Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Зеленский подписал указ об улучшении качества дорог

кілометр дороги в Польщі коштує~ 39 000 000 злотих * 7=273 000 000 грн https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/drogi/ile-kosztuje-kilometr-drogi--63996.html

це скільки полос?
   
буде і автобан, тільки ви за те щоб там їздити будете платити окремо.

в житті за все треба платити,  (tu)
але як манюпас зубажілий зможе??
виборці зєлємойскава то знають??
   
это я про ассоциацию инженеров
мама с сыном
папа с сыном или брат с братом
хотя Опа тоже на подряд смахивает
ассоциция признана fidic, значит выполнила все требования для членства, и Зеленский, как и КМУ считает данную федерацию авторитетной организацией, а федерация это как раз и есть объединение членов, коими в том числе "подряд" является.
Есть такая постанова https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1065-2016-%D0%BF/
 немножко от 2016го года, за два года до исторического Указа Президента Зеленского
 В ней прописано определение
інженер-консультант - суб’єкт господарювання, який надає дорожні консультаційні послуги з урахуванням умов, визначених у контрактах міжнародної федерації інженерів-консультантів FIDIC, або із залученням спеціалістів, що мають виданий відповідно до законодавства кваліфікаційний сертифікат для здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг загального користування;
 данная постанова прописывает право на залучення такого консультанта, т.е. создает правовые основания для использования бюджетных средств на такие услуги.
5. Для здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг загального користування та розроблення вимог і рекомендацій щодо вдосконалення організаційних і технологічних підходів до виконання дорожніх робіт замовник має право залучати інженера-консультанта. У разі залучення замовником інженера-консультанта закупівлі дорожніх консультаційних послуг проводяться відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
 далее постанова прописывает обязательства, права и ответственность таких консультантов.


 В историческом Указе предлагается обязать все работы проводит с привлечением таких консультантов.
в) встановлення обов’язку для замовників будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг залучати на конкурсних засадах незалежного інженера-консультанта у сфері дорожнього будівництва (FIDIC) на етапах закупівель, виконання робіт, гарантійного обслуговування;
но тут возникает один момент, достаточно ли таких консультантов для всех договоров. Можно махнуть шашкой, заявить "стройся", и получить остановку по ремонту дорог, потому что качественно и ответственно выполняющих свои обязанности соответствующих специалистов нет, или даже формально соответствующим таким требованиям. Но если та постанова КМУ дала свои результаты, и таких специалистов достаточно, то почему бы и не запустить механизм обязательного найма таковых. Возможно что-то Зеленский знает, а возможно работа Омеляна, в том числе, позволяет такую процедуру запустить. Вопрос "благодаря кому" министру который это продавил два года назад, или Президенту, который понял, что можно это выдать за свою инициативу?
   
На міліметрової намалюй полоску на 160000 мм
А потім замальовувуй по 2000 мм щороку

І подивишся що воно вийде, якщо на словах незрозуміло

яка полоска, дурко. Ви там за океанов здичавілі наглухо.
Ти знаєш як ремонтується дорога в Україні, якщо ремонтується?
Чув таке ямковий ремонт?
Потім їдеш як по археологічним пластах, латка на латці різних поколінь.
А ти малюй далі
 :laugh:
   
Ти знаєш як ремонтується дорога в Україні, якщо ремонтується?

Так
Наприклад дорога державного значення Київ обухів.2 полоси в один бік
Капітальний ремонт
Турки робили
2 роки 20 км дороги
Кредит ЄБРР
Бабла не 600 грн за м2
   
Так
Наприклад дорога державного значення Київ обухів.2 полоси в один бік
Капітальний ремонт
Турки робили
2 роки 20 км дороги
Кредит ЄБРР
Бабла не 600 грн за м2

+1

Зелепні ще не розуміють що виходячи з того шо 80 чи 90% доріг в стані майже повної руйнації, то щороку треба відновляти не 8 тис км , в усі 16 тис чи навіть 32 тис

На таке не вистачить ніяких грошей - ні по 0.5 млн за км, ні по 1 млн за км

Доведеться тому провести інвентаризацію усіх доріг і вирішити які можна ще підтримувати, а на які грошей не буде вже ніколи
   
а шо мєлічітса плять, нехай підпише указ про новий автобан,
зовсім нє-по-пацанскі,

+1
І щоб був мінімум на 8 полос

А якщо не впораються - то на жовті води чортів
   
Будуть ныть из-за другого.
Иностранный подрядчик с именем наверняка будет осуществлять только менеджмент и контроль.
Строить будут местные субподрядчики под их надзором, а ныть начнут после того, как узнают маржу генподрядчика. B-)

100%
   
+1

Зелепні ще не розуміють що виходячи з того шо 80 чи 90% доріг в стані майже повної руйнації, то щороку треба відновляти не 8 тис км , в усі 16 тис чи навіть 32 тис

На таке не вистачить ніяких грошей - ні по 0.5 млн за км, ні по 1 млн за км

Доведеться тому провести інвентаризацію усіх доріг і вирішити які можна ще підтримувати, а на які грошей не буде вже ніколи

можна почати з автобану по напрямку музей Лєніна - резиденція прєзідєнта....з чьогось починати то треба!!!

а манюпасу нах дороги здалися якшо забужілий і загеноцидений,
звідки там хроші на машини??
   
Давайте прикинемо, які лозунги-укази Зеленський видасть ще до виборів?  :gigi:
І змахне рукою, як то в казці Василиса-Премудра - раз і сталося. Правда Вовка наш не премудрий, а навпаки.  :(

   
Омелян пусть занимается гиперлупом
Оця "Омелян-ГіперЗалупа"?


   
Джерело: Facebook Омеляна

Міністр інфраструктури Володимир Омелян розкритикував "аналітику" президента Володимира Зеленського стосовно ремонту доріг.

Пряма мова: "Беремо калькулятор, ділимо цю цифру на кілометраж. Виходить 6 250 000 грн за капітальний ремонт 1 км доріг першої і другої категорій.

А тепер запитаємося в українських автодорожніх компаній: Ви готові робити капремонт утричі дешевше, собі у збиток? Ми Вам дамо Указ, роздасте його копії своїм співробітникам: зарплата буде раз на три місяці, матеріали видавати державі безкоштовно".

Що передувало: За кілька днів Зеленський відвідав декілька регіонів і дізнався про низку проблем, які заважають якісному ремонту доріг. У Дніпрі навіть побився об заклад з мером Борисом Філатовим.

19 липня підписав указ про створення умов для розвитку та підвищення якості автомобільних доріг.

На його думку, почати слід із капітального ремонту 24 тис. км основних магістралей. На це потрібно 150 млрд грн і ще 15 млрд щороку на підтримання їх у належному стані.

Омелян порадив президенту "не ганьбитися" і виконувати державну стратегію з розвитку автошляхів 2018-2022 років.

Українська правда


Перекладаю на людську з омельянівської "де тут красти та які гроші народжувати в США?"
Тримайте цього пітара, бо його в Україні нічого не тримає, крім міста крадіжок - жінка та діти давно в США чекають.
   
Виходячи з того що українські політики нездатні робити якісні дороги, то було б доцільно найняти якусь відому публічну західну компанію в якості генерального підрядника

І щоб усі гроші і увесь контроль якості йшов через них

І сцуко щоб не нили потім
.    Много в ветке идей,  мнений, но твоя идея насчёт того, чтобы именно политики строили дороги -  самая заслуживающая внимания.
   
Омелян не розуміє, що клоунський указ - то передвиборчий піар для прихильники певної політсили. Телепень витрачає час та слова даремно.
   
ну нічо, прісєдєнт указ підписав,
будуть сука за миску зупи працювати, сфффінарчукіє-марадьоти бляять   (tu)

 :pooh_lol:
   
прихильники певної політсили кинути на будівництво доріг
За миску зупи на день
   
Гітлер коли захопив усю владу в 33 році, то відправив сотні тисяч безробітних будувати автобани
І безробіття ліквідували і дороги тепер мають
І нарід потім його за це любив, хоча і не дуже довго, аж до перших бомбардувань союзниками   :pooh_lol:

Свого не цурайтеся і чужому навчайтеся  :K

   
Зараз на будівництво доріг не потрібно багато людей
А потрібно
Купа бабла
Купа цементу
Купа бітуму
Купа асфальту
І головне - купа техніки

Але! Пункт про бабло - ключовий
   
Перечитав усе, особливо вражений "фахівцями" від команди зеленського, їм би на конкурсі гумористів виступати, реально смішно виступають, але на жаль не більше. Думаю після виборів, в цій команді знову скажуть, що президент так "пошутил, а вы не поняли".
   
кілометр дороги в Польщі коштує~ 39 000 000 злотих * 7=273 000 000 грн https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/drogi/ile-kosztuje-kilometr-drogi--63996.html
Такая дорога за 39 000 000 злотих * 7=273 000 000 грн

Средняя стоимость 1 км действующей скоростной автомагистрали (после подписания договора) составляет 38,8 млн. Злотых, - ответил он на запрос заместителя министра. Это означает, что только в этом одном случае текущая цена одного километра превышает цену предыдущего периода.

Однако следует помнить, что данные цены включают в себя все инвестиционные затраты, а не только стоимость строительных работ, совершенно иные, поэтому стоимость дороги, которая строится в новом месте, в то время как цена в другом месте сохраняется в существующем коридоре. Цены одного километра для отдельных маршрутов также варьируются в зависимости от количества инженерных объектов. (перевод ГУГЛ)
   
Re: У Зеленського втричі дешевші дороги ніж треба – Омелян

Омелян не розуміє, що клоунський указ - то передвиборчий піар для прихильники певної політсили. Телепень витрачає час та слова даремно.

Ну шо ти нісьош?  :facepalm:  Ти шось маєш із тих одкатів, шо ти впрягаєшся?

Ти бачив черкаські дороги? Ти ж ними катаєшся. І як? В сраку не муляє, в яйця не торохтить?

А вони ж тільки недавно роблені. Особливо ділянка від ОДА до Казбета - Тулуб її під себе робив. Дик, минуло 7 років. І шо? Її треба заново мінять?
   
Гітлер коли захопив усю владу в 33 році, то відправив сотні тисяч безробітних будувати автобани
І безробіття ліквідували і дороги тепер мають
І нарід потім його за це любив, хоча і не дуже довго, аж до перших бомбардувань союзниками   :pooh_lol:

Свого не цурайтеся і чужому навчайтеся  :K

https://youtu.be/qwemPLBzME8
.    То ли дело в Украине - политики и безработные в едином порыве строят дороги. А? Каково? И да - чиновников со студенческой скамьи - туда же, как на альтернативную воинскую службу и не меньше, чем на 1,5 года. Притом независимо от возраста. Через 2 года вы заметите значительные улучшения в Украине.
   
Так Зезидент же Гройсману розпорядження видав.
До нового року той має відзвітувати.
Читайте Указ.
Чому йому плакати? Тим Більше "єврей єврея".

Прем'єр презу не підзвітний
Але прихильники певної політсили потрібен сцарь
   
кілометр дороги в Польщі коштує~ 39 000 000 злотих * 7=273 000 000 грн https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/drogi/ile-kosztuje-kilometr-drogi--63996.html

Тут ідеться за автостраду класу А. Хто їхав зі Львова на Краків розуміє про що я кажу. По дві полоси в кожну сторону. Ліхтарі по всій трасі. Вся траса обнесена парканом щоб звірі не вибігали. . Що 5 км спеціальні мости для того щоб звірі переходили через трасу. Ширина тих мостів 30 м, зверху ліс росте. Що 10 км з'їзди на площадки для відпочинку . То гектар повністю облаштованих стоянок для фур і легкових авто, з душем , туалетами , штук 20 альтанок . Всі перехрестя в двох рівнях. Всі населені пункти і окремі хати від траси відокремленими спеціальними звукоізолюючими  парканами, висота яких і до 6 м доходить.
   
Тут ідеться за автостраду класу А. Хто їхав зі Львова на Краків розуміє про що я кажу. По дві полоси в кожну сторону. Ліхтарі по всій трасі. Вся траса обнесена парканом щоб звірі не вибігали. . Що 5 км спеціальні мости для того щоб звірі переходили через трасу. Ширина тих мостів 30 м, зверху ліс росте. Що 10 км з'їзди на площадки для відпочинку . То гектар повністю облаштованих стоянок для фур і легкових авто, з душем , туалетами , штук 20 альтанок . Всі перехрестя в двох рівнях. Всі населені пункти і окремі хати від траси відокремленими спеціальними звукоізолюючими  парканами, висота яких і до 6 м доходить.
.    Как говорил незабвенный А.Райкин: «дурють нашего брата, ой дурють!» каче тво дают украинское, а цены выставляют европейские.
   
прихильники певної політсили кинути на будівництво доріг
За миску зупи на день

лучше порошвалей за 50% откатов?
   
Голодранці з ніщоі краіни( при ВВП рівня Африки) і площі найбільшої краіни Європи хочуть хороші дороги мати :facepalm: прихильники певної політсили гірше дітей...
   
Тут ідеться за автостраду класу А. Хто їхав зі Львова на Краків розуміє про що я кажу. По дві полоси в кожну сторону. Ліхтарі по всій трасі. Вся траса обнесена парканом щоб звірі не вибігали. . Що 5 км спеціальні мости для того щоб звірі переходили через трасу. Ширина тих мостів 30 м, зверху ліс росте. Що 10 км з'їзди на площадки для відпочинку . То гектар повністю облаштованих стоянок для фур і легкових авто, з душем , туалетами , штук 20 альтанок . Всі перехрестя в двох рівнях. Всі населені пункти і окремі хати від траси відокремленими спеціальними звукоізолюючими  парканами, висота яких і до 6 м доходить.

це коштує грошей яких у украіни нема
вони можуть зявитися, але треба бути членом ЄС - куди зелений не поспішає

хто знає англійську той прочитає, а зелепням все одно фіолєтово

===

3. Approximately how much does it cost to twin or build 1 kilometre of highway?
These costs vary continually, and are based on a variety of factors. However, in 2009, it costs approximately $3 million to twin 1 kilometre of highway. Building new highway costs approximately $3.5 million for a new 2-lane 100-Series highway plus bridges, and approximately $6 million for a new 4-lane highway.

https://novascotia.ca/tran/highways/faq.asp

   
Лучше бы он узнал процент отката,его отминусовал,вот это и была бы реальная цена
   
+1

Зелепні ще не розуміють що виходячи з того шо 80 чи 90% доріг в стані майже повної руйнації, то щороку треба відновляти не 8 тис км , в усі 16 тис чи навіть 32 тис
На таке не вистачить ніяких грошей - ні по 0.5 млн за км, ні по 1 млн за км

Доведеться тому провести інвентаризацію усіх доріг і вирішити які можна ще підтримувати, а на які грошей не буде вже ніколи

Если тебе верить, то вообще не понятно, откуда эти дороги взялись? Может их марсиане построили, пока ты на форуме висел?
   
"Дикретъ о дорогахъ" В. зеЛенинъ
   
Володимир Омелян розкритикував "аналітику" президента Володимира Зеленського стосовно ремонту доріг.
Те саме в  дебіла Зе про $4000  з/п вчителям
От бля..  попало зілячко тупіше ПроФФесора шапошних справ
Україна  поплаче від кретина!
   
4:10 Дороги в Украине, Белорусcии и куйлостане

   
Ну шо ти нісьош?  :facepalm:  Ти шось маєш із тих одкатів, шо ти впрягаєшся?

Ти бачив черкаські дороги? Ти ж ними катаєшся. І як? В сраку не муляє, в яйця не торохтить?

А вони ж тільки недавно роблені. Особливо ділянка від ОДА до Казбета - Тулуб її під себе робив. Дик, минуло 7 років. І шо? Її треба заново мінять?
Дурницю ти кажеш, в нас просто немає спеціалістів і коштів для будівництва доріг в Черкаській області.

   
Дурницю ти кажеш, в нас просто немає спеціалістів і коштів для будівництва доріг в Черкаській області.
Конешно нема коштив щоб найняти специалистив з закордону тому що ци  кошти розикрали
   
Конешно нема коштив щоб найняти специалистив з закордону тому що ци  кошти розикрали
ага, скільки процентів? 10, 20, 50, 80?
це все вигадки. А якщо і крадуть , то якісь там відсотки. і це не пливає суттєво на якість, тому що вибір самої технології ремонту та будівництва доріг виходить з реалій, що на якість немає коштів. Проводиться в основному аварійний ремонт, щоб люди не вбивались на ямах. А на більше немає коштів. В містах - то суто міська влада. В Черкасах вона продажна та краде. Але це не держбюджет.
Я говорю за дороги між райцентрами
   
Ну шо ти нісьош?  :facepalm:  Ти шось маєш із тих одкатів, шо ти впрягаєшся?

Ти бачив черкаські дороги? Ти ж ними катаєшся. І як? В сраку не муляє, в яйця не торохтить?

А вони ж тільки недавно роблені. Особливо ділянка від ОДА до Казбета - Тулуб її під себе робив. Дик, минуло 7 років. І шо? Її треба заново мінять?
ти спец? я теж ні. Але кримінальні справи по будівництву розслідував, і доріг в тому числі. І з спецами спілкувався і експеризи призначав . Так що хоч трохи знаю, який процент крадуть на будівництві
   
Тут ідеться за автостраду класу А. Хто їхав зі Львова на Краків розуміє про що я кажу. По дві полоси в кожну сторону. Ліхтарі по всій трасі. Вся траса обнесена парканом щоб звірі не вибігали. . Що 5 км спеціальні мости для того щоб звірі переходили через трасу. Ширина тих мостів 30 м, зверху ліс росте. Що 10 км з'їзди на площадки для відпочинку . То гектар повністю облаштованих стоянок для фур і легкових авто, з душем , туалетами , штук 20 альтанок . Всі перехрестя в двох рівнях. Всі населені пункти і окремі хати від траси відокремленими спеціальними звукоізолюючими  парканами, висота яких і до 6 м доходить.
Омеляну не понять
   
ага, скільки процентів? 10, 20, 50, 80?
це все вигадки. А якщо і крадуть , то якісь там відсотки. і це не пливає суттєво на якість, тому що вибір самої технології ремонту та будівництва доріг виходить з реалій, що на якість немає коштів. Проводиться в основному аварійний ремонт, щоб люди не вбивались на ямах. А на більше немає коштів. В містах - то суто міська влада. В Черкасах вона продажна та краде. Але це не держбюджет.
Я говорю за дороги між райцентрами

Так чому говорите в Білорусії нормальні дороги? Багата країна?  :shuffle:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія