Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Верховной Рады Украины не существует

Re: Верховной Рады Украины не существует


це відповідь
доіпатись до процедури можна завжди - це просто втрата часу, бо зрозуміло що голоси є
Зеленського вибирали з високим мандатом довіри - цей мандат необхідно використати
він це і робить

порошенко і опзж на виборах отримали мізерний результат - але хочуть мати право вето на зміни
так не буде і не повинно бути

доіпатись до процедури можна завжди - феерично. прям вспоминаю лошадь - "если  бы мы не забрали Крым, к нам бы дойипались бы за что то другое". Хотите жить в стране где всегда можно кивать на "продажные суды"  - поддерживайте нарушения при принятии Законов.

а вот про "вето", это о чем вы?   

 У Слуг хватало голосов, два дня ни на что не влияло, проголосовали бы как и в случае с 5600 за использования статьи 119 1 и приняли бы в том виде что в итоге проголосовали. Правда там по сути никто не в курсе за что голосовали,
Факир был вообще пьян и для него что Конституция что Регламент, что "структурні частини законопроекту, які містять основні, вирішальні або зумовлюючі положення щодо його інших відповідних структурних частин", что "правки до законопроекту" - какая разница, если нам нужно протолкнуть, говорим что хотим и "прошу пидтрыматы та проголосуваты".
 Вениславский читает "пропозицию" на 3.58.00.
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

вот один как когда то радовался когда тоже с нарушением регламента проталкивали законопроекты



   
Re: Верховной Рады Украины не существует

Дорогі наші прихильники певної політсили, вас можна поздоровити, все що станеться з нами усіма далі на вашій совісті. 
+============================================================================================+
Що. вольтметр нажреться бормотухи і його мучатимуть зелені чортики, а винними будуть Слуги Народу? Чи як???
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

доіпатись до процедури можна завжди - феерично. прям вспоминаю лошадь - "если  бы мы не забрали Крым, к нам бы дойипались бы за что то другое". Хотите жить в стране где всегда можно кивать на "продажные суды"  - поддерживайте нарушения при принятии Законов.

а вот про "вето", это о чем вы?  

 У Слуг хватало голосов, два дня ни на что не влияло, проголосовали бы как и в случае с 5600 за использования статьи 119 1 и приняли бы в том виде что в итоге проголосовали. Правда там по сути никто не в курсе за что голосовали,
Факир был вообще пьян и для него что Конституция что Регламент, что "структурні частини законопроекту, які містять основні, вирішальні або зумовлюючі положення щодо його інших відповідних структурних частин", что "правки до законопроекту" - какая разница, если нам нужно протолкнуть, говорим что хотим и "прошу пидтрыматы та проголосуваты".
 Вениславский читает "пропозицию" на 3.58.00.
https://www.youtube.com/watch?v=bgbJcaq0PuQ
Якщо були порушення Регламенту, то мусить бути скарга, подана по процедурі і відповідна постанова за наслідками її розгляду в сесійній залі.
ФНема скарги - не було порушень.
Адже як підіграли Януковичу т.з. "патріотичні партії" під час історичного голосування 27 квітня 2010 року по Чорноморському флоту?
Було все - залиті клеєм картки, голосування "за сєбя і за тово парня", парасольки, яйця і навіть дим від шашки, яку пронесли два довбодятли  - Парубій (майбутній спікер) і Грімчак, впійманий на хабарі.
Але скарг про порушення процедури від опозиції не було. Жодної!  ;)
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

Ось.
Слуги напартачили з законом про олігархів.
У " слуг " є шанс повторити фінт Вениславського і НЕ проголосувати  за фуфлозакон про олігархів.
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

" ...треба переголосовувати

Як мінімум треба ще одне голоскюування по ст.131

«слуги» і сателітні групи проголосувала одночасно 3-и правки, які чітко суперечать одна одній - про це пишуть у своїх телеграм каналах опозиційні депутати

 і знову переголосувати статтю 5 закона, яка визначає механізм як олігарх визначається олігархом. "

   
Re: Верховной Рады Украины не существует

" ...треба переголосовувати

Як мінімум треба ще одне голоскюування по ст.131

«слуги» і сателітні групи проголосувала одночасно 3-и правки, які чітко суперечать одна одній - про це пишуть у своїх телеграм каналах опозиційні депутати

 і знову переголосувати статтю 5 закона, яка визначає механізм як олігарх визначається олігархом. "

Як кажуть в таких випадках, "бабка надвоє гадала ;)
Опозиційні депутати завжди мусять демонструвати свою " несогласіє", бо таку роль вони собі вибрали.
Щоб не відволікатися від роботи закон можна і в такому вигляді направити на розгляд Президенту.
За статтею 94 Конституції України Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.
У разі якщо Президент України протягом встановленого строку не повернув закон для повторного розгляду, закон вважається схваленим Президентом України і має бути підписаний та офіційно оприлюднений.
Скаргу про порушення Регламенту додумались подати?
   
Re: Верховной Рады Украины не существует


Якщо були порушення Регламенту, то мусить бути скарга, подана по процедурі і відповідна постанова за наслідками її розгляду в сесійній залі.
ФНема скарги - не було порушень.
Адже як підіграли Януковичу т.з. "патріотичні партії" під час історичного голосування 27 квітня 2010 року по Чорноморському флоту?
Було все - залиті клеєм картки, голосування "за сєбя і за тово парня", парасольки, яйця і навіть дим від шашки, яку пронесли два довбодятли  - Парубій (майбутній спікер) і Грімчак, впійманий на хабарі.
Але скарг про порушення процедури від опозиції не було. Жодної!  ;)
Сами придумали сами и написали.

Регламент ВРУ Стаття 29. 
в соответствии с ч1 этой статьи были сделаны замечания головуючему, в соответствии с ч2 этой статьи рри фракции подали заявления о нарушении Регламента головуючым, понятно что СН и друзи не поддержали, но это лишь позволило Стефанчуку продолжить заседание рады в качестве головуючого. А нарушение Регламента и Конституции все равно осталось. Ото "развели как котят" было оспорено в КСУ и отменено именно из-за нарушения Регламента при голосовании, а не по сути Закона.
«Конституційний Суд дійшов висновку, що порушення конституційної процедури розгляду та ухвалення проекту закону №9073 під час його прийняття в цілому на вечірньому пленарному засіданні ВерховноїРади 3 липня 2012 року мали системний характер та істотно вплинули на остаточний результат прийняття закону. Викладене є підставою для визнання закону неконституційним згідно частини першої ст. 152 Конституції України»
 Так зачем Стефанчуку понадобилось идти на нарушение Регламента в этот раз по такому важному как все говорят Закону - неужели подыгрывают.
 
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

Сами придумали сами и написали.

Регламент ВРУ Стаття 29. 
в соответствии с ч1 этой статьи были сделаны замечания головуючему, в соответствии с ч2 этой статьи рри фракции подали заявления о нарушении Регламента головуючым, понятно что СН и друзи не поддержали, но это лишь позволило Стефанчуку продолжить заседание рады в качестве головуючого. А нарушение Регламента и Конституции все равно осталось. Ото "развели как котят" было оспорено в КСУ и отменено именно из-за нарушения Регламента при голосовании, а не по сути Закона.
«Конституційний Суд дійшов висновку, що порушення конституційної процедури розгляду та ухвалення проекту закону №9073 під час його прийняття в цілому на вечірньому пленарному засіданні ВерховноїРади 3 липня 2012 року мали системний характер та істотно вплинули на остаточний результат прийняття закону. Викладене є підставою для визнання закону неконституційним згідно частини першої ст. 152 Конституції України»
Так зачем Стефанчуку понадобилось идти на нарушение Регламента в этот раз по такому важному как все говорят Закону - неужели подыгрывают.

Порушення процедури має наслідком визнання правового акта недійсним - це ж правова аксіома.
   
Re: Верховной Рады Украины не существует


Порушення процедури має наслідком визнання правового акта недійсним - це ж правова аксіома.
"визнання правового акта недійсним"  в отношении Закона Украины по законодательству прерогатива КСУ. Верховная Рада может проголосовать про втрату чинности Закона, но это совсем другое.
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

до речі.
Ось пояснення голосування голосят.

ОП обещало всем «голосятам», которые голосовали за законопроект о деолигархизации, кроме денег на округа, также места в новой «прозападной» партии, которую будет финансировать бэк-офис ОП.
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

"визнання правового акта недійсним"  в отношении Закона Украины по законодательству прерогатива КСУ. Верховная Рада может проголосовать про втрату чинности Закона, но это совсем другое.

Не завжди.
З практики в адміністративних справах:
" ...порушення процедури прийняття рішення суб`єктом владних повноважень саме по собі може бути підставою для визнання його протиправним та скасування у разі, коли таке порушення безпосередньо могло вплинути на зміст прийнятого рішення.
Певні дефекти адміністративного акта можуть не пов`язуватись з його змістом, а стосуватися процедури його ухвалення. У такому разі можливі дві ситуації: внаслідок процедурного порушення такий акт суперечитиме закону (тоді акт є нікчемним), або допущене порушення не вплинуло на зміст акта (тоді наслідків для його дійсності не повинно наставати взагалі).
Отже, саме по собі порушення процедури прийняття акта не повинно породжувати правових наслідків для його дійсності, крім випадків, прямо передбачених законом.
Виходячи із міркувань розумності та доцільності, деякі вимоги до процедури прийняття акта необхідно розуміти не як вимоги до самого акта, а як вимоги до суб`єктів владних повноважень, уповноважених на їх прийняття.
Так, дефектні процедури прийняття адміністративного акта, як правило, тягнуть настання дефектних наслідків (ultra vires action - invalid act). Разом із тим, не кожен дефект акта робить його неправомірним..."
https://alibi.dp.ua/1442-porushennya-protseduri-prijnyattya-rishennya-sub-ektom-vladnikh-povnovazhen
   
Re: Верховной Рады Украины не существует

Не завжди.
З практики в адміністративних справах:
" ...порушення процедури прийняття рішення суб`єктом владних повноважень саме по собі може бути підставою для визнання його протиправним та скасування у разі, коли таке порушення безпосередньо могло вплинути на зміст прийнятого рішення.
Певні дефекти адміністративного акта можуть не пов`язуватись з його змістом, а стосуватися процедури його ухвалення. У такому разі можливі дві ситуації: внаслідок процедурного порушення такий акт суперечитиме закону (тоді акт є нікчемним), або допущене порушення не вплинуло на зміст акта (тоді наслідків для його дійсності не повинно наставати взагалі).
Отже, саме по собі порушення процедури прийняття акта не повинно породжувати правових наслідків для його дійсності, крім випадків, прямо передбачених законом.
Виходячи із міркувань розумності та доцільності, деякі вимоги до процедури прийняття акта необхідно розуміти не як вимоги до самого акта, а як вимоги до суб`єктів владних повноважень, уповноважених на їх прийняття.
Так, дефектні процедури прийняття адміністративного акта, як правило, тягнуть настання дефектних наслідків (ultra vires action - invalid act). Разом із тим, не кожен дефект акта робить його неправомірним..."
https://alibi.dp.ua/1442-porushennya-protseduri-prijnyattya-rishennya-sub-ektom-vladnikh-povnovazhen
Я написал же "в отношении Закона Украины по законодательству прерогатива КСУ.".

открываете КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ, ,
Глава 2. Адміністративна юрисдикція
§ 1. Предметна юрисдикція
Стаття 19. Справи, на які поширюється юрисдикція адміністративних судів
1. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема:


 ...
 
2. Юрисдикція адміністративних судів не поширюється на справи:
1) що віднесені до юрисдикції Конституційного Суду України;


Стаття 266. Особливості провадження у справах щодо оскарження актів, дій чи бездіяльності Верховної Ради України, Президента України, Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, бездіяльності Кабінету Міністрів України
{Назва статті 266 із змінами, внесеними згідно із Законами № 460-IX від 15.01.2020, № 1135-IX від 26.01.2021}
1. Правила цієї статті поширюються на розгляд адміністративних справ щодо:
1) законності (крім конституційності) постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України;


позиция Верховного Суда https://supreme.court.gov.ua/supreme/pres-centr/zmi/698849/
 
Усі позови, які не підлягають судовому розгляду, умовно можна поділити на чотири категорії:

    Позови до Президента України або Верховної Ради України як політичних органів, які формуються шляхом всеукраїнських виборів, з позовною вимогою, яка не стосується безпосередньої управлінської діяльності цих суб’єктів владних повноважень;




 т.е. если акт ВРУ будет касаться например увольнения кого либо с посады в рамках полномочий ВРУ, оформленный в виде Постановы, то к рассмотрению примут в Верховном Суде, а вот порядок процедуры принятия Закона это уже в КСУ. В данном случае принятый Закон можно оспорить только через КСУ.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія