Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Ти якась реінкарнація Елочки Людоєдки, що постійно намагалась помірятись піхвою з Вандербільдешою.

А шо ты там вещал о жопоруких украинцах, уйобок? :)
   
Рідко відвідую цю гілку, десь раз на пів року, тому вибачайте, якщо не в тему…
В середу здав машину на ремонт, три дні на роботу і з роботи використовував таксі.
На моє здивування, перша поїздка через Uber була Тесла, неочікувано.
Колись в Україні я лише посидів на місці водія кілька хвилин, здавалось, космічний апарат.
А тут підфартило проїхатися,
Дружину, звичайно, посадив біля водія, а сам ззаду примостився.
Жорстко, що капець. 14 миль по бетонному хайвею, часом здавалось, що перебуваю на якійсь міні-гойдалці, вверх-вниз, вверх-вниз… якби був молодим і п’яним, то могло б знудити.
От Chevrolet Equinox і Honda CR-V - зовсім інша справа.
Ніжно, лагідно, м’яко…
   
Вибач, але світ клином не зійшовся на Україні. Якщо у вас руки з жопи ростуть, мізків немає і все робиться через жопу, в тому числі облаштування станцій швидкої зарядки, то хто вам дохтур?

Та не, це в тебе дуже шкіра побіліла та кров поголубіла. Ти живеш в уявному світі, де гроші завжди в тумбочці, ампери завжди в розетці, а надпровідники по баксу за кілограм в будь-якому варе-хаусі.
І все у вашому світі заєбісь, окрім туалетного паперу, на який ви пустили підручники з фізики та електротехніки.

   
Де б вони бензин купляли б?  :laugh:
Бензин в свій час був відходом нафтової переробки. Не знали для чого використовувати. Продавали в аптеках як засіб від шкіряних захворювань. А нафту б переробляли, бо мастило та гудрон потрібні єнівей.

Останнє редагування: 24 лютого 2024 09:28:14 від Jinx
   
Жорстко, що капець. 14 миль по бетонному хайвею, часом здавалось, що перебуваю на якійсь міні-гойдалці, вверх-вниз, вверх-вниз… якби був молодим і п’яним, то могло б знудити.
От Chevrolet Equinox і Honda CR-V - зовсім інша справа.
Ніжно, лагідно, м’яко…

Тесли Y/3 до 2022 років випуску були відомі своєю жорстко налаштованою підвіскою. Про це я писав вже не раз. Для мене це великий плюс тому що машина керується приблизно як Порше 911 завдяки низькому центру тяжіння та жорсткій підвісці. Це був один з головних факторів, чому я сказав «це вона та я її хочу!»

Зовсім інша історія для пасажирів, особливо на задньому сидінні. Їх трясе та кидає, прискорення латеральні та продовжені як в боліді формула 1 теж не допомагають. Мої жаліються та віддають перевагу коли авто на автопілоті, воно менше смикається.

Це результат коли в тебе під капотом 450 кінських сил.

На цю тему було багато дискусій і писали що Тесла змінювала параметри налаштування підвіски багато разів. Кажуть що сьогоднішні налаштування підвіски значно цивілізованіше та більш дружні для пасажирів.

Останнє редагування: 24 лютого 2024 15:23:41 від Dobre
   
Ти живеш в уявному світі, де гроші завжди в тумбочці, ампери завжди в розетці, а надпровідники по баксу за кілограм в будь-якому варе-хаусі.
І все у вашому світі заєбісь, окрім туалетного паперу, на який ви пустили підручники з фізики та електротехніки.

Якщо би така мережа станцій швидкої зарядки як Тесла вже не була би побудована та я особисто час від часу нею не користувався, то можливо я би погодився з тим що це не можливо по законам фізики. Але оскільки воно вже працює та в дії від узбережжя до узбережжя та покрило країну в декілька разів більшу за Україну по населенню та території, то розповіді що «єто невазможно, ви скурілі учебнік па фізикє!» викликають спочатку здивування а зараз відверто дратують.
   
Бензин в свій час був відходом нафтової переробки. Не знали для чого використовувати. Продавали в аптеках як засіб від шкіряних захворювань. А нафту б переробляли, бо мастило та гудрон потрібні єнівей.

Тобто бігати по аптеках і вишукувати бензин - це нормально, а використовувати розетку, які в кожному будинку - це незручно.  :facepalm1:
   
До речі я приблизно в 2015 писав тут та на uapolitics в темах про електрички, що наразі є збільшення випуску в 2 рази за 2 роки, і така тенденція буде зберігатись, ож доки доля електро на дорозі не почне наближатися до 39%
   
Тесли Y/3 до 2022 років випуску були відомі своєю жорстко налаштованою підвіскою. Про це я писав вже не раз. Для мене це великий плюс тому що машина керується приблизно як Порше 911 завдяки низькому центру тяжіння та жорсткій підвісці. Це був один з головних факторів, чому я сказав «це вона та я її хочу!»

Зовсім інша історія для пасажирів, особливо на задньому сидінні. Їх трясе та кидає, прискорення латеральні та продовжені як в боліді формула 1 теж не допомагають. Мої жаліються та віддають перевагу коли авто на автопілоті, воно менше смикається.

Це результат коли в тебе під капотом 450 кінських сил.

На цю тему було багато дискусій і писали що Тесла змінювала параметри налаштування підвіски багато разів. Кажуть що сьогоднішні налаштування підвіски значно цивілізованіше та більш дружні для пасажирів.
зрозуміло, дякую за роз’яснення, пане Dobre.
Взагалі навіть не уявляв, що такі авто в Мічигані можуть використовуватись як таксі
   
Але оскільки воно вже працює та в дії від узбережжя до узбережжя та покрило країну в декілька разів більшу за Україну по населенню та території, то розповіді що «єто невазможно, ви скурілі учебнік па фізикє!» викликають спочатку здивування а зараз відверто дратують.

Подобные балеруну кретины в свое время строили пирамиды и вавилонские башни. До сих пор стоят. :)
   
Якщо би така мережа станцій швидкої зарядки як Тесла вже не була би побудована та я особисто час від часу нею не користувався, то можливо я би погодився з тим що це не можливо по законам фізики.

Русскій "авось" у всій красі. "Міня ніїпьот, дай мені мегават тут і зараз, і пусть весь мір падаждьот".
Але оскільки воно вже працює та в дії від узбережжя до узбережжя та покрило країну в декілька разів більшу за Україну по населенню та території, то розповіді що «єто невазможно, ви скурілі учебнік па фізикє!» викликають спочатку здивування а зараз відверто дратують.

Воно зараз працює, бо вас фіг та ніфіга на дорогах, і основна маса чарджиться повільно, вночі та під хатою, а не на суперчарджерах з мегаватним споживанням на одну автівку. А як воно буде, якщо всі хоча б легковухи будуть електричними і всі захочуть мегаватний суперчардж - ніхто з вас не думає, не кажу вже про порахувати.

Потужність встановленої електрогенерації в США 1.15 теравата за даними на 2020 рік.
Одночасно (за умов, що всі інші споживачі в цей час постоять під тином тихенько та почекають мовчки) енергосистема США може чарджити з мегаватною "швидкістю" 1.15 мільйона автівок - і ця кількість менше 1% від загальної кількості автівок в штатах на той самий 2020 рік.

Одномоментний стрибок споживання хоча б на 2% від встановленої потужності викличе розвал генерації або аварійне вимкнення такого споживача. А два відсотки - це всього 23 тисячі автівок з запитом у мегават.

Так що хєр вам, а не швидка зарядка. Ніхто вам такого щастя та зручності забезпечувати не буде у вашому "світлому" павербанковому майбутньому.

Тобто бігати по аптеках і вишукувати бензин - це нормально, а використовувати розетку, які в кожному будинку - це незручно.  :facepalm1:

Вася, то була просто історична довідка, що з побічним продуктом, фактично відходом виробництва не знали що робити - а не рекомендація, куди йти і де шукати.


Останнє редагування: 24 лютого 2024 17:54:24 від Jinx
   
Отакі справи: китайози хочуть влізти на американський ринок через "чорний вхід".

«…новини повідомляють, що китайська BYD планує створити завод електромобілів у Мексиці.
BYD, відомий своїми дешевшими моделями та більш різноманітною лінійкою,
нещодавно обігнав свого найбільшого конкурента Tesla і став
найкращим у світі виробником електромобілів за обсягом продажів».

ВАШИНГТОН, 23 лютого (Reuters) – Уряд США повинен заблокувати імпорт недорогих китайських автомобілів і запчастин з Мексики,
заявила в п’ятницю американська виробнича група, попереджаючи, що це може загрожувати життєздатності американських автомобільних компаній.
«Вихід на американський ринок дешевих китайських автомобілів, які недорогі, тому що вони підтримуються владою та фінансуванням китайського уряду,
може в кінцевому підсумку стати подією рівня вимирання для автомобільного сектору США», — йдеться у звіті Альянсу Американських Виробників.

Група стверджує, що Сполучені Штати повинні працювати над тим, щоб автомобілі та запчастини,
вироблені в Мексиці компаніями зі штаб-квартирами в Китаї, не отримували вигоди від північноамериканськ ої угоди про вільну торгівлю.
«Комерційний бекдор, залишений відкритим для імпорту китайських автомобілів, слід закрити,
перш ніж він спричинить масове закриття заводів і втрату робочих місць у Сполучених Штатах», – йдеться у звіті.

Транспортні засоби та запчастини, вироблені в Мексиці, можуть претендувати на пільговий режим відповідно до торговельної угоди між США, Мексикою та Канадою,
а також право на податковий кредит у розмірі 7500 доларів США на електромобілі (EV), зазначається у звіті.

Також група законодавців закликала торговельного представника США Кетрін Тай підвищити мито на китайські транспортні засоби на 27,5% і заявила,
що її офіс «також має бути готовим до вирішення майбутньої хвилі (китайських) транспортних засобів, які будуть експортуватися з інших наших торгових партнерів,
таких як Мексика, оскільки (китайські) автовиробники прагнуть стратегічно розгорнути свою діяльність за межами (Китаю)».

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/us-should-block-low-cost-chinese-automaker-imports-mexico-says-manufacturers-2024-02-23/
   
Одночасно (за умов, що всі інші споживачі в цей час постоять під тином тихенько та почекають мовчки) енергосистема США може чарджити з мегаватною "швидкістю" 1.15 мільйона автівок

Вже сьогодні на дорогах США 2.5 мільони зареєстрованих електро авто і ніхто не чихнув.

В одній Коюаліфорніі один мільйон.
   
Вже сьогодні на дорогах США 2.5 мільони зареєстрованих електро авто і ніхто не чихнув.
Я ж і кажу. Фіг та ніфіга. Від сили пару відсотків від загальної кількості.  Плюс ти сам казав, що на суперчарджері буваєш кілька разів на рік. Та і не здатна твоя тесла в мегават.
   
Вже сьогодні на дорогах США 2.5 мільони зареєстрованих електро авто і ніхто не чихнув.

В одній Коюаліфорніі один мільйон.

Цікаво скільки продано електро авто наприклад в Північній Дакоті 0.02-0.05%, про Аляску навіть не говорю
   
Вже сьогодні на дорогах США 2.5 мільони зареєстрованих електро авто і ніхто не чихнув.

В одній Коюаліфорніі один мільйон.

И уже сейчас отходы утилизации эдектромыльниц, т.н. черная масса или смесь, Европе объявлены токсичными отходами. Это более половины веса стандартной электромыльницы.
   
Цікаво скільки продано електро авто наприклад в Північній Дакоті 0.02-0.05%, про Аляску навіть не говорю

2000 на Alaska
   
Русскій "авось" у всій красі. "Міня ніїпьот, дай мені мегават тут і зараз, і пусть весь мір падаждьот".
Воно зараз працює, бо вас фіг та ніфіга на дорогах, і основна маса чарджиться повільно, вночі та під хатою, а не на суперчарджерах з мегаватним споживанням на одну автівку. А як воно буде, якщо всі хоча б легковухи будуть електричними і всі захочуть мегаватний суперчардж - ніхто з вас не думає, не кажу вже про порахувати.

Потужність встановленої електрогенерації в США 1.15 теравата за даними на 2020 рік.
Одночасно (за умов, що всі інші споживачі в цей час постоять під тином тихенько та почекають мовчки) енергосистема США може чарджити з мегаватною "швидкістю" 1.15 мільйона автівок - і ця кількість менше 1% від загальної кількості автівок в штатах на той самий 2020 рік.

Одномоментний стрибок споживання хоча б на 2% від встановленої потужності викличе розвал генерації або аварійне вимкнення такого споживача. А два відсотки - це всього 23 тисячі автівок з запитом у мегават.

Так що хєр вам, а не швидка зарядка. Ніхто вам такого щастя та зручності забезпечувати не буде у вашому "світлому" павербанковому майбутньому.

Вася, то була просто історична довідка, що з побічним продуктом, фактично відходом виробництва не знали що робити - а не рекомендація, куди йти і де шукати.

Що за херню ти тут в 100500 раз порахував?!

Model S може їхати спокійно 100-ку витрачаючи на 100км  17 kWh.
Схожих габаритів мерс їсть 5 літрів соляри.

От тепер береш споживання країною пального в літрах, множиш на 3,4 і отримуєш потрібну кількість энергії в kWh.

потім береш цю кількість енегрії і ділиш на 8760 (годин в році) і це буде оптимістична потужність, що потрібна для електро транспорту.


========
Я колись взяв споживання ГСМ Україною і порахував що щоб перевасти ВЕСЬ транспорт Украни на електрику нам достатньо....
повернутися до генерації рівня 2010 року.

 

   
Вже сьогодні на дорогах США 2.5 мільони зареєстрованих електро авто і ніхто не чихнув.

В одній Коюаліфорніі один мільйон.

Моя перша model S була десь приблизно N700 в Україні, і крім тесли електричок було мізерно мало.

на кінець липня 2023 -  64,3 тисячі. За рік стало більше на 60%.

Я давно-давно прогнозував +40% рік у перспективі.

В україні на папері близько 9 млн легкових авто,  тож електро це типу навіть не 1%.
Але настравді купа тих авто лише на папері і є, настравді купа з них це запори та жигулі що не просто нерухомість, а давно згнили і розвалилися.

   
Що за херню ти тут в 100500 раз порахував?!

Model S може їхати спокійно 100-ку витрачаючи на 100км  17 kWh.
Схожих габаритів мерс їсть 5 літрів соляри.

От тепер береш споживання країною пального в літрах, множиш на 3,4 і отримуєш потрібну кількість энергії в kWh.

потім береш цю кількість енегрії і ділиш на 8760 (годин в році) і це буде оптимістична потужність, що потрібна для електро транспорту.


========
Я колись взяв споживання ГСМ Україною і порахував що щоб перевасти ВЕСЬ транспорт Украни на електрику нам достатньо....
повернутися до генерації рівня 2010 року.

 

Типами генерирующих мощностей не порадуете? :)
   
Типами генерирующих мощностей не порадуете? Ну и заодно потери в ЛЭП и так далее… :)
   
Що за херню ти тут в 100500 раз порахував?!

Model S може їхати спокійно 100-ку витрачаючи на 100км  17 kWh.
Схожих габаритів мерс їсть 5 літрів соляри.

От тепер береш споживання країною пального в літрах, множиш на 3,4 і отримуєш потрібну кількість энергії в kWh.

потім береш цю кількість енегрії і ділиш на 8760 (годин в році) і це буде оптимістична потужність, що потрібна для електро транспорту.

Іди про ту херню у батьків своїх спитай. Може нарешті зрозуміють, що виростили невігласа.
Хто тобі винний, якщо ти в школі навіть до числівників зі знаменниками не довчився і, відповідно, не здатний зрозуміти, що я мову веду не про ітого, а про dI/dt.

Останнє редагування: 25 лютого 2024 08:57:19 від Jinx
   
Фіналісти Car of the Year 2024 року:

Renault Scenic E-Tech,
BMW 5-Series,
Kia EV9,
Volvo EX30,
BYD Seal,
Peugeot E-3008,
Тойота C-HR.
   
Фіналісти Car of the Year 2024 року:

Renault Scenic E-Tech,
BMW 5-Series,
Kia EV9,
Volvo EX30,
BYD Seal,
Peugeot E-3008,
Тойота C-HR.

Це за принципом хто скільки заплатив за місце?
   
Та наче норм бібіка

Та може вона і була би норм якщо би не було оновленої Tesla Model 3 яка набрала купу відмінних відгуків та по параметрам та ціні краща за це Рено. Але Tesla Model 3 взагалі не в списку.

Зате ще є на другому місці BMW 5-series продаж яких фактично обгулився на американському ринку. Я не памʼятаю коли нову BMW 5 серії бачив живу на дорогах. Швидше зустрінеш Ферарі чи Макларен.

Тому і питаю, як цей список був складений?
   
Та може вона і була би норм якщо би не було оновленої Tesla Model 3 яка набрала купу відмінних відгуків та по параметрам та ціні краща за це Рено. Але Tesla Model 3 взагалі не в списку.

Зате ще є на другому місці BMW 5-series продаж яких фактично обгулився на американському ринку. Я не памʼятаю коли нову BMW 5 серії бачив живу на дорогах. Швидше зустрінеш Ферарі чи Макларен.

Тому і питаю, як цей список був складений?

Це список не орієнтований на американський ринок

В США хіба Рено продається?
Чи byd
   
Це список не орієнтований на американський ринок

В США хіба Рено продається?
Чи byd

Ні не продається і не потрібно. Але не згадати оновлену Tesla Model 3 взагалі, то це викликає щонайменше здивування.
   
Нема електрички окрім Тесли і Маск - пророк її  :D
   
Нема електрички окрім Тесли і Маск - пророк її  :D

Це поки що обʼєктивно (безвідносно до Маска який мене теж в останній час дратує).
   
Ось такий адаптер скоро форд розсилатиме власнекам електромобілів

   
Elon Musk-led company's shares are down nearly 20% this year after it warned of slower adoption of EVs.

In contrast, GM, Stellantis have climbed about 10% this year.

Toyota is up 38% as the Japanese automaker has favored hybrid vehicles over EVs in the last few years.
   
Elon Musk-led company's shares are down nearly 20% this year after it warned of slower adoption of EVs.

In contrast, GM, Stellantis have climbed about 10% this year.

Toyota is up 38% as the Japanese automaker has favored hybrid vehicles over EVs in the last few years.

Маску потрібно менше говорити про те що він не задоволений своєю грошовою компенсацією в Теслі і йому немає змісту розвивати проекти по штучному інтелекту в рамках компанії, і краще це робити через інші компанії де він є засновником.
   
Маску потрібно менше говорити про те що він не задоволений своєю грошовою компенсацією в Теслі і йому немає змісту розвивати проекти по штучному інтелекту в рамках компанії, і краще це робити через інші компанії де він є засновником.

Ну  що, амiго, як  твоi прогнози про кiнець Тойоти через iх напрямок в сторону гiбридiв? Як на мене це iх стратегiчний виграш.

До речi, був в Йорданii минулий тиждень, так там накупили китайських електричок i вже е лiмiти для володарiв ЕВ на зарядку на зарядних станцiях, по-моему раз на тиждень. Таке може бути кругом якщо кiлькiсть ЕВ буде перевантажувати систему.

Хтось сказав менi також що Калiфорнiя готуе закон що може ставити для енергетичних компанiй можливiсть вимикати споживання для потужностей в будинку клiентiв якщо вони в той самий час заряджають авто. Коротше, або авто, або кондишен чи опалення.
   
Хтось сказав менi також що Калiфорнiя готуе закон що може ставити для енергетичних компанiй можливiсть вимикати споживання для потужностей в будинку клiентiв якщо вони в той самий час заряджають авто. Коротше, або авто, або кондишен чи опалення.

Як ти собі це уявляєш з технічної точки зору? Я то «балерун» і не розумію дальше того що кожен будинок має щиток що обмежує його споживання (звичайно 200 або 400 А на вході після чого спрацьовує обмежувач), а ти реальний мачо технар, поясни як це має працювати поза межами розподільного щитка на будинку.
   
Ну  що, амiго, як  твоi прогнози про кiнець Тойоти через iх напрямок в сторону гiбридiв? Як на мене це iх стратегiчний виграш.

Кожна 3-4 машина що зараз продається в Каліфорнії - повністю електрична. Тойота залишила іншим третину самого великого ринку автомобілів в світі. Це точно перемога!
   
На моїй вулиці довжиною в 170 метрів на цьому тижні добавилась ще одна електрична машина - Ford Mustang. Тепер вже є не лічена кількість Tesla, один Porsche Taycan, один Mercedes EQE та тепер один Ford Mach-e.

За остані пару років здається не зʼявилось жодного нового ДВЗ.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 4 гостей
 
Повна версія