Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

Шкода, в цей трилер не увійшов сюжет зустрічі першого автомобіля із кінними повозками. До речі, рекомендую фільм для перегляду. Гадаю, особливо було б цікаво для дітей старшого віку, молоді...всяким антикам і його прихильникам, щоб зрозуміли, що таке життя людини та його суть:
https://www.youtube.com/watch?v=vsGrFYD5Nfs 

пан їздить на електричному авто?
чи гібрид?
   
читав що на гібридах треба міняти батарею кожні п'ять років
а заміна може потягнути до 3-5 штук з роботою
також пишуть що на трасі двигун тягне вашу батареї, відповідно витрати палива ростуть більше ніж як в нормальних авто
і останнє - батарея робить авто важчими і зменшує ємкість багажника

Повні фігня про батареї
На гібридах ніразу не чув щоб міняти батарею, хіба що для стартера, то і на всіх машинах такий самий термін
На трасі, якраз все навпаки, батерія доладовується, розхвд навпаки меньше, приклад гібрида 5 покоління від Тойоти  (tu)
   
Виглядає так, що перехід на електрику (гібридну чи пряму) - це майбутнє.

а чому ніхто не бере до уваги  mild hybrid?

Мазда має непогані моделі

але з тими гібридами засада саме через заміну батарей

зараз купа дешевих гібридних лексусів на ринку вживаних авто котрі ніхто не купує, саме через цю причину
   
Виробникам автівок з ДВЗ, особливо тим, які з'їли на них дофіга пудів солі, важко навіть психологічно братися за виробництво електромобілів. Уявіть, як важко усвідомлювати, що весь твій досвід, який ти накопичував десятки років, тепер гівна не вартий, і треба все починати майже з нуля  8-) 
   
пан їздить на електричному авто?
чи гібрид?

 У мене Фіат Пунто 2010р. + велосипед, але у зятя Mercedes-Benz C300 Hybrid.
   
Виробникам автівок з ДВЗ, особливо тим, які з'їли на них дофіга пудів солі, важко навіть психологічно братися за виробництво електромобілів. Уявіть, як важко усвідомлювати, що весь твій досвід, який ти накопичував десятки років, тепер гівна не вартий, і треба все починати майже з нуля  8-) 
Скільки важить електроавто?)
   
Наскільки я пам'ятаю, автівка не ламалася через відсутніть палива, вона й без того знала, що треба буде заправлятися час від часу.

 Ну, через відсутність палива авто не ламається (у фільмі також). ) Воно просто перестає виконувати свої функції до дозаправлення. Хоча, чув, якщо часто практикувати їзду на авто до повної втрати пального то ймовірність виходу із ладу паливного насосу сильно зросте.
Такі нюанси я не знаю. Просто читав, що дозаправлялась по дорозі. І, взяла автомобіль без його дозволу, у фільмі, коли Карл вже розчарувався у ньому.
   
Ну, через відсутність палива авто не ламається (у фільмі також). ) Воно просто перестає виконувати свої функції до дозаправлення. Хоча, чув, якщо часто практикувати їзду на авто до повної втрати пального то ймовірність виходу із ладу паливного насосу сильно зросте.
Такі нюанси я не знаю. Просто читав, що дозаправлялась по дорозі. І, взяла автомобіль без його дозволу, у фільмі, коли Карл вже розчарувався у ньому.

Там і ланцюг, і гальма ламалися, і ще доводилося штовхати час від часу, бо двигун не тягнув, але це ж фільм, ідея передана правильно  :gigi:
   
Що простіше утилізувати? Авто з двз чи з акумуляторами?
Що більше забруднює навколишнє середовище?)
   
Що простіше утилізувати? Авто з двз чи з акумуляторами?
Що більше забруднює навколишнє середовище?)

 Повітря якого населеного пункту корисніше вдихати - із великою кількістю ДВЗ чи електро (часто найшкідливішим є навіть не робота підприємств, а використання великої кількості автомобілів із ДВЗ)?
Чим будете заправляти ДВЗ коли країни - терористи припинять їхній продаж чи стануть продажом шантажувати? Якими будуть ціни на паливо, коли невідновлювальні джерела енергії в природі не здатні відновлюватись знову в тій швидкості, що знищуються, тим більше в умовах, коли кількість населення, як і використання НДЕ зростають?
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

Виробникам автівок з ДВЗ, особливо тим, які з'їли на них дофіга пудів солі, важко навіть психологічно братися за виробництво електромобілів. Уявіть, як важко усвідомлювати, що весь твій досвід, який ти накопичував десятки років, тепер гівна не вартий, і треба все починати майже з нуля  8-)

Потрібно додати неможливість швидкої реорганізації через колективні домовленості з профспілками. А ті трудові ресурси що є не підходять по знанням що потрібні для створення електромобілів, особливо коли авто це компʼютери з колесами.

Це як знання та досвід що потрібен щоб створювати механічні годинники та знання та досвід що потрібно мати щоб створити Apple Watch. Потрібно звільняти та набирати нових людей для ції задачі.
   
У мене Фіат Пунто 2010р. + велосипед, але у зятя Mercedes-Benz C300 Hybrid.

ясно

зять їздить в подорожі на пару тисяч км?

мені просто цікаво як почувають себе водії електричок коли стануть в паругодинний затор на автобані коли якісь два придурки розмажуть себе по асфальту і утворюється корок на пару км
а це типова ситуація в Німеччині влітку, особливо в напрямку півдня

Останнє редагування: 21 січня 2024 16:26:10 від ivan ukrainets1
   
Ну не знаю... Не знаю... Дивися нещодавно ролик де тестували китайський послідовний гібрид. Хоч автор ролика був налаштований досить критично до електромобілів, але цей автомобіль мені сподобався.
Має переваги автомобіля з ДВЗ та електромобіля. Послідовний гібрид - це коли ДВЗ не має прямого зв'язку з колесами, а працює лише як генератор, який заряджає батарею.
1) Має досить потужну батарею. На самій батареї може проїхати до 90 км.
2) Може заряджатись як звичайний електромобіль.
3) Для дальніх поїздок використовується ДВЗ, який вмикається, щоб зарядити батарею, тому час на зарядку не витрачається. Просто заливаєте пальне в бак, як на звичайному автомобилі.
4) Запас ходу із повністю заправленим баком та зарядженою батареєю до 1000 км.
5) Автомобіль досить комфортний, що відмітив і автор ролика.
6) Має всі "навороти" сучасних авто.

Чесно кажучи я навіть задумався, що такий автомобіль я б собі придбав.
Тількі у випадку коли можна стабільно підзаряджатись.Інак ше ДВЗ прийдеться ще на горбі батарейку  тягати.Ну і ті плагін гібриди доволі дорогі.
   
а чому ніхто не бере до уваги  mild hybrid?

Мазда має непогані моделі

але з тими гібридами засада саме через заміну батарей

зараз купа дешевих гібридних лексусів на ринку вживаних авто котрі ніхто не купує, саме через цю причину
Мілд гібрид (MHEV)то щоб менше смерділо на старті і краще стартувало і більше нічого.Це на мою думку маст хев на сучасному двзному двигуні .
Тойотівський гібрид то HEV

Останнє редагування: 21 січня 2024 16:27:34 від oleg1981
   
Виробникам автівок з ДВЗ, особливо тим, які з'їли на них дофіга пудів солі, важко навіть психологічно братися за виробництво електромобілів. Уявіть, як важко усвідомлювати, що весь твій досвід, який ти накопичував десятки років, тепер гівна не вартий, і треба все починати майже з нуля  8-) 

пан психолог?
пан працює на виробника автівок з ДВЗ?

просто оце "Виробникам .... важко навіть психологічно братися за виробництво електромобілів" звучить по дебільному

виробник це ж термін для означення компанії чи фірми
як фірмі може бути психологічно щось важко чи легко?
це ж не людина

до того ж всі автовиробники топ 20 мають електро авто -

проблема в тому що економічно не вигідно мати електро авто
поки дають гранти/ скидки преференції то воно ще продається так сяк
а без того буде нішовим продуктом

жодна розумна людина не купить електро авто щоб на ньому плестися в тягучці на десятки кілометрів десь на хайвеї з Марселю до Парижу з дітьми в липні чи серпні
чи з Амстердаму в Італію і далі на південь - а зараз ще й поляки підключилися по маршруту Варшава - Спліт

   
Німецькі автовиробники, такі, як BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів, втрачаючи прибутки, через ставку на класичні автомобілі.

Власне навпаки - вливають бабло в приречені технології, а конкуренти (тойота) в чей час стрижуть купони.
   
Ти про цей тест?

https://youtu.be/VzpqhZEf5tw?si=qWNOY_AzWyoshzcP

Ні. Ось цей.
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

жодна розумна людина не купить електро авто щоб на ньому плестися в тягучці на десятки кілометрів десь на хайвеї з Марселю до Парижу з дітьми в липні чи серпні
чи з Амстердаму в Італію і далі на південь - а зараз ще й поляки підключилися по маршруту Варшава - Спліт

Яка проблема? Я можу відповісти тому що наіздив 90 тисяч на електроавто, в тому числі в тягучках в пустелях Невади, Каліфорнії, Арізони в 45 жару в тіні.
   
Поки проблема знайти на вторинному ринку  щось містке, з кліренсом від 180 щоб не китай. (хоча на моє ІМХО проблем поміняти батарею в них буде менше) Дивився на Renault K-ZV, сама йшла в руки, 21 рік, пробіг 800 (км.) там це є, але на такому бюджеті я їздити НЕ БУДУ :)   І ще одна проблема - підземний гараж  з ДУУЖЕ крутим виїздом, тому ліфи і машини з довгим переднім звісом  відпадають, бо бампери повідлітають на раз  :D  І невисокий електро-Кенгу теж туди невлізає, нажаль.
   
Поки проблема знайти на вторинному ринку  щось містке, з кліренсом від 180 щоб не китай. (хоча на моє ІМХО проблем поміняти батарею в них буде менше) Дивився на Renault K-ZV, сама йшла в руки, 21 рік, пробіг 800 (км.) там це є, але на такому бюджеті я їздити НЕ БУДУ :)   І ще одна проблема - підземний гараж  з ДУУЖЕ крутим виїздом, тому ліфи і машини з довгим переднім звісом  відпадають, бо бампери повідлітають на раз  :D  І невисокий електро-Кенгу теж туди невлізає, нажаль.

Зараз гібридних моделей стає все більше, але поки що ціни на них капець...
   
Гібрид  не розглядаю, так як:

1) З міста майже не виїжжаю
2)Електро насамперед приваблює простотою конструкції, крім ходової там нічому ламатися
3) В сім'ї є друга машина, бус швагра, який в ЗСУ,  газ-бензин, на ньому зараз і їжджу, поки в пошуках електро.
   
Треба брати авто з трьома моторами - дизель, бензин, електро
   
У мене мʼякий бензиновий гібрид.
Особливої економії пального він не дає, ну може, 3-5 відсотків.
Додаткова батарея 48 вольт включає електродвигун/стартер, коли потрібне прискорення.
А в цілому витрати пального відсотків на 20-25 вищі, ніж в аналогічному дизелі.

У дружини бензиновмй плаг-ін.
Оскільки він у нас не підпадає під спеціальний тариф на ее для електричних авто, то заряджати його ані від домашньої розетки, ані від комерційної зарядки сенсу немає.
Єдина перевага, що воно починає рухатися на електриці.
Окрім того, машина істотно дорожча за чистий ДВЗ.
На трасі витрати пального такі самі як і у традиційного двз.

   
Гібрид  не розглядаю, так як:

1) З міста майже не виїжжаю
2)Електро насамперед приваблює простотою конструкції, крім ходової там нічому ламатися
3) В сім'ї є друга машина, бус швагра, який в ЗСУ,  газ-бензин, на ньому зараз і їжджу, поки в пошуках електро.

Електричка - високотехнологічна хрінь, напхана електронікою по самі помідори. От там ламатись і глючити є багато чому. І дуже мало сервісів, де тобі зможуть допомогти.
   
Електричка - високотехнологічна хрінь, напхана електронікою по самі помідори. От там ламатись і глючити є багато чому. І дуже мало сервісів, де тобі зможуть допомогти.

Але проблема в тому, що світ рухається в цей бік...
   
зазвичай це або пародія, або так дорого, що не виправдовує користування взагалі. Реально в європейських виробників одиниці адекватних електроавтомобілів, а відставання від китайський років на 5-10.
саме тому VW id лідер з продажу в Україні.
   
Але проблема в тому, що світ рухається в цей бік...

ні, його примусово пхають. Просто так зараз модно, хоча ця тенденція вже йде на спад.
   
У мене мʼякий бензиновий гібрид.
....
А в цілому витрати пального відсотків на 20-25 вищі, ніж в аналогічному дизелі.

У дружини бензиновмй плаг-ін.
....
На трасі витрати пального такі самі як і у традиційного двз.

Справді? А можна конкретизувати моделі?
Знайомі не натішаться (умовно) крихітним гібридом Toyota Yaris, кажуть, що їсть 2-3 літри по факту. Старенькі люди, правда, їздять спокійно і максимум 40 км/год...
   
гібридом Toyota Yaris, кажуть, що їсть 2-3 літри по факту.


Так не буває. Мій гібрид їв 7-8
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

У минулому році брав на тиждень в ренту plug in hybrid Citroen C5 Aircross.

Батареї вистачає на 30-40 км спокійної електричної їзди. Якщо тількі на батарейці.

Поки є заряд у батареї витрати палива 3-4 л/100 км. Але по трасі цього вистачає максимум на 100 км. А далі вже стандартні 7-9 л/100 км

Загальні витрати вийшли 7,1 л/100 км при пробігу 1100 км. Заряджав 3 рази.
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

Так не буває. Мій гібрид їв 7-8

100%

Плюс японці ще полюбляють занижати витрати палива
   
Батареї вистачає на 30-40 км спокійної електричної їзди. Якщо тількі на батарейці.
Поки є заряд у батареї витрати палива 3-4 л/100 км. Але по трасі цього вистачає максимум на 100 км. А далі вже стандартні ....

Судячи з опису, при сценарії щоденної їзди "по околицях" в межах 20-30 км без ніяких трас таки може бути суттєва економія, хіба ні?
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

Судячи з опису, при сценарії щоденної їзди "по околицях" в межах 20-30 км без ніяких трас таки може бути суттєва економія, хіба ні?

Так. І якщо є можливість дешево заряджати біля дому або офісу
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

Так. І якщо є можливість дешево заряджати біля дому або офісу

Якщо є можливість заряджати біля дому, то в більшості випадків електромобілю немає конкуренції. Кожен може зробити розрахунок для себе сам якщо потрібно приблизно 16 kWh на 100 км пробігу.
   
Судячи з опису, при сценарії щоденної їзди "по околицях" в межах 20-30 км без ніяких трас таки може бути суттєва економія, хіба ні?

не зовсім. Бензинові авто мають фору у сумі дельти початкової вартості.
   
мають фору у сумі дельти початкової вартості.

При "скромному" використанні гібридного авто економія палива явно перебиває фактор початкової ціни. І який це нафік фактор? Усі і так купляють в кредит...
   
При "скромному" використанні гібридного авто економія палива явно перебиває фактор початкової ціни. І який це нафік фактор? Усі і так купляють в кредит...

Звичайно фактор. Кредит треба обслуговувати та віддавати. Кредит на бензинове авто обслуговувати дешевше та віддавати менше
   
Кредит на бензинове авто обслуговувати дешевше та віддавати менше

...споживаючи в рази більше палива. Повторюсь, при певних сценаріях використання гібридного авто - майже шо ровер по витратах  :D
   
...споживаючи в рази більше палива. Повторюсь, при певних сценаріях використання гібридного авто - майже шо ровер по витратах  :D

Між іншим на ровер не так вже і мало бабла йде, якщо регулярно та інтенсивно ним користуєся. Я дві касети знищив, три ланцюга, кілька коліс, брекет, рульовий механізм, задній дюрейлер. Камер взагалі немірено витратив.
   
Попит на електромобілі в сша впав практично вдвічі. Ford скоротив прогнози виробництва Форд лайтінг на 50% на 2024.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія