Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Выбрали Клячка - жрите нах

Re: Выбрали Клячка - жрите нах

А ти пиисдуй и дай в морду Зе

Интересная постановка вопроса

Ну взагалі-то гілко твоя, Спорт :)))
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Как жаль, что с машиной не продают место на парковке, да фантомас?)) И столбики правильно ставит Кличко, чтобы такие, как ты умники не парковались где попало и не становились героями сюжетов "Зупини Лося". Купил машину, твои проблемы, где парковать.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Чавооо бля?? В яких це странах наприклад? Знаєте скільки робочих місць, скільки податків, і яку частку ВВП створює транспорт? Якщо хочете катати на самокатах - внесіть свою частку в дорожній фонд - хочаб 500 баксів на рік - і за ці гроші побудуйте собі дороги для самокатів.
за то количество асфальта, которое у нас уложено и которое нужно содержать твоих копеек и за сто лет не хватит. Личный транспорт в ВВП как карандаш в ведре. Какие рабочие места? Перепродажи запчастей и ремонта в гараже? А, ну да, ещё менеджеры интернет-магазинов резины и кассиры автозаправок. А 500 баксов я рекомендую умножить на 2 с мелочью и арендовать паркоместо на год и показать своим примером как не загромождать проезжие и пешеходные части своим ведром.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Он Ківа вчора захистився у "столиці" )))))

І ?
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Зі столицею срака на багато років вперед. Набудували такого, шо жесть,  і продовжують. І вуличний простір - так само.
Бюджет розвитку Києва - 60 міль'ярдів. І його тратять на шулявку  і таке інше.

Я взагалі не здивуюсь, якщо з часом більшість облцентрів стануть зручніші для життя, ніж Київ.

Питання не в тому що набудували, питання в тому що Пєдалік робить, чмо смердюче  :X
Подивись на Харків, за що любили Гєпу ?
Чому столиця смітник ?
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

за то количество асфальта, которое у нас уложено и которое нужно содержать твоих копеек и за сто лет не хватит. Личный транспорт в ВВП как карандаш в ведре. Какие рабочие места? Перепродажи запчастей и ремонта в гараже? А, ну да, ещё менеджеры интернет-магазинов резины и кассиры автозаправок. А 500 баксов я рекомендую умножить на 2 с мелочью и арендовать паркоместо на год и показать своим примером как не загромождать проезжие и пешеходные части своим ведром.
Укрнафта третій платник податків між іншим. А на якому там місці велосипедьори?
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Ну взагалі-то гілко твоя, Спорт :)))

А ти чучундра, не відсвічуй краще )) ти ніхто  )
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Питання не в тому що набудували, питання в тому що Пєдалік робить, чмо смердюче  :X
Подивись на Харків, за що любили Гєпу ?
Чому столиця смітник ?

Потому шо гепа харьковчанин, а кличко из Караганды. Чужой ему Киев , не свое не жалко
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Потому шо гепа харьковчанин, а кличко из Караганды. Чужой ему Киев , не свое не жалко
Він тут у відрядженні, сім"я в Німеччині живе.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Укрнафта третій платник податків між іншим. А на якому там місці велосипедьори?
не стоит натягивать нефтепродукты на личный транспорт. какой-нибудь танкер или контейнеровоз, заправившийся «до полного» потратит как весь или половина Киева за день, молчу уже про жд, авиа, армию, грузоперевозки, энергетиков и т.д.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

а дороги убитые нах полностью
это да.

с дорогами Виталя обосрамшись конкретна.

даже на дачу пару дней назад сделали. :gigi:
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

не стоит натягивать нефтепродукты на личный транспорт. какой-нибудь танкер или контейнеровоз, заправившийся «до полного» потратит как весь или половина Киева за день, молчу уже про жд, авиа, армию, грузоперевозки, энергетиков и т.д.
Мало чи багато платять приватні власники авто, але це все рівно в дофуя разів більше за 0, який платять пішоходи та інші самокатчики
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Потому шо гепа харьковчанин, а кличко из Караганды. Чужой ему Киев , не свое не жалко
Ніт, воно жило на Декабристів, але навіть галімий прищ Гєпа для свого міста зробив більше, пічалька
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Учора стояли годину 20 хв. на Південному мосту, цуко....Ащо робити - дві аварії....до чого тут Кличко ?  8-:
тре в містах понад мільйон мешканців щоб дтпшніків з космосу випаровувала зірка смерті.

бо з+++ли.

спершу лізуть без мила а потім стоять гниди і заважають їхати.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Клічко скотина смердюча як жмурук, виродок який вбиває все до чого торкається , скотобаза   :(
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

тре в містах понад мільйон мешканців щоб дтпшніків з космосу випаровувала зірка смерті.

бо з+++ли.

спершу лізуть без мила а потім стоять гниди і заважають їхати.

Ця кобила в місто заїхала раз в рік
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Мало чи багато платять приватні власники авто, але це все рівно в дофуя разів більше за 0, який платять пішоходи та інші самокатчики
как раз пешеходы вполне себе могут переплачивать за владельцев авто, потому что пешеходу не упали светофоры, гаи, миллионы квадратных километров асфальта, утилизация отработки и прочее прилагающееся, к тому же пешеход вполне себе получает вред здоровью, что тоже ложится или на государство или на пешехода.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Мне вот стало интересно сколько стоит дорожная полиция. Вот их зарплаты, расходы, пенсии и все, что они тратят или получают и каким боком к этому обычные пешеходы и почему они должны за это платить.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

как раз пешеходы вполне себе могут переплачивать за владельцев авто, потому что пешеходу не упали светофоры, гаи, миллионы квадратных километров асфальта, утилизация отработки и прочее прилагающееся, к тому же пешеход вполне себе получает вред здоровью, что тоже ложится или на государство или на пешехода.
прально.

предлагаю Киев и 350 км зону объявить internal combustion engine free area.

нарушителей расстреливать.

а пешеходы себе сами пожрать поймают.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Показати зображення...
Что это бля??? Чо за хyйня?
Овсянушка... :laugh:

Я сегодня с работы домой ехал три часа, при обычных час десять-час пятнадцать. Педрило боксерное, засрал город со своими мыкытациями полностью.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

О,  пісня про податки пішла. І головне ж,  вже є стільки матеріалів і досліджень, а все одно далі пургу несуть про податки з автомобілів)
1,7 млрд грн дотацій на транспорт у Києві.
Ось тобі дослідження.
Яких ще матеріалів?
Ну він колись казав що він як пішохід багато  в барах зависає  , то тіпа  податки з того йдуть в казну , міста на дороги.
Це свідок Варламова,можни тільки поспічувати.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

прально.

предлагаю Киев и 350 км зону объявить internal combustion engine free area.

нарушителей расстреливать.

а пешеходы себе сами пожрать поймают.
ой, вообще не проблема. Народ бы пересел на трамвай или автобус и они перестали быть социальными. А то там летом жарко, а зимой холодно и все места заняты льготниками и сетка со времен совка не менялась.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Мировая тенденция урбанистики в развитых странах.
Хуєнция.


Я вже писав . https://forum.pravda.com.ua/index.php?quote=25198086;topic=1097225.0;num_replies=51;sesc=9c150f88fbe905c1e708e2018a3503c5

Генеза  урбаністичної содомії  завжди перебуває в поєднанні   з  різними соціалізмами.
Явища є причинами одне одного. Вже  на перший погляд помітно  схожість- як  одне так і  друге нав'язується .  Одне і друге протиприроднє ,бо нехоче нормальна людина в колгосп самостійно,як і не хоче пересідати з Тойоти з кондиціонером в задристаний автобус. А всі ці младоурбаністи досить  часто ,якщо його взяти і легко пошкрябати,виявляються латентними комсомольцями або пролетаріями.
Як правило вони самі про це не здогадуються.
Подивіться на Європу (колиску соціалізму та комунізму) і на США , кардинально різний підхід .

Тяжіння людини до індивідуального комфорту природнє як дихання. В Європі був  період просвітлення мозгів - Ренесанс (з його гуманізмом і "людиною у центрі"), але схоже  його часи  минають .

 І пів біди коли б вам , прихильники певної політсили це писав якийсь Blackout. Ви спонукаєте мене цікавитись питанням глибше.
Як виявилось  не  я один так думаю.І  висновки до яких я дійшов самостійно (не складно було) ,цілком відомі в наукових колах.
Цитата: Sonia Hirt
DEAN AND HUGHES PROFESSOR IN LANDSCAPE ARCHITECTURE AND PLANNING
S. A. Hirt  observes that New Urbanism, as an approach referring to the principles of premodern urban planning, can only be superficially associated with the postmodern paradigm. In-depth analysis shows that the ideas of New Urbanism can only be implemented by utilisation of strongly centralised regulatory mech-anisms, which refer back to modernist planning, and oppose the postmodernist ideals of pluralism and variety. ‘An inherent challenge for the new urbanist planners is how to create premodern-looking urban forms within current economic and technological conditions. This challenge is resolved by embracing modernist-type con-trols’ . R. G. Holcombe  claims that the rules of spatial planning proposed by New Urbanism are similar to the Soviet-style central planning rules
Premodern towns (in medieval Europe or in the ear-ly stages of the development of the United States) de-veloped spontaneously, in an organic way, long before 19th-century modernist planning. ‘The admired features of “old towns” – compactness, density, walkability, mix-ture, unique aesthetics – were the result of economic and technological inevitability. They existed out of necessity: not because the “old-town” residents found them charm-ing or ecologically responsible, but because this is how they could build’ . Lively community life which had its sources in traditional, premodern urban forms was to some extent enforced by certain shortages: lack of financial resources and cars led to the necessity of social encounters, recreation, and entertainment within a neighbourhood. Only the creation of surplus wealth made it possible to build suburbs, spreading further and further away from cities.
професорка університету Джорджії з профільною  освітою.
https://sciendo.com/article/10.2478/udi-2018-0025

   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

как раз пешеходы вполне себе могут переплачивать за владельцев авто, потому что пешеходу не упали светофоры, гаи, миллионы квадратных километров асфальта, утилизация отработки и прочее прилагающееся, к тому же пешеход вполне себе получает вред здоровью, что тоже ложится или на государство или на пешехода.
Абсолютний маразм. Дороги ( по яких і маршрутки їдуть-основний транспорт пролетарія)пропонує засипати і ходити пішки  в 21 ст.
 :weep:
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Мне вот стало интересно сколько стоит дорожная полиция. Вот их зарплаты, расходы, пенсии и все, что они тратят или получают и каким боком к этому обычные пешеходы и почему они должны за это платить.
Дивлячись на вас  висновки самі шикуються у логічний ряд.
Урбанізм= соціалізм= комунізм= пролетаріат...атнят ь і подєліть.



Останнє редагування: 30 квітня 2021 02:01:29 від Blackout
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Хуєнция.




нехоче нормальна людина в колгосп самостійно,як і не хоче пересідати з Тойоти з кондиціонером в задристаний автобус.
 
1. Вы не ездили в общественном транспорте нормальном. Общественный и социальный это разные вещи. У нас он социальный.
2. Никто не запрещает ездить на Тоете, но тоета занимает место, а место оно ж не только для тоеты, правильно? Ну вот для Киева вполне себе необходимо иметь для своего авто подземное паркоместо дома и на работе, но бизнес центры что-то не особо стремятся паркинги обустраивать да и никто их не обязывает. Мне просто интересно посмотреть на бляховода, которому нужно будет купить паркоместо за 10+кевро и еще по 100-200евро платить за рабочий паркинг.
3. Почему тысячи въезжающих утром в Киев авто не платят за пользованием дорогами?
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Абсолютний маразм. Дороги ( по яких і маршрутки їдуть-основний транспорт пролетарія)пропонує засипати і ходити пішки  в 21 ст.
 :weep:
условному трамваю дорога не нужна, как и гаи.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

3. Почему тысячи въезжающих утром в Киев авто не платят за пользованием дорогами?
А  податок в бензині то що?
А от хто  точно не платить за пользованіє тротуарамі то це пєшіході і велодрочери.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Дивлячись на вас  висновки самі шикуються у логічний ряд.
Урбанізм= соціалізм= комунізм= пролетаріат...атнят ь і подєліть.
нет. Вывод простой. Платить за всё. До копейки. Вред окружающим - платить. Парковка - платить. Утилизация - платить. Дороги - платить. Это у вас как раз социализм, бросить ведро под окном дома, на полосе у магазина, в чужом дворе на работе, откатанную резину в посадку, фильтра и отработку в мусорный бак.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Никто не запрещает ездить на Тоете
Ну як ніхто,он Амід в своїй сьогоднішній гілці.І все це в піку велодрочінгу
Треба приватні авто з міста вичавлювати
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

бросить ведро под окном дома,
Якщо ПДР не порушив можна.
А коли за 30 років жодної парковки муніципалітет не зробив,натомість впарює велодрочерний урбанізм,то це  проблема всіх а не тільки автомобілістів.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

А  податок в бензині то що?
А от хто  точно не платить за пользованіє тротуарамі то це пєшіході і велодрочери.
велосипедисты то тоже участники дорожного движения, потому они к тротуарам вот совсем никак.
Какой процент от цены топлива идёт на налог? Всегда было интересно.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

условному трамваю дорога не нужна, как и гаи.
условному нє нужна, дійсно
а реальному потрібна як  дорога і ПДР так  відповідно і органи контролю за дотриманням .
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

Якщо ПДР не порушив можна.
А коли за 30 років жодної парковки муніципалітет не зробив,натомість впарює велодрочерний урбанізм,то це  проблема всіх а не тільки автомобілістів.
муниципалитет вам ничего не должен, тем более за бюджетный счет. Я ж говорю социализм из вам подобным как раз лезет.С какого перепуга муниципалитет вам должен построить парковку? А почему не вертолетную площадку?
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

велосипедисты то тоже участники дорожного движения, потому они к тротуарам вот совсем никак.
Какой процент от цены топлива идёт на налог? Всегда было интересно.
То візьми і почитай, з таким самим завзяттям як з маразмом на мої пости відповідав.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

муниципалитет вам ничего не должен, тем более за бюджетный счет. Я ж говорю социализм из вам подобным как раз лезет.С какого перепуга муниципалитет вам должен построить парковку? А почему не вертолетную площадку?
А дороги чого будує і ремонтує ,якщо нє должен?
Насправді должен і докуя.І плодами користуватимуться всі, і ГТ і велодрочери.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

условному нє нужна, дійсно
а реальному потрібна як  дорога і ПДР так  відповідно і органи контролю за дотриманням .
трамвай не может грубо нарушить ПДД, если нет перекрестков с автодорогой. Вообще трамвай сам может останавливаться на сигнал светофора и без машиниста и соблюдать скоростной режим, как и реагировать на всякие тела на полосе.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

То візьми і почитай, з таким самим завзяттям як з маразмом на мої пости відповідав.
ясно, то есть вы не в курсе, но ляпаете.
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

А дороги чого будує і ремонтує ,якщо нє должен?
Насправді должен і докуя.І плодами користуватимуться всі, і ГТ і велодрочери.
нет, не должен. Как и не должен строить вертолетную площадку, если я куплю вертолет. Вы тут усирались за капитализм , а теперь затираете как вам муниципалитет должен, нет?
   
Re: Выбрали Клячка - жрите нах

То візьми і почитай, з таким самим завзяттям як з маразмом на мої пости відповідав.
ну так как, загуглили в конце концов, спонсор вы наш? Так вот, налог около 7.5 грн в литре и треть на местные дороги. То есть если вы по Киеву проезжаете 10000 в год и ваш расход 10дитров на сто км, то математика такая : 10000/100х10х7.5/3=2500 грн. Это вы платите в год Киеву. Так вот. Подземный паркинг в Киеве на левом берегу около 1000 грн/мес, на правом около 2000грн/мес, а вы со своими 2500 в год где-нить в лесу по пути в Борисполь постойте, спонсор.
Только по Киеву вы не наезжаете 10000, говорю вам как наезжающий 30000+ в год по Украине.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія