного часу щоб стояти по 3-4 години на електрозаправках. :D
   
380 вольт.
16 ампер.
Повна зарядка Тесли - 3-4 години.
Львів. Західна Украіна.
Вартість заряджання - десь 10 гривень.

380*16*4=24320 Ватт. Аккум в тесле на 24 кВт-часа?





   
380*16*4=24320 Ватт. Аккум в тесле на 24 кВт-часа?

Показати зображення...

65 та 85
   
Слухай, а в америці є нічний тариф на електрику? А якщо є , то може через копієчний таймер вони в ночі заряджають? То може вони не такі вже і "тупі"?..
   
Слухай, а в америці є нічний тариф на електрику? А якщо є , то може через копієчний таймер вони в ночі заряджають? То може вони не такі вже і "тупі"?..

Нема нічного тарифу
   
380*16*4=24320 Ватт. Аккум в тесле на 24 кВт-часа?

Показати зображення...

Я вже пропонував ЬІнженеру Рубікону скористатись калькулятором, але він тільки брудно вилаявся і запропонував мені помити туалет.
Я розумію, що пересічний лох не зобов'язаний знати закон Ома, але якщо він назвався грибом ЬІнженером... :D
   
Режими зарядки описані навіть тут
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Розділ Charger
Там не тільки 16 ампер.
Залежить і від зарядної станції, кабелю.
А також від наявності другого бортового зарядного пристрою 10 кВт. Зазвичай ставлять (вбудовують) один зарядний пристрій.

Останнє редагування: 19 липня 2015 11:27:40 від com1
   
Та при чому тут ваш калькулятор ?
Є реальна практика.

По вашому калькулятору виходить що 220 вольтова розетка заряджатиме Теслу 100 годин.
Хлопці ви ідіоти ?



Останнє редагування: 19 липня 2015 11:34:02 від Rubicon
   
Та при чому тут ваш калькулятор ?
Є реальна практика.

По вашому калькулятору виходить що 220 вольтова розетка заряджатиме Теслу 100 годин.
Хлопці ви ідіоти ?

upstream точно ідіот. Щодо інших не знаю- вони не настільки активні
   
Хочеш сказати що викачана нафта відновлюється?

Згідно з цією теорію- так. При цьому, до речі, зменшуються витрати на розвідку- свердловину можна законсервувати та потім розконсервувати. Або збагатити її методами гідравлічного розриву пласти чи плазмового . Все це вже застосовується згідно цієї теорії- інакше б США ніколи не вийшли на перше місце по видобутку природного газу та нафти- бо в них практично немає розвіданих запасів, їх вистачить з таких видобутком на 10 років, не більше ( якщо мислити в рамках теорії о.п.н. )
   
круто !
в Бориславі кацапи колись нафту викачали.
Треба перевірити свердловини.
   
С какой скоростью ездят электрокары тесла?
   
С какой скоростью ездят электрокары тесла?

Максималка ?
Чи "крейсерська" ?
   
Після 12 хвилин швидкої їзди, акумулятор починає здихати і не може забезпечити потрібний струм для підтримування стабільно високої швидкості.(td)

Якщо купив авто "тесла",
Зливай воду, суши весла.
 :D
Що ж, давайте подивимось на бензинового чемпіона у цій категорії:

"Today's horsepower champion among so-called family sedans is the 2015 Dodge Charger Hellcat, with an advertised 707 hp."

http://www.greencarreports.com/news/1096947_is-tesla-model-s-p85d-the-worlds-fastest-sedan-top-speed-test-needed

"At full throttle, this raw beast sucks fuel at 1.5 gallons per minute--and will run its tank dry in around 13 minutes. (Range anxiety, anyone?)"

Отже - безумовна перемога бензину - авто здохне аж ... через 13 хвилин. Слава чемпіону!
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Хочеш сказати що викачана нафта відновлюється?

Да, медленно.
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

:weep:
:weep:

Судячи з висловів, перед нами людина щойно прибула з далеких 80х.

Тогда поясните происхождение нефти "нефтяных песков". Что же касается паро-водогрейных котлов, то пвровоз - не что иное, как такой котел, поставленный на рельсы. Изучите, что такое "драй-бэк" и "вэт-бэк", а уже после умничайте.

Останнє редагування: 19 липня 2015 16:21:41 від Тарас Булька
   
Кроме Теслы, если ли еще подобные электрокары, не гибриды?
   
Кроме Теслы, если ли еще подобные электрокары, не гибриды?
Навалом.
   
Що ж, давайте подивимось на бензинового чемпіона у цій категорії:

"Today's horsepower champion among so-called family sedans is the 2015 Dodge Charger Hellcat, with an advertised 707 hp."

http://www.greencarreports.com/news/1096947_is-tesla-model-s-p85d-the-worlds-fastest-sedan-top-speed-test-needed

"At full throttle, this raw beast sucks fuel at 1.5 gallons per minute--and will run its tank dry in around 13 minutes. (Range anxiety, anyone?)"

Отже - безумовна перемога бензину - авто здохне аж ... через 13 хвилин. Слава чемпіону!
Нашо сперичатися з клоуном?
Він просто неадекват який заздрить шо у когось є гроші на гарне авто, і маска має мільярди, а він лузер, от і вивертає на всі боки.

Щодо розгону тесли, да вона видає все одразу і розганяється до сотні як дуже гарний суперкар. Да, вона потім уступає ДВСкам, які розкочегарюються поступовіше.
Але в ситуаціі обгону, або швидкого старту(для цього і треба розгон, ну якшо не просто дрегрейсити звичайно) то саме така віддача(моментальна, з моменту натискання на газ) найкраща.
   
Тогда поясните происхождение нефти "нефтяных песков". Что же касается паро-водогрейных котлов, то пвровоз - не что иное, как такой котел, поставленный на рельсы. Изучите, что такое "драй-бэк" и "вэт-бэк", а уже после умничайте.
Я не "спєц по всєму" як тут жора наприклад, і ви схоже з тої ж когорти. Тому мені достатньо англомовної вікі, яка пише шо неорг теорію просували в основному радянські вчені і ще парочка прімкнувших до них. І шо зараз переконливо перемагає теорія саме органічного походження нафти. А те шо існують інші теорії... ну мало лі шо де існує в запалених мозках окремих вчених.

Щодо парових котлів. Я хз де гай шумить, але окрім гаррі поттера ну і тут біля нас ще є раритетна гілка по якій ходить паровоз для туристів, так от більше ніде не бачу паровозів, шоб аж гай шумів.
   
Нашо сперичатися з клоуном?
Він просто неадекват який заздрить шо у когось є гроші на гарне авто, і маска має мільярди, а він лузер, от і вивертає на всі боки.

Щодо розгону тесли, да вона видає все одразу і розганяється до сотні як дуже гарний суперкар. Да, вона потім уступає ДВСкам, які розкочегарюються поступовіше.
Але в ситуаціі обгону, або швидкого старту(для цього і треба розгон, ну якшо не просто дрегрейсити звичайно) то саме така віддача(моментальна, з моменту натискання на газ) найкраща.
Там в статті ще написано, що обмеження швидкості в Теслі є штучним і просить Маска прибрати його.
   
Там в статті ще написано, що обмеження швидкості в Теслі є штучним і просить Маска прибрати його.
Я читав шо обмеження було бо проводка могла просто сгоріти якшо шмалити 200-300 без зупину. Але наче вони зараз розробили нові "розумні" системи які самі контролюють температуру і обмежують в "прямому ефірі" віддачу якшо є перегрів.
   
Зараз Тесла випустить вдвічі дешевшу машинку.
От тоді і почнеться справжній бум продажів.
   
Зараз Тесла випустить вдвічі дешевшу машинку.
От тоді і почнеться справжній бум продажів.
ні. поки шо ні. поки маск не добудує гігафакторі, просто батарейок не вистачає. Тобто ще десь роки 2 до реального прориву. Але ставать в чергу на нову модель почнуть одразу як тіки анонсують :)
   
Цитувати
суть її полягала в тім, що треба було втримати в камері ракетного двигуна шалений тиск

"Шалений тиск" - менший, ніж у кисневому балоні.

"Насосная подача топлива позволяет создать в камере двигателя высокое давление, от десятков атмосфер до 250 ат"

Там насправді проблема в температурі. У фау-2 розбавляли паливо водою, бо ще не мали високотемпературних матеріалів.
   
Кроме Теслы, если ли еще подобные электрокары, не гибриды?
"...as many as 40 electric models will go on sale in China this year—triple the number available two years ago..."

http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-04-23/china-won-t-let-toyota-ditch-its-electric-cars
   
Мені особисто як недорога машина для міського використання дуже подобається Рено Зои. 18.000£, 200км батарея.

   
Рено має правильний сервіс акумуляторів - ти іх орендуєш.
Сіла батарейка по дорозі - позвонив, приіхали і за 2 хв поміняли.
4-6 годин від звиклоі розктки зарядка батареі.
   
Я вже пропонував ЬІнженеру Рубікону скористатись калькулятором, але він тільки брудно вилаявся і запропонував мені помити туалет.
Я розумію, що пересічний лох не зобов'язаний знати закон Ома, але якщо він назвався грибом ЬІнженером... :D
Це не закон Ома.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія