Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

https://www.epravda.com.ua/news/2024/01/21/708981/

Німецькі автовиробники, такі, як BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів, втрачаючи прибутки, через ставку на класичні автомобілі.

Про це йдеться в матеріалі Financial Times.

Компанії опинились в пастці, адже інвестиції як в електромобілі, так і в автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння знижують прибуток.

На фоні азійських ринків, що зростають це створює грандіозну проблему для німецької автопромисловості.

Як зазначається, останні пʼять років були складними для компаній-автовиробників. Вони потерпали від тиску прийняття рішень щодо переходу на виробництво електромобілів. В останні три роки до проблем додався економічний спад, інфляція та  високі відсоткові ставки у Німеччині.

За три роки до 2023 року кількість німецьких постачальників першого рівня з більш ніж 20 працівниками скоротилася з трохи менше як 700 до приблизно 615, при цьому, згідно з офіційною статистикою, за той самий період було втрачено понад 30 000 робочих місць.

Значною мірою фінансовий тиск, з яким наразі стикаються постачальники, зумовлений необхідністю інвестувати в електромобілі одночасно зі збереженням частки на ринку двигунів внутрішнього згоряння.

У 2022 році німецькі постачальники витратили 16 млрд євро на дослідження і розробки - рекордну суму, згідно зі звітом консалтингової компанії Strategy&, що є надмірними витратами на фоні кризи.

Німецькі виробники все ще утримують 25% частки світового ринку, але ця цифра знизилася на 3% з 2019 року. Частка, у своїй більшості, втрачена на користь азійських ринків, які швидше прилаштувались до нової епохи електромобілів. Німецькі компанії продовжують втрачати частку.

При цьому, компанії вже шукають шляхи переорієнтації виробництва, та здійснюють відповідні операції.
   
Они слишком заигрались с узкоглазым тигром. Теперь они у него на крючке. VW постоянно стоит из за поставок. У нас рядом завод. То плат нет. То серводвигателей. То ещё какоцто х... Это очень страшно на самом деле. Если китаезы начнут поставлять оружие лаптям. Никакие санкции на них никто не наложит. Потому что , это равно подписать своим экономикам приговор.
   
Їм треба терміново переходити на китайсьекі машинокомплекти. Це саме ефективне рвшення, васадзе не дасть збрехати...

Останнє редагування: 21 січня 2024 11:25:53 від Дід Варава
   
Хіба німці не роблять машини з електродвигунами та гібриди?
   
Їздити на китайських машинах можуть тільки дебіли)
   
іба німці не роблять машини з електродвигунами та гібриди?

зазвичай це або пародія, або так дорого, що не виправдовує користування взагалі. Реально в європейських виробників одиниці адекватних електроавтомобілів, а відставання від китайський років на 5-10.
   
Їздити на китайських машинах можуть тільки дебіли)
Ти вважаєш що васадзе тримає українців за дебілів?!! Іч який.., "сайпу" тобі на комірець...
   
зазвичай це або пародія, або так дорого, що не виправдовує користування взагалі. Реально в європейських виробників одиниці адекватних електроавтомобілів, а відставання від китайський років на 5-10.

Мені в цьому плані більше японці подобаються
   
нехай звільнять Донбас, буде в них свій європейський літій
   
Європейці не можуть конкурувати з китайцями на азійських ринках.
Окрім того, вони таки дуже залежні від комплектуючих з Азії.
У всіх європейських компаній - не тільки автобудівних - була політика переносу виробництва товарів з низькою доданою вартістю в Азію, залишивши в себе операції з високою.
Це дозволяє платити досить високі зарплати в Європі, аде водночас створює цінову пастку, бо якщо повернути виробництво компонентів в Європу, їхня ціна зросте в рази.
Але, прогрес не стоїть на місці, європейські заводи роботизуються, механічні елементи замінюються програмними, тож не все так погано.
У цьому плані Європі украй необхідна європейська держава з низькою вартістю праці і кваліфікованою (або такою, що легко вчиться) робочою силою.
І не думайте, що європейські автовиробники прогавили електрифікацію. Прототипи в багатьох компаній були задовго до того, як зʼявилася тесла.
Проблема також в тому, що в китайців стрімко зростає внутрішній ринок і у них там немає таких жорстких вимог до якості, як в Європі. Тож вони більше працюють на внутрішній ринок.
   
І не думайте, що європейські автовиробники прогавили електрифікацію.

Взагалі не розумію що саме і хто прогавив.
Електромобілі є у всіх - і у французів, і у німців, і навіть у лотусів та інших бентлі. Переважно кращі і дешевші від тесли. Електричний фоксваген, чи мерс, чи порш, чи лендровер - не дивина на вулицях...

Ну, ок, може їх менше аніж китайців і батареї китайські - тоді, так, це проблема
   
Взагалі не розумію що саме і хто прогавив.
Електромобілі є у всіх - і у французів, і у німців, і навіть у лотусів та інших бентлі. Переважно кращі і дешевші від тесли. Електричний фоксваген, чи мерс, чи порш, чи лендровер - не дивина га вулицях...
на відео все розкрито. Продажі і виробництво покищо, мізерні. Крім того відсутнє виробництво власних батарей.
ще додам, що всі ці авто зазвичай перероблені з ДВЗ на батарею, що робить їх значно гіршими ніж електромобіль робзроблений з нуля.

Останнє редагування: 21 січня 2024 12:15:20 від Sl@d
   
А взагалі, переглянув відео через 5 місяців ще раз і розумію, що в Німеччини є шанс вирули свої економічні проблеми через розгін економіки ВПК.
Поки автомобільна промисловість буде наздоганяти врачений час.
   
Продажі невеликі, бо тесла зняла вершки, а зараз попит на чисті електрички не дуже високий.
Плюс ціна. Я вже багато писав, що різниця в ціні на моделі однакового класу в одного виробника зводять нанівець переваги електромобіля.
Простий народ голосує гаманцем.
   
 Конкуренція була і буде завжди. Це - нормальне явище. Звичайно, потрібно працювати, боротись за ринки збуту, за новітні технології...Але до великих проблем для німецького автопрому - ще далеко. Для прикладу: черги на гібридні автомобілі від Мерседес в Німеччині складають від двох років і більше:

 
   
Їздити на китайських машинах можуть тільки дебіли)

во , курятник правду каже
 (tu)
   
Мерс в прибутках
2+ лями авто за рік
Eqa
Eqb
Додались до eqc

Є новий електричний e class

Основні ринки збуту
ЄС 700к
Китай 650к
США  500к
+ Трохи всі інші

Не все так погано

П.с. вони і в комеоц транспорті розвиваються
Вже більше 10% від продажу комерції - чисті електрички


   
 Крім того, наскільки зняю, особливо по вантажівках, у китайських авто основні частини - імпортні. Навіть двигуни, мости і т.і...
   
 До речі, звернув увагу, скільки не бачив китайців в Німеччині на авто - всі на автомобілях німецьких виробників.
   
Їздити на китайських машинах можуть тільки дебіли)
Ну не знаю... Не знаю... Дивися нещодавно ролик де тестували китайський послідовний гібрид. Хоч автор ролика був налаштований досить критично до електромобілів, але цей автомобіль мені сподобався.
Має переваги автомобіля з ДВЗ та електромобіля. Послідовний гібрид - це коли ДВЗ не має прямого зв'язку з колесами, а працює лише як генератор, який заряджає батарею.
1) Має досить потужну батарею. На самій батареї може проїхати до 90 км.
2) Може заряджатись як звичайний електромобіль.
3) Для дальніх поїздок використовується ДВЗ, який вмикається, щоб зарядити батарею, тому час на зарядку не витрачається. Просто заливаєте пальне в бак, як на звичайному автомобилі.
4) Запас ходу із повністю заправленим баком та зарядженою батареєю до 1000 км.
5) Автомобіль досить комфортний, що відмітив і автор ролика.
6) Має всі "навороти" сучасних авто.

Чесно кажучи я навіть задумався, що такий автомобіль я б собі придбав.
 
   
 Китаєць, лише 11 тис. км. пробігу - жахіття:
   
Ну не знаю... Не знаю... Дивися нещодавно ролик де тестували китайський послідовний гібрид. Хоч автор ролика був налаштований досить критично до електромобілів, але цей автомобіль мені сподобався.
Має переваги автомобіля з ДВЗ та електромобіля. Послідовний гібрид - це коли ДВЗ не має прямого зв'язку з колесами, а працює лише як генератор, який заряджає батарею.
1) Має досить потужну батарею. На самій батареї може проїхати до 90 км.
2) Може заряджатись як звичайний електромобіль.
3) Для дальніх поїздок використовується ДВЗ, який вмикається, щоб зарядити батарею, тому час на зарядку не витрачається. Просто заливаєте пальне в бак, як на звичайному автомобилі.
4) Запас ходу із повністю заправленим баком та зарядженою батареєю до 1000 км.
5) Автомобіль досить комфортний, що відмітив і автор ролика.
6) Має всі "навороти" сучасних авто.

Чесно кажучи я навіть задумався, що такий автомобіль я б собі придбав.

Такі є не тільки в китайців. Ми теж плануємо брати собі наступною машиною саме гібрид.
   
Такі є не тільки в китайців. Ми теж плануємо брати собі наступною машиною саме гібрид.

читав що на гібридах треба міняти батарею кожні п'ять років
а заміна може потягнути до 3-5 штук з роботою
також пишуть що на трасі двигун тягне вашу батареї, відповідно витрати палива ростуть більше ніж як в нормальних авто
і останнє - батарея робить авто важчими і зменшує ємкість багажника
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

Але це разом з гібридами
   
Re: BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів

Ну не знаю... Не знаю... Дивися нещодавно ролик де тестували китайський послідовний гібрид. Хоч автор ролика був налаштований досить критично до електромобілів, але цей автомобіль мені сподобався.
Має переваги автомобіля з ДВЗ та електромобіля. Послідовний гібрид - це коли ДВЗ не має прямого зв'язку з колесами, а працює лише як генератор, який заряджає батарею.
1) Має досить потужну батарею. На самій батареї може проїхати до 90 км.
2) Може заряджатись як звичайний електромобіль.
3) Для дальніх поїздок використовується ДВЗ, який вмикається, щоб зарядити батарею, тому час на зарядку не витрачається. Просто заливаєте пальне в бак, як на звичайному автомобилі.
4) Запас ходу із повністю заправленим баком та зарядженою батареєю до 1000 км.
5) Автомобіль досить комфортний, що відмітив і автор ролика.
6) Має всі "навороти" сучасних авто.

Чесно кажучи я навіть задумався, що такий автомобіль я б собі придбав.

Ти про цей тест?

https://youtu.be/VzpqhZEf5tw?si=qWNOY_AzWyoshzcP
   
читав що на гібридах треба міняти батарею кожні п'ять років
а заміна може потягнути до 3-5 штук з роботою
також пишуть що на трасі двигун тягне вашу батареї, відповідно витрати палива ростуть більше ніж як в нормальних авто
і останнє - батарея робить авто важчими і зменшує ємкість багажника

Виглядає так, що перехід на електрику (гібридну чи пряму) - це майбутнє.
   
В Китаї електромобілі вже виробляють традиційні виробники гаджетів - Хуавей і Сяомі. Напевно в них нема чогось аж такого складного.
   
Їм треба терміново переходити на китайсьекі машинокомплекти. Це саме ефективне рвшення, васадзе не дасть збрехати...
100500% це патріотично та перевірено кращими людьми Петром та Таріелем  :love:
   
Якщо нафта стрибне на 200 (через ізраільску війну або лусне кредитна бульбашка доллару), водіям на бензі буде нелегко
   
Виглядає так, що перехід на електрику (гібридну чи пряму) - це майбутнє.

 Шкода, в цей трилер не увійшов сюжет зустрічі першого автомобіля із кінними повозками. До речі, рекомендую фільм для перегляду. Гадаю, особливо було б цікаво для дітей старшого віку, молоді...всяким антикам і його прихильникам, щоб зрозуміли, що таке життя людини та його суть:
 
   
Ти вважаєш що васадзе тримає українців за дебілів?!! Іч який.., "сайпу" тобі на комірець...
Китайське авто це як саморобний гандон з пакетика атб)
   
Продажі невеликі, бо тесла зняла вершки, а зараз попит на чисті електрички не дуже високий.
Плюс ціна. Я вже багато писав, що різниця в ціні на моделі однакового класу в одного виробника зводять нанівець переваги електромобіля.
Простий народ голосує гаманцем.
Наші люди не розуміють що на заході електрика не на халяву як у нас)
   
Китаєць, лише 11 тис. км. пробігу - жахіття:
https://www.youtube.com/watch?v=_PjwwGy1qzc
Для бомжів і тих хто їздить на авто ваз - норм)
   
 Ось цей фільм малось на увазі:
   
Продажі невеликі?

В Китаї третина всіх продажів (9+ млн ) це електрички

Найпопулярніше авто в світі - моделі у
   
Ось цей фільм малось на увазі:
https://www.youtube.com/watch?v=58WGc4NAhr0

Ну трошки вигадки, але історична канва вірна  :gigi:
   
Ну трошки вигадки, але історична канва вірна  :gigi:

 Ну, я запропонував художній твір. Хоча, а що там дуже не правдивого? Наскільки я знаю, основні моменти - правдиві.
   
Ну, я запропонував художній твір. Хоча, а що там дуже не правдивого? Наскільки я знаю, основні моменти - правдиві.

Наскільки я пам'ятаю, автівка не ламалася через відсутніть палива, вона й без того знала, що треба буде заправлятися час від часу. А так і шпилька, і підв'язка - усе вірно.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія