Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Це так, але я дивлюсь з точки зору long term sustainability. Повторити продукт що має Amazon дуже важко, і я не бачу кінця їх домінування на ринку. Ціна створити альтернативний 
Amazon астрономічна.

Nvidia має чудовий продукт що сьогодні користується підвищеним попитом, але який можуть повторити з десяток компаній, включаючи Тесла з їх Dojo. Нехай не такий гарний як Nvidia, але ціна входження в. цей ринок не така вже і висока

навіть маск казав коли був чіп шортадж що будувати свій фаб це занадто мова же про залізо, на рахунок попиту ну а що крім інтеледженс буде мати та і мало найбільшу цінність, плюс розпізнавання реальності, плюс фіг зна ще які аплікейшнс, тут ще може і гонка національних державних АІ почнеться, в тесли теж прекрасне майбутньє але не в цьому році і може не в наступному поки маск перебіситься і зроблять висновки з падіння профіту, запуску дешвшої моделі, маркетингу і так далі
   
поки маск перебіситься і зроблять висновки з падіння профіту, запуску дешвшої моделі, маркетингу і так далі

Якщо ти хочеш щоб акції Тесли почали знову рости, то в першу чергу потрібно щоб Маск якимось чином забрав свої слова назад про те що йому немає змісту розвивати AI продукти та робота Оптимуса в рамках Тесли і він не виведе ці розробки в окремі компанії через те що йому неподобається його частка в Тесла.

Цей його закид створив паніку серед інституційних інвесторів.
   
https://mbiz.censor.net/columns/3474644/epoha_elektromobilnosti_zakinchuyetsya

Епоха електромобільності закінчується


Хайп навколо електромобільності потроху збавляє оберти – принаймні у бізнес-секторі. Лідери каршерингу Sixt та Hertz відмовляються від використовування електрокарів, зокрема Tesla, у своєму автопарку. А ось ті, які зробили ставку на електромобілі, залежать від дотацій, як-от компанія Miles, яка отримала 1 млн євро допомоги без вимоги повернення задля забезпечення флоту електромобілів.

Чому так сталось? Нам же казали, що електротранспорт – це нібито:

а) дешевше, ніж авто з ДВЗ (двигуном внутрішнього згоряння);

б) сучасно;

в) екологічно.

Що ж, не так сталось, як гадалось. Не буду тут розповідати про екологічний аспект – залишимо це екологам. Але з точки зору бізнесу, який використовував електромобілі у своїй роботі, та споглядав, як це роблять колеги по ринку, мені є що розповісти про те, чому такі авто – це поки не транспорт майбутнього.

Зарядка авто

На хвилі хайпу навколо електромобільності ми в Getmancar теж вирішили запустити пілотний проєкт з "електричками": Renault KZE, Nissan Leaf та іншими. Потестили і виявили для себе величезний недолік – незручність та дороговартісність заряджання.

Якщо порівнювати лише чисту вартість електроенергії з бензином, то перше виходить дешевше. Але є інші чинники, що впливають на здорожчання зарядки. Наприклад, деякі оператори зарядних станцій беруть оплату не лише за електрику, а й за порт. Тож, уявіть собі ситуацію, коли клієнт каршерингу поставив авто на зарядку о 21:00, а заряджатись такій машині потрібно 3-4 години. Опівночі її ніхто не забере звідти – немає попиту, та й комендантська година. Тож машина може стояти на станції до 8:00 – а тим часом ми продовжуємо платити за користування портом.

До того ж, на жаль, поки доступність зарядних станцій в Україні та деяких інших країнах залишає бажати кращого. Тому водію потрібно планувати свій маршрут з огляду на їх наявність по дорозі. Але якщо він навіть знайшов зарядну станцію, то не факт, що там будуть вільні порти. Відповідно, якщо це каршерингове авто, користувач його може залишити на парковці і вирушити далі по своїх справах.

Якщо навіть клієнт зміг поставити електрокар на зарядку, вона може елементарно "лаганути" і акумулятор перестане заряджатися. Виникають проблеми і з usability деяких зарядних станцій. АЗС працюють всі за одним принципом. А ось на зарядних станціях можуть бути різні варіанти підключення, різна логіка карток, додатків тощо.

Про що й шлося що це нішевий продукт
   
Однак, коли треба проїхати умовно від Києва до Харкова, Теслу потрібно буде заряджати 1-2 рази по дорозі, в той час, як авто на ДВЗ

Як часто ти їздиш з Києва в Харків як відсоток від всіх щоденних поіздок? Тому що якщо для тебе переміщення Киів-Харків є головним критерієм вибором транспортного засобу, то тобі потрібен приватний літак.

По друге, це 6 годин їзди від дверей до дверей, більшість людей зупиняться хоча би раз.

Інше питання що найближча мережа суперчаржерів тесли починається в Польщі і як з інфраструктурою швидких зарядок по дорозі Киів-Харків я не знаю.
   
Як часто ти їздиш з Києва в Харків як відсоток від всіх щоденних поіздок? Тому що якщо для тебе переміщення Киів-Харків є головним критерієм вибором транспортного засобу, то тобі потрібен приватний літак.

По друге, це 6 годин їзди від дверей до дверей, більшість людей зупиняться хоча би раз.

Інше питання що найближча мережа суперчаржерів тесли починається в Польщі і як з інфраструктурою швидких зарядок по дорозі Киів-Харків я не знаю.

Та все зрозуміло купляють авто щоб стояло на зарядній станції і жити заради зарядки авто  :gigi:  :lol:  :weep:  :lol:
   
Про що й шлося що це нішевий продукт

Проблеми відсутності розвинутої мережі зарядних станцій в окремих країнах, так само як відсутність сучасних фрівеів та доріг, це не проблеми електромобіля.

Ніхто не зробить «на месте раз-два стой», тому що в Таджікістоні чи Камеруні немає де зарядити авто.
   
Та все зрозуміло купляють авто щоб стояло на зарядній станції і жити заради зарядки авто  :gigi:  :lol:  :weep:  :lol:

Я останній раз заряджав авто на зарядній станції  по дорозі в Лас Вегас і витратив аж 20 хвилин. Ті самі 500 км від дверей до дверей як з Харкова в Київ.

Про яке життя на зарядних станція ти говориш, то хз. Займай секунду вставити кабель щоб зранку було 400 км пробігу
   
Багато недоліків можна пробачити електричкам.
Окрім деградації батарей і значно вищої за еквівалентний ДВЗ ціни
   
Я останній раз заряджав авто на зарядній станції  по дорозі в Лас Вегас і витратив аж 20 хвилин. Ті самі 500 км від дверей до дверей як з Харкова в Київ.
Гии
А після приїзду в Лас Вегас вона в тебе зарядилася вже сама по собі, з повітря :)
Ясно що гібрид в користуванні набагато зручніший, хіба що тішити себе економією ні спічках, якої і немає якщо зважити на ціну машини
Нішевий продукт, друга машина як возик в супермаркет, і то якщо дома є зарядка
 
   
Багато недоліків можна пробачити електричкам.
Окрім деградації батарей і значно вищої за еквівалентний ДВЗ ціни

Tesla Model Y, 3+ роки, 90 тисяч км, при зарядці до 80% маю 4.8% менше пробігу ніж коли була нова.

На ринку в США, Тесли значно дешевше за еквівалент. Це видно в їх диспропорційній кількості на дорогах західних штатів.
   
А після приїзду в Лас Вегас вона в тебе зарядилася вже сама по собі, з повітря

Ще краще, на ранок я мав заряджену машину, тому що готель мав Тесла зарядні станції що видавали швидкість 40 миль на годину. Як бонус, зарядка щодня була безкоштовна.
   
Ще краще, на ранок я мав заряджену машину, тому що готель мав Тесла зарядні станції що видавали швидкість 40 миль на годину. Як бонус, зарядка щодня була безкоштовна.
Не розказуй казки :)
Всі були в Вегасі і знають які там парковки і зарядки
   
Не розказуй казки :)
Всі були в Вегасі і знають які там парковки і зарядки

Suncoast Hotel & Casino

Які готелі мають чи не мають зарядні станції Тесла для клієнтів, вивчай тут: Tesla.com/findus
   
Suncoast Hotel & Casino

Які готелі мають чи не мають зарядні станції Тесла для клієнтів, вивчай тут: Tesla.com/findus
Скільки готель має номерів?
І скільки Теслап зарядних місць? :)
   
Скільки готель має номерів?
І скільки Теслап зарядних місць? :)

Я був там 3 ночі і три рази мав змогу зарядитись. Якщо би не було місць, то не велика біда, бо завжди є суперчаржер що за 10 хвилин залиє мені 100+ миль (200 км) пробігу. Я не розраховував на зарядку в готелі, це був приємний бонус.
   
Я був там 3 ночі і три рази мав змогу зарядитись. Якщо би не було місць, то не велика біда, бо завжди є суперчаржер що за 10 хвилин залиє мені 100+ миль (200 км) пробігу. Я не розраховував на зарядку в готелі, це був приємний бонус.

Так пішли байки  :lol:  :weep:  :lol:
   
Так пішли байки  :lol:  :weep:  :lol:

Заздріть мовчки (с)
   
Suncoast Hotel & Casino

Які готелі мають чи не мають зарядні станції Тесла для клієнтів, вивчай тут: Tesla.com/findus

Цікаво чого їхати в ненайкращий і далеко не оптимальній готель по ціні/якості готель на відшибі ? Певно бо теслу треба заряджати.

   
Цікаво чого їхати в ненайкращий і далеко не оптимальній готель по ціні/якості готель на відшибі ? Певно бо теслу треба заряджати.



Яким боком це стосується опцій зарядки?!
Чи це з розряду "що може петрати в мистецтві людина з таким носом"?
   
Яким боком це стосується опцій зарядки?!
Чи це з розряду "що може петрати в мистецтві людина з таким носом"?

дуже просто людина живе і планує своє життя заради зарядки авто
   
Цікаво чого їхати в ненайкращий і далеко не оптимальній готель по ціні/якості готель на відшибі ? Певно бо теслу треба заряджати.



Тобі
Цікаво чого їхати в ненайкращий і далеко не оптимальній готель по ціні/якості готель на відшибі ? Певно бо теслу треба заряджати.

Ти спеціаліст по Лас Вегас чи довбоєб-звичайний що не знає коли зупинитись?
   
Тобі Ти спеціаліст по Лас Вегас чи довбоєб-звичайний що не знає коли зупинитись?

 :fuck: класно попав дописувачу Dobre  в яблучко! Образилось :lol:  :weep:  :lol:
   
:fuck: в яблучко!  :lol:  :weep:  :lol:

JW Marriott через гольфове поле, Suncoast, Red Rock не запитали де їм будувати. Вони звичайно менше знають та розуміються в бізнесі. Звідки ви такі ідіоти лізете?
   
JW Marriott через гольфове поле, Suncoast, Red Rock не запитали де їм будувати. Вони звичайно менше знають та розуміються в бізнесі. Звідки ви такі ідіоти лізете?

:lol:  :weep:  :lol:
   
:lol:  :weep:  :lol:

Ти ніколи не задумувався чому ти такий знедолений, обкрадений, підманутий? Якщо ні, то може час?
   
Ти ніколи не задумувався чому ти такий знедолений, обкрадений, підманутий? Якщо ні, то може час?

Бач знову в тебе фантазії  :fuck: :lol:  :weep:  :lol:
   
Заздріть мовчки (с)

Жэсть… :)

Suncoast Hotel and Casino
4.3
(9.8K)
3-star hotel

Per night $ 58

:)
   
Цікаво. На заміну Google Assistant на смарті прийшов Gemini. ШІ і всьо такоє.
Спитав я у нього який SUV є "the best"
Каже що серед електричних - 2024 Ford Mustang Mach-E

Ну інші:
Best overall - Tucson Hybrid
Best luxury - Audi SQ7
Best family - Kia Telluride
Best Off-Road - Wrangler
   
Цікаво. На заміну Google Assistant на смарті прийшов Gemini. ШІ і всьо такоє.
Спитав я у нього який SUV є "the best"
Каже що серед електричних - 2024 Ford Mustang Mach-E

Ну інші:
Best overall - Tucson Hybrid
Best luxury - Audi SQ7
Best family - Kia Telluride
Best Off-Road - Wrangler

Думаєш той Gemini сам їх і перевірив?  ;)
   
Як часто ти їздиш з Києва в Харків як відсоток від всіх щоденних поіздок?

Тебе там часом в шаріат не перепрошили? А чо, одна дружина для хатньої роботи, друга для виходу в спільноту, третя для догляду за дітьми, а четверта для гарно потрахатися.

Цитувати
Тому що якщо для тебе переміщення Киів-Харків є головним критерієм вибором транспортного засобу, то тобі потрібен приватний літак.

А якщо треба дорогою Київ-Харків заскочити в два-три місця? Будеш тулити гелікоптер?

Те, що тобі кайфово бомжувати мілкими перебіжками від чарджера до чарджера, не треба пропагувати як єдино вірний спосіб та сенс життя.

Звичайним людям потрібні універсальні автомобілі, які за потреби справляться й повсякденними завданнями, і з великими дистанціями за потреби. В рамках тої інфраструктури яка є та доступна в їх країні.

Останнє редагування: 23 лютого 2024 19:28:00 від Jinx
   
Ну 500 км без жодної зупинки на посцяти/ногирозім'яти - теж не діло. Моя бібіка точно матюкатиметься: зупинись, перепочинь.
А де зазвичай для цього зупиняються? Правильно, не на узбіччі а на АЗС. І хвилин мінімум на 15.
Чому б не підзарядити заодно?!
   
Чому б не підзарядити заодно?!

Як швидко? В Україні десь 10 мільйонів легковиків. Уяви, що всі вони електричні і вміють заряджатися з потужністю 1 МВт. В порівнянні з ДВЗ їм треба на заправку заїжджати частіше, бо запас ходу сильно менше. А більше машин - треба більше слотів під "заправку". Або - черга. Якщо слотів багато - одномоментно треба багато потужності тут і зараз. Всього лише тисяча таких автівок, ставши на чардж одночасно, вижере з мережі потужність одного атомного енергоблока. Отак просто. 12:00 +1 ГВТ споживання, 12:05 -1 ГВТ споживання. Потяг - стій! Раз, два! Що скаже енергосистема на такі "запити"? Правильно - вийде з чату.

Ну або про суперчардж для всіх і одразу навіть не мріємо.

І це лише 0,01% від загальної кількості автівок. А ще є вантажівки та фури, яким теж треба, і набагато більше і довше.
   
В Україні

Вибач, але світ клином не зійшовся на Україні. Якщо у вас руки з жопи ростуть, мізків немає і все робиться через жопу, в тому числі облаштування станцій швидкої зарядки, то хто вам дохтур?
   
Тебе там часом в шаріат не перепрошили? А чо, одна дружина для хатньої роботи, друга для виходу в спільноту, третя для догляду за дітьми, а четверта для гарно потрахатися.

Звичайно в американській сімʼї кожен дорослий та навіть старшокласники мають авто. Тому є можливість отимізовувати яке саме авто потрібно і мати набір різних - одне човна тягти та в гори в сніг, інше для повсякденного життя, часто ще одне авто «вихідного дня», як який небудь роадстер.

З того як я памʼятаю та знаю Україну та як використовується авто, вам Тесла закриє 99.99% всіх потреб.
   
Багато недоліків можна пробачити електричкам.
Окрім деградації батарей і значно вищої за еквівалентний ДВЗ ціни

У мене дуууже невдалий екземляр батареї, і перший власник тримав її зарядженою на 100%.

За 6 років та 140 тис км ємність батареї впала з 72 до 60 kWh. тобто втратила 16%.

перша моя тесла з таким же пробігом просіла з 68 до 64 kWh. тобто втратила лише 6%, і досі нормально їздить, нещодавно її взяв 3-й власник, машині вже 9 років.



батарею можна безпечно використовувати до втрати 30%, потім є сенс розібрати, викинути пару найдохліших модулів, і поставити працювати в якості power wall ще років на 10.
   
Вибач, але світ клином не зійшовся на Україні. Якщо у вас руки з жопи ростуть, мізків немає і все робиться через жопу, в тому числі облаштування станцій швидкої зарядки, то хто вам дохтур?

Балерун, не позорься. Ты зарабатываешь $70К в год и останавливаешься в гнусных клоповниках за $58/ночь. :) У тебя не руки, мозги давно через жопу. :)
   
Звичайно в американській сімʼї кожен дорослий та навіть старшокласники мають авто. Тому є можливість отимізовувати яке саме авто потрібно і мати набір різних - одне човна тягти та в гори в сніг, інше для повсякденного життя, часто ще одне авто «вихідного дня», як який небудь роадстер.

Читаем - балерун обосрался с покупкой электромыльницы и ездит на Форде-пикапе с 6-ти цилиндровым двигателем. :) Эколух, йопт. :)
   
Балерун, не позорься. Ты зарабатываешь $70К в год и останавливаешься в гнусных клоповниках за $58/ночь. :) У тебя не руки, мозги давно через жопу. :)

Ти якась реінкарнація Елочки Людоєдки, що постійно намагалась помірятись піхвою з Вандербільдешою.
   

Цю тему переглядають:

Tepes і 3 гостей
 
Повна версія