Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Черговий інцидент з Боінгом

Черговий інцидент з Боінгом

   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

який надійний літак, що від нього тіки не відривало, і двері, і колеса, а він все одно летить :)
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Колись літаки не падали.... Бо їх будували білі цисгендерні християнські чоловіки...
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Колись літаки не падали.... Бо їх будували білі цисгендерні християнські чоловіки...
Воістину!
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
HSM

Колись літаки не падали.... Бо їх будували білі цисгендерні християнські чоловіки...
Як не крути - істина
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

хочете стати пілотом тест від easyjet для вас  :crazy_pil:

https://easyjetpilot.maptq.com/easyjetpilot/home/en/cand_eppage/116qnias - на розуміння напрямку руху

https://easyjetpilot.maptq.com/easyjetpilot/home/en/cand_eppage/116r27lv - на реакцію
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

хтось банально забув капот закрити як слід.. і що??
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
Ale

Хєровий персонал в аеропортах - зекономили набрали чорножопих та ідіотів, думаю таких же набирають і на завод- залишилось ще пілотів жінок негрів набрати і падати буде кожен десятий літак)
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
N88

хтось банально забув капот закрити як слід.. і що??

Та нічого - те саме що хтось забув двері болтами прикрутити, чи розповісти підотам про нові алгоритми автоматизованого управління.
"І так сайдьот"
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
Ale

Та нічого - те саме що хтось забув двері болтами прикрутити, чи розповісти підотам про нові алгоритми автоматизованого управління.
"І так сайдьот"
Інклюзтвність передбачає що на роботу треба брати всіх і тих хто ключ та гайку ніколи не бачив)
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Інклюзтвність передбачає що на роботу треба брати всіх і тих хто ключ та гайку ніколи не бачив)
тонко і правдиво. На жаль таке відбувається в усіх сферах. Якщо думаєте, що в нас такого немає, то помиляєтесь. Тільки справа не у толерантнгсті, а у корупції
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
Ale

тонко і правдиво. На жаль таке відбувається в усіх сферах. Якщо думаєте, що в нас такого немає, то помиляєтесь. Тільки справа не у толерантнгсті, а у корупції
Майстри на підприємство - хто у нас піде? А там ґендерні і расові квоти - тож наша корупція плодить тупих в верхах, а європейська і американська толерантність знизу
І те і те звісно зло)
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Як не крути - істина
це троллінг
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Та нічого - те саме що хтось забув двері болтами прикрутити, чи розповісти підотам про нові алгоритми автоматизованого управління.
"І так сайдьот"
саме так і забули, погано закрили.
капот на замках, хтост погано зафіксував,хтось не перевірив.
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
Ale

це троллінг
Ні
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Колись літаки не падали.... Бо їх будували білі цисгендерні християнські чоловіки...

Літаки падали завжди
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

саме так і забули, погано закрили.
капот на замках, хтост погано зафіксував,хтось не перевірив.

Для цього і робиться грамотне проектування з захистом від дурня.
А в авіації взагалі т.зв. "форми" усюди, і для пілотів і для техніків
Навіть в серіалі свіжому "Володарі неба" екіпаж бомбардувальника у WWII перед злетом довго і нудно робить перевірку згідно форми (checklist)

Останнє редагування: 9 квітня 2024 01:10:24 від H.Kropp
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
Ale

Для цього і робиться грамотне проектування з захистом від дурня.
А в авіації взагалі т.зв. "форми" усюди, і для пілотів і для техніків
Навіть в серіалі свіжому "Володарі неба" екіпаж бомбардувальника у WWII перед злетом довго і нудно робить перевірку згідно форми (checklist)
Якщо брати ібонутого чорножопого трансгендерного американця на роботу який боїться літаків - то чого очікувати?)
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Ні

 :lol:
Так. Дрейк прикольно постібався.  :good:
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Хєровий персонал в аеропортах - зекономили набрали чорножопих та ідіотів, думаю таких же набирають і на завод- залишилось ще пілотів жінок негрів набрати і падати буде кожен десятий літак)
Плюс беспредел: що б воно не витворило, вигнати не можнна

ну i корпоративна полiтика боiнга звичайно допомагае: перетворили iнженерну компанiю на фiнансову, навiть головний офiс не в Сiетлi а в Чiкаго.
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Взагалі-то боїнг не робить двигуни. Питання в тому, хто робить обшивку для двигунів
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Колись літаки не падали.... Бо їх будували білі цисгендерні християнські чоловіки...
за статистикою, кількість катастроф з літаками з кожним роком зменшується, а от кількість расистів на ФУПі, здається, навпаки.
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

за статистикою, кількість катастроф з літаками з кожним роком зменшується, а от кількість расистів на ФУПі, здається, навпаки.
Ця статистика - брехня Сороса та Блекрок, а ти агент транснаціональних ліваків.
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
U2

за статистикою, кількість катастроф з літаками з кожним роком зменшується, а от кількість расистів на ФУПі, здається, навпаки.

Тада - 10 ввідосиків на youtoobe - і готовий механік! І не тра 5 років вчитися!
Тут апологети непотрібності освіти на гівно сходили.
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Взагалі-то боїнг не робить двигуни. Питання в тому, хто робить обшивку для двигунів

Якщо виявиться, що довбень з наземної команди не закрив замки капоту двигуна, то похеру де роблять двигун чи літак…
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Ця статистика - брехня Сороса та Блекрок, а ти агент транснаціональних ліваків.

Між іншим, за правилами ФУПу расистські дописи забороняється, не кажучи вже про закони країни.
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

От кількість загиблих в авіакатастрофах щорічно.

   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Щорічна світова динаміка кількості пасажирів комерційних авіаперевезень. З двох графіків очевидно, що відношення загиблих в авіакатастрофах до загальної кількості пасажирів стає гіршим.

   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
PAL

Щорічна світова динаміка кількості пасажирів комерційних авіаперевезень. З двох графіків очевидно, що відношення загиблих в авіакатастрофах до загальної кількості пасажирів стає гіршим.


Де видно?
перший графік закінчується 2015м, другий - 2022
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом
TC

Взагалі-то боїнг не робить двигуни. Питання в тому, хто робить обшивку для двигунів

Це не "обшивка двигуна", а мотогондола. Мотогондола є частиною літака, а у двигуна немає ніякої "обшивки".
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

Ашотакоє, капоти на замок не встали...пойятно шо їх сорвьот :gigi:
   
Re: Черговий інцидент з Боінгом

От кількість загиблих в авіакатастрофах щорічно.

Показати зображення...
А тепер би на гістограму накласти час появи того чи іншого літака. Чи піки не співпадають з появою нової техніки.
І хз чи треба сюди вносити збиття і теракти.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія