Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

Акуеть,кричали гости(с)..Зачет!
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

 (tu)
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак
smx

 :)
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

 :rotate:
   
Погане авто в купі з поганим літаком.
Єдиний плюс - економія на стоянці літака на летовищі - можна собі в гараж заперти.
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

Погане авто в купі з поганим літаком.
Єдиний плюс - економія на стоянці літака на летовищі - можна собі в гараж заперти.
чому?
   
Бомба.
ХЗ чи має практичний сенс, але то інше питання.

   
чому?
тому що гнались за протилежними параметрами і всі рішення - компроміси
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

тому що гнались за протилежними параметрами і всі рішення - компроміси
так уся авіація- суцільні компроміси. особліво в пасажирській.
   
чому?

Як на мене, це небезпечно.
От запаркується на такій перед супермаркетом і хтось коцне на парковці крило чи хвіст. А при польоті буде дупа...
   
Черговий мультик. Не більше...
   
Як на мене, це небезпечно.
От запаркується на такій перед супермаркетом і хтось коцне на парковці крило чи хвіст. А при польоті буде дупа...
Так! А ще сертифікація, продовження льотної придатності... Як це все робитимуть масово?
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

Як на мене, це небезпечно.
От запаркується на такій перед супермаркетом і хтось коцне на парковці крило чи хвіст. А при польоті буде дупа...
колего, про передпольотну підготовку чули?
   
колего, про передпольотну підготовку чули?

А хто буде проводити таку підготовку, невже водій? Вони ж рекламують, що літати зможе кожен.
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

А хто буде проводити таку підготовку, невже водій? Вони ж рекламують, що літати зможе кожен.
так, водій, так, як робили 100 років тому пілоти, так, як вони роблять це зараз, так, як роблять це водії-далекобійники.
   
так уся авіація- суцільні компроміси. особліво в пасажирській.

То не ті компроміси. То чисто авіаційні.
А тут дуже багато елементів які прийшлось додавати, що значно погіршить і параметри автомобіля і параметри літака.

Наприклад, необхідність мати досить важку автопідвіску з чотирма колесами, коробку передач, і ще багато чого автомобільного, приведе до того що умовний літак буде тягати на борту багато непотрібної літаку ваги. Тому як літак воно буде дуже далеким від нормальних параметрів хорошого літака - економічність, швидкопідйомність, вантажопідйомність, хороша крейсерська швидкість, поздовжня і поперечна стійкість і т.д.

Аналогічно і як автомобіля якості будуть поганими - постраждає безпека, тому що навряд чи вдалось розмістити повноцінний каркас міцності через обмеження ваги, а ще подушки безпеки, та навіть той же кондиціонер і пічку. Один додатковий кілограм для літака це зовсім не те що для автомобіля.
Думаю багато обмежень наклала необхідність витримувати критично важливий для літака параметр центровку.

Також дуже обмежиться багажник через необхідність тягати авіаційні приблуди - гвинт, крила, стабілізатор.

Так, воно і літає і їздить. Але все робить на мінімумі.
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

Так! А ще сертифікація, продовження льотної придатності... Як це все робитимуть масово?
нє баісь! основне, шоб зайки ліцензію не покупляли
   
Re: AirCar. У Словаччині сертифікували автівку-літак

То не ті компроміси. То чисто авіаційні.
А тут дуже багато елементів які прийшлось додавати, що значно погіршить і параметри автомобіля і параметри літака.

Наприклад, необхідність тягати досить важку автопідвіску з чотирма колесами, коробку передач, і ще багато чого автомобільного, приведе до того що умовний літак буде тягати на борту багато непотрібної літаку ваги. Тому як літак воно буде дуже далеким від нормальних параметрів хорошого літака - економічність, швидкопідйомність, вантажопідйомність, крейсерська швидкість і т.д.

Аналогічно і як автомобіля якості будуть поганими - постраждає безпека, тому що навряд чи вдалось розмістити повноцінний каркас міцності через обмеження ваги, а ще подушки безпеки, та навіть той же кондиціонер і пічку. Один додатковий кілограм для літака це зовсім не те що для автомобіля.

Також дуже обмежиться багажник через необхідність тягати авіаційні приблуди - гвинт, крила, стабілізатор.
нічого там страшного нема. от скажи мені, нахіба подушки у феррарі?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія