Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Нова машина за 10 тисяч баксів - це мрія будь-якого західного манюпаса.

з функціоналом та безпекою велосипеда ? :laugh:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.html

данія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90

там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казки
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

данія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90

там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казки
І що? Данія хоче бути такою, як Україна у цьому питанні. Тож хоч у чомусь передові країни випередили. ;)
   
Напевно пан Радник порівнює даний сегмент із точки зору прайсових цін, а не з точки зору глузду та доходів українців, або ж пан також серед тих хто отримує зиск із надвисоких мит, й тримає руку на пульсі в кишені пересічного українця.

Я порівнюю реальні ціна на вторинному ринку Європи та України на однакові моделі однакових виробників однакового віку, але не віку, коли машина стає металобрухтом або антикваріатом.
Так от 5-тирічні машини коштують приблизно однаково, що там, що тут.
А от із 10-тирічними і старше, таки є велика різниця.
Чому так? ХЗ. Я на початку 90-х привіз собі 8-мирічну машину з Німеччини. Нормально від'їздила один рік. Потім летіло то те, то інше. Дрібнички, але діставало конкретно, бо щоразу потрібно було шукати запчастини, чекати поки привезуть, ремонт, та і гроші не так щоб маленькі - за два роки володіння машиною, я витратив на неї ще одну вартість. А так, звісно, класно, купив за 2500 марок.
   
данія на 22/24 місці за кількістю авто на особі і украхнці на 90

там кожен 2-гий власник авто - у нас кожен 10 тобто в 5 разів більше -тому не розказуйте казки

Ага, тому Копенгаген найбільш велосипедне місто, яке я коли-небудь бачив. А автомобільний рух у години пік - це напівпорожні вулиці.
І саме тому у скандинавів найстаріший парк машин
the average age of cars in the UK is 6.7 years, 7.5 in Italy, 8.1 in both France and Germany, 9.1 in Denmark and 9.4 in Sweden.


Останнє редагування: 23 серпня 2015 17:08:22 від Pадник
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я порівнюю реальні ціна на вторинному ринку Європи та України на однакові моделі однакових виробників однакового віку, але не віку, коли машина стає металобрухтом або антикваріатом.
Так от 5-тирічні машини коштують приблизно однаково, що там, що тут.
А от із 10-тирічними і старше, таки є велика різниця.
Чому так? ХЗ. Я на початку 90-х привіз собі 8-мирічну машину з Німеччини. Нормально від'їздила один рік. Потім летіло то те, то інше. Дрібнички, але діставало конкретно, бо щоразу потрібно було шукати запчастини, чекати поки привезуть, ремонт, та і гроші не так щоб маленькі - за два роки володіння машиною, я витратив на неї ще одну вартість. А так, звісно, класно, купив за 2500 марок.

ви порівнюєте гаряче з твердим

різниця у 1000 доларів сша - це більше піврічної зарплати українця - а тому порівнювати авто які не доступні українцям це розказувати про вартість літаків у нас та США
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ага, тому Копенгаген найбільш велосипедне місто, яке я коли-небудь бачив. А автомобільний рух у години пік - це напівпорожні вулиці.
І саме тому у скандинавів найстаріший парк машин
the average age of cars in the UK is 6.7 years, 7.5 in Italy, 8.1 in both France and Germany, 9.1 in Denmark and 9.4 in Sweden.

ну то добре давайте ще встановим більші мита і середній вік на машини в Україні з 22 років виросте до 30 -

Підозрюю ваш метод лікування пане Раднику:якщо в хворого болить голова треба видалити орган що болить
   
Не несіть юхню. Данці - один із найзаможніших народів світу. Але проводять політику по, фактично, забороні легковиків. 180% мито на авто - купуй не хочу. http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.html
Что это доказывает?...
То что вкладывают деньги в общественный транспорт и велосипедную инфраструктуру?...
Так они просто предлагают одно заменить на очень развитую альтернативу...
Да и размеры страны нужно принимать во внимание...
Да и тенденцию по ограничению прав правительствами никто не отменял...
Попробовали бы подобное провернуть в Штатах...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ага, тому Копенгаген найбільш велосипедне місто, яке я коли-небудь бачив. А автомобільний рух у години пік - це напівпорожні вулиці.
І саме тому у скандинавів найстаріший парк машин
the average age of cars in the UK is 6.7 years, 7.5 in Italy, 8.1 in both France and Germany, 9.1 in Denmark and 9.4 in Sweden.
"In Copenhagen, car ownership is at 29.1%. It's even lower in certain neighbourhoods; Nørrebro (14%) and Vesterbro (17%). But people don't own cars because they don't need to. There are a host of other transport options, including the bicycle."

П. pelfor трохи гіперболізував - для дохідливості, мабуть. Там у столиці до 30% не доходить справа. А в менших містах іще менше.


   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

"In Copenhagen, car ownership is at 29.1%. It's even lower in certain neighbourhoods; Nørrebro (14%) and Vesterbro (17%). But people don't own cars because they don't need to. There are a host of other transport options, including the bicycle."

П. pelfor трохи гіперболізував - для дохідливості, мабуть. Там у столиці до 30% не доходить справа. А в менших містах іще менше.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD_%D0%B7%D0%B0_%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8E_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0_1000_%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1


24    Данія Данія    549    2006[3]
   
Я порівнюю реальні ціна на вторинному ринку Європи та України на однакові моделі однакових виробників однакового віку, але не віку, коли машина стає металобрухтом або антикваріатом.
Так от 5-тирічні машини коштують приблизно однаково, що там, що тут.
...
Я тебе скажу, что у нас купить нормальную, без косяков, бэушную тачку, это еще постараться надо...
Причем косяки, это не то что у вас принято понимать, потому что из за стоимости никто таким заморачиваться не будет, а просто спишут в утиль...
Косяки у нас, это угандошеный некачественным топливом мотор, десять раз битая и крашенная, варенная-переваренная, собранная как конструктор из разных тачек, просто ржавая и поверх косметически закрашенная, собранная "на документы", и ты ды...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я тебе скажу, что у нас купить нормальную, без косяков, бэушную тачку, это еще постараться надо...
Причем косяки, это не то что у вас принято понимать, потому что из за стоимости никто таким заморачиваться не будет, а просто спишут в утиль...
Косяки у нас, это угандошеный некачественным топливом мотор, десять раз битая и крашенная, варенная-переваренная, собранная как конструктор из разных тачек, просто ржавая и поверх косметически закрашенная, собранная "на документы", и ты ды...

він ще не знає що таке розбирання авто по швах щоб номерну панель приварити на місце - і такому перевареному німцю/японцю надають перевагу перед ланосом
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:

http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.html
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:

http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.html


Плюсы автомобиля:
проходимость отличная, особенно по нашим дорогам, легко найти все запчасти без предварительного заказа+тюнинг.

Минусы автомобиля:
нет гидроусилителя руля в этой модели, нет кондиционера.


 :lol:  :weep:  :lol:

Жостко!!!!!!!!
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Плюсы автомобиля:
проходимость отличная, особенно по нашим дорогам, легко найти все запчасти без предварительного заказа+тюнинг.
Минусы автомобиля:
нет гидроусилителя руля в этой модели, нет кондиционера.
:lol:  :weep:  :lol:

Жостко!!!!!!!!

і окна відкриваються без електрики

ну просто мічта западного маньюпаса (с) :weep:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Нравится ездить зимой т.к. руль легко крутится, а вот без снега - тяжелее (нет гидроусилителя). Нет кондиционера, поэтому летом приходится выбирать места с тенью:weep:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Добре. Ось мічта західного манюпаса:

http://ultramir.net/auto/22420-razborku-porsche-otkryl-predpriimchivyy-amerikanec.html

"Иcтopия пoявлeния этoгo мecтa дoвoльнo интepecнa. Джoн Вуд, будучи влaдeльцeм Porsche 911SC, cтoлкнулcя c пpoблeмoй пoиcкa тopмoзных диcкoв для cвoeгo aвтoмoбиля. Пocлe бeзуcпeшных пoпытoк oн узнaл, чтo гopaздo дeшeвлe купить 986-й Boxster "нe нa хoду", кoтopыe в США coвceм нe cчитaютcя peдкoй мoдeлью, и пoзaимcтвoвaть у нeгo нeoбхoдимыe дeтaли, чeм зaкaзывaть их нoвыми у пpoизвoдитeля в нeмeцкoм Штутгapтe."

Правда ж клас?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

і окна відкриваються без електрики

ну просто мічта западного маньюпаса (с) :weep:




Какая сволочь отменила кривой стартер...

Вспомнилась мне в связи с морозами Совейская Армия. У нас в части почти все машины заводились с кривого. А почему бы и сейчас не укомплектовывать легковушки кривыми, как это делали ещё лет тридцать назад. Ведь сделать это нет никакой проблемы. Ни с технической ни с эстетической точки зрения. Закрыл отверстие в бампере заглушкой и ничего не заметно. Зачем вообще кривой стартер отменили? Я конечно понимаю, что в буржуйской Европе, если не завелась машина все приучены звонить по телефону и вызывать техпомощь. Но ведь в любой стране, особенно в северной, аккум может крякнуть, а ехать очень надо. А с кривым красота, ведь прокрутить даже 2-ух литровый движок и женщине под силу. И ни у кого прикуривать просить не надо. Воспоминания были навеяны папиным Фордом, которому всего один год и который простояв в гараже три недели отказался вчера завестись.

   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

А почему бы и сейчас не укомплектовывать легковушки кривыми, как это делали ещё лет тридцать назад:weep: 

прогрес он такой, да  :facepalm:
   
Ну от ланос за 200$ в Польші і видатки менші ніж на ланос зазівської збірки - та й якість там вища і комплектація там ланосів краща, і двигуни там кращі надійніші, економніші.
скажу Вам більше, Ланоси польської зборки навіть у 10  річному віці знайти гнилий неможливо, тому що кузови у поляків були оцинковані. Коли перевезли обладнання сюди та почали їх у нас штампувати, варити - красити, про оцинковку забули. Тому українські кузови гниють аж бігом. Для ЗАЗа економія, для  українскього автовласника - гемор.
   
Згоден щодо малого бізнесу. Але для бізнесу не вбитий седан-Мерс потрібен, чи не так?
Для початку бізнесу краще універсал.А потім дивлячись,який бізнес.Добре-мікроавтобус.Якщо сімейний бізнес або декілька компаньйонів то і седан не зашкодить.В бізнесі авто потрібне не тільки для перевезення вантажів.Також важдиво бути самому мобільним,особливо бізнесмену-початківцю,коли його на ринку ще ніхто не знає.
Але у всякому разі вживане недороге буде набагато зручніше.Тому що можна буде пізніше передавати в руки найманого водія.Не надто перейматися через різні подряпини чи дрібні поломки.Кузовнний ремонт і запчастини набагато дешевші на авторозборках.Основ не правило-придбання транспорту не повинно лягати тягарем на собівартість продукції чи товару.
Я не знаю.чому ви згадуєте вбитий Мерседес.У нас авто вбивається набагато швидше.Його легально продають,притому явно по завищеній ціні.Ніхто не заперечує.Додаткові грошові збори при перепродажі не встановлює.
Більшість моїх знайомих в Україні починали з привезених з-за кордону раніше вживаних авто.Багато хто з часом перейшли на нові.
Емігранти в Канаді нової хвилі теж.Переїхали.Почал и займатись малим бізнесом.Купили будинки.Отримали громадянство.А їздять по справах як правило на вживаних.Економлять мабуть.Хоча страхування влітає в копійку.Зате часто змінюють,тому що пропозицій вистачає. І ні в кого це зайвих емоцій не викликає..   
   
Хтось нас тут дурить. Деу Ланос - лише позитивні відгуки:

http://daewoo-lanos.infocar.ua/review_lanos_id150.html
То в чому справа.Прапор в руки і шурувати на експорт в Європу.Мита Європа для нас вже відмінила.Валюта країні потрібна.При такій ціні і якості Васадзе може стати експортним гігантом України :D
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

То в чому справа.Прапор в руки і шурувати на експорт в Європу.Мита Європа для нас вже відмінила.Валюта країні потрібна.При такій ціні і якості Васадзе може стати експортним гігантом України :D
Ви не стежите за моєю логікою. Французи їздять на французькому, щоб підтримувати французьку економіку - не українську і не німецьку. Німці й японці аналогічно. І нам треба в них цього вчитися.

Нам на інші ринки дивитись треба. Нажаль, російський поки що втрачено. А був найбільшим для тих же "Ланосів".
   
Добре. Ось мічта західного манюпаса:

http://ultramir.net/auto/22420-razborku-porsche-otkryl-predpriimchivyy-amerikanec.html

"Иcтopия пoявлeния этoгo мecтa дoвoльнo интepecнa. Джoн Вуд, будучи влaдeльцeм Porsche 911SC, cтoлкнулcя c пpoблeмoй пoиcкa тopмoзных диcкoв для cвoeгo aвтoмoбиля. Пocлe бeзуcпeшных пoпытoк oн узнaл, чтo гopaздo дeшeвлe купить 986-й Boxster "нe нa хoду", кoтopыe в США coвceм нe cчитaютcя peдкoй мoдeлью, и пoзaимcтвoвaть у нeгo нeoбхoдимыe дeтaли, чeм зaкaзывaть их нoвыми у пpoизвoдитeля в нeмeцкoм Штутгapтe."

Правда ж клас?
Ну и к чему ты это запостил?...
Еще Феррари вспомни...
   
Ви не стежите за моєю логікою. Французи їздять на французькому, щоб підтримувати французьку економіку - не українську і не німецьку. Німці й японці аналогічно. І нам треба в них цього вчитися.

Нам на інші ринки дивитись треба. Нажаль, російський поки що втрачено. А був найбільшим для тих же "Ланосів".
Та пофигу немцу, или французу на какой ездить...
На чем нравится, на том и катаются...
И немцы на французах, и французы на немцах...
А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

То в чому справа.Прапор в руки і шурувати на експорт в Європу.Мита Європа для нас вже відмінила.Валюта країні потрібна.При такій ціні і якості Васадзе може стати експортним гігантом України :D

так виходить, нове авто за 7 к єври, мічта західно манюпаса (хоча мічта 10 к) і завод стоїть :weep:

як так, чому західний манюпас не розбирає лайноси як гарячі пірижки, адже то його мечта :laugh:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Та пофигу немцу, или французу на какой ездить...
На чем нравится, на том и катаются...
И немцы на французах, и французы на немцах...
А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...

виключно на ягуарах та астонмартінах :gigi:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Та пофигу немцу, или французу на какой ездить...
Ні.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

А вот на чем ездят англичане?...
Не вижу что бы они страдали от того что массовые их марки умерли...
Та да...  :weep:

Current manufacturers
A
    AC (1908–present)
    Arash (2006–present) established 1999 as Farboud
    Ariel (1999–present)
    Ascari (1995–present)
    Aston Martin (1921–present)
B
    Bentley (1919–present)
    BAC (2009–present)
    Bristol (1946–present)
    (Note: As of 2014, the brand appears to be dormant.)
    Brooke Cars (1991–present)
C
    Caparo (2006–present)
    Caterham (1973–present)
    Connaught Motor Company (2004–present)
D
    David Brown Automotive (2013–present)
F
    Ford (1903-Present)
G
    Ginetta (1957–present)
    Grinnall (1993–present)
H
    Honda (1985–present)
J
    Jaguar (1945–present)
    JBA Motors (1982–present)
    JZR (1989–1998, 2000–present)
    Javan Sports Cars Limited (2006 - present)
L
    Land Rover (1948–present)
    Lightning Car Company (2007, production yet to commence)
    Lister (1954–1959; 1986–2006; 2013–)
    Lotus (1951–present)
M
    McLaren (1969–1970; 1993–1998; 2005–Present)
    MG (2006–present)
    (Note: Wholly Chinese-owned assembly plant)
    Mini (2001–present)
    (Note: Wholly owned by BMW)
    MK Sportscars (1996–present)
    Morgan (1910–present)
N
    Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd (1984–present)
    Noble (1998–present)
P
    Prodrive (1984–present)
R
    Radical (1997–present)
    Rolls-Royce (1904–present)
    Ronart [1984–present)
S
    Suffolk Jaguar (1990–present)
T
    Triking (1978–present)
    Toyota Manufacturing UK (1989–present)
    TVR (1954–present)
U
    Ultima (1992–present)
V
    Vauxhall (1903–present) (Note: Wholly owned by General Motors via Adam Opel subsidiary)
W
    Westfield (1982–present)

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car_manufacturers_of_the_United_Kingdom
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Та да...  :weep:

Current manufacturers
A
    AC (1908–present)
    Arash (2006–present) established 1999 as Farboud
    Ariel (1999–present)
    Ascari (1995–present)
    Aston Martin (1921–present)
B
    Bentley (1919–present)
    BAC (2009–present)
    Bristol (1946–present)
    (Note: As of 2014, the brand appears to be dormant.)
    Brooke Cars (1991–present)
C
    Caparo (2006–present)
    Caterham (1973–present)
    Connaught Motor Company (2004–present)
D
    David Brown Automotive (2013–present)
F
    Ford (1903-Present)
G
    Ginetta (1957–present)
    Grinnall (1993–present)
H
    Honda (1985–present)
J
    Jaguar (1945–present)
    JBA Motors (1982–present)
    JZR (1989–1998, 2000–present)
    Javan Sports Cars Limited (2006 - present)
L
    Land Rover (1948–present)
    Lightning Car Company (2007, production yet to commence)
    Lister (1954–1959; 1986–2006; 2013–)
    Lotus (1951–present)
M
    McLaren (1969–1970; 1993–1998; 2005–Present)
    MG (2006–present)
    (Note: Wholly Chinese-owned assembly plant)
    Mini (2001–present)
    (Note: Wholly owned by BMW)
    MK Sportscars (1996–present)
    Morgan (1910–present)
N
    Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd (1984–present)
    Noble (1998–present)
P
    Prodrive (1984–present)
R
    Radical (1997–present)
    Rolls-Royce (1904–present)
    Ronart [1984–present)
S
    Suffolk Jaguar (1990–present)
T
    Triking (1978–present)
    Toyota Manufacturing UK (1989–present)
    TVR (1954–present)
U
    Ultima (1992–present)
V
    Vauxhall (1903–present) (Note: Wholly owned by General Motors via Adam Opel subsidiary)
W
    Westfield (1982–present)

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car_manufacturers_of_the_United_Kingdom

ви хоч би подивились що запостили там половино китайських/німацьких/японських авто а не британських
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Особливо сподобався Форд 1903!!!
   
Ні.
Та достаточно походить гуглом по улицам, что бы понять что я прав...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

ви хоч би подивились що запостили там половино китайських/німацьких/японських авто а не британських
Насрать: важливо, кому за них платять гроші. "Ланос" теж нібито не зовсім український, але для мене важливо лише на чию економіку працює (дивіденди власників - це нікчемно мала величина). Звичайно, йдеться не про викруткове "виробництво".
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Хоча Морган це цікаво певно усі манюпаси будуть поціновувати при ціні £ 40,000.00



   
Та да...  :weep:

Current manufacturers
...
Ты явно не в автомобильной теме...
Самые массовые были Воксхол и Ровер....
И то под шабаш, Воксхол это был фактически Опель...
С Ровером сложнее...
Была фактически Хонда, потом БМВ купил и сделал уникальный для себя переднеприводный 75-й...
Но тоже почил в бозе...
Номинально английскими самыми массовыми остались Мини и всякие Рейнджи...
Который абсолютно не подходят под тему массового авто для малэнького .пэрэсичного английця..
   
Хоча Морган це цікаво певно усі манюпаси будуть поціновувати при ціні £ 40,000.00


Та!...
А трехколесный Бристоль!...
Шедевр!...
Так и вижу запруженные ими улицы Лондона...
С сэрами и сэрухами за рулем, пардон, штурвалом...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Насрать: важливо, кому за них платять гроші. "Ланос" теж нібито не зовсім український, але для мене важливо лише на чию економіку працює (дивіденди власників - це нікчемно мала величина). Звичайно, йдеться не про викруткове "виробництво".

ще раз натякну Форд 1903 ... ну так типу
   
Не треба тут втирати мені про британські автомобілі.
Nissan qashqai - суто британська розробка, один із найпопулярніших авто за останні 10 років.
Не скажу, що мені подобається, але моя дружина їздить і не нарікає.
Ягуар зараз прямий конкурент бмв та мерса - я минулого тижня випробовував новий XF - просто бомба.
А ще 10 років тому і ягуар і рейндж-ровер були вмираючим брендом, який по серзі вбивали форд і бмв.
Воксхолл та форд виготовляються на британських заводах дженерал моторз - це найбільш масові марки на британських автошляхах.
Китайці купили вольво, і нині вольво потроху відроджується.

   
ще раз натякну Форд 1903 ... ну так типу

Так форд, як заоеєстрована у Британії компанія діє з 1903 року.
Більшість моделей, які виготовляються на європейських заводах форда недоступні на американському ринку і навпаки.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Не треба тут втирати мені про британські автомобілі.
Nissan qashqai - суто британська розробка, один із найпопулярніших авто за останні 10 років.
Не скажу, що мені подобається, але моя дружина їздить і не нарікає.
Ягуар зараз прямий конкурент бмв та мерса - я минулого тижня випробовував новий XF - просто бомба.
А ще 10 років тому і ягуар і рейндж-ровер були вмираючим брендом, який по серзі вбивали форд і бмв.
Воксхолл та форд виготовляються на британських заводах дженерал моторз - це найбільш масові марки на британських автошляхах.
Китайці купили вольво, і нині вольво потроху відроджується.

Nissan qashqai

база рено мегана  :facepalm1:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія