Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

То не пізди а дай PN двигуна в зборці що наприклад підійде до Chevy Silverado 1500 LT 2016 року.

У всьому світі запчастини шукають за VIN-кодом, а не назвою моделі та роком випуску.
Питання також в тому, чому ти про це не знаєш та вимагаєш інших знайти запчастину лише за моделлю та роком.
   
То було «легко знайти» а тепер виявляються що треба багато часу.
Ти хоч своє посилання сам читав?

one answer to the so-called “funding gap” that has been adopted in at least 32 states has been to assess electric vehicle owners an annual tax on registration over and above that paid by drivers of gasoline-powered cars. These taxes vary from $50 to more than $200 per year.
Це «дискримінаційно»??? Це стільки ж (або навіть менше) скільки платять дорожніх податків водії бензинових машин.

Розглянемо з цифрами. Посилання нижче. По останім даним Texas drivers contribute an average of $9.52 in gas taxes monthly, totaling $114.24 annually. regular vehicle registration fees in Texas hover around $50.

Реєстраційний внесок за новий EV в Техасі запропоновано $400 та 200 доларів надалі щороку. Це значно більше ніж платить власник ДВЗ.

https://www.legalreader.com/under-new-state-law-texas-electric-vehicle-owners-pay-200-extra-per-year/

Останнє редагування: 17 квітня 2024 21:19:55 від Dobre
   
У всьому світі запчастини шукають за VIN-кодом, а не назвою моделі та роком випуску.
Питання також в тому, чому ти про це не знаєш та вимагаєш інших знайти запчастину лише за моделлю та роком.

Яким чином будувати запит на запчастину - модель-трім-рік чи VIN, немає принципової різниці. Всі запити мають дати ідентичний результат по PN на виході.
   
Розглянемо з цифрами. Посилання нижче. По останім даним Texas drivers contribute an average of $9.52 in gas taxes monthly, totaling $114.24 annually. regular vehicle registration fees in Texas hover around $50.

Реєстраційний внесок за новий EV в Техасі запропоновано $400 та 200 доларів надалі щороку. Це десь в два рази більше ніж платить власник ДВЗ.

https://www.legalreader.com/under-new-state-law-texas-electric-vehicle-owners-pay-200-extra-per-year/

А куди зник федеральний податок на бензин?
Він більше ніж податок штату Техас.
Так що нема ніяких вдвічі більше
   
А куди зник федеральний податок на бензин?
Він більше ніж податок штату Техас.
Так що нема ніяких вдвічі більше

Це так. Згодний якщо федеральний податок не врахований в taxes (в множині)

Останнє редагування: 17 квітня 2024 21:48:58 від Dobre
   
Сам придумав чи хто сказав? На мою - є. На інші - не цікавився. Але вже й цього достатньо довести, що ти неправий.

Надай Раrt Number нового двигуна в зборі від виробника на твою машину щоб замовити. Шмарклі «сам дурак» у відповідь не приймаються.
   
Надай Раrt Number нового двигуна в зборі від виробника на твою машину щоб замовити. Шмарклі «сам дурак» у відповідь не приймаються.

Ну наприклад T2R24202
   
T2R24202

Це відновлений в гаражу дядею Васею двигун. Ти готовий викласти 12 тисяч за двигун плюс податок, тисячу за пересилку та ще десь 2-3 тисячі на механіка щоб його встановив без гарантії на happy ending?

Buy a remanufactured T2R24202 Jaguar F-Type R 5.0L Supercharged Engine
   
Це відновлений в гаражу дядею Васею двигун. Ти готовий викласти 12 тисяч за двигун плюс податок, тисячу за пересилку та ще десь 2-3 тисячі на механіка щоб його встановив без гарантії на happy ending?

Buy a remanufactured T2R24202 Jaguar F-Type R 5.0L Supercharged Engine
Філолух, просте питання, любий випускник вузу, я вже не говорю про випускника школи, коли він матиме гроші купити хату з гаражом? - я вже не говорю про те чи йому та хата потрібна.
Для них всіх ти пропонуеш велосипеди?

Друге, 70% американського народу що можуть собі дозволити машину +/- 5-10к, іх теж на велосипеди? Чи на ішаків типу тебе?

Друга-третя машина в сім'і, купувати будинок на 2-3 гаража?

Ти крім по клавішам стукати, попробуй трошки подумати, це іноді корисно.
   
Яким чином будувати запит на запчастину - модель-трім-рік чи VIN, немає принципової різниці.
Це ще раз доводить, що ти не в темі. Бо тих самих королл існує мінімум три модифікації - для європейського, американського та азіатського ринків. І як мінімум американки та європейки відрізняються двигунами.
   
Це відновлений в гаражу дядею Васею двигун. Ти готовий викласти 12 тисяч за двигун плюс податок, тисячу за пересилку та ще десь 2-3 тисячі на механіка щоб його встановив без гарантії на happy ending?

Buy a remanufactured T2R24202 Jaguar F-Type R 5.0L Supercharged Engine

 :gigi:  :facepalm1:

Це пипець сам придумав?  :lol:  :weep:  :lol:  :facepalm1:
   
Надай Раrt Number нового двигуна в зборі від виробника на твою машину щоб замовити. Шмарклі «сам дурак» у відповідь не приймаються.

Тримай лопату, копай собі глибшу яму.
   
Це ще раз доводить, що ти не в темі. Бо тих самих королл існує мінімум три модифікації - для європейського, американського та азіатського ринків. І як мінімум американки та європейки відрізняються двигунами.

Більшість онлайн магазинів запчастин в США працюють по запитам make-year-model-trim. Я ще не натрапив на жоден що вимагає VIN який тільки виробник та професійні автошопи знають як його читати та де-шифрувати.
   
Більшість онлайн магазинів запчастин в США працюють по запитам make-year-model-trim. Я ще не натрапив на жоден що вимагає VIN який тільки виробник та професійні автошопи знають як його читати та де-шифрувати.

Ага. Плавали, знаємо. купив - а далі читай дрібний шрифт під зірочкою. Якщо не підійде - самдурак, треба було шукати за VIN-ом. Бо за моделлю ти знайдеш задні блок-фари на машину на раз. Але не факт що вони будуть ті, що тобі потрібні - бо американки та європейки хоч і мають однаковий форм-фактор, але відрізняються кольорами поворотників.

І це лише очевидні моменти. А є ще купа інших.
   
Тримай лопату, копай собі глибшу яму.

Who the fuck is Korea Motors з офісами в Туреччині, Грузії та Україні і як вони отримали новий як вони пишуть двигун?

Я в такі казки не вірю.
   
бо американки та європейки

З якого хтось має шукати в США запчастини на європейські автомашини? Це зовсім інший світ колекційних авто зі своїми постачальниками. Napa Autoparts про таких не чула та не знає.
   
Who the fuck is Korea Motors з офісами в Туреччині, Грузії та Україні і як вони отримали новий як вони пишуть двигун?

Я в такі казки не вірю.

Та мені похій, який fuck тебеїбе і який лінк тебе влаштує. Я тобі дав перше що попалося на очі, де прайс на нулячий  двигун виставлений в інет.
Я тобі надав лінк, модель двигуна тепер знаєш. Коли мені було цікаво, я запитав у локального ділера тойоти - чи можуть вони привезти нове двигло на мою машину. Той попросив VIN-код і сказав - ноль проблем. Ваші гроші - і за два-три тижні нульцевий двигун у вас. З доступністю певних моделей машин в певному кольорі та певній комплектації - набагато складніше, аніж з двигунами. Це було до 24/02, яле я не думаю, що щось принципово змінилося - бо тойота на цьому двиглі досі випускає автомобілі.

Останнє редагування: 18 квітня 2024 00:12:20 від Jinx
   
З якого хтось має шукати в США запчастини на європейські автомашини?

Яіпу? Я тобі кажу за те, що дістати можна все що хочеш. Але отримати саме те, що гарантовано підійде на певну машину - можна тільки через ВІН-код. Які в цьому плані приколи щодо вищезгаданого шевріка - мене не цікавить. Але шанс на те, шо без ВІН-коду ти на того шевріка отримаєш, наприклад, праворульну торпеду - ненульовий.

Останнє редагування: 18 квітня 2024 00:14:19 від Jinx
   
нулячий  двигун

Немає «нулячих двигунів» від виробників. Спробуй знайти в переліку комплектуючих від Тойоти навіть на поточний момент, я не кажу про 2006 рік. Як важко це зрозуміти?

Remanufactured, Refurbished, такі є. Нових замовити у виробника немає. Що тобі ця грузинська контора написала - то не вір їм.
   
Коли мені було цікаво, я запитав у локального ділера тойоти - чи можуть вони привезти нове двигло на мою машину. Той попросив VIN-код і сказав - ноль проблем. Ваші гроші - і за два-три тижні нульцевий двигун у вас.

Не розповідай мені казки діда Панаса. Можливо якісь виробники в світі в якись час пропонують якусь модель двигуна на заміну ділерам, але це частіше який повний recall як колись сталось з GM коли двигун був дефектний з заводу і було дешевше його поміняти ніж ремонтувати

Хоча, можливо в Україні сервіс працює по іншому з виробником.

Останнє редагування: 18 квітня 2024 03:09:45 від Dobre
   
Не розповідай мені казки діда Панаса. Можливо якісь виробники в світі в якись час пропонують якусь модель двигуна на заміну ділерам, але це частіше який повний recall як колись сталось з GM коли двигун був дефектний з заводу і було дешевше його поміняти ніж ремонтувати

Хоча, можливо в Україні сервіс працює по іншому з виробником.

Філолог-гініколог, ти вже став також спеціалістом по двигунам та автовиробництву? Залишив енергетику і перейшов в інженери-механіки? Ну ти і універсал, буратіно.
   
Філолог-гініколог, ти вже став також спеціалістом по двигунам та автовиробництву? Залишив енергетику і перейшов в інженери-механіки? Ну ти і універсал, буратіно.

Автомобілі і особливо спортивні авто - це моє хобі. Тому я маю трохи уяви.  А ось що ти робиш в цій гілці, де всі твої знання про авто зводяться «мої друг сказал» та робиш недолугі дописи як цей то хз.
   
Автомобілі і особливо спортивні авто - це моє хобі. Тому я маю трохи уяви.

Любiтель спортивних авто купив Теслу Му, ну поздоровляю.

А як же твое друге хоббi, генерацiя та транспортування електроенергii?

А як же ще iнше?... :)
   
Немає «нулячих двигунів» від виробників. Спробуй знайти в переліку комплектуючих від Тойоти навіть на поточний момент, я не кажу про 2006 рік. Як важко це зрозуміти?

Remanufactured, Refurbished, такі є. Нових замовити у виробника немає. Що тобі ця грузинська контора написала - то не вір їм.

 :facepalm1:

Лол тобі уже і посилання дали і навіть вказали як купити зрозуміло тепер чому тобі втюхали електричку і розказали про грандіозні перспективи, а ти далі якісь Remanufactured, Refurbished шукаєш певно гугл видає тобі того що ти вартуєшш  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
Автомобілі і особливо спортивні авто - це моє хобі. Тому я маю трохи уяви.  А ось що ти робиш в цій гілці, де всі твої знання про авто зводяться «мої друг сказал» та робиш недолугі дописи як цей то хз.

Лол любитель спортивних авто а не тупак-брехунець буде знати не тільки про VIN а й як підбирати запчастини не оригінальні для зміни та покращень характеристик спортивних авто.
   
Не розповідай мені казки діда Панаса. Можливо якісь виробники в світі в якись час пропонують якусь модель двигуна на заміну ділерам, але це частіше який повний recall як колись сталось з GM коли двигун був дефектний з заводу і було дешевше його поміняти ніж ремонтувати
А, ну ясно, звичайна кацапська мулька. Ваші аргументи не аргументи, ваші лінки не лінки. А двигуни робляться лише в єдиному екземлярі під одну машину - віримо, щопоробиш. На ту теслу, що проїхала два мільйони - ставили не нові двигуни, а знімали з розбитих - бо ніхто ж не робить та не продає нові двигуни просто так, за бажанням клієнта. За потреби ремонта беруть не новий двигун чи запчастину, а канібалять вже зібрану машину - інших варіантів у світі не існує.
   
Все залежить від виробника
https://www.chevrolet.com/performance-parts/crate-engines
Але у більшості випадків вони їх таки не продають
   
інших варіантів у світі не існує.

Я про такі не чув і весь пошук в англомовному інтернеті мені нічого не дав. Все refurbished/remanufactured. Можливо у офіційних сервісних центрів є свій канал замовлення двигуна в повній зборці, але мені як звичайному користувачу це не доступне.
   
Все залежить від виробника
https://www.chevrolet.com/performance-parts/crate-engines
Але у більшості випадків вони їх таки не продають

Це перформанс двигуни. Інший світ та інші гроші.
   
Це перформанс двигуни. Інший світ та інші гроші.
Так вони десь 20K і більше
   
Моєму знайомому років 5-7 тому, офіційний сервісний центр Infiniti запропонував на його G35 поставити remanufactured двигун. Ціна питання була 7 тисяч в грошах того часу. Він відмовився і купив нову машину. Деталей що було з його двигуном я не знаю.

Мені таких варіантів взагалі ніхто з офіційних сервісних центрів не пропонував, навіть коли машини були в кінці життєвого циклу з 130-150 тисяч миль і без гарантії чи з ранку заведеться чи ні. Просто казали, що ти хочеш, великий пробіг, і виставивши багатотисячну квоту на ремонт, відверто казали що можливо краще купити нову.

Останнє редагування: 18 квітня 2024 17:58:14 від Dobre
   
Я про такі не чув і весь пошук в англомовному інтернеті мені нічого не дав. Все refurbished/remanufactured.
Бо нульцеві двигуни до ширнармасових моделей зазвичай беруть через офіційого дилера, які в свою чергу прайси в інет не світять. Ну а на розборках інша задача - продати те що вціліло. Відповідно і об'яв про used вагонами на ібеях та амазонах.
   
Бо нульцеві двигуни до ширнармасових моделей зазвичай беруть через офіційого дилера, які в свою чергу прайси в інет не світять.

Можливо, але я особисто не знаю нікого кому такий варіант був запропонований. Навіть не чув про таке. Але можливо.
   
Перед війною у нас представництво PSA через дилерів пропонувало нові двигуни для старих моделей.
   
Робін Цзен, людина, яка стоїть за CATL, найбільшим у світі виробником акумуляторів для електромобілів, прокоментувала ситуацію з твердотільними батареями. Через десять років розробок він вважає, що до серійного використання таких блоків ще далеко. Чим поставив під сумнів нещодавню заяву Toyota про готовність комерціалізувати нові акумулятори протягом трьох років.

Зі слів Цзена, інженери CATL протестували матеріали твердотільних акумуляторів під тиском і виявили низку проблем. Зокрема, для максимальної віддачі блоку анод має бути виготовлений із чистого металевого літію. Його іони необхідно буде дифундувати під високим тиском, що небезпечно. Крім того під час заряджання та розряджання літій розширюється, скорочуючи термін служби батареї «можливо, до 10 циклів». Керівник CATL додав, що у разі пошкодження цілісності батареї, наприклад, під час аварії, літій може змішатись із вологою у повітрі. В результаті такої реакції утворюється токсичний гідрооксид літію.

Незважаючи на невпевненність щодо твердотільних батарей компанія продовжує розробляти нові акумулятори для електромобілів. Зокрема, фахівці CATL працюють над натрій-іонними та конденсованими батареями, в яких використовуються напівтверді матеріали. Зі слів Цзена, вони можуть забезпечити вдвічі більший запас ходу, ніж звичайні літій-іонні без будь-яких ризиків для безпеки.

Заява голови CATL про твердотільні батареї дещо не узгоджується з лютневим оголошенням про створення китайськими виробниками нового консорціуму. Компанія Цзена серед них. Учасники консорціуму мають намір до 2030 року створити в Китаї ланцюжок постачання твердотільних акумуляторів
   
Hybrid cars and trucks are a hit with Canadian buyers amid slumping interest in pure electric vehicles (EVs) from Tesla (TSLA) and its rivals.

A report from AutoTrader found the number of Canadians interested in buying an EV as their next vehicle has dipped significantly since 2022, falling from 68 per cent to 46 per cent in 2024. Consumers maintain long-held gripes about limited travel range, scarce public charging options, and higher purchase prices, according to the online automotive marketplace.

“There’s more and more interest in hybrids and plug-in hybrids,” Baris Akyurek, AutoTrader’s vice-president of marketing intelligence, told Yahoo Finance Canada. “It feels like this whole thing is shifting now.”

That shift, he notes, is taking place despite new EV prices falling 17.6 per cent year-over-year in 2023, and used prices dropping 11.4 per cent. Meanwhile, dealer inventories have climbed as supply challenges eased, shortening wait times for customers.
   
Dobre мовчить, бо Тесла звільняє 6000 робітників в США....  :D
Мабуть почали з департаменту маркетингу.
   
а чого ніхто не пише за Теслу - падіння профіту та скорочення штату на тисячі працівників?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія