Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

А зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?

Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....

Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок...... Всі далекі поїздки я планую заздалегідь тому спокійно зможу зарядити авто перед цією поїздкою за декілька ночей....... для непередбачених раптових ситуацій, які трапляються раз на п'ять рокі - план B - заправитись на швидкій зарядці десь поруч...... план C - взяти резервне авто.....
   
Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....

Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок......

Якщо в тебе немає стандартно підведених 240 вольт, то і питань немає, бо це буде коштувати тисячі, а не 200-350 долларів щоб зробити Level 2.

80 миль за ніч ти наврядче заллєш за ніч від розетки. Ford Emach не Leaf, він значно більше, важче, потужніше, його довше заряджати. Ти отримаєш тільки 3 милі в годину, 36 миль за пів дня. Кажуть від 0 до 100% займає 4 дні. Навіть від Level 2 він заряджається тільки 20 миль на годину, це теж не дуже швидко, але з цим вже можна працювати.
   
Якщо в тебе немає стандартно підведених 240 вольт, то і питань немає, бо це буде коштувати тисячі, а не 200-350 долларів щоб зробити Level 2.

80 миль за ніч ти наврядче заллєш за ніч від розетки. Ford Emach не Leaf, він значно більше, важче, потужніше, його довше заряджати. Ти отримаєш тільки 3 милі в годину, 36 миль за пів дня. Кажуть від 0 до 100% займає 4 дні. Навіть від Level 2 він заряджається тільки 20 миль на годину, це теж не дуже швидко, але з цим вже можна працювати.

Подивимось. Якщо я не помиляюсь левел 1 працює десь на 1,6 квт..... це десь 4-5 миль повинно бути на форді..... тобто 40-50 миль за 10 годин
одним словом перед поїздкою кудись тиждень заряджаю вдома щоночі....
   
Розкажеш про свій досвід. Мої дані по Модел Y такі - додається 31 миля на годину стабільно зарядка дома від 240V, та від 350 до 1000 миль на годину на суперчаржері (залежить чи це 70, 150 чи 250 KWh суперчаржер). Від розетки я ще ніразу не намагався заряджати.
   
Розкажеш про свій досвід. Мої дані по Модел Y такі - додається 31 миля на годину стабільно зарядка дома від 240V, та від 350 до 1000 миль на годину на суперчаржері (залежить чи це 70, 150 чи 250 KWh суперчаржер). Від розетки я ще ніразу не намагався заряджати.

Я розповідав вже..... Заряжаюсь на роботі, потім їду робити свій щодений воркаут - підзаряжаюсь там..........  Якщо там все зайнято, то підзаряжаюсь вдома (при потребі)

Ну і сам розумієш, на ліфі далеко не уїдеш, тому  для всих дальніх поїздок користувався бензиновими авто.
Фордом сподіваюсь розбити це правило
   
Ну от як ти не бачиш сенсу доплачувати пару тис дол на сонячні панелі в авто, так і я не бачу сенсу платити цю суму щоб провести мені 240 вольт та встановити стаціонарний левел 2 зарядний пристрій.....

Залити 80 миль за ніч я і зараз маю можливість, тобто немає у мене залежності від офісу та інших зарядок...... Всі далекі поїздки я планую заздалегідь тому спокійно зможу зарядити авто перед цією поїздкою за декілька ночей....... для непередбачених раптових ситуацій, які трапляються раз на п'ять рокі - план B - заправитись на швидкій зарядці десь поруч...... план C - взяти резервне авто.....
]має, має. їдеш на дачу, де нема лєтрики. на дачі не крутиш генератор, а тягнеш з машини, і не боїшся, шо висадиш в нуль.
   
Якщо в тебе немає стандартно підведених 240 вольт, то і питань немає, бо це буде коштувати тисячі, а не 200-350 долларів щоб зробити Level 2.

80 миль за ніч ти наврядче заллєш за ніч від розетки. Ford Emach не Leaf, він значно більше, важче, потужніше, його довше заряджати. Ти отримаєш тільки 3 милі в годину, 36 миль за пів дня. Кажуть від 0 до 100% займає 4 дні. Навіть від Level 2 він заряджається тільки 20 миль на годину, це теж не дуже швидко, але з цим вже можна працювати.
альо, гараж! та це навіть не лісапет! це одноногий негр-інвалід швидше шкандибає!
   
]має, має. їдеш на дачу, де нема лєтрики. на дачі не крутиш генератор, а тягнеш з машини, і не боїшся, шо висадиш в нуль.

ні форд ні тесла не мають таких можливостей..... Ioniq 5 в найдорожчій комплектації якраз буде мати
   
альо, гараж! та це навіть не лісапет! це одноногий негр-інвалід швидше шкандибає!

мова не про рух, а зарядку
   
мова не про рух, а зарядку
я розумію, але нафіга мені трак з середньою швидкістю лісапета?
   
ні форд ні тесла не мають таких можливостей..... Ioniq 5 в найдорожчій комплектації якраз буде мати
це і є той момент, який пролюбив маск. а автопілот- ще та багофіча
   
я розумію, але нафіга мені трак з середньою швидкістю лісапета?

Якщо ти все одно ним півдня не користуєся - яка тобі різниця з якою швидкістю він в цей час братиме з розетки милі, якщо їх тобі на завтра вистачатиме
   
Якщо ти все одно ним півдня не користуєся - яка тобі різниця з якою швидкістю він в цей час братиме з розетки милі, якщо їх тобі на завтра вистачатиме
ну припустімо, мені не тре автопілота.... то нафіг я за нього маю платити?
   
ну припустімо, мені не тре автопілота.... то нафіг я за нього маю платити?

ну не плати
   
це і є той момент, який пролюбив маск. а автопілот- ще та багофіча

Це якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?
   
Це якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?

Ну він же сказав - для дачі, або аглійською off grid cabin in the woods
   
Це якась нішева можливість. Я розумію на робочому траку, ти можеш підключити циркулярну пилку, зарядити батареі для від яких працюють інструменти. А навіщо це потрібно на Теслі чи Ford E Mach чи VW ID4?
може, в тебе нема заміського будиночка в горах під соснами. але в багатьох є
.
   
Ну він же сказав - для дачі, або аглійською off grid cabin in the woods

І скільки таких вагончиків в полі чи контейнерів в лісі що не під’єднані до мережі? Для 99.99% людей це незнайома ситуація.
   
може, в тебе нема заміського будиночка в горах під соснами. але в багатьох є
.

Я відверто кажучи навіть не знаю де шукати будинок не підключений до мережі в радіусі 3 годин їзди, і в радіусі 10 годин теж. Я не виключає що десь такий може бути, але я таке бачив тільки в кіно.
   
Я відверто кажучи навіть не знаю де шукати будинок не підключений до мережі в радіусі 3 годин їзди, і в радіусі 10 годин теж. Я не виключає що десь такий може бути, але я таке бачив тільки в кіно.
гадаю, в якомусь орегоні чи вашінгтоні їх більше, ніж в каліфорнійщині
   
альо, гараж! та це навіть не лісапет! це одноногий негр-інвалід швидше шкандибає!
В украине средний пробег 20 тыс в год.
это 55 км в день.

И если в среднем машина стоит на зарядке ночью 10 часов, то 3 мили (5 км в час) как раз
хватает на то, чтобы не домашняя зарядка была нужна.... ну там раз в неделю.
   
Що буде якщо на електричці застрягнеш у снігах посеред траси

Цитувати
Через сильну снігову бурю безліч машин простояли на шосе I - 95 у Вірджинії цілих 14 годин. У їх числі виявилося і кілька електромобілів.

Водій Tesla Model 3, колишній високопоставлений співробітник Агентства з охорони навколишнього середовища Ден Каннінен так описав цю подію: "Коли дорожній кошмар, нарешті, закінчився, водії автомобілів з ДВС вишикувалися в довгі черги на переповнених АЗС, а навігаційна система мого електромобіля направила мене до найближчої відкритої зарядної станції – вони встановлені через кожні десять миль уздовж автомагістралі. Незважаючи на екстремальні умови, які пережив мій електромобіль в той день, я все ж дістався до зарядного пристрою з запасом ходу в п'ятдесят миль (80 км)".

А ось як реалістично представив ситуацію інший учасник подій Алекс Лауер: "Я використовував підігрів сидінь і рульового колеса, але також експериментував з використанням тільки обігріву простору для ніг. Для економії заряду, після досягнення в салоні комфортної температури кілька разів вимикав всі електроприлади на 15-30 хвилин. І машина впоралася з морозом набагато краще, ніж я очікував - Mach E пропрацював 12 годин з рівнем заряду 75 відсотків! Він використовував всього 50 миль пробігу (80 км). Думаю, бензиновий автомобіль на холостому ходу за цей час спалив би набагато більше палива".

Так, що на питання, поставлене на початку замітки, є відповідь: застрягти в снігову бурю на електромобілі - це не така катастрофа, якою її представляли. Що б сталося, якщо в снігову бурю на шосе I-95 застрягли б виключно електромобілі? Нічого особливого, ось тільки в атмосферу не були б викинуті тонни вуглекислого газу.

   
@Uki ти в впевнений що в тебе немає підведених 240V до житла? Тут пишуть що практично всі будинки в США мають 240V, на них працюють кондиціонери, електроплити, пральні машини, тощо

Today, virtually all American homes and businesses have access to 120 and 240 V at 60 Hz. Both voltages are available on the three wires (two "hot" legs of opposite phase and one "neutral" leg).
   
На манєже тє же.
Навіть б/ушний альфонс намага надуватись.
   
@Uki ти в впевнений що в тебе немає підведених 240V до житла? Тут пишуть що практично всі будинки в США мають 240V, на них працюють кондиціонери, електроплити, пральні машини, тощо

Today, virtually all American homes and businesses have access to 120 and 240 V at 60 Hz. Both voltages are available on the three wires (two "hot" legs of opposite phase and one "neutral" leg).

Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в нема
   
Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в нема
B-)
   
B-)
Показати зображення...
В тебе яка машина?
   
В тебе яка машина?
екологічно чиста B-)
   
Ти вєлопідар?
лісапедист. так правильно!  B-)
   
лісапедист. так правильно!  B-)
Поворити, маневрування хоч показуєш?
   
Поворити, маневрування хоч показуєш?
знущаєшся?  B-) заісно, показую. от тіки водятли такі водятли
   
знущаєшся?  B-) заісно, показую. от тіки водятли такі водятли
Навпаки.
   
Та може і підведено до Кондиціонера....... . Але розектки 240в нема

Якщо є на щитку, то розетку зробить будь який ліцензований електрик.
   
Якщо є на щитку, то розетку зробить будь який ліцензований електрик.
Друже, а як ти, взагалі, до автосатісфакції ставишся?
   
Фанати тролейбусів вже так сильно булки надувають.
І це очевидно і правильно.

Ше трохи часу і будуть як власники айфонів бігати по кафе в обідню перерву і шукати розетку  :D
   
В калихворнии постоянно отрубают электрику во время ветра, шоб избежать пожаров в лесу.
   
в Україні розробили план, який дозволить до 2030 року збільшити частку електромобілів до 75%

Цитувати
В Україні затвердили План заходів з підтримки електромобільності.

Документ підготували британські консультанти спільно з Укравтодором та Командою підтримки реформ при Укравтодорі.

План містить низку рішень, які будуть направлені на впровадження в Україні транспортних засобів на електротязі.

    «Останні кілька років попит на сучасний електротранспорт в Україні постійно зростає. Так, наприклад, у 2021 році придбано та поставлено на облік на 19 % більше електрокарів ніж у 2020 році. Однак у загальній структурі їх все ще мало: за минулий рік першу реєстрацію отримали 620,7 тис. автомобілів, з них лише 1,4 % – з електродвигуном.

    Серед стримувальних факторів – відсутність базової інфраструктури. Наразі у нас мала кількість зарядних станцій, особливо, коли йдеться про міжрегіональні подорожі. Тому власне підтримка Укравтодору, який відповідає за розвиток державних доріг, тут є ключовою», – зазначив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Ключові напрямки плану:

    розвиток мережі зарядних пунктів на автомобільних дорогах державного значення
    розроблення та впровадження заходів для забезпечення стійкості фінансування доріг
    сприяння електрифікації транспортних засобів у сфері дорожнього господарства.

Цей проект є частиною пакету реформ, який реалізується Укравтодором у партнерстві з Європейським банком реконструкції та розвитку.
   
Все темніше і темніше.

До 2030 року Renault, Nissan та Mitsubishi випустять понад 30 електричних
моделей авто на п’яти різних платформах.
На сьогоднішній день альянсом вже створено 4 спільні платформи, на двох з
яких буде зібрано малотоннажні електричні вантажні машини та компактні електрокари.
Електричні моделі  бюджетного сегмента мають з’явитися до 2025 року. Їх планують збирати
на іншій, п’ятій платформі від Renault, чиї технології дозволять здешевити виробництво
і продавати такі транспортні засоби за тими ж цінами, що і звичайні машини з двигунами внутрішнього згоряння.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія