Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Де Богдан - і де Форд..
Форд взагалі з автомайстерні починав.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Богдан це ж патріотично!  :lol:  :weep:  :lol:
Ковбасникам це смішно.  (td)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Солідарність  :weep:

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Солідарність  :weep:

Показати зображення...
Бандитський сходняк.  (td)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Бандитський сходняк.  (td)

я так само кажу, не зняли падли бандити акциз на авта, грабують народ, а самі на мерсах і роверах жирують :X
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Форд взагалі з автомайстерні починав.

ну а ЗАЗ з заводу зобив викруткову збірку :) і все результат відсутність конкуренції  :fuck:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

DFMB:


Солідарність  :weep:




Патріотичненько !!!!  :lol:  :weep:  :lol:
   
я так само кажу, не зняли падли бандити акциз на авта, грабують народ, а самі на мерсах і роверах жирують :X


прикиньте - за рубежом такие тачки по 1 тыс евро всего...
   
прикиньте - за рубежом такие тачки по 1 тыс евро всего...

Сьогодні проїжджав повз дилера потриманих машин. Рейндж ровер 2007 року - 15 тисяч фунтів (23 доларів)
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Сьогодні проїжджав повз дилера потриманих машин. Рейндж ровер 2007 року - 15 тисяч фунтів (23 доларів)
Люди ще з дитячого віку не вийшли - у казки вірять.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Люди ще з дитячого віку не вийшли - у казки вірять.

так ти згідний про тих бандитів владних ? які на мерсах і роверах їздять :laugh: а солідарності з народом НЕМА :K
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

так ти згідний про тих бандитів владних ? які на мерсах і роверах їздять :laugh: а солідарності з народом НЕМА :K
То треба намагатися бути на них схожими?
   
ну, в топ гире(от хорошая программа (tu) )  часто раньше брали убитые дешевые тачки и устраивали пробег на выносливость... и все начинало ломаться практ сразу... а в украине будет ходить по 10лет (с) :D
   
Сьогодні проїжджав повз дилера потриманих машин. Рейндж ровер 2007 року - 15 тисяч фунтів (23 доларів)
Та нафиг он нужен...
Большинству достаточно малолитражки для города...
Я бы например с дизелем взял...
А ездить на одоробле по городскому трафику, это пистец мазохизм...
   
Та нафиг он нужен...
Большинству достаточно малолитражки для города...
Я бы например с дизелем взял...
А ездить на одоробле по городскому трафику, это пистец мазохизм...

в чем мазохизм? нормально ..сидишь по-человечески, все видно... а не как в конс.банке и почти на асфальте
   
Вон Пыжик 208-й рекорд поставил...
2 литра на сотню...
Самое то...
С моими пробегами, полного бака месяца на четыре бы хватило...
   
Вон Пыжик 208-й рекорд поставил...
2 литра на сотню...
Самое то...
С моими пробегами, полного бака месяца на четыре бы хватило...

если мало ездить -зачем автомобиль :S
   
в чем мазохизм? нормально ..сидишь по-человечески, все видно... а не как в конс.банке и почти на асфальте
))) Я каждый день наблюдаю, как подобные под офисом паркуются, а потом пытаются выехать...
Еще то зрелище...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Сьогодні проїжджав повз дилера потриманих машин. Рейндж ровер 2007 року - 15 тисяч фунтів (23 доларів)

УГ ваш РР - ВАГ оце авто масове надійне дешеве

а розказувати людям шо 10 річне ауді це зло коли в Україні 550 тисяч Москвичів віком 35 років і ІЖ - 250 тисяч віком 27 років - ви як би брехунець кишеньковий - витягнув і він гавкає надоїв засунув в кишеню
   
в чем мазохизм? нормально ..сидишь по-человечески, все видно... а не как в конс.банке и почти на асфальте
Я минулого тижня в Іспанії на Рейнджі їздив по гірським дорогам, дуже комфортно. А на автостраді взагалі чудово. :shuffle:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

так ти згідний про тих бандитів владних ? які на мерсах і роверах їздять :laugh: а солідарності з народом НЕМА :K

 :lol:  :weep:  :super:

Радник та прихвостні  солідарні з Солідарністю  :super:

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

ну, в топ гире(от хорошая программа (tu) )  часто раньше брали убитые дешевые тачки и устраивали пробег на выносливость... и все начинало ломаться практ сразу... а в украине будет ходить по 10лет (с) :D

Середній вік Москвича 35 років  :facepalm:
   
если мало ездить -зачем автомобиль :S
Потому что с моего пригорода, автобус ходит раз в час...
Набитый под завязку...
И это еще студенты-школьники не ломанулись...
Там вообще жопа будет...
Да и цену ломят, шо капец...
Хотя тут рукой подать...
А так сел в машину, 7,5 км до ближайшей станции метро...
40 минут как выехал из дому и сидишь в офисе чай пьешь...
   
:lol:  :weep:  :super:

Радник та прихвостні  солідарні з Солідарністю  :super:

Показати зображення...

переходя на личности вы просто хотите прекратить дискуссию или это просто истерика ввиду отсутствия аргументов :S
   
Потому что с моего пригорода, автобус ходит раз в час...
Набитый под завязку...
И это еще студенты-школьники не ломанулись...
Там вообще жопа будет...
Да и цену ломят, шо капец...
Хотя тут рукой подать...
А так сел в машину, 7,5 км до ближайшей станции метро...
40 минут как выехал из дому и сидишь в офисе чай пьешь...

х.з.как бы странно... если есть пассажиропоток - должен быть транспорт -это же живая копейка... я тоже живу в 7км от конечной метро -маршрутки следуют одна за одной и еще устраивают гонки в погоне за пассажиром
   
УГ ваш РР - ВАГ оце авто масове надійне дешеве

а розказувати людям шо 10 річне ауді це зло коли в Україні 550 тисяч Москвичів віком 35 років і ІЖ - 250 тисяч віком 27 років - ви як би брехунець кишеньковий - витягнув і він гавкає надоїв засунув в кишеню

Хто вам сказав, що той мільйон машин досі їздить? а не згнив десь? Те, що їх не зняли з обліку, не означає, що вони беруть участь у русі.
А то у нас усі політики володіють то жигулями то москвичами 1981 року випуску, і більше нічим, але чомусь їздять на мерсах S-class.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

переходя на личности вы просто хотите прекратить дискуссию или это просто истерика ввиду отсутствия аргументов :S

коли люди відповідають на аргументи явним бидлятством типу ви повинні стояти в стійлі то це хіба не перехід на особистості ?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Хто вам сказав, що той мільйон машин досі їздить? а не згнив десь? Те, що їх не зняли з обліку, не означає, що вони беруть участь у русі.
А то у нас усі політики володіють то жигулями то москвичами 1981 року випуску, і більше нічим, але чомусь їздять на мерсах S-class.

Спробуйте приїхати в Україну побачите ще газ-69 живіші всіх живих

у Львові всього 3200 $ але можна думаю доларів 200 вторгувати




 :lol:  :weep:  :lol:


 3200 $

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Умань ваще на новеньких номерах 5500$



   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Спробуйте приїхати в Україну побачите ще газ-69 живіші всіх живих

у Львові всього 3200 $ але можна думаю доларів 200 вторгувати

Показати зображення...
:lol:  :weep:  :lol:


 3200 $
:super:
   
х.з.как бы странно... если есть пассажиропоток - должен быть транспорт -это же живая копейка... я тоже живу в 7км от конечной метро -маршрутки следуют одна за одной и еще устраивают гонки в погоне за пассажиром
У нас нет маршруток...
Гепа монополизировал маршрут, поставил свои автобусы, старое АТП выкинул с рынка...
А по стоимости проезда, получается как на бенз...
Так нахрен мне щемится в тот автобус, если можно и машиной...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

 1965-1972 років випуску 50 - 43 роки машині
   
коли люди відповідають на аргументи явним бидлятством типу ви повинні стояти в стійлі то це хіба не перехід на особистості ?

та какое в х. быдляцтво - люди уже имеют опыт какой-никакой в жизни и просто предостерегают от необдуманных поступков...
если чел не может собрать\заработать сколько-нибудь приличную сумму денег - как он будет  содержать автомобиль :S
   
коли люди відповідають на аргументи явним бидлятством типу ви повинні стояти в стійлі то це хіба не перехід на особистості ?

Де це я таке вам казав?
Я лише писав, що 10-тирічна машина не може бути кращою, ніж нова.
А дешева 10-тирічна машина, як правило, з одного боку обійдеться дорого в експлуатації, а з другого, може проїздити зовсім недовго.
І ще писав, що проблема України у відсутності доступного дешевого автокредитування.
Я вважаю, що неправильно застосовувати НДС до старих автомобілів, але правильно застосовувати мито пропорційно до обсягу двигуна і віку машини.
Інша річ, що потрібно, щоб ці податки відповідали цінам на нові автомобілі з урахуванням амортизації.
І так, екологічний податок на 10-тирічну машину має бути вищим, ніж на 5-тирічну.
Скажімо, в Україні нова машина коштує 20 тисяч, за 5 років з урахуванням амортизації вона буде коштувати, хай 10 тисяч. Ось це і є індикативна ціна. Плюс розумний екологічний податок 5-10 відсотків, який збільшується пропорційно до віку машини.
   
Я коли приїхав до Англії і потрібна була машина, теж повівся на дешевизну.
І купив 5-тирічну машину за 2500 доларів. З середнім для Англії пробігом (це вже зараз я розумію, що там перекрутили спідометр і вона наїздила принаймні утричі більше - це щодо казок про бабусю, яка раз на тиждень по автостраді їздила в супермаркет).
Машина пройшла техогляд без зауважень. Місяці два їздила без проблем.
Через два місяці тріснула головка блоку циліндрі - ремонт 700 фунтів.
Ще через пару місяців полетів бензонасос.
Через півроку довелося розбирати і промивати карбюратор, альтернатор так толком і не змогли відремонтувати.
Через півтора року і витрат в розмірі ще 2500 доларів, я звіз її на звалище, де довелося ще заплатити 80 фунтів за утилізацію.

Я до чого все це розповідаю.
Ви купуєте машину у невідомої людини, в чужій країні, без жодних гарантій, часто з мінімальною історією обслуговування, і думаєте, що вона буде служити вам роками?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Де це я таке вам казав?
Я лише писав, що 10-тирічна машина не може бути кращою, ніж нова.
А дешева 10-тирічна машина, як правило, з одного боку обійдеться дорого в експлуатації, а з другого, може проїздити зовсім недовго.
І ще писав, що проблема України у відсутності доступного дешевого автокредитування.
Я вважаю, що неправильно застосовувати НДС до старих автомобілів, але правильно застосовувати мито пропорційно до обсягу двигуна і віку машини.
Інша річ, що потрібно, щоб ці податки відповідали цінам на нові автомобілі з урахуванням амортизації.
І так, екологічний податок на 10-тирічну машину має бути вищим, ніж на 5-тирічну.
Скажімо, в Україні нова машина коштує 20 тисяч, за 5 років з урахуванням амортизації вона буде коштувати, хай 10 тисяч. Ось це і є індикативна ціна. Плюс розумний екологічний податок 5-10 відсотків, який збільшується пропорційно до віку машини.

а наступну ітерацію роздумів
нова машина не буде кращою за стару при одинакових цінах
нова машина буде гіршою за стару при вищій ціні старої

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я коли приїхав до Англії і потрібна була машина, теж повівся на дешевизну.
І купив 5-тирічну машину за 2500 доларів. З середнім для Англії пробігом (це вже зараз я розумію, що там перекрутили спідометр і вона наїздила принаймні утричі більше - це щодо казок про бабусю, яка раз на тиждень по автостраді їздила в супермаркет).
Машина пройшла техогляд без зауважень. Місяці два їздила без проблем.
Через два місяці тріснула головка блоку циліндрі - ремонт 700 фунтів.
Ще через пару місяців полетів бензонасос.
Через півроку довелося розбирати і промивати карбюратор, альтернатор так толком і не змогли відремонтувати.
Через півтора року і витрат в розмірі ще 2500 доларів, я звіз її на звалище, де довелося ще заплатити 80 фунтів за утилізацію.

Я до чого все це розповідаю.
Ви купуєте машину у невідомої людини, в чужій країні, без жодних гарантій, часто з мінімальною історією обслуговування, і думаєте, що вона буде служити вам роками?

лол :) ох красиво ваз розвели

отже всі ці недоліки в різницю 10 разів окупається - ви певно і не чули операцію гільзування і про розшивання швів не чули
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

В європі не капатілять двигуни не ремонтують автомати і не роблять капітальний ремонт кузова на старих машинах.
Тому там старі машини з великим пробігом це сміття яке нічого не коштує.
100 євро нормогодина сервісу.
Хочете перфарбувати свій форд 1985 року ?
Вам дешевше купити форд 2005 року ;)

   
лол :) ох красиво ваз розвели

отже всі ці недоліки в різницю 10 разів окупається - ви певно і не чули операцію гільзування і про розшивання швів не чули

В Англії цього ніхто не робить. Купити нову деталь, як правило, дешевше, ніж відновлювати стару.
З тих 700 фунтів вартість деталі - третя частина. Плюс обов'язкова заміна реміня. Година роботи - від 50 фунтів за годину. На всі операції є нормативи - якщо написано в нормативі, що для цього потрібно 2 години, то ніхто вам не напише 3 чи 4 чи 10, це не моя проблема.
   
Де це я таке вам казав?
Я лише писав, що 10-тирічна машина не може бути кращою, ніж нова.
А дешева 10-тирічна машина, як правило, з одного боку обійдеться дорого в експлуатації, а з другого, може проїздити зовсім недовго.
І ще писав, що проблема України у відсутності доступного дешевого автокредитування.
Я вважаю, що неправильно застосовувати НДС до старих автомобілів, але правильно застосовувати мито пропорційно до обсягу двигуна і віку машини.
Інша річ, що потрібно, щоб ці податки відповідали цінам на нові автомобілі з урахуванням амортизації.
І так, екологічний податок на 10-тирічну машину має бути вищим, ніж на 5-тирічну.
Скажімо, в Україні нова машина коштує 20 тисяч, за 5 років з урахуванням амортизації вона буде коштувати, хай 10 тисяч. Ось це і є індикативна ціна. Плюс розумний екологічний податок 5-10 відсотків, який збільшується пропорційно до віку машини.
[/quote
Вибате за своі 5 копійок.Першою у мене була нова українська машина із заводу.Купив по недосвідченості.Пра вда вона тоді була по пам"яті не більше 2 кілобаксів.Єдиний плюс вивчив конструкцію,типові відкази,поломки,різні водійські примочки.Ну ніби на курсах юного техніка.Через півроку переходу на іномарку завів та не міг повірити,що я міг нею управляти
Була восьмилітня німецька.Ніякрго порівняння як по надійності так і по екології.Звичайно не така як нова.Але коли пізніше з нової пересів на цю бушну такої різниці не відчув.
Дешеве автокредитування в сучасній Україні нереальне,так само як європейська зарплата чи пенсія.Тому нема чого розглядати утопію.
А от привести мита у відповідність,як це зробили у Грузії не тільки реально а й безззатратно.Ще й бюджет поповнимо.Ви вважаєте,що в Грузії це пішло на шкоду?Чи досвід наших сусідів країн Балтії,Польщі,Словаччини?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія