Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:12:04 IP/Host: 193.161.14.---
|
Розгорнути попередні цитати...Концерны "General Motors" и "Ford" - два из трех крупнейших автопроизводителей США, совокупно дающих 14% мирового автопроизводства - объявили о том, что полностью переходят на электродвигатель до 2025г. В переход инвестируется $54 млрд.
Холдинг "Jaguar Land Rover" также заявил, что к 2030 году все их автомобили будут электрическими. Jaguar перейдет на батареи к 2025 году. Первый электрический Land Rover появится к 2024 году. До 2026 года будут выпущены 6 электрических моделей.Це відомо вже роками. І тільки в Україні, замість того щоб зрозуміти звідки вітер дує, та почати роботи по обладнанню парковок з зарядними пристроями, ходять по колу як “зачарованные», а потім дивуються, чому ми як пуштуни нікому в світі не потрібні, і на нас ніхто не звертає увагу. Не звертають увагу, бо крім скигління та стонів нічого позитивного не надходить.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:18:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Концерны "General Motors" и "Ford" - два из трех крупнейших автопроизводителей США, совокупно дающих 14% мирового автопроизводства - объявили о том, что полностью переходят на электродвигатель до 2025г. В переход инвестируется $54 млрд.
Холдинг "Jaguar Land Rover" также заявил, что к 2030 году все их автомобили будут электрическими. Jaguar перейдет на батареи к 2025 году. Первый электрический Land Rover появится к 2024 году. До 2026 года будут выпущены 6 электрических моделей.Це відомо вже роками. І тільки в Україні, замість того щоб зрозуміти звідки вітер дує, та почати роботи по обладнанню парковок з зарядними пристроями, ходять по колу як “зачарованные», а потім дивуються, чому ми як пуштуни нікому в світі не потрібні, і на нас ніхто не звертає увагу. Не звертають увагу, бо крім скигління та стонів нічого позитивного не надходить.даремно ви так --люди аналізують , виходить так, що до україни незабаром піде потік машин з усього світу( а куди їх ще подіти?), бо всі стануть переходити на електро- й позбавлятися дизелів та бензинок
треба думати -як заробити на тому
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:19:24 IP/Host: 74.174.221.---
|
Концерны "General Motors" и "Ford" - два из трех крупнейших автопроизводителей США, совокупно дающих 14% мирового автопроизводства - объявили о том, что полностью переходят на электродвигатель до 2025г. В переход инвестируется $54 млрд.
Холдинг "Jaguar Land Rover" также заявил, что к 2030 году все их автомобили будут электрическими. Jaguar перейдет на батареи к 2025 году. Первый электрический Land Rover появится к 2024 году. До 2026 года будут выпущены 6 электрических моделей.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:21:50 IP/Host: 74.174.221.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це відомо вже роками. І тільки в Україні, замість того щоб зрозуміти звідки вітер дує, та почати роботи по обладнанню парковок з зарядними пристроями, ходять по колу як “зачарованные», а потім дивуються, чому ми як пуштуни нікому в світі не потрібні, і на нас ніхто не звертає увагу. Не звертають увагу, бо крім скигління та стонів нічого позитивного не надходить.даремно ви так --люди аналізують , виходить так, що до україни незабаром піде потік машин з усього світу( а куди їх ще подіти?), бо всі стануть переходити на електро- й позбавлятися дизелів та бензинок
треба думати -як заробити на томуЦе якраз про те що я говорю - добровільно обраний статус вигрібної ями, куди зливають недоїдки та помиї.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:23:50 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...даремно ви так --люди аналізують , виходить так, що до україни незабаром піде потік машин з усього світу( а куди їх ще подіти?), бо всі стануть переходити на електро- й позбавлятися дизелів та бензинок
треба думати -як заробити на томуЦе якраз про те що я говорю - добровільно обраний статус вигрібної ями, куди зливають недоїдки та помиї.А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе".
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:26:43 IP/Host: 74.174.221.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це якраз про те що я говорю - добровільно обраний статус вигрібної ями, куди зливають недоїдки та помиї.А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе".Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:34:49 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе".Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.Ну да, аппелируете к эмоциям. Мол в этом сезоне модно носить мини, а все кто в джинсах дико отстали от моды.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:39:15 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...даремно ви так --люди аналізують , виходить так, що до україни незабаром піде потік машин з усього світу( а куди їх ще подіти?), бо всі стануть переходити на електро- й позбавлятися дизелів та бензинок
треба думати -як заробити на томуЦе якраз про те що я говорю - добровільно обраний статус вигрібної ями, куди зливають недоїдки та помиї.А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе".
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 18:39:59 IP/Host: 74.174.221.---
|
Розгорнути попередні цитати...Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.Ну да, аппелируете к эмоциям. Мол в этом сезоне модно носить мини, а все кто в джинсах дико отстали от моды.Коли тобі великими буквами на стіні написали, що твій відділ через рік буде скорочено, ти продовжуєш робити вигляд що нічого не сталось, чи таки намагатимешся знайти собі іншу позицію в компанії чи за межами?
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 19:44:27 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 20:10:05 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.каким образом?
продать бляху и купить теслу?)))
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 20:23:08 IP/Host: ---.lightspeed.sntcca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.каким образом?
продать бляху и купить теслу?)))Вкладати гроші в побудову інфраструктури з прицілом на завтрашній день. Це забезпечить тисячі людей роботою вже сьогодні та принесе прибуток завтра. Але я знаю що чавуні голови в Україні як завжди виберуть шлях Сомалі.
Owning a Tesla Model 3 (or any electric car) can substantially reduce fuel costs compared to a gas-powered car, but only when it's charged at home. Tesla's Superchargers are fast but pricey, averaging the equivalent of nearly $9 per gallon.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 20:30:54 IP/Host: 74.174.221.---
|
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 23:41:42 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Owning a Tesla Model 3 (or any electric car) can substantially reduce fuel costs compared to a gas-powered car, but only when it's charged at home. Tesla's Superchargers are fast but pricey, averaging the equivalent of nearly $9 per gallon
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
16 лютого 2021 23:59:38 IP/Host: ---.122.60.233.dynamic.uch.net
|
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 00:26:14 IP/Host: 46.219.227.---
|
Після 2025 року на електричну тягу переведуть всі нові моделі автомобілів марки Jaguar Land Rover, а до 2030 року зникнуть машини з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 00:48:11 IP/Host: ---.dc.ukrtel.net
|
Хоча про фордів я не вірю. За 4 роки "з нуля" розробить? Це казки.
Візьмуть серійну модель, запхають туди електродвигун та батарейку й назовуть "автівка майбутнього"
Але так не робиться, бо електричку взагалі повністю редизайнити треба під її особливості
Починаючи навіть з елементарного - центр ваги там в іншому місці, а, значить, колеса тягнуть будуть по-іншому, рулитися по іншому, перевертатися у випадку ДТП буде по-іншому й т.д.
повністю заново кузов розраховувать треба, все, ща напрацьовано - на смітник
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 02:07:59 IP/Host: ---.lightspeed.sntcca.sbcglobal.net
|
Ну звідки ви витягуєте таку дезінформацію. Зарядити з ~10 до 85% коштує приблизно 11 долларів на суперчарджері в Каліфорнії. При їзді в межах обмеженя швидкості та не в гори на перевал, це дасть приблизно додаткових 250 миль. Мій трак візьме як мінімум 13 галонів на цю відстань в режим економної їзди. Вартість галон а зараз від 3.20 до 3.5 доллара. Нехай візьмемо по 3 долари то отримаємо 40 долларів. Тойота корола чи інші компакта візьмуть 8 галонів мінімум, або 25 долларів.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 02:50:24 IP/Host: ---.sub-174-195-129.myvzw.com
|
Розгорнути попередні цитати...Ну звідки ви витягуєте таку дезінформацію. Зарядити з ~10 до 85% коштує приблизно 11 долларів на суперчарджері в Каліфорнії. При їзді в межах обмеженя швидкості та не в гори на перевал, це дасть приблизно додаткових 250 миль. Мій трак візьме як мінімум 13 галонів на цю відстань в режим економної їзди. Вартість галон а зараз від 3.20 до 3.5 доллара. Нехай візьмемо по 3 долари то отримаємо 40 долларів. Тойота корола чи інші компакта візьмуть 8 галонів мінімум, або 25 долларів.Цитата:
"On average it may cost about 28 cents per kWh to use a Supercharger"
То скільке буде коштувати повна зарядка?
Також корола коштуе 22к, тесла 65к, - на рiзницю можна заправляти королу все життя, нi? - з перевагами по зручностi без геморою пошукiв зарядки.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 03:09:54 IP/Host: ---.lightspeed.sntcca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну звідки ви витягуєте таку дезінформацію. Зарядити з ~10 до 85% коштує приблизно 11 долларів на суперчарджері в Каліфорнії. При їзді в межах обмеженя швидкості та не в гори на перевал, це дасть приблизно додаткових 250 миль. Мій трак візьме як мінімум 13 галонів на цю відстань в режим економної їзди. Вартість галон а зараз від 3.20 до 3.5 доллара. Нехай візьмемо по 3 долари то отримаємо 40 долларів. Тойота корола чи інші компакта візьмуть 8 галонів мінімум, або 25 долларів.Цитата:
"On average it may cost about 28 cents per kWh to use a Supercharger"
То скільке буде коштувати повна зарядка?
Також корола коштуе 22к, тесла 65к, - на рiзницю можна заправляти королу все життя, нi? - з перевагами по зручностi без геморою пошукiв зарядки.Дома коштує 22 цента за кіловат в нашій місцевості вночі або десь 8 долларів зарядитись. На суперчаржерах 11 долларів за з ~10% до 85% від ємкості батареі але там ціна десь 35с за кіловат.
Різниця є але не така велика. Зарядитись до повного на 500 км на суперчаржері буде коштувати мабудь що долларів 15-17.
Щодо Корола 22 тисячі а Тесла дорожче, то це дві різні по класу машини і порівнювати немає ніякого змісту. Хочеш порівнювати, візьми відповідний BMW, Jaguar, Mercedes і порівняй. Будеш дуже здивований.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 03:20:51 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Цитата:
"On average it may cost about 28 cents per kWh to use a Supercharger"
То скільке буде коштувати повна зарядка?
Також корола коштуе 22к, тесла 65к, - на рiзницю можна заправляти королу все життя, нi? - з перевагами по зручностi без геморою пошукiв зарядки.Дома коштує 22 цента за кіловат в нашій місцевості вночі або десь 8 долларів зарядитись. На суперчаржерах 11 долларів за з ~10% до 85% від ємкості батареі але там ціна десь 35с за кіловат.
Різниця є але не така велика. Зарядитись до повного на 500 км на суперчаржері буде коштувати мабудь що долларів 15-17.
Щодо Корола 22 тисячі а Тесла дорожче, то це дві різні по класу машини і порівнювати немає ніякого змісту. Хочеш порівнювати, візьми відповідний BMW, Jaguar, Mercedes і порівняй. Будеш дуже здивований.Поважаю твою думку але для мене особисто Тесла це далеко не BMW, Jaguar чи Mercedes, просто переоцiнена штучка в трендi.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 05:24:45 IP/Host: 74.174.221.---
|
Розгорнути попередні цитати...Дома коштує 22 цента за кіловат в нашій місцевості вночі або десь 8 долларів зарядитись. На суперчаржерах 11 долларів за з ~10% до 85% від ємкості батареі але там ціна десь 35с за кіловат.
Різниця є але не така велика. Зарядитись до повного на 500 км на суперчаржері буде коштувати мабудь що долларів 15-17.
Щодо Корола 22 тисячі а Тесла дорожче, то це дві різні по класу машини і порівнювати немає ніякого змісту. Хочеш порівнювати, візьми відповідний BMW, Jaguar, Mercedes і порівняй. Будеш дуже здивований.Поважаю твою думку але для мене особисто Тесла це далеко не BMW, Jaguar чи Mercedes, просто переоцiнена штучка в трендi.Звичайно, в кожного свої критерії. Для мене BMW, MB та Jaguar вони програли з рахунком 7:0 по прискоренню те керованістью, і тут Тесла швидше в категоріі Порше та моделей McLaren/Ferrari до 300 тисяч долларів. Деякі можливості взагалі не можливі, як автопілот. По програмномному забезпеченню та електроніці Тесла на покоління попереду. Тут рахунок 3:0. Можна довго сперечатись за естетику та чи подобається скандинавський дизайн Тесла чи подобається готичність MB, але це до самої машини має мале відношення і питання смаку.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 06:03:17 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Поважаю твою думку але для мене особисто Тесла це далеко не BMW, Jaguar чи Mercedes, просто переоцiнена штучка в трендi.Звичайно, в кожного свої критерії. Для мене BMW, MB та Jaguar вони програли з рахунком 7:0 по прискоренню те керованістью, і тут Тесла швидше в категоріі Порше та моделей McLaren/Ferrari до 300 тисяч долларів. Деякі можливості взагалі не можливі, як автопілот. По програмномному забезпеченню та електроніці Тесла на покоління попереду. Тут рахунок 3:0. Можна довго сперечатись за естетику та чи подобається скандинавський дизайн Тесла чи подобається готичність MB, але це до самої машини має мале відношення і питання смаку.Да никто не против. Просто не навязывайте свои безумные критерии как прогресс и неизбежное будущее.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 06:13:05 IP/Host: ---.appliedprivacy.net
|
Розгорнути попередні цитати...даремно ви так --люди аналізують , виходить так, що до україни незабаром піде потік машин з усього світу( а куди їх ще подіти?), бо всі стануть переходити на електро- й позбавлятися дизелів та бензинок
треба думати -як заробити на томуЦе якраз про те що я говорю - добровільно обраний статус вигрібної ями, куди зливають недоїдки та помиї.А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе".
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 06:16:43 IP/Host: ---.appliedprivacy.net
|
мати чисте повітря в містах де люди живуть
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 06:26:24 IP/Host: 74.174.221.---
|
Розгорнути попередні цитати...Звичайно, в кожного свої критерії. Для мене BMW, MB та Jaguar вони програли з рахунком 7:0 по прискоренню те керованістью, і тут Тесла швидше в категоріі Порше та моделей McLaren/Ferrari до 300 тисяч долларів. Деякі можливості взагалі не можливі, як автопілот. По програмномному забезпеченню та електроніці Тесла на покоління попереду. Тут рахунок 3:0. Можна довго сперечатись за естетику та чи подобається скандинавський дизайн Тесла чи подобається готичність MB, але це до самої машини має мале відношення і питання смаку.Да никто не против. Просто не навязывайте свои безумные критерии как прогресс и неизбежное будущее.мати чисте повітря в містах де люди живуть це і один з факторів прогресу. Жити не на помийці та серед вихлопних труб не є «безумнім крітерієм успеха», а є те до чого ми ми маємо йти. Електромашини на сьогодні це значний крок вперед вже сьогодні, а не завтра чи через сто років. Потрібно мати реалістичні цілі та їх досягати сьогодні.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 07:08:27 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Да никто не против. Просто не навязывайте свои безумные критерии как прогресс и неизбежное будущее.мати чисте повітря в містах де люди живуть це і один з факторів прогресу. Жити не на помийці та серед вихлопних труб не є «безумнім крітерієм успеха», а є те до чого ми ми маємо йти. Електромашини на сьогодні це значний крок вперед вже сьогодні, а не завтра чи через сто років. Потрібно мати реалістичні цілі та їх досягати сьогодні.Ну что за манера постоянно лекции читать? Там где я живу вода и воздух чистые. Если у вас помойка то вам надо сделать что-то по поводу вашей помойки а не нравоучениями заниматся.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 07:14:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 07:18:06 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 07:27:56 IP/Host: ---.quintex.com
|
Для порівняння, в індустріальній Німеччині індекс забруднення в самих поганих місцях не перевищує 70 на цей момент.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 07:36:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Для порівняння, в індустріальній Німеччині індекс забруднення в самих поганих місцях не перевищує 70 на цей момент.Це тому, що там центральні частини великих міст або пішохідні/громадськотранспортні
або як мінімум туди на дизелях заборонено в*жжати.
До чого тут лядь електромобілі?
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 08:46:24 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 13:24:25 IP/Host: ---.red-acceso.airtel.net
|
В Києві срака з екологією
Боюсь що наведених сотень тисяч старих ауді меганів на дизелі з вирізаним каталізатором чи сажевими - буде п..ц
Щас з 5 години вечора коли тянучки на окружній - на вулицю на теремках краще не ходити
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 13:49:51 IP/Host: 74.174.221.---
|
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 14:07:40 IP/Host: 88.155.63.---
|
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 16:20:30 IP/Host: 74.174.221.---
|
Не смог осилить всю пропущенную страницу, но читал коліфорнійцкого риструктуризатара.
Вопщім - как марія-антуанетта. Если у них нет хлеба - пусть едять круасани
Похлопаем доброеблану.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 16:25:22 IP/Host: ---.red-acceso.airtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не смог осилить всю пропущенную страницу, но читал коліфорнійцкого риструктуризатара.
Вопщім - как марія-антуанетта. Если у них нет хлеба - пусть едять круасани
Похлопаем доброеблану.Это да. У него всё просто. Продай бляху и купи люксусную Теслу. Проблем-то
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 16:35:59 IP/Host: ---.122.60.233.dynamic.uch.net
|
Розгорнути попередні цитати...Після 2025 року на електричну тягу переведуть всі нові моделі автомобілів марки Jaguar Land Rover, а до 2030 року зникнуть машини з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.Jaguar - це автівка для понтів. Вони можуть гратися скіки завгодно
От новина про GM та Ford більш значуща
Хоча про фордів я не вірю. За 4 роки "з нуля" розробить? Це казки.
Візьмуть серійну модель, запхають туди електродвигун та батарейку й назовуть "автівка майбутнього"
Але так не робиться, бо електричку взагалі повністю редизайнити треба під її особливості
Починаючи навіть з елементарного - центр ваги там в іншому місці, а, значить, колеса тягнуть будуть по-іншому, рулитися по іншому, перевертатися у випадку ДТП буде по-іншому й т.д.
повністю заново кузов розраховувать треба, все, ща напрацьовано - на смітник
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 16:40:13 IP/Host: ---.122.60.233.dynamic.uch.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не смог осилить всю пропущенную страницу, но читал коліфорнійцкого риструктуризатара.
Вопщім - как марія-антуанетта. Если у них нет хлеба - пусть едять круасани
Похлопаем доброеблану.Это да. У него всё просто. Продай бляху и купи люксусную Теслу. Проблем-тоСитуация когда официал или депутат - долбоеб это нормально, ему по должности положено щеки надувать и потемкинские деревни языком возводить.
Но откуда-то на форуме столько дебилов?
Предлагать в страну третьего мира, где даже депутаны ездят на пиндосских битках переходить на дорогущие лепездрические авто.
Это в стране которая все энергоносители импортирует.
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні. |
17 лютого 2021 16:40:18 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...Після 2025 року на електричну тягу переведуть всі нові моделі автомобілів марки Jaguar Land Rover, а до 2030 року зникнуть машини з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.Jaguar - це автівка для понтів. Вони можуть гратися скіки завгодно
От новина про GM та Ford більш значуща
Хоча про фордів я не вірю. За 4 роки "з нуля" розробить? Це казки.
Візьмуть серійну модель, запхають туди електродвигун та батарейку й назовуть "автівка майбутнього"
Але так не робиться, бо електричку взагалі повністю редизайнити треба під її особливості
Починаючи навіть з елементарного - центр ваги там в іншому місці, а, значить, колеса тягнуть будуть по-іншому, рулитися по іншому, перевертатися у випадку ДТП буде по-іншому й т.д.
повністю заново кузов розраховувать треба, все, ща напрацьовано - на смітникАвтовиробник Ford заявив, що до 2030 року вся пасажирська лінійка авто у Європі буде представлена електрокарами, до 2026 року компанія допускатиме також гібридні моделі.
У Ford заявили, що витратить 1 мільярд доларів на оновлення заводу в Кельні з метою виробництва електромобілів для масмаркету до 2023 року.