Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Київські чиновники відмовляються платити за добудову Шулявського мосту

https://auto.24тв/kyivski_chynovnyky_vidmovliaiutsia_platyty_za_dobudovu_shuliavskoho_mostu_n19018

Київські чиновники відмовляються платити за добудову Шулявського мосту

Вартість будівництва Шулявського мосту вже зросла втричі від початкової. Але, схоже, навіть при такій вартості міст можуть недобудувати.

Вся справа в тому, що для завершення будівництва потрібно знести цех машинобудівного заводу "Більшовик". Проте київська влада не бажає його викупити, посилаючись на надто високу ціну.

Читайте також: Вартість Шулявского моста зросла втричі

Київська влада не викуповуватиме цех №5 "Першого київського машинобудівного заводу", заявив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник. Фонд державного майна України оцінив вартість цеху №5 "Першого київського машинобудівного заводу" у 700 млн грн.

"Викуп цеху має стати наступним кроком для продовження робіт з реконструкції Шулявського шляхопроводу. Тільки після його знесення можна буде будувати з’їзд та здійснити благоустрій території. Наразі місто в процесі переговорів, адже вартість, яку визначили за напіврозвалене приміщення, на мою думку, завищена. Таку оцінку можна пояснити лише як спробу таки доотримати прибуток від оренди майна. У вартість будівлі враховано суми, на які укладені на сьогоднішній день орендні договори з компаніями, що продають у приміщенні 5-го цеху "секонд-хенд", – підкреслив Микола Поворозник.

Читайте також: Як київська влада планує заробляти на автомобілістах

За його словами, місто очікує на іншу оцінку вартості будівлі цеху, яку має провести експерт.

"Одразу після цього ми зможемо викупити майно, знести його та продовжити реконструкцію шляхопроводу. Ми плануємо "придбати" це майно за рахунок боргу перед містом АТ "Перший київський машинобудівний завод", який виник у результаті використання землі, яка є власністю міста, і наразі складає понад 214 млн грн", – підкреслив Микола Поворозник.

Він також нагадав, що у грудні 2019 року депутати Київради підтримали проєкт рішення про викуп нерухомого майна, яке перебуває у приватній власності, в зв’язку з реконструкцією транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги вулицею Вадима Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах у місті Києві.

"Наразі місто повністю готове до продовження робіт з реконструкції на Шулявському шляхопроводі. Після отримання експертної оцінки вартості будівлі цеху ми зможемо розпочати процедуру її викупу. Викупати ж цех за вартістю, в яку оцінив його Фонд держмайна, місто точно не буде, бо вона – нереальна", – наголосив Микола Поворозник.
   
ибо сначала выкупают, делают проект, потгм вводят в эксплуатацию и только потом мэр на квадроцикле в костюме дед мороза катается
   
ибо сначала выкупают, делают проект, потгм вводят в эксплуатацию и только потом мэр на квадроцикле в костюме дед мороза катается

це у нормальних країнах

у нас все навпаки

херачать висотку без документів потім роблять доки

мутять балкони царскі, а потім узаконюють

Вєталькіни кретини так само вирішили  робити :weep:
   
А що в тому цеху може коштувати 700 мільйонів гривень?
   
УССР строила эти мостопереходы просто походя не обращая внимания, просто маленькая заметка в Вечернем Киеве , а тут развели пиар, как будто тоннель под ламаншем прорыли.

Неужели так всё плохо?
   
 :facepalm:  бляха -- нема слів! знущання з киян за наші ж гроші. ОХУЇЛИ вкрай -- і вже зараз видно що за це ніхто не відповість  :X
   
ибо сначала выкупают, делают проект, потгм вводят в эксплуатацию и только потом мэр на квадроцикле в костюме дед мороза катается

А в цей час перехід стоїть зруйнований, бо всі попередники чхали на проблему, місто стоїть в пробках

Правильно зробили що відкрили проїзд і частково розгрузили пробки.

Але ж треба завалити лайном будь-які дії Кличка, бо то не синячидло, за яких na100ika вже життя голосить
   
А що в тому цеху може коштувати 700 мільйонів гривень?

Хуцпа така дорога у тих хто привласнив цех
   
30 лімонів баксів -- це дорого!? Для того розміру і географії -- це дешево. Питання в іншому. Що це був за проект будівництва, в якому не було вирішено всі земельні питання?
   
30 лімонів баксів -- це дорого!? Для того розміру і географії -- це дешево. Питання в іншому. Що це був за проект будівництва, в якому не було вирішено всі земельні питання?

ти б ще спитав - хто дав дозвіл на виконання робіт?
   
Зараз будуть робити все, щоб той цех ніяк не викупити. Суди-пересуди, тяганина, аби не дати можливість добудувати Шулявку і кричати про клятого Кличка що все вкрав - метОда давно відома і відпрацьована пропагандонами каців.

І є натовп ботів, що будуть працювати на цю метОду.

А от контр пропаганди, щоб виставити прилюдно тих хто заважає будівництву і щоб люди знали особи тих хитродупих падлюк - нема кому робити.
   
От аби  той цех можна було б через КиївРаду безвозмєздно передати під забудову торгового цетру - як нєфіг дєлать :beach: , а як треба викупити - так дурних нема :snooks:
   
ти б ще спитав - хто дав дозвіл на виконання робіт?

От же сволочі - дозволили таки збудувати основний міст і надати можливість їхати авто і частково розгрузити пробки! Нелюди! Злочинці!  От Зелька точно не робив би нічого, аж поки не викупив того цеха! І хай кияни хоч виздижають в тих пробках - головне щоб не Кличко мером!
   
От аби  той цех можна було б через КиївРаду безвозмєздно передати під забудову торгового цетру - як нєфіг дєлать :beach: , а як треба викупити - так дурних нема :snooks:

ЦЕХ ВЖЕ ДАВНО ПРИВАТНИЙ - Київрада не може його передавати нікому

А от земля під цехом  належить громаді Києва. І Кличко нікому її не віддавав.

Ціну заломили астрономічну. І платити гроші треба з кишені киян.

А ви як хочете? Щоб ваші гроші заплатили здирникам?
   
30 лімонів баксів -- це дорого!? Для того розміру і географії -- це дешево. Питання в іншому. Що це був за проект будівництва, в якому не було вирішено всі земельні питання?
Дорого, враховуючи технічний стан і конструктив. А там з земельним питанням все ок. В Києві практично вся земля у власності города, навіть та що під державними установами чи приватною власністю. На скільки я знаю апетит власників виріс вже в процесі будівництва. В проекті вартість викупу в 3,5 рази дешевша. Доречі варто потрусити фонд державного майна який давав оцінку, думаю що в сумі 700 мільонів процентів 10-15 це хабар оцінщику.
   
От же сволочі - дозволили таки збудувати основний міст і надати можливість їхати авто і частково розгрузити пробки! Нелюди! Злочинці!  От Зелька точно не робив би нічого, аж поки не викупив того цеха! І хай кияни хоч виздижають в тих пробках - головне щоб не Кличко мером!

я вам другий приклад наведу. Кінцева трамваю на Леся Курбаса. Там будують великий ТЦ. Будуть вже 2 роки з яких один рік не ходив трамвай. Важливої кінцевої зупинки (там перетин з кільцевою) нема вже 2 роки. Це не знущання над киянами? За ці 2 роки начебто будівництва стоїть тільки скелет з бетону. А люди ходять пішки
   
Представляю, щоб написали, коли б КМДА заплатила ті 700 мільонів.
   
Страна чинуш - Остапов Бендеров.
   
А що в тому цеху може коштувати 700 мільйонів гривень?
+==========================+
Хабарі "потрібним" чинодралам.
   
А в цей час перехід стоїть зруйнований, бо всі попередники чхали на проблему, місто стоїть в пробках

Правильно зробили що відкрили проїзд і частково розгрузили пробки.

Але ж треба завалити лайном будь-які дії Кличка, бо то не синячидло, за яких na100ika вже життя голосить
Був проект який дозволяв обійтися без цеху заводу.
   
Дорого, враховуючи технічний стан і конструктив. А там з земельним питанням все ок. В Києві практично вся земля у власності города, навіть та що під державними установами чи приватною власністю. На скільки я знаю апетит власників виріс вже в процесі будівництва. В проекті вартість викупу в 3,5 рази дешевша. Доречі варто потрусити фонд державного майна який давав оцінку, думаю що в сумі 700 мільонів процентів 10-15 це хабар оцінщику.

не смішіть -- в нас квартири на Печерську в 200 квадратів коштують 1,5-2 млн. А тут величезна площина на перетині великих артерій
   
А в цей час перехід стоїть зруйнований, бо всі попередники чхали на проблему, місто стоїть в пробках

Правильно зробили що відкрили проїзд і частково розгрузили пробки.

Але ж треба завалити лайном будь-які дії Кличка, бо то не синячидло, за яких na100ika вже життя голосить
+======================================================================+
Ага! А вкрасти дві третини грошей - це майже благодіяння від клячі. Міг і 99% вкрасти...
   
От же сволочі - дозволили таки збудувати основний міст і надати можливість їхати авто і частково розгрузити пробки! Нелюди! Злочинці!  От Зелька точно не робив би нічого, аж поки не викупив того цеха! І хай кияни хоч виздижають в тих пробках - головне щоб не Кличко мером!

так
згідно закону спочатку мали викупити
інкаше неможливо пройти експертизу, без вирішення питання власності
і отримати дозвіл від ДАБІ на виконання робіт

то попередники таки розводили корупцію?
все робили "па панятіях"?
   
От аби  той цех можна було б через КиївРаду безвозмєздно передати під забудову торгового цетру - як нєфіг дєлать :beach: , а як треба викупити - так дурних нема :snooks:
:D  (tu) нецікаво
   
Був проект який дозволяв обійтися без цеху заводу.

О! Проект молодого архітектора який збільшував потік транспорту на 25% відсотків здається -- трирівневий. НАКУА було робити те саме, що було і за такі великі гроші?
   
Сам прикол,  шо пробки все одно не дінуться нікуди,  тому можна не переживати сильно)
   
Зараз будуть робити все, щоб той цех ніяк не викупити. Суди-пересуди, тяганина, аби не дати можливість добудувати Шулявку і кричати про клятого Кличка що все вкрав - метОда давно відома і відпрацьована пропагандонами каців.

І є натовп ботів, що будуть працювати на цю метОду.

А от контр пропаганди, щоб виставити прилюдно тих хто заважає будівництву і щоб люди знали особи тих хитродупих падлюк - нема кому робити.
+======================================================================================+
Заважає ліва рука клячі: бо будівництво та "спротив" йому - це дві руки клячі щоб грабувати бюджет Києва.
   
ЦЕХ ВЖЕ ДАВНО ПРИВАТНИЙ - Київрада не може його передавати нікому

А от земля під цехом  належить громаді Києва. І Кличко нікому її не віддавав.

Ціну заломили астрономічну. І платити гроші треба з кишені киян.

А ви як хочете? Щоб ваші гроші заплатили здирникам?

існує тільки два шляхи
робити проект на тому що є
заплатити гроші і таким чином викупити

все інше - виключно мрії
   
О! Проект молодого архітектора який збільшував потік транспорту на 25% відсотків здається -- трирівневий. НАКУА було робити те саме, що було і за такі великі гроші?
Бо Микитась тільки таке може будувати.
   
не смішіть -- в нас квартири на Печерську в 200 квадратів коштують 1,5-2 млн. А тут величезна площина на перетині великих артерій
А хто вам сказав, що на суспільні потреби повинні викупать по комерційній ціні? Да і комерційна там не велика. Воно аварійне. Так що я не смішу, імхо я в таких випадках взагалі викупала по ціні матеріалів за рішенням суду.
   
Страна чинуш - Остапов Бендеров.
================
І запевняю вас, не набере ця тема і 50 сторінок і супутникових знімків теж не буде.
І це- показово.
Це показує рівень зацікавленності манюпаса, та його ступінь інфантилізму. :(

Останнє редагування: 12 лютого 2020 13:49:41 від Blokh
   
існує тільки два шляхи
робити проект на тому що є
заплатити гроші і таким чином викупити

все інше - виключно мрії

зараз вже зрозуміло, що проекту не було! ну бува розв'язок в повітрі. Скоріше за все зробили якийсь урізаний проект без цієї частини. Тобто -- ТУПО ЗАМІНА МОСТА! все інше -- найобка
   
так
згідно закону спочатку мали викупити
інкаше неможливо пройти експертизу, без вирішення питання власності
і отримати дозвіл від ДАБІ на виконання робіт

то попередники таки розводили корупцію?
все робили "па панятіях"?
А ви дозвіл на сайті ДАБІ провіряли, мо він на першу чергу?
   
А хто вам сказав, що на суспільні потреби повинні викупать по комерційній ціні? Да і комерційна там не велика. Воно аварійне. Так що я не смішу, імхо я в таких випадках взагалі викупала по ціні матеріалів за рішенням суду.

та мені пох -- хай це буде примусове відчуження. Питання накуа людей найобувать?!
   
Цитувати
Стаття 4. Принципи відчуження об'єктів права приватної власності для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності

1. Фізичні або юридичні особи не можуть бути протиправно позбавлені права приватної власності на земельні ділянки, інші об'єкти нерухомого майна, що на них розміщені.

2. Викуп чи примусове відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, допускається на підставі та в порядку, встановлених цим Законом.

3. Викуп земельних ділянок для суспільних потреб, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, може здійснюватися за умови відшкодування їх вартості відповідно до закону.

Примусове відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості на підставі та в порядку, встановлених законом.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1559-17

мабуть проігнорували
   
зараз вже зрозуміло, що проекту не було! ну бува розв'язок в повітрі. Скоріше за все зробили якийсь урізаний проект без цієї частини. Тобто -- ТУПО ЗАМІНА МОСТА! все інше -- найобка

та звісно, що багато мутного
особливо, коли сплатили чи не повну вартість одразу
   
А ви дозвіл на сайті ДАБІ провіряли, мо він на першу чергу?

значить майнові питання були вирішені
то чому чиновники відмовляються платити?
тут вже однозначна буцигарня
   
та звісно, що багато мутного
особливо, коли сплатили чи не повну вартість одразу

я довго сміявся коли це почув. Це взагалі комунізм в наших реаліях
   
я довго сміявся коли це почув. Це взагалі комунізм в наших реаліях

та нє
комуністи були жлоби - не платили все одразу
   
значить майнові питання були вирішені
то чому чиновники відмовляються платити?
тут вже однозначна буцигарня
Які майнові питання по першій черзі? Тому що вартість явно завищена і чиновники не хочуть у буцигарню.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія