Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Нарешті проїхався на електрокарі

Re: Нарешті проїхався на електрокарі

я до чого веду, моделі зявляються, якість батарей покращується, ціна на масові моделі знизиться, якраз через років 5 буде самий оптимальний час переходити на електро
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

SV. Батарея показує 11
А сколько стоит новая батарея для него?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ну і тесла модел 3 (від 35 тис $ для буржуїв)

Показати зображення...
Как буржуя вижу
Я так ненавижу! ©
 :X
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

дрібний текст на сайті рено

*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.

милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею

шо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.

а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Re: Нарешті проїхався на електрокарі

шо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.

а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.

300 км це макс для заявленої моделі, 400-500 і щоб не збільшувати ціну досягнуть тільки за кілька років, я не кажу що це погано, але наразі економічно дизель є вигіднішим, різниця буде швидко вирівнюватись, тому і даю прогноз в 5 років :)
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

А воно з толкача заводиться?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

300 км це макс для заявленої моделі, 400-500 і щоб не збільшувати ціну досягнуть тільки за кілька років, я не кажу що це погано, але наразі економічно дизель є вигіднішим, різниця буде швидко вирівнюватись, тому і даю прогноз в 5 років :)

максимум заявлений для нової ЗОЕ 400 км.
чим ?
дизельна машина 20 тищ евро і електрокар 20 тищ Євро.
чим вигідніше купувати солярку і міняти масло фільтра-ременіГРМ з роликами і все решту ???
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

А воно з толкача заводиться?
нєа.
тре евакуатор  :D
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

нєа.
тре евакуатор  :D

Пічалька
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Пічалька

я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки  :D
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Отут немного по электромобилям.
Показати зображення...


Цитата с этого сайта - "Стоимость проезда около 5 грн/100 км. "

Сразу нахер...
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати

Показати зображення...
В кредит?
Виглядає гарно.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки  :D

Ще можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ще можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.

О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц.  Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться? 
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц.  Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться? 

...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70  на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70  на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...

Ну тут питання трохи про інше - батарея в нуль. На обмотку ззбудження двигуна потрібно подати напругу, аби він працював в режимі генератора. А як в батареі сухо,  то звідки електрика?
До речі, така сама фігня  із двс з повністю здохлим (важкий випадок) акумом - скільки його не тягни, генератор не працюватиме. Правда там теж є своі нюанси - з"єднання йде напряму, а не через електронну комутацію. І навіть за малоі залишковоі напруги на акб, якщо довго тягати, авто таки заведеться.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ну тут питання трохи про інше - батарея в нуль. На обмотку ззбудження двигуна потрібно подати напругу, аби він працював в режимі генератора. А як в батареі сухо,  то звідки електрика?
До речі, така сама фігня  із двс з повністю здохлим (важкий випадок) акумом - скільки його не тягни, генератор не працюватиме. Правда там теж є своі нюанси - з"єднання йде напряму, а не через електронну комутацію. І навіть за малоі залишковоі напруги на акб, якщо довго тягати, авто таки заведеться.

Там немає обмотки збудження. Двигун на постійних неодимових магнітах.

Плюс є звичайний свинцевий 12 вольтовий акум для роботи електромережі і комп'ютера.
От якщо сяде 12 вольтовий акум, тоді все, приїхали.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Там немає обмотки збудження. Двигун на постійних неодимових магнітах.

Плюс є звичайний свинцевий 12 вольтовий акум для роботи електромережі і комп'ютера.

Тоді питання зняте
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

максимум заявлений для нової ЗОЕ 400 км.
чим ?
дизельна машина 20 тищ евро і електрокар 20 тищ Євро.
чим вигідніше купувати солярку і міняти масло фільтра-ременіГРМ з роликами і все решту ???

я згідний, що в ідеалі потрібно порівнювати рівні речі, але з життя то є трохи інше, я допустим не хочу купувати нову машину, а із вживаних електро за однаковими характеристиами до дизеля 2-3 річних електрокарів просто ще немає, або якщо є то ціна в порівнянні до дизеля є надто високою, ось і вся математика, а якщо ще зважити на ті переваги які ще є в двз, то вибір поки ще не на користь електро.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки  :D

Мда, ачьково так іздити
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

А сколько стоит новая батарея для него?

5-6 тис вроді
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

В кредит?
Виглядає гарно.

Танунах в кредит. За кеш звичайно
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

5-6 тис вроді

Постепенно готовь деньги для смены,когда увидишь,что нужный километрах уже не тянет.. У меня на фотике новая батарея фурычила целый день,а теперь пару часов при той же интенсивности фотосъёмки.Уже и дубль постепенно сдыхает,надо покупать третью..
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Постепенно готовь деньги для смены,когда увидишь,что нужный километрах уже не тянет.. У меня на фотике новая батарея фурычила целый день,а теперь пару часов при той же интенсивности фотосъёмки.Уже и дубль постепенно сдыхает,надо покупать третью..

ну наскладіруються за рахунок відсутності витрат на сервіс та на пальне
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Зараз і "Фольксваген"  і "Мерседес" почали освітлювати свої плани щодо електромобілів. Що цікаво, "Фольксваген" розумно ще й натякнув про купівлю аккумуляторів (не у всіх є свої заводи по виробництву аккумуляторів). почалиактивніше розвивати сферу електрокарів.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

ІМХО, поки що електрокари дорогуваті для реалій України, та не зовсім розвинена інфраструктура сервісу (ремонт, ТО, зарядні станції). Але потихеньку йдеться у вірному напрямці. Це як з компьютерами. Спочатку один на все село, а потім у кожній хаті, і не по одному.
Не так давно Теслу бачив тільки на фото. Вже їздять вживу. Ніссаном Лііфом вже нікого не здивуєшь. Точно бачив одного Шевролє Болт, досить жваво їздить. Раз вийшли нові Лііфи на ринок, значить скоро будуть і в Україні.
Можливо вистрілить якийсь недорогий "китаєць", електроДжіллі або ГрейтВолл. Якщо в Китаї на законодавчому рівні приймуть закон про перехід усіх автомобілів на електрику, то точно будуть з'являтися у продажу нові моделі електромобілів з Китаю.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Я не розумію нащо купувати електромобіль в америці. В НЙ кВт год коштує 20 центів. Сумніваюся що в Каліфорнії дешевше. Тож у порівнянні з бензином економія мінімальна.

Останнє редагування: 15 вересня 2017 18:00:09 від avek
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Я не розумію нащо купувати електромобіль в америці. В нас кВт год коштує 20 центів. Сумніваюся що в Каліфорнії дешевше. Тож у порівнянні з бензином економія мінімальна.

у нас 14 центів. Але в офісній парковці зарядка бескоштовна.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

там батарея 24kWt/h, най буде втрати при зарядці 50% тоді 48kWt/h.
Якщо рахувати електрику по 20 центів, то це десь буде 10 доларів вартість зарядки. Кажуть що проїде 160км чи що? тобто 6.25 долара на 100км. Це при найгірших розкладах. Бенза як вийде? В Торонто зараз літра по 1,3 через Ірму, ну може впаде до $1. Всеодно електрика трохи дешевше виходить. Плюс згадувані тут переваги, що не треба масло міняти і тд.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....

   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

там батарея 24kWt/h, най буде втрати при зарядці 50% тоді 48kWt/h.
Якщо рахувати електрику по 20 центів, то це десь буде 10 доларів вартість зарядки. Кажуть що проїде 160км чи що? тобто 6.25 долара на 100км. Це при найгірших розкладах. Бенза як вийде? В Торонто зараз літра по 1,3 через Ірму, ну може впаде до $1. Всеодно електрика трохи дешевше виходить. Плюс згадувані тут переваги, що не треба масло міняти і тд.

Втрати 50% при зарядці?
"kWt/h" - WTF??

Ви взагалі в темі?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....

Показати зображення...

тільки швидка зарядка цікава.
бери і не думай.
кайф  (tu)
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

тільки швидка зарядка цікава.
бери і не думай.
кайф  (tu)

Це в оранж каунті, година від мене. Прислав мені карфакс репорт - все чисто вроді. Завтра поїду дивитись з жінкою та готівкою. Якщо жінка не заартачиться то куплю. Ну його нах по 50 км в день на бензині відматувати.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Втрати 50% при зарядці?
"kWt/h" - WTF??

Ви взагалі в темі?
Згоден, проїхав. Робота це потужність на час помножити, а не поділити. Писав відключивши фізику. Суто з економічного погляду, там взагалі можна було написати умовних одиниць. Воно не має значення, бо я потім ту одиницю не використовував, тільки число.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Оце під офісом надибав сьогодні 7.2 кіловатну зарядку. Але вони беруть по 3 долара в годину. Трохи дорого. Пише що з витрачених 7.2 реально зарядиться 6-6.5. Всеодно трохи дешевше бензину виходить.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700

ну вот 7 это уже реальная цена (потому в Украине они и получаются 11-12 за 2013 год)
надеюсь 12 палок батареи проверил
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

ну вот 7 это уже реальная цена (потому в Украине они и получаются 11-12 за 2013 год)
надеюсь 12 палок батареи проверил

там 10 палок
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія