Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Це відомо вже роками. І тільки в Україні, замість того щоб зрозуміти звідки вітер дує, та почати роботи по обладнанню парковок з зарядними пристроями, ходять по колу як “зачарованные», а потім дивуються, чому ми як пуштуни нікому в світі не потрібні, і на нас ніхто не звертає увагу. Не звертають увагу, бо крім скигління та стонів нічого позитивного не надходить.
даремно ви так --люди аналізують , виходить так, що до україни незабаром піде потік машин з усього світу( а куди їх ще подіти?), бо всі стануть переходити на електро- й позбавлятися дизелів та бензинок
треба думати -як заробити на тому
 
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

даремно ви так --люди аналізують , виходить так, що до україни незабаром піде потік машин з усього світу( а куди їх ще подіти?), бо всі стануть переходити на електро- й позбавлятися дизелів та бензинок
треба думати -як заробити на тому

Це якраз про те що я говорю - добровільно обраний статус вигрібної ями, куди зливають недоїдки та помиї. Це багато говорить про розумові здібності, особливо тих хто досі кричить «єтот поєзд нікуда не поєдет!», після того як потяг вже пішов і залишив західних пуштунів біля розбитого корита

Останнє редагування: 16 лютого 2021 18:20:48 від Dobre
   
Концерны "General Motors" и "Ford" - два из трех крупнейших автопроизводителей США, совокупно дающих 14% мирового автопроизводства - объявили о том, что полностью переходят на электродвигатель до 2025г. В переход инвестируется $54 млрд.
Холдинг "Jaguar Land Rover" также заявил, что к 2030 году все их автомобили будут электрическими. Jaguar перейдет на батареи к 2025 году. Первый электрический Land Rover появится к 2024 году. До 2026 года будут выпущены 6 электрических моделей.

Тут только что бы за их аферу опять налогоплательщики не расплачивались.
   
Це якраз про те що я говорю - добровільно обраний статус вигрібної ями, куди зливають недоїдки та помиї.

А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе". 
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе". 

Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.
   
Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.

Ну да, аппелируете к эмоциям. Мол в этом сезоне модно носить мини, а все кто в джинсах дико отстали от моды.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Ну да, аппелируете к эмоциям. Мол в этом сезоне модно носить мини, а все кто в джинсах дико отстали от моды.

Коли тобі великими буквами на стіні написали, що твій відділ через рік буде скорочено, ти продовжуєш робити вигляд що нічого не сталось, чи таки намагатимешся знайти собі іншу позицію в компанії чи за межами?
   
А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе". 

Вот американцев и заставят
А в Украине свобода,  можно ездить на чем угодно
   
Коли тобі великими буквами на стіні написали, що твій відділ через рік буде скорочено, ти продовжуєш робити вигляд що нічого не сталось, чи таки намагатимешся знайти собі іншу позицію в компанії чи за межами?

Я же у них не на работе. Я покупатель. Если у них нет нужного мне товара я иду к другому продавцу.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.
Bit

Я пропоную прискоритись та встроітись в ряд розвинутих країн.
каким образом?
продать бляху и купить теслу?)))
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

каким образом?
продать бляху и купить теслу?)))

Вкладати гроші в побудову інфраструктури з прицілом на завтрашній день. Це забезпечить тисячі людей роботою вже сьогодні та принесе прибуток завтра. Але я знаю що чавуні голови в Україні як завжди виберуть шлях Сомалі.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Вкладати гроші в побудову інфраструктури з прицілом на завтрашній день. Це забезпечить тисячі людей роботою вже сьогодні та принесе прибуток завтра. Але я знаю що чавуні голови в Україні як завжди виберуть шлях Сомалі.

 :rotate:

Цитувати
Owning a Tesla Model 3 (or any electric car) can substantially reduce fuel costs compared to a gas-powered car, but only when it's charged at home. Tesla's Superchargers are fast but pricey, averaging the equivalent of nearly $9 per gallon.
   
А кто реально знает каким будет завтрашний день. Вот таким себе представляли наше сегодня ещё совсем недавно

   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Owning a Tesla Model 3 (or any electric car) can substantially reduce fuel costs compared to a gas-powered car, but only when it's charged at home. Tesla's Superchargers are fast but pricey, averaging the equivalent of nearly $9 per gallon

Ну звідки ви витягуєте таку дезінформацію. Зарядити з ~10 до 85% коштує приблизно 11 долларів на суперчарджері в Каліфорнії. При їзді в межах обмеженя швидкості та не в гори на перевал, це дасть приблизно додаткових 250 миль. Мій трак візьме як мінімум 13 галонів на цю відстань в режим економної їзди. Вартість галон а зараз від 3.20 до 3.5 доллара. Нехай візьмемо по 3 долари то отримаємо 40 долларів. Тойота корола чи інші компакта візьмуть 8 галонів мінімум, або 25 долларів.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Після 2025 року на електричну тягу переведуть всі нові моделі автомобілів марки Jaguar Land Rover, а до 2030 року зникнуть машини з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.

и это в принципе путь всех автопроизводителей. ХОТИМ МЫ ЭТОГО ИЛИ НЕТ...  Противники электрокаров будут им что под колеса кидаться? с криками: мы против???
   
Після 2025 року на електричну тягу переведуть всі нові моделі автомобілів марки Jaguar Land Rover, а до 2030 року зникнуть машини з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.

Jaguar - це автівка для понтів. Вони можуть гратися скіки завгодно
От новина про GM та Ford більш значуща
Хоча про фордів я не вірю. За 4 роки "з нуля" розробить? Це казки.
Візьмуть серійну модель, запхають туди електродвигун та батарейку й назовуть "автівка майбутнього"
Але так не робиться, бо електричку взагалі повністю редизайнити треба під її особливості
Починаючи навіть з елементарного - центр ваги там в іншому місці, а, значить, колеса тягнуть будуть по-іншому, рулитися по іншому, перевертатися у випадку ДТП буде по-іншому й т.д.
повністю заново кузов розраховувать треба, все, ща напрацьовано - на смітник

   
Хоча про фордів я не вірю. За 4 роки "з нуля" розробить? Це казки.
Візьмуть серійну модель, запхають туди електродвигун та батарейку й назовуть "автівка майбутнього"
Але так не робиться, бо електричку взагалі повністю редизайнити треба під її особливості
Починаючи навіть з елементарного - центр ваги там в іншому місці, а, значить, колеса тягнуть будуть по-іншому, рулитися по іншому, перевертатися у випадку ДТП буде по-іншому й т.д.
повністю заново кузов розраховувать треба, все, ща напрацьовано - на смітник

вообще-то 
это уже не вопрос веры
и года два минимум от начала работ
и сделано с нуля:
https://www.ford.com/suvs/mach-e/

https://auto.ria.com/uk/newauto/marka-ford/model-mustang-mach-e/

обзор
https://insideevs.ru/features/462119/pervyj-test-ford-mustang-mach-e-uskorennaya-loshad/
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Ну звідки ви витягуєте таку дезінформацію. Зарядити з ~10 до 85% коштує приблизно 11 долларів на суперчарджері в Каліфорнії. При їзді в межах обмеженя швидкості та не в гори на перевал, це дасть приблизно додаткових 250 миль. Мій трак візьме як мінімум 13 галонів на цю відстань в режим економної їзди. Вартість галон а зараз від 3.20 до 3.5 доллара. Нехай візьмемо по 3 долари то отримаємо 40 долларів. Тойота корола чи інші компакта візьмуть 8 галонів мінімум, або 25 долларів.

Цитата:

"On average it may cost about 28 cents per kWh to use a Supercharger"

То скільке буде коштувати повна зарядка?

Також корола коштуе 22к, тесла 65к, - на рiзницю можна заправляти королу все життя, нi? - з перевагами по зручностi без геморою пошукiв зарядки.

Останнє редагування: 17 лютого 2021 02:21:40 від Chako
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Цитата:

"On average it may cost about 28 cents per kWh to use a Supercharger"

То скільке буде коштувати повна зарядка?

Також корола коштуе 22к, тесла 65к, - на рiзницю можна заправляти королу все життя, нi? - з перевагами по зручностi без геморою пошукiв зарядки.

Дома коштує 22 цента за кіловат в нашій місцевості вночі або десь 8 долларів зарядитись. На суперчаржерах 11 долларів за з ~10% до 85% від ємкості батареі але там ціна десь 35с за кіловат.

Різниця є але не така велика. Зарядитись до повного на 500 км на суперчаржері буде коштувати мабудь що долларів 15-17.

Щодо Корола 22 тисячі а Тесла дорожче, то це дві різні по класу машини і порівнювати немає ніякого змісту. Хочеш порівнювати, візьми відповідний BMW, Jaguar, Mercedes і порівняй. Будеш дуже здивований.

   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Дома коштує 22 цента за кіловат в нашій місцевості вночі або десь 8 долларів зарядитись. На суперчаржерах 11 долларів за з ~10% до 85% від ємкості батареі але там ціна десь 35с за кіловат.

Різниця є але не така велика. Зарядитись до повного на 500 км на суперчаржері буде коштувати мабудь що долларів 15-17.

Щодо Корола 22 тисячі а Тесла дорожче, то це дві різні по класу машини і порівнювати немає ніякого змісту. Хочеш порівнювати, візьми відповідний BMW, Jaguar, Mercedes і порівняй. Будеш дуже здивований.
Поважаю твою думку але для мене особисто Тесла це далеко не BMW, Jaguar чи Mercedes, просто переоцiнена штучка в трендi.

I як я це бачу навколо мене, Тесла перестала бути статусним предметом i викликае набагато менше зацiкавленостi нiж 1-2 роки назад

Останнє редагування: 17 лютого 2021 03:11:48 від Chako
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Поважаю твою думку але для мене особисто Тесла це далеко не BMW, Jaguar чи Mercedes, просто переоцiнена штучка в трендi.

Звичайно, в кожного свої критерії. Для мене BMW, MB та Jaguar вони програли з рахунком 7:0 по прискоренню те керованістью, і тут Тесла швидше в категоріі Порше та моделей McLaren/Ferrari до 300 тисяч долларів. Деякі можливості взагалі не можливі, як автопілот. По програмномному забезпеченню та електроніці Тесла на покоління попереду. Тут рахунок 3:0. Можна довго сперечатись за естетику та чи подобається скандинавський дизайн Тесла чи подобається готичність MB, але це до самої машини має мале відношення і питання смаку.
   
Звичайно, в кожного свої критерії. Для мене BMW, MB та Jaguar вони програли з рахунком 7:0 по прискоренню те керованістью, і тут Тесла швидше в категоріі Порше та моделей McLaren/Ferrari до 300 тисяч долларів. Деякі можливості взагалі не можливі, як автопілот. По програмномному забезпеченню та електроніці Тесла на покоління попереду. Тут рахунок 3:0. Можна довго сперечатись за естетику та чи подобається скандинавський дизайн Тесла чи подобається готичність MB, але це до самої машини має мале відношення і питання смаку.

Да никто не против. Просто не навязывайте свои безумные критерии как прогресс и неизбежное будущее. :)
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Да никто не против. Просто не навязывайте свои безумные критерии как прогресс и неизбежное будущее. :)

мати чисте повітря в містах де люди живуть це і один з факторів прогресу. Жити не на помийці та серед вихлопних труб не є «безумнім крітерієм успеха», а є те до чого ми ми маємо йти. Електромашини на сьогодні це значний крок вперед вже сьогодні, а не завтра чи через сто років. Потрібно мати реалістичні цілі та їх досягати сьогодні.
   
А вы конечно предлагаете заставлять людей покупать не то что им нужно а согласно ваших представлений о "прогрессе". 
А как же, хомячки и олени они такие.
И похеру шо я 50 литров в бак заливаю 5 минут и еду 800км и заряжаюсь очень гипотетически за 2 часа и еду 500 с большой натяжкой.
Главне чтобы бздел не авто, а лектростанция. Это же ничего не загрязняет, у нас же все электростанции уже эфиродинамического типа...
   
мати чисте повітря в містах де люди живуть
Це мати роботу поруч з житлом і ходити на неї пішки або на крайній випадок їздити лісапєдом, а не кожній прибиральниці тягнути на кориті кожний ранок свою дупу на фітнес.
Інакше де ж в чорта ваш прогрес, якщо до цих часів не може забезпечити логістику.
Мавпи ви тоді і нефуй рипатись.
   
мати чисте повітря в містах де люди живуть це і один з факторів прогресу. Жити не на помийці та серед вихлопних труб не є «безумнім крітерієм успеха», а є те до чого ми ми маємо йти. Електромашини на сьогодні це значний крок вперед вже сьогодні, а не завтра чи через сто років. Потрібно мати реалістичні цілі та їх досягати сьогодні.

Ну что за манера постоянно лекции читать? Там где я живу вода и воздух чистые. Если у вас помойка то вам надо сделать что-то по поводу вашей помойки а не нравоучениями заниматся.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Ну что за манера постоянно лекции читать? Там где я живу вода и воздух чистые. Если у вас помойка то вам надо сделать что-то по поводу вашей помойки а не нравоучениями заниматся.

Я коли останій раз був в Києві літом, то бачив 4 міліони людей в газовій камері. Перша година в тягучці на Харківськом з Борисполя в машині з відкритими вікнами за якимось бусом що димів як Адмірал Кузнецов наводила на думки що 90% авто на дорозі потрібно утилізувати а саме місто крім історичного центру потрібно зрівняти з землею та відбудувати наново.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Вже на ранок в Києві в цей момент індекс забруднення повітря в Києві більше 150. Це дуже брудно, звичайно має бути 20-50. І це не літо коли ще добавити спеку та безвітряність.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Для порівняння, в індустріальній Німеччині індекс забруднення в самих поганих місцях не перевищує 70 на цей момент.

Останнє редагування: 17 лютого 2021 07:20:39 від Dobre
   
Для порівняння, в індустріальній Німеччині індекс забруднення в самих поганих місцях не перевищує 70 на цей момент.
Це тому, що там центральні частини великих міст або пішохідні/громадськотранспортні
або як мінімум туди на дизелях заборонено в*жжати.
До чого тут лядь електромобілі? :facepalm1:
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Це тому, що там центральні частини великих міст або пішохідні/громадськотранспортні
або як мінімум туди на дизелях заборонено в*жжати.
До чого тут лядь електромобілі? :facepalm1:

Сенсори забрудненості стоять по всьому місту, не тільки в пішохідних зонах. І те що в Німеччині як тільки з’являється аномалія з забрудненім повітря там обмежують доступ авто, вже мало би навести на думку що в Києві мають запровадити щось подібне, бо таке повітря вбиває більше людей ніж Ковід.
   
В Києві срака з екологією
Боюсь що наведених сотень тисяч старих ауді меганів на дизелі з вирізаним каталізатором чи сажевими - буде п..ц

Щас з 5 години вечора коли тянучки на окружній - на вулицю на теремках краще не ходити

   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

В Києві срака з екологією
Боюсь що наведених сотень тисяч старих ауді меганів на дизелі з вирізаним каталізатором чи сажевими - буде п..ц

Щас з 5 години вечора коли тянучки на окружній - на вулицю на теремках краще не ходити
Ничего, найдется на них управа.

Арсен Борисович вот введёт техосмотр и новая полиция, люсрированная и реформированно-переатестованная всех их под пресс отправит.

Вон посмотрите на техсостояние моршрудок.
Ну не к че придраться.
Европейский транспорт без всяких оговорок. (tu)
Чистый, техосмотренный, без коррозии, с катализаторами и на свежей резине
   
Как электрички решат проблему пробок совершенно непонятно.
   
Не смог осилить всю пропущенную страницу, но читал  коліфорнійцкого   риструктуризатара.

  Вопщім - как марія-антуанетта.   Если  у них нет хлеба - пусть едять круасани


  Похлопаем доброеблану.
   
Не смог осилить всю пропущенную страницу, но читал  коліфорнійцкого   риструктуризатара.

  Вопщім - как марія-антуанетта.   Если  у них нет хлеба - пусть едять круасани


  Похлопаем доброеблану.

Это да. У него всё просто. Продай бляху и купи люксусную Теслу. Проблем-то
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Это да. У него всё просто. Продай бляху и купи люксусную Теслу. Проблем-то

Ситуация когда официал или депутат - долбоеб это нормально, ему по должности положено щеки надувать и потемкинские деревни языком возводить.

Но откуда-то на форуме столько дебилов?

Предлагать в страну третьего мира, где даже депутаны ездят на пиндосских битках переходить на дорогущие лепездрические авто.

Это в стране которая все энергоносители импортирует.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Jaguar - це автівка для понтів. Вони можуть гратися скіки завгодно
От новина про GM та Ford більш значуща
Хоча про фордів я не вірю. За 4 роки "з нуля" розробить? Це казки.
Візьмуть серійну модель, запхають туди електродвигун та батарейку й назовуть "автівка майбутнього"
Але так не робиться, бо електричку взагалі повністю редизайнити треба під її особливості
Починаючи навіть з елементарного - центр ваги там в іншому місці, а, значить, колеса тягнуть будуть по-іншому, рулитися по іншому, перевертатися у випадку ДТП буде по-іншому й т.д.
повністю заново кузов розраховувать треба, все, ща напрацьовано - на смітник

Автовиробник Ford заявив, що до 2030 року вся пасажирська лінійка авто у Європі буде представлена електрокарами, до 2026 року компанія допускатиме також гібридні моделі.

У Ford заявили, що витратить 1 мільярд доларів на оновлення заводу в Кельні з метою виробництва електромобілів для масмаркету до 2023 року.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Ситуация когда официал или депутат - долбоеб это нормально, ему по должности положено щеки надувать и потемкинские деревни языком возводить.

Но откуда-то на форуме столько дебилов?

Предлагать в страну третьего мира, где даже депутаны ездят на пиндосских битках переходить на дорогущие лепездрические авто.

Это в стране которая все энергоносители импортирует.

ну... может стоит выйти в город этой самой страны 3го мира, оглянуться... посчитать колличество серьезных авто из салонов.... и подумать... точны ли ваши расчеты про 3й мир?  где то на днях с кем то ехал.... человек начал "плач ярославны" про то как народ тяжело живет. как раз возле какой то парковки проезжали. попросил посчитать колличество джипов на ней и  других машин попроще.  Оказалось попроще было в 10 раз меньше.
не занимайтесь ерундой... электрокар выбор не финансовый в общем то, а ментальный.  ( что скажут пацаны... ну или что подумают подруги). Как городской автомобиль.... это на сегодняшний день просто супер решение. Но не все же мотаются чисто по городу. более длинный пробег только сейчас начал идти в реальную серию. растет конкуренция. соответственно больше машин будет соответствовать нуждам людей и их кошельку.  Пока альтернативы им нет.... Кидаться под их колеса.... с целью остановить прогресс тоже не стоит.

Останнє редагування: 17 лютого 2021 16:43:38 від olegan
   
Автовиробник Ford заявив, що до 2030 року вся пасажирська лінійка авто у Європі буде представлена електрокарами, до 2026 року компанія допускатиме також гібридні моделі.

У Ford заявили, що витратить 1 мільярд доларів на оновлення заводу в Кельні з метою виробництва електромобілів для масмаркету до 2023 року.

до 30го року - вірю, це реальний строк для переходу
Ну а щодо Європи - куди ж діватися, там з 25го року тютю ДВЗ, можна й ринок автівок втратити, якщо не чухатися
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія