Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Компетенції регіонів і центру

Компетенції регіонів і центру

Законодавчу владу здійснюють держава і регіони, виходячи з вимог
Конституції і враховуючи положення комунітарного права та міжнародні
зобов’язання.
Виключно держава здійснює законодавче регулювання у таких сферах:
а) зовнішня політика і міжнародні відносини держави; відносини держави з Європейським Союзом; право притулку і правовий статус громадян
держав, які не є членами Європейського Союзу;
b) імміграція;
c) відносини Республіки з релігійними конфесіями;
d) оборона і Збройні сили; безпека держави; озброєння, боєприпаси і
вибухові речовини;
e) гроші, захист вкладів і фінансові ринки; захист конкуренції; валютна
система; податкова система і державний звіт; зрівнювання фінансових
доходів;
f) порядок виборів до органів держави; національний референдум;
вибори до Європейського Парламенту;
g) адміністративний устрій і організація держави, а також відносини
держави з національними меншинами;
h) громадський порядок і безпека, за винятком місцевої адміністративної поліції;
і) громадянство, правоздатність і облік населення;
l) судова юрисдикція і процесуальні норми; цивільна, кримінальна і
адміністративна юстиція;
m) встановлення основних податків, що стосуються громадянських і
соціальних прав, гарантованих на всій території;
n) загальні правила щодо освіти;
o) соціальне забезпечення;
p) законодавство про вибори, про органи управління і про основні
функції комун, провінцій і метрополітенських міст;
q) митна справа, охорона державних кордонів;
r) одиниці міри і ваги, вимірювання і визначення часу; координація
діяльності з питань збору і надання статистичних відомостей щодо управління державою, регіонами і на місцевому рівні; інтелектуальна власність;
s) охорона довкілля, екологічної системи і пам’яток культури.
До сфери конкурентного законотворення належать: відносини регіонів з Європейським Союзом; зовнішня торгівля; охорона і безпека праці;
освіта, за винятком шкільної та професійної освіти і навчання; професійна діяльність; науково-технічні дослідження і підтримка інноваційної
діяльності у галузі виробництва; охорона здоров’я; продукти харчування;
фізична культура і спорт; цивільна оборона; управління територією;
цивільні порти і аеродроми; основні транспортні і судноплавні шляхи
сполучення; системи комунікацій; виробництво, передача і розподіл
на загальнодержавному рівні електроенергії; планування; гармонізація
публічних бюджетів і координація у сферах публічних фінансів і податкової системи; реставрація культурних пам’яток і відновлення довкілля
та організація мистецької діяльності; ощадні каси, аграрні каси; кредитні
установи регіонального характеру; іпотечні установи регіонального характеру. Визначення основних принципів з питань, що належать до сфери
конкурентного законотворення, зарезервовано за державою.
Регіони здійснюють законодавчу владу у будь-якій сфері, спеціально
не зарезервованій за державою.
Регіони і автономні провінції Тренто і Больцано у сфері своєї компетенції беруть участь в ухваленні рішень, співвіднесених за змістом з
положеннями комунітарного права. Регіони і провінції забезпечують імплементацію та виконання міжнародних зобов’язань і актів Європейського
Союзу при дотриманні процедури, встановленої законом держави. Закон
держави встановлює процедуру, відповідно до якої держава діє замість
регіону кожного разу якщо регіон не виконує свої зобов’язання щодо
співпраці.
   
Re: Компетенції регіонів і центру

Подобається?
   
Re: Компетенції регіонів і центру
U2

Законодавчу владу здійснюють держава і регіони, виходячи з вимог
Конституції і враховуючи положення комунітарного права та міжнародні
зобов’язання.
Виключно держава здійснює законодавче регулювання у таких сферах:
а) зовнішня політика і міжнародні відносини держави; відносини держави з Європейським Союзом; право притулку і правовий статус громадян
держав, які не є членами Європейського Союзу;
b) імміграція;
c) відносини Республіки з релігійними конфесіями;
d) оборона і Збройні сили; безпека держави; озброєння, боєприпаси і
вибухові речовини;
e) гроші, захист вкладів і фінансові ринки; захист конкуренції; валютна
система; податкова система і державний звіт; зрівнювання фінансових
доходів;
f) порядок виборів до органів держави; національний референдум;
вибори до Європейського Парламенту;
g) адміністративний устрій і організація держави, а також відносини
держави з національними меншинами;
h) громадський порядок і безпека, за винятком місцевої адміністративної поліції;
і) громадянство, правоздатність і облік населення;
l) судова юрисдикція і процесуальні норми; цивільна, кримінальна і
адміністративна юстиція;
m) встановлення основних податків, що стосуються громадянських і
соціальних прав, гарантованих на всій території;
n) загальні правила щодо освіти;
o) соціальне забезпечення;
p) законодавство про вибори, про органи управління і про основні
функції комун, провінцій і метрополітенських міст;
q) митна справа, охорона державних кордонів;
r) одиниці міри і ваги, вимірювання і визначення часу; координація
діяльності з питань збору і надання статистичних відомостей щодо управління державою, регіонами і на місцевому рівні; інтелектуальна власність;
s) охорона довкілля, екологічної системи і пам’яток культури.
До сфери конкурентного законотворення належать: відносини регіонів з Європейським Союзом; зовнішня торгівля; охорона і безпека праці;
освіта, за винятком шкільної та професійної освіти і навчання; професійна діяльність; науково-технічні дослідження і підтримка інноваційної
діяльності у галузі виробництва; охорона здоров’я; продукти харчування;
фізична культура і спорт; цивільна оборона; управління територією;
цивільні порти і аеродроми; основні транспортні і судноплавні шляхи
сполучення; системи комунікацій; виробництво, передача і розподіл
на загальнодержавному рівні електроенергії; планування; гармонізація
публічних бюджетів і координація у сферах публічних фінансів і податкової системи; реставрація культурних пам’яток і відновлення довкілля
та організація мистецької діяльності; ощадні каси, аграрні каси; кредитні
установи регіонального характеру; іпотечні установи регіонального характеру. Визначення основних принципів з питань, що належать до сфери
конкурентного законотворення, зарезервовано за державою.
Регіони здійснюють законодавчу владу у будь-якій сфері, спеціально
не зарезервованій за державою.
Регіони і автономні провінції Тренто і Больцано у сфері своєї компетенції беруть участь в ухваленні рішень, співвіднесених за змістом з
положеннями комунітарного права. Регіони і провінції забезпечують імплементацію та виконання міжнародних зобов’язань і актів Європейського
Союзу при дотриманні процедури, встановленої законом держави. Закон
держави встановлює процедуру, відповідно до якої держава діє замість
регіону кожного разу якщо регіон не виконує свої зобов’язання щодо
співпраці.

У тебя Error. Единственный законодательный орган - ВРУ. Местные советы решают вопросы местного значения. Там все разделено, в конституции.
   
Re: Компетенції регіонів і центру

У тебя Error. Единственный законодательный орган - ВРУ. Местные советы решают вопросы местного значения. Там все разделено, в конституции.

такий принцип розподілу компетенцій є прийнятніший, ніж той, що реалізується станом на согодні в україні
   
Re: Компетенції регіонів і центру

з адміністрамивною реформою облажалися вже...треба взад вертати

я постійно говорю те, що для україни є прийнятнішою італійська концепція, ніж те що дятли лажають на кожному кроці. 


   
Re: Компетенції регіонів і центру

Ну це прикол. хуйло вчить нас місцевому самоврядуванню. В той час як хуйло вже не соромиться придушувати будь-яку опозицію.
   
Re: Компетенції регіонів і центру

до чого тут хуйло?

він твій президент? ти  в росії живеш?

стосовно компетенцій палат парламету там трохи не то що необхідно  для україни...  зауважу, що італія не федерація, а компетенції регіонів дуже широкі
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія