Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Зовсім не розумію що ти намагаєшся досягнути

Заставити вас думати та навчатися, а не сподіватися, що все буде заєпісь і великий дядя про все подумає та все забезпечить. Чудес не буває, фізику не наїпеш.

Колись той самий Тесла переміг у "війні струмів", тільки не розказав нащадкам, що розподілена мережа генерації на основі АС-генераторів дуже чутлива до великих dI/dt.
Швидко ввести генератори в онлайн просто нереально. Розкрутити вал генератора на кілька десятків мегаватів до 3000-3600 об/хв за ту саму хвилину ніяк не вийде.
   
Швидко ввести генератори в онлайн просто нереально. Розкрутити вал генератора на кілька десятків мегаватів до 3000-3600 об/хв за ту саму хвилину ніяк не вийде.

Ти ніяк не можеш зрозуміти, що енергетика розвинутих країн рухається в сторону сонце-вітер-гідро-термальна генерація => батареї. Все намагаєшся застосовувати концепції 100 річної давнини на сьогоднішні реалії
   
вітер-гідро-термальна генерація

І що ти зробиш з отим без класичного АС-генератора позаминулого сторіччя народження?

Все намагаєшся застосовувати концепції 100 річної давнини на сьогоднішні реалії

Пропонуєш відмовитися від АС і перейти на DC-мережі? Катай в Мюнхен та спитай благословення на могилці Ома. До Едісона також не забудь завітати  :-)o
 
=> батареї.

Що батареї? Скільки там кіловат літію нині? 100 баксів? 115 мільярдів баксів треба тільки на аккуми, аби одненьку годину штати могли прожити на твоїх павербанках. А через 3000 таких годин 115 мільярдів баксів треба знову.
   
Ти ніяк не можеш зрозуміти, що енергетика розвинутих країн рухається в сторону сонце-вітер-гідро-термальна генерація => батареї. Все намагаєшся застосовувати концепції 100 річної давнини на сьогоднішні реалії

Що ти не можеш зрозуміти що "зелена енергетика" це просто механізм знищення капіталізму.
   
Що ти не можеш зрозуміти що "зелена енергетика" це просто механізм знищення капіталізму.

Зелена енергетика дала роботу сотням тисяч працівників. Цілком капіталістично та нічим не відрізняється від того як інші качають нафту десь в тундрі
   
115 мільярдів баксів треба тільки на аккуми

Це копійки в порівняні з тим, скільки коштує один день війни з Хуатолами.
   
Балерун, ты живёшь, как животное, на $70К в год. БУГАГА! (с) :)

А це дуже по кацапські, де мірило 'животності' вимірюється в лаве а не вихованні та розумі, нутро не сховаєш як не старайся  :laugh:
   
Це копійки в порівняні з тим, скільки коштує один день війни з Хуатолами.

Ба-бах!  :lol:

Здавалося б, до чого тут хуятоли до проблем розподілених мереж електрогенерації та постачання, але наш пан Добре свої логічні ланцюжки крутить як циган сонцем.
   
Зелена енергетика дала роботу сотням тисяч працівників. Цілком капіталістично та нічим не відрізняється від того як інші качають нафту десь в тундрі

Можна, по Марксу, найняти армію пролєтаріїв, викопувати ями та потім їх закопувати і 'працюватиме' точно так.
   
До смарт лічильника ще потр024_125800881бн о добавляти смарт розподільну панель що може обмежувати скільки ампер можна брати з мережі. Якщо зараз звичайний будинок має обмежувач в 200А, то потрібно це замінити на такий, що динамічно змінюється на 50-100-150-200А. Це з працею коштуватиме по декілька тисяч доларів на оселю.

Ти правда хочеш щоб я відповів на твое питання чи вже сам догадаешся?
   
Ти правда хочеш щоб я відповів на твое питання чи вже сам догадаешся?

Я не задавав питань і тому не очікую відповіді.
   
І що ти зробиш з отим без класичного АС-генератора позаминулого сторіччя народження?

Пропонуєш відмовитися від АС і перейти на DC-мережі? Катай в Мюнхен та спитай благословення на могилці Ома. До Едісона також не забудь завітати  :-)o
 
Що батареї? Скільки там кіловат літію нині? 100 баксів? 115 мільярдів баксів треба тільки на аккуми, аби одненьку годину штати могли прожити на твоїх павербанках. А через 3000 таких годин 115 мільярдів баксів треба знову.

не знаю звідки 115 млрд і 3000 годин, але припустимо це так, виходить десь півтора трильонa на ніч на 10 років, відомо що ціна панелей менша ніж батарей, але припустимо така сама, тобто ще півтора трильонa , ітого штатам на 10 років треба 3 трлн

далі дивимося скільки зараз за рік штати витрачають на енергетику це більше 1 трильона на рік або 10 трлн, різниця в 3 разu без урахування вторинних витрат на всякі войни субсидування охорона здоров'я і так далі
   
Бгг. Я тобі можу привести дофіга куйні, яку робили штати на самому найвищому рівні.

Можемо почати з "сухого закону".

Якщо квікчарджі почнуть вганяти генератори мережі в протифазу, зроблять аж бігом. Тим більш технічних проблем для цього нема ніяких.

А ви ознайомтеся, бо важко будувати діалог на технічну тему, коли опонент плаває в елементарщині.

Реле - то в примітиві як настінний вимикач для світла, тільки керується не мануально, а електричним сигналом. Має 2 усталених стани - увімкнено і вимкнено.

Це вже якийсь флуд
Ніхто не буде обмежувати приватне споживання електроенергії
   
не знаю звідки 115 млрд і 3000 годин, але припустимо це так, виходить десь півтора трильонa на ніч на 10 років, відомо що ціна панелей менша ніж батарей, але припустимо така сама, тобто ще півтора трильонa , ітого штатам на 10 років треба 3 трлн

На умовний грудень, коли на весь місяць 50 сонячних годин максимум, твої калькуляції щодо бабла треба буде збільшити на порядок мінімум.
   
Ніхто не буде обмежувати приватне споживання електроенергії

Казав сліпий - побачимо...
   
Казав сліпий - побачимо...
Обмежувати не будуть, просто таку ціну влуплять, що сам обмежиш.
   
Обмежувати не будуть, просто таку ціну влуплять, що сам обмежиш.

Вже влупили. 8 днів ізди на ДВЗ у відпустці в гори на лижі, 3+ тисячі км туди-на місці-назад, коштували мені 120 галонів бензину або десь 450 доларів.

Я би нічого не сказав, якщо би не міг порівняти скільки це коштувало би, якщо би поіхав на Теслі (менше 200 доларів)
   
До речі, Тесл з місцевими номерами в Юті зʼявилось неміряно.   Я памʼятаю час 2.5  роки тому, коли моя Тесла там була чи не єдина.
   
Вже влупили. 8 днів ізди на ДВЗ у відпустці в гори на лижі, 3+ тисячі км туди-на місці-назад, коштували мені 120 галонів бензину або десь 450 доларів.

Эколух, йопт… :)
   
Эколух, йопт… :)

Там проблеми зі здоровим глуздом або просто патологічна брехня. Тиждень їхати за кермом рентованої машини, щоб два рази проїхатися на лижах?
120 галонів це, грубо кажучи, 60 годин за кермом. Можемо ще згадати 8х60=480 доларів за рент. Більше тисячі доларів викинути тільки щоб проїхати.
Цікавий клінічний випадок.
   
Там проблеми зі здоровим глуздом або просто патологічна брехня. Тиждень їхати за кермом рентованої машини, щоб два рази проїхатися на лижах?

Що тобі надає підставу думати що я набагато дурніше за тебе та не знаю що роблю?
   
Вже влупили. 8 днів ізди на ДВЗ у відпустці в гори на лижі, 3+ тисячі км туди-на місці-назад, коштували мені 120 галонів бензину або десь 450 доларів.

Я би нічого не сказав, якщо би не міг порівняти скільки це коштувало би, якщо би поіхав на Теслі (менше 200 доларів)
Ти сам себе кусаєш за задницю. Чого ж ти не поїхав на тій теслі?  Бо то машина для поїздок в супермаркет.
   
Ти сам себе кусаєш за задницю. Чого ж ти не поїхав на тій теслі?  Бо то машина для поїздок в супермаркет.

В зиму, в гори, в сніг. Для такої цілі краще підходить рамний повнопривідний трак. Саме тому я його і тримаю в гаражі.
   
В зиму, в гори, в сніг. Для такої цілі краще підходить рамний повнопривідний трак. Саме тому я його і тримаю в гаражі.
Я ж і кажу : Тесла для поїздок в супермаркет.
   
Я ж і кажу : Тесла для поїздок в супермаркет.

Я думаю що ти не дуже розумієш що таке гори, два метри снігу і за ніч ще майже метр насипало та не чищена дорога.
   
Я думаю що ти не дуже розумієш що таке гори, два метри снігу і за ніч ще майже метр насипало та не чищена дорога.
То якого хріна ти порівнюєш ціну поїздки, якщо електричкою цю поїздку виконати неможливо? Навіть хваленим сайбертраком.
   
То якого хріна ти порівнюєш ціну поїздки, якщо електричкою цю поїздку виконати неможливо? Навіть хваленим сайбертраком.
Cybertruck підійде. Коли він стане доступним, він буде серед автомобілів які я розглядатиму в категорії «траки»

Всілякі кросовери, мінівани, седани для поїздок в гори в зиму не дуже підходять. Потрібен трак чи СУВ на платформі траку, рамний та повнопривідний.

Останнє редагування: 29 лютого 2024 18:21:56 від Dobre
   
Там проблеми зі здоровим глуздом або просто патологічна брехня. Тиждень їхати за кермом рентованої машини, щоб два рази проїхатися на лижах?
120 галонів це, грубо кажучи, 60 годин за кермом. Можемо ще згадати 8х60=480 доларів за рент. Більше тисячі доларів викинути тільки щоб проїхати.
Цікавий клінічний випадок.

 :laugh:

Не дивно чому він так гілочку тримає на 700+ сторінок.
   
:laugh:

Не дивно чому він так гілочку тримає на 700+ сторінок.

Автомобілі, це одне з моїх захоплень та хобі. Раніше я досить часто їздив на вихідні на коло перегонів. Тому мені ця гілка цікава.
   
Що тобі надає підставу думати що я набагато дурніше за тебе та не знаю що роблю?

Твоё участие в этой ветка. :)
   
Там проблеми зі здоровим глуздом або просто патологічна брехня. Тиждень їхати за кермом рентованої машини, щоб два рази проїхатися на лижах?
120 галонів це, грубо кажучи, 60 годин за кермом. Можемо ще згадати 8х60=480 доларів за рент. Більше тисячі доларів викинути тільки щоб проїхати.
Цікавий клінічний випадок.

Она не арендована. И него в пользовании Форд пикап Раптор. Шоб если электромыльница поломается, то было на чём на работу в контору по наёму дешёвой рабсилы в Индии сьездить. :)

Я ж говорю - эколух! :)
   
Тесла відкрила свої суперчарджери для інших електромобілів. Правда ціни на електрику не для Тесл значно вищі. На одному з найближчих до мене суперчажерів на 20c за KWh вищі ніж для Тесл
   
The federal government has laid out a plan to phase out sales of gas-powered vehicles by 2035 — but Albertans looking to trade in their ride that has an internal combustion engine for a Tesla will soon be paying an extra fee.

As early as January 2025, an annual $200 tax will apply to electric vehicles in Alberta.

The government notes that EVs tend to be heavier than similar internal combustion vehicles and cause more wear and tear on provincial roadways.

Other jurisdictions, including Saskatchewan and various U.S. states, charge fees meant to offset revenue that is lost through gas taxes. In Saskatchewan, road-use fuel tax revenue is dedicated to provincial highway maintenance.

That's not the case in Alberta, but the provincial government says there are "nevertheless fairness concerns" with drivers of other vehicles and long-term challenges associated with declining fuel tax revenues.

The new tax will be paid when owners register their vehicles, and will come in addition to the existing registration fee. It won't apply to hybrid vehicles.

The government said more details are coming when legislation is introduced in fall 2024.
   
California Approves Waymo Expansion to Los Angeles and SF Peninsula
   
California Approves Waymo Expansion to Los Angeles and SF Peninsula

Не пройшло і 5 років з часу коли Waymo вперше оголосило про частковий вихід на ринок LA
   
До нього ще потрібен кабель-продовжувач, щоб заряджатись на існуючих Tesla чарджерах. Довжина кабелю в Тесла оптимізована під Тесли, в яких зарядний порт завжди в одному місці. Як на картинці, Форд займає два зарядних місця.

Показати зображення...

Та можна і без кабелю

Володарі форда дякують за гостинність  :laugh:  :laugh:  :laugh:

   
Не пройшло і 5 років з часу коли Waymo вперше оголосило про частковий вихід на ринок LA

Скільки років ще не пройшло після того як Маск пообіцяв можливість відправляти тесли на автономне таксування?  :D
   
Та можна і без кабелю

Володарі форда дякують за гостинність  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Показати зображення...

Таких місць на Тесла суперчарджерах не дуже багато, швидше взагалі немає. Щоб не займати два місця, порт зарядки має бути або ззаду зі сторони водія як в усіх Теслах, або спереду зі сторони пасажира. Форд пообіцяв це виправити в усіх майбутніх моделях. А зараз воно ось так:



Останнє редагування: 2 березня 2024 03:07:19 від Dobre
   
Таких місць на Тесла суперчарджерах не дуже багато, швидше взагалі немає. Щоб не займати два місця, порт зарядки має бути або ззаду зі сторони водія як в усіх Теслах, або спереду зі сторони пасажира. Форд пообіцяв це виправити в усіх майбутніх моделях.

Отже доведеться займати два місця  B-)

а комусь і всі десять   :gigi:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 4 гостей
 
Повна версія