Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
cьогодні в 12:41
Не смотрел, но уверен быдло за рулем довыйобывалось

а зря
единственная вина того, кто "за рулем", что он не отдал доки в руки непонятно кому (которое даже не представилося). Он даже не шел "по протоколу" и не возражал предьявить документы
За это его силой вытянули из машины, провели шмон, отправили на освидетельствование и угрожали эвакуировать авто
2
cьогодні в 12:36
те ж саме, але адвокатської реклами поменше
3
cьогодні в 12:07
Факт три: передані полякам записи "чорних скриньок" були відредаговані
Факт номер четыре - ты откровенно врёшь (сознательно или добросовестно заблуждаешься), бо вскрытие штатных "черных ящиков" и, естественно, съём информации с них  производились в присутствии поляков и самими поляками.

Москва. 11 апреля.
 Межгосударственный авиационный комитет (МАК) приступил к вскрытию бортовых самописцев разбившегося самолета Ту-154 М президента Польши, сообщает пресс-служба министерства транспорта РФ. "Речевой и параметрический самописцы доставлены в специальную лабораторию МАК, где в присутствии польской стороны, в том числе представителей прокуратуры Польши, а также Следственного комитета при прокуратуре РФ, начаты работы по их вскрытию", - отметили в пресс-службе.
(с)

ты откровенно врешь и манипулируешь. Как и кацапы лгут и манипулируют.
Я говорю про официальные заявления поляков, я говорю про ФАКТЫ,  а не розказни, что "ящики вскрывались в присутствии польской стороны"
Ты разницу вообще понимаешь между "вскрыть ящик" и "запротоколировать записи"? Я уверен, что да

https://www.ukrinform.ua/rubric-world/2083961-smolenska-pidkomisia-zaavlae-pro-manipulacii-danimi-z-boku-rf.html

Підкомісія з розслідування Смоленської катастрофи має свідчення маніпулювання Росією окремими даними, що стосуються катастрофи.

Про це під час прес-конференції у Варшаві заявив голова підкомісії Вацлав Берчинський, інформує кореспондент Укрінформу.

“Збираючи дані, ми також намагаємося встановити їх правдивість, тому що багато даних ми отримали, наприклад, з російських, тобто іноземних джерел. Ми вже знайшли підтвердження, що деякі дані було зманіпульовано”, - заявив Берчинський.


Міністр національної оборони Польщі Антоній Мацеревич  під час прес-конференції зазначив, що відновлення слідства пов’язано з тим, що попередні російська й польська комісії діяли “непереконливо”  і є свідчення, що вони “фальшували, маніпулювали і, насамперед, не брали до уваги і приховували правду щодо реального перебігу подій”, що підтвердили польські й іноземні експерти. 


Британський експерт з авіаційних питань Франк Тейлор, який залучений до діяльності комісії, зазначив, що попередній польський звіт, який описує катастрофу, є “невідповідним”. Зокрема, він зауважив, що з супутникових знімків місця катастрофи виникає, що елементи розбитого літака на місці пересувалися.
4
cьогодні в 11:46
поляків підірвали потужним вибухом який призвів до смерті людей від перевантаження в 100g
 одне тіло навіть було обгорнуте металом
а тих кого не убило таким чином
дострілили, потім у місцях кульових поранень вирізали діри скальпелем, щоб ніхто не здогадався


без будь-яких фантазій, лише офіційні факти:
Факт раз: уламки літака досі не передані Польщі
Факт два: передані тіла були підмінені, у одній труні складували рештки різних людей (у тому числі взагалі невідомих)
Факт три: передані полякам записи "чорних скриньок" були відредаговані

Висновок можна робить навіть тільки по цим трьом фактам.
5
cьогодні в 10:50
 :facepalm1: навіть при Хвьодиричє такого щось не пам'ятаю, #їхнястараміліція хоча б процедури якоїсь намагалася притримуватися (звичайно, я не про зиму 2013-2014)
пан Геращенко не хоче прокоментувати?


6
7 травня 2021 18:14:40
36-летний житель столицы пояснил, что он возвращался ночью домой на самокате, не удержал равновесие и упал. Полицейские, которые были рядом, остановились и подошли к нему. При этом один из сотрудников забрал его сумку.


7
7 травня 2021 14:52:46
трай Adblock app
адблоки блокують відображення на пристрої, тобто трафік все равно порахується

нє, ти плутаєш adblock з іншими варіантами
Там хитро все виходить
Тягнеться не увесь трафік, тільки якась дещиця (javascript), блокер виключає викачку медіа
Але проблема у тому, що на мобільному пристрої встановити повноцінного блокера важко, а інколи й неможливо, бо треба рута
Тому автори деяких блокерів пішли на компроміс - "тягнуть, але не показувать". Але таке працює як аддон до бровзеру, в інших аплікухах реклама буде все одно
8
7 травня 2021 14:02:58
Цікаво про Туреччину чути і завод за 25 млн
Дайте волю частному бизнесу в организации таких заводов- территорию,льготное налогообложение на несколько лет,
  номенклатуру, объёмы, гарантии оплаты при надлежащем качестве и оговоренном количестве и таких заводов в течение года будет не меньше 5.

пільги зброярам у податках???  ;o  :facepalm1: Ви у своєму розумі???? Це один з найприбутковіших бізнесів у світі, зразу за наркотиками й поруч з проституцією
Треба не надавати пільги, а нормально впорядкувати процедури (спростити) та гарантовано виключити корупційну складову
9
7 травня 2021 09:44:37
Засвітилися бо їх так підготували, а готують всіх однаково.
В школі теж всіх готують однаково,тільки чомусь одні отримують нобеля, а інші по смітниках лазять.
Щось не пригадаю українця що отримав нобеля.

Ілля Мечников - знаєш такого?
10
7 травня 2021 07:56:10
Перепрошую за дурне питання
І ШО?????
А якщо взять до уваги, що, за сімейним кодексом, зовсім не обов'язково "розписуватися", щоб отримати привілеї подружжя, ще раз питаю "І ШО????"

До речі, а де статистика Ірану? Там взагалі 0% має буть
11
6 травня 2021 20:26:27
и все едут не в ту сторону

да их тут тысячи! (с)  :laugh:
13
6 травня 2021 20:18:22
----
От ти все і сказав! :D
Тобто диспетчери примусили командира корабля сідати в туман???
Чи таки ні? :-)o
дуже прошу - почитай стенограму
читається, як фантастичне оповіданнячко
---
Так я ще тоді читав,років так з десять тому
.

це не перемовини з екіпажем, ще що у диспетчерській було
Як тобі така дрібна цікавинка, що офіційно метеослужба давала 80/800 метрів видимості?
а важливий момент, що то був військовий аеродром?
там здоровезна купа всього набирається
З точки зору поляків я бачу десь таку картину: туман, пробуємо заходити до висоти прийняття рішення, можливо, біля землі туману менше й буде видно ВПП, якщо нє - уходимо
Доволі логічно, не знаходиш?
Й те, що диспетчери вивели його на нульову висоту мимо ВПП казкою "на курсє на глісадє", чия вина?
14
6 травня 2021 20:05:02
---
"Закладена" вибухівка тут нафуя??? 8-:
бо літак міг зробити захід, побачити, що видимість ніяка, розвернутися й полетіти собі на запасний
----
От ти все і сказав! :D
Тобто диспетчери примусили командира корабля сідати в туман???
Чи таки ні? :-)o

дуже прошу - почитай стенограму
читається, як фантастичне оповіданнячко
15
6 травня 2021 19:56:50
---
Чекай-чекай,ти що зараз доводиш- що каци не мінували літак,він  розбився??
ні
це частина плану
Літак повинен був відклонитися від курсу та глісади, щоб катастрофа виглядала помилкою пілота
Погодся, дивно було б, якщо б літак ні з того ні з сього впав на ВПП, правда?
А так - помилка пілота, не туди залетів, не встиг набрать висоту, зачепився за березу, впав
---
"Закладена" вибухівка тут нафуя??? 8-:

бо літак міг зробити захід, побачити, що видимість ніяка, розвернутися й полетіти собі на запасний
16
6 травня 2021 19:56:11
---
Чекай-чекай,ти що зараз доводиш- що каци не мінували літак,він  розбився??
ні
це частина плану
Літак повинен був відклонитися від курсу та глісади, щоб катастрофа виглядала помилкою пілота
Погодся, дивно було б, якщо б літак ні з того ні з сього впав на ВПП, правда?
А так - помилка пілота, не туди залетів, не встиг набрать висоту, зачепився за березу, впав
---
А якби командир судна   не забив фуй,а послухався і полетів на запасний аеродром? :weep:

а йому ніхто не забороняв сідати. Він не забивав.
Почитай стенограму, там таааак цікаво!
У плані було знизитися, оцінити візуально, чи щось видно й далі вже вирішувать. Й тут наведення з землі грало найважливішу роль!
мало того, РП взагалі хотів його відправити на друге коло опісля зниження, ще на підході
17
6 травня 2021 19:53:00
Дисп, РП та РЗП це вже троє людей, і всі різні
не туди ведеш розмову
Підтвердження "на курсі на глісаді" було? Було!
Літак жеж в цей час був зовсім не "на курсі на глісаді", так? Так
як називалася посада людини, що прямо збрехала командиру літака - диспетчер чи РЗП - неважливо
Важливо, що ті, хто ввів в оману екіпаж, були російскіми службовцями
Його - РЗП, система контролю дає траекторію з великою погрішністю, бо занадто стара але
вона передбачає, що пілот ЗАХОДИТЬ ВІЗУАЛЬНО, бачить полосу, чого не відбувалось.
РП попереджав, що умов для посадки немає.
Повна стенограма:
https://www.istpravda.com.ua/articles/4d3ccc538b6fb/

про систему контролю за траекторією - галімий піздьож, на вказаній сторінці є відео посадки Іл-76 іншого дня, в туман, й його вели фахово с точністью до десятка метрів

РП не попереджав екіпаж. Та він й не міг попередити, він взагалі англійською не володіє. РП передав "главному центру" щодо погоди, щоб ті передали вже на літак.


Стенограма насправді дуже цікава.
Найбільш цікава поведінка РЗП. Який віддав команду "Горизонт" на висоті 0 відносно ВПП. Російською віддав, й не факт, що екіпаж його міг зразу зрозуміти.

А взагалі там все цікаво. Й підбір персоналу, який взагалі не володіє англійською, й уперте небажання з москви завернути літака на запасний аеродром


18
6 травня 2021 18:45:21
Дисп, РП та РЗП це вже троє людей, і всі різні
не туди ведеш розмову
Підтвердження "на курсі на глісаді" було? Було!
Літак жеж в цей час був зовсім не "на курсі на глісаді", так? Так
як називалася посада людини, що прямо збрехала командиру літака - диспетчер чи РЗП - неважливо
Важливо, що ті, хто ввів в оману екіпаж, були російскіми службовцями
---
Чекай-чекай,ти що зараз доводиш- що каци не мінували літак,він  розбився??

ні
це частина плану
Літак повинен був відклонитися від курсу та глісади, щоб катастрофа виглядала помилкою пілота
Погодся, дивно було б, якщо б літак ні з того ні з сього впав на ВПП, правда?
А так - помилка пілота, не туди залетів, не встиг набрать висоту, зачепився за березу, впав

19
6 травня 2021 18:39:28
Я думав пан Радник вже двадцятку дав  :laugh:
Не беруть. :gigi:

значить сотку тре дать!  :gigi:
20
6 травня 2021 18:39:00
Маск стрімко десакралізує "Священний Космос" і це дуже добре

а як же боженька? куди йму подацця тепер?  :weep:
21
6 травня 2021 18:36:39
не РП, а РЗП
Дисп, РП та РЗП це вже троє людей, і всі різні

не туди ведеш розмову
Підтвердження "на курсі на глісаді" було? Було!
Літак жеж в цей час був зовсім не "на курсі на глісаді", так? Так
як називалася посада людини, що прямо збрехала командиру літака - диспетчер чи РЗП - неважливо
Важливо, що ті, хто ввів в оману екіпаж, були російскіми службовцями
22
6 травня 2021 18:22:32
До конспірологів питання просте: внаслідок чого літак опинився на висоті верхівок дерев за 1 км до ЗПС і продовжував зниження?
відповідь не менш проста
"На курсі, на глісаді"
Це цитата слів диспетчера, який як папуга твердив ці слова до останнього моменту, навіть коли літак вже був на рівні ВПП
=========================
Тут цікаво інше.
Ти бачиш туман і не бачиш злітну смугу.
Але ти замість летіти на запасний аеродром тупо продовжуєш захід на посадку,наплювавши на все.
Як це назвати?
Вибух в повітрі? :shuffle:

Це називаєтьсч ШТАТНА СИТУАЦІЯ
Диспетчер каже "на курсі на глісаді"
Все добре
А далі має бути ось так

23
6 травня 2021 18:09:50
Мова йшла про туалет у хвості літака.. впечатало чудака взад а не вперед...
Де можна це прочитати, покажи?

зовсім-зовсім нема?
А хто ж тоді в ефір говорив "на курсі на глісаді"????
Дисп и РП это два совершенно разных чиловека

не РП, а РЗП
24
6 травня 2021 17:56:00
А ось ще одна цікавинка щодо диспетчера

http://ruslo.cz/index.php/nauka/item/988-ochen-strannaya-katastrofa
Цитувати
Переговоры экипажа с СКП за полминуты до катастрофы показывают, что диспетчеры до последних секунд не давали команды на прекращение снижения и уход на второй круг. Из официальной российской расшифровки переговоров диспетчеров с экипажем:

10:40:27. РЗП: Три, на курсе, глиссаде.

10:40:31. РП: Фары включите.

10:40:33. 101: Включены.

10:40:39. РЗП: Два, на курсе, глиссаде.

10:40:53. РП: Горизонт, 101.

10:40:55. РП: Контроль высоты, горизонт.

10:40:59. РП: Сколько ждать?

10:41:03. РП: Уход на второй круг.

Итак, в 10:40:31 руководитель полетами дал команду включить фары, что делается, когда самолет идет на посадку. Через шесть секунд майор Рыженко сообщил экипажу, что они находятся в двух километрах от начала взлетно-посадочной полосы и на глиссаде, то есть все в порядке. Однако через 14 секунд (и менее чем за 10 секунд до катастрофы) руководитель полетов отдает команду «Горизонт» — требование немедленно прекратить снижение и перейти в горизонтальный полет. И самое тревожное: в это время, как следует из официального польского отчета о катастрофе, опубликованного в 2011 году, самолет находился не на глиссаде, а на 70 метров ниже ее и на 70 метров левее оси взлетно-посадочной полосы9. С момента входа в глиссаду Ту-154 шел выше ее на 25-30 метров, но в промежутке между 10:40:39 и 10:40:53 оказался ниже этой линии на 70 метров. Кроме того, что может быть еще опаснее, лайнер двигался на 60-80 метров левее оси ВПП. В случае приземления он оказался бы за пределами взлетно-посадочной полосы со всеми вытекающими из этого тяжелейшими последствиями.

Нє, ніяких діспетчерів не було, а на самописці то глас нєбєсний!

25
6 травня 2021 17:53:13
То був військовий аеродром, там не має диспетчерів.
зовсім-зовсім нема?
А хто ж тоді в ефір говорив "на курсі на глісаді"????  :weep:

навіть на кацапській вікі написано

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%A1%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B5


Цитувати
В 10:40:38,7, находясь на расстоянии в 2 километра от торца ВПП, пилоты получили подтверждение от диспетчера о нахождении самолёта на курсе, на глиссаде

А ось ще один кацапський ресурс

https://www.aviaport.ru/digest/2010/06/07/196465.html

Цитувати
В 10 часов 40 минут 38 секунд, за 25 секунд до катастрофы, диспетчер смоленского аэродрома говорит: "2 (км от ВПП) на курсе, на глиссаде" (расшифровка речевого самописца). В это время Ту-154 был на высоте 110 м, а в соответствии с глиссадой должен быть чуть ниже 140 м.

Спустя всего 14 секунд диспетчер дает новую команду "горизонт", после которой пилот должен был немедленно прекратить снижение и уходить на второй круг.

так був діспетчер чи це Карлос втіхаря команди давав?
26
6 травня 2021 17:33:59

Там у статті пищуть що рогозін відомий тим що робить багато заяв про амбітні плани, але нічого з того не матеріалізується.


На росії тим часом напружено копі-пастять дизайн Фалкон-9, може полетить у 2026:
зовнішній дизайн це навіть не третина успіху

а отут не зовсім згоден!
Рогозін пообіцяв, що американці будуть на батуті космонавтів на орбіту відправляти? Обіцянку стримано!
27
6 травня 2021 17:31:17
До речі, тепер становиться зрозумілим, чому Маск так спішить злинять на Марс
28
6 травня 2021 17:28:05
Российской  любой пилотируемой авиации полный песец!
:facepalm1:

Истребитель Су-57 впервые поднялся в небо вместе с ударным беспилотником «Охотник» еще в 2019 году

https://www.youtube.com/watch?v=imCyBdePqXU

ти придурюєшся чи не розумієш різниці?

даю підказку, вона отут:

Цитувати
Они будут сопровождать пилотируемые самолёты и как подчиняться командам пилотов, так и действовать самостоятельно и в составе группы таких же беспилотных аппаратов.

це самостійно діюча одиниця, відомий у екіпажі
Й "команди пілотів" будуть зовсім не так, виглядати, як зараз (тобто сидить оператор за екраном зі джостіком та "грається у іграшку")
Команди пілотів будуть "зліт", "посадка", "повернися додому та сядь", "атакуй", "захищай", "роби як я", й т.д.
29
6 травня 2021 17:22:08
На росії тим часом напружено копі-пастять дизайн Фалкон-9, може полетить у 2026:
зовнішній дизайн це навіть не третина успіху
30
6 травня 2021 17:00:11
После фрегата "Маршал Шапошников" ракету "Калибр" запускает "Адмирал Горшков".
це макет запускали!
Й взагалі, це кидкові випробування!
31
6 травня 2021 13:19:37
відповідальні за безпеку польоту жартів не розуміють (прикордонники теж, до речі)
32
6 травня 2021 13:05:26
У Спейсів ще є Фалкон-27 (той що Heavy). Такий собі перехідний варіант.
хеві призначений для орбітальних запусків, щось важкеньке закинути на орбіту
можливо, будуть використовувати при будівництві доку на орбіті
Ну так і старшип далі орбіти без заправки не полетить.
Я про те, що в спейсів є напрацювання і технології будування надважких носіїв. Зробити суперхеві з його пропульсивною посадкою простіше чим довести готовності старшип.
ідея старшіпу - невеличкий флот старшіпів тягає паливо та окислювач на орбітальний док, хеві не потягне потрібні об'єми
Ну й пасажирська версія значно більша за корисним об'ємом, бо летіти до Марсу рік усередині в кращому випадку ж/д цистерни - задоволення так собі, ніяка психіка не витримає
33
6 травня 2021 12:34:56
У Спейсів ще є Фалкон-27 (той що Heavy). Такий собі перехідний варіант.

хеві призначений для орбітальних запусків, щось важкеньке закинути на орбіту
можливо, будуть використовувати при будівництві доку на орбіті
34
6 травня 2021 12:30:06
35
6 травня 2021 12:11:42
До конспірологів питання просте: внаслідок чого літак опинився на висоті верхівок дерев за 1 км до ЗПС і продовжував зниження?
відповідь не менш проста
"На курсі, на глісаді"
Це цитата слів диспетчера, який як папуга твердив ці слова до останнього моменту, навіть коли літак вже був на рівні ВПП
36
6 травня 2021 11:05:13
в кацапні вже пригоріло?  :gigi:
адже це надважкий клас носія (точніше, його друга ступінь), який зараз ніхто не робить, бо задорого
37
6 травня 2021 09:52:04
сів, але не можуть потушити
бадабум ще може відбутися :D
:gigi:
походу в этот раз сэкономили на спецэфектах
только пламя немного внизу добавили минут на 10   :D

на ваші спецефекти ніякого бюджету не напасешся!  :gigi:
38
6 травня 2021 00:09:05


З 15.05.21 Туреччина відмінила вимогу щодо ПЛР- тестів на в’їзд для громадян України❗️

це як?
своїм жорсткий локдаун, а від туристів навіть справки не вимагатимуть?
Якось нелогічно вигляда
39
6 травня 2021 00:07:30
я ось чого не розумію
Ну якби ці дамочки позували десь на пляжі або на балконі - тобто громадському місці, претензії були б зрозумілі
Але ж вони позували десь на рейді на приватній яхті

Як правильно вже написали: скоро будуть штрафувать за те, що без трусів у ванній або в туалеті
Виходячи з того що знімали зблизька з іншого судна, а за тим коритом теж яхта стоїть, то вони так розважались прямо в порту десь чи в яхт клубі.

та ХЗ насправді, бо то може бути й рейд якийсь, заїхали між суден, щоб з берега не бачили
40
6 травня 2021 00:06:34
Твоє право відмовитись від здорової поживної їжі і їсти трупи..
Ахахаха...

смішно було

а шо? Гарна ідея - шоб трупи не їсти, треба їсти живцем! Черв'ячків  :shuffle:

Повна версія