Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ВПК України: танки, літаки, кораблі, зброя та ін. Нові розробки та поставки.

да там по знакомству 90% на работу пристроено на том Маяке, тупо посчитать некому, потому что образование у всех, но обычно оно верхнее.

Ну отож, на Boom Supersonic 140 людей ведуть розробку революційного надзвукового літака, а тут тисячі людей не можуть зліпити трубу для пострілів

Треба платити одному хто знає і вміє, а іншим 20 під зад і на пенсію
   
господи, да когда уже в т-64 засунут 6тд, накинут башню от Оплота с ночниками 3го поколения для коммандира и наводчика и КАЗ и забьют на все эти модернизации ради модернизаций. Уже давно предполагаеются боевые действия в тёмное время суток и возможность ведения огня по целям от пехоты, но у нас это дело растягивают на 10 модернизаций.
На 64ку можна поцепити тільки башту від 64 ))) трохи тупо, але 64ку проектували наші люди а вони на 2 кроки вперед не можуть бачити. Там навіть щоб двигун той поставити корпус танка треба фрезерувати - я не знаю чи в сучасних умовах на заводі є таке обладнання і специ, але підозріло до сьогодні вони жодного движка так і не запиляли в 64ку.
   
На 64ку можна поцепити тільки башту від 64 ))) трохи тупо, але 64ку проектували наші люди а вони на 2 кроки вперед не можуть бачити. Там навіть щоб двигун той поставити корпус танка треба фрезерувати - я не знаю чи в сучасних умовах на заводі є таке обладнання і специ, але підозріло до сьогодні вони жодного движка так і не запиляли в 64ку.

жодних спроб не було всунути в радянськйи танк якісний американський двигун, і так 7 років
це наводить на роздуми або про саботаж, або про те що там тупо нема місця
   
Олег76, cьогодні в 23:32
Розгорнути попередні цитати...
На 64ку можна поцепити тільки башту від 64 ))) трохи тупо, але 64ку проектували наші люди а вони на 2 кроки вперед не можуть бачити. Там навіть щоб двигун той поставити корпус танка треба фрезерувати - я не знаю чи в сучасних умовах на заводі є таке обладнання і специ, але підозріло до сьогодні вони жодного движка так і не запиляли в 64ку.

жодних спроб не було всунути в радянськйи танк якісний американський двигун, і так 7 років
це наводить на роздуми або про саботаж, або про те що там тупо нема місця
Ну взагалі то танк це 100% не автомобіль і туди взагалі можна всунути тільки оте і оте, і нічого іншого - дивлячись під що він проектувався. 6тд це трохи збільшений 5тд, який на ньому стоїть штатно -  і то не влізе без важкого **ба. Хоча думка цікава, бо були якісь допотопні модифікації 64ки під В подібний двигун від т34, а такі іноземні аналоги мають бути.
   
Танків ссусь, аж вссикаюся. Що чужих, що своіх.
   
Цитувати
​Завод "Маяк" в партнерстві з болгарською Arsenal JSCo планує розробити й почати серійне виробництво мін 160 калібру

Подібні міни можуть бути застосовані в радянських мінометах М-160, певні запаси яких є як в Україні, так і в країнах Східної Європи. Крім того, є плани й з модернізації мінометів такого калібру
Ідея щодо відродження виробництва таких боєприпасів виникла на АТ "Завод "Маяк" (входить до складу ДК "Укроборонпром") після вивчення досвіду застосування мінометних систем у військових конфліктах сучасності.

Зокрема, українські зброярі звернули увагу на результати застосування радянського міномета М-160 під час бойових дій у Сирії. В результаті спеціалістами Заводу "Маяк" була розроблена концепція майбутнього осучаснення мінометів М-160 і виготовлення нових боєприпасів до них, яка була представлена окремим європейським виробникам та операторам ринку озброєння.

За словами представників українського підприємства, проект "Міномет М-160 і боєприпаси" наразі вже почав реалізовуватись, оскільки ряд європейських країн висловила зацікавленість в розробці мінометних мін для мінометів М-160 з використанням порохів, детонаторів, капсулів і вибухових речовин виробництва європейських заводів.

При цьому власне Завод "Маяк" в рамках проекту виступає в якості розробника і виробника мінометної міни калібру 160 мм.

   
Цитувати
Міноборони України розказало про масштаби ремонту автотехніки для Збройних Сил України у 2021 році, що будуть замовлені у підрядників.

Оборонне відомство представило народним депутатам річний план закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, де зокрема вказується кількість запланованої до ремонту автомобільної техніки.

Також вказана запланована вартість цих робіт, що за документом проводитимуться із застосуванням електронної системи закупівель за спрощеною процедурою.

Документом передбачено капітальний ремонт марок та моделей:

КамАЗ-4310, 43101, 43105, 43106, 5320, 53212, 5410, 54112, 5511 у кількості 100 одиниць, за попередньою вартістю 110 млн гривень
КрАЗ-255, 260, 257, 250, 256, 258 у кількості 25 одиниць з 23,75 млн гривень
Урал-4320, 43202, 43203, 4420, 44202 у кількості 40 одиниць за попередньою вартістю 40,8 млн гривень

Ще 35 одиниць вантажних автомобілів Урал-375 буде приведено до виду Урал-4320 за попередньою вартістю 52,5 млн гривень.

15 вантажівок Урал-375 буде приведено до виду Урал-4320 КТ-Л (ТК-6А), тобто дообладнають приладом для транспортування напівзавантаженням та іншим обладнанням за 30 млн гривень.

Заплановано витратити 24 млн на ремонт за технічним станом 20 сідельних тягачів МАЗ-537, ще 4,717 млн підуть на ремонт 10 важковізних напівричепів ЧМЗАП-9990 та МАЗ-5247.

Продовжаться роботи і на ремонті та переобладнання машин на базі ЗіЛ-131 – заплановано переобладнати дві одиниці за 4,767228 млн гривень до виду ПРЗС-70Д (рухома ремонтно-зарядна станція).

У Вінниці на радянську автотехніку встановлюватимуть мотори з Німеччини

Ще вісім танко-ремонтних майстерень ТРМ-80 доведуть до виду ТРМ-80Д за 20 453 184 гривень, а вісім майстерень технічного обслуговування МТО-80 до виду МТО-80Д за 20 344 000 гривень.

   
жодних спроб не було всунути в радянськйи танк якісний американський двигун, і так 7 років
це наводить на роздуми або про саботаж, або про те що там тупо нема місця
А вот тут вы совсем неправы в своих потугах что-то умное сказануть. Американцы используют Газотурбинный двигатель, которые сжигают топливо только успевай подносить и ремонт которых стоит как весь т-64. На т-80 тоже ГТД, если что. А 6тд много лучше любого дизельного двигателя в танке, потому что он двухтактный и выдаёт максимальную мощность на занимаемый объем, а в танке это очень важно, если вам конечно не по асфальту таскать свои американские 60-70
тонн.
   
Агенція по закупівлях Збройних сил Перу визначила українську компанію «Спецтехноекспорт» переможцем тендеру на капітальний ремонт головних вузлів і комплектуючих для гелікоптерів Ми-25Д ВПС Перу на суму 1,3 мільйона доларів.

Про це повідомляють Крылья з посиланням на сайт defensa.com.

Конкурентами на тендері виступали АРЗ 558 з Білорусі та Aviabaltika Aviation Ltd. з Литви, які запропонували технічну гарантію 12 місяців або 300 годин експлуатації. Спецтехноекспорт запропонував комерційну гарантію 18 місяців або 450 годин, що багато в чому і дозволило отримати максимальне число балів на тендері.

Укладенню контракту намагаються перешкодити російські «Вертолеты России», які направили перуанському Агентству лист з проханням оголосити тендер недійсним, через те, що їх не запросили. Більш того, російська компанія намагається стверджувати, що жодна з компаній-учасників не сертифікована і не уповноважена проєктувальником або виробником продавати запчастини і вузли, а також надавати послуги з технічного обслуговування і ремонту військових гелікоптерів Ми-171Ш, Ми-171Ш-П, Ми-25 та Ми-35П, оскільки це може проводитися лише компаніями, уповноваженими Федеральною службою з військово-технічного співробітництва.

У найближчі кілька днів Агенція по закупівлях має визначитися, затверджує вона результати тендеру, після чого залишиться один крок до укладення контракту, або визнає тендер недійсним.

Російська агентура в Перу докладає всіх зусиль, щоб зірвати перемогу Спецтехноекспорту.
   
Нова оглядова РЛС 80К6КС1 «Фенікс» на сучасних твердотільних модулях
та з використанням технологій цифрових антенних решіток пройшла державні випробування.

Основне призначення нової радіолокаційної станції від НВК «Іскра» – виявлення та супровід повітряних об’єктів у зоні огляду, вимірювання їхніх координат і швидкості.

Випробування відбулися за програмою, затвердженою Міністерством оборони України, та тривали майже три місяці.
За їхніми результатами станція підтвердила заявлені тактико-технічні характеристики.
 Комісія рекомендувала прийняти її на озброєння Збройних Сил України, а також організувати серійне виробництво цієї техніки.

Ця РЛС є продовженням лінійки радарів типу 79К6 і 80К6 та здатна ефективно діяти у складі зенітних ракетних комплексів,
які є на озброєнні ЗСУ та низки іноземних армій.

Унікальність 80К6КС1 полягає у побудові передавального пристрою на сучасних твердотільних модулях,
використанні технологій цифрових антенних решіток, реалізації на новітній елементній базі спеціальних обчислювачів радіолокаційних сигналів,
які працюють за розробленими на підприємстві високоефективними алгоритмами.
   


Крім того, для підвищеної мобільності радіолокаційної станції вся апаратура розміщується на одному транспортному засобі вітчизняного виробництва.
Це дозволяє розгортати та згортати мобільну станцію за лічені хвилини.
   
У нас непогані радари, ми вміємо робити ракети і начиння для них (ГСН наприклад, блоки керування оптичні, інерційні і GPS-ні)
Рано чи пізно має з'явитись власний ЗРК

Незрозуміла ситуація з високоточними арт- і мінометними боєприпасами

В принципі мізки є, не вистачає як завжди грошей. Але це проблема і для багатших країн

Останнє редагування: 11 червня 2021 09:40:43 від H.Kropp
   
Незрозуміла ситуація з високоточними арт- і мінометними боєприпасами

года назад писали что Маяк собирался делать свои минометы в ЕС
боеприпас натовский и своего производства
и пока тишина
   
Самое смешное что я тут пару лет назад рыдал какая Иска хорошая и как там нет заказов, правда то было о контрбатарейных радарах, но всё равно приятно что не просрали предприятие.
   
Масштаби річного оборонного замовлення вражають - заплановано ремонт декількох камазів, мазів і ще пару кразів  :facepalm1:
   
У нас непогані радари, ми вміємо робити ракети і начиння для них (ГСН наприклад, блоки керування оптичні, інерційні і GPS-ні)
Рано чи пізно має з'явитись власний ЗРК

Незрозуміла ситуація з високоточними арт- і мінометними боєприпасами

В принципі мізки є, не вистачає як завжди грошей. Але це проблема і для багатших країн
нам бы начать с ПЗРК в товарных кол-вах, только с увеличенными в 1.5-2 раза максимальными высотами по отношению к совковым, потом модернизацию Тунгуски для возможности работы по беспилотникам и барражирующим боеприпасам.
   
нам бы начать с ПЗРК в товарных кол-вах, только с увеличенными в 1.5-2 раза максимальными высотами по отношению к совковым, потом модернизацию Тунгуски для возможности работы по беспилотникам и барражирующим боеприпасам.

тунгусок кот наплакал
и малый радиус действия по габариту ракеты

нет ПВО нормального
поэтому и в случае чего
все это одиночные мишени для отстрела
а зеленые профукали два года ...
   
тунгусок кот наплакал
и малый радиус действия по габариту ракеты

нет ПВО нормального
поэтому и в случае чего
все это одиночные мишени для отстрела
а зеленые профукали два года ...
ну так я и говорю что для тех же с-300 нет прикрытия от беспилотников, которые не являются целями с-300. Я так понимаю что на раисе Панцирь слепили как раз для этих целей и в конфликтах уже набрали информацию по уязвимостям и рано или поздно родят правильную модификацию, а так как мы бедные, то нам только модернизация, хотя вон есть Иска по радарам, Арсенал по ГСН и Луч/Южное по ракетам. Ну на крайняк ещё хтз по гусеничному шасси, но дизеля нет, тлпливщиков нет...
   
А чего мы не берём дизеля для грузовиков ну или бтров у японцев или корейцев? Им насрать на ЕС, их штаты крышуют.
   
82 та 120 для мінометів, то натовскій боеприпас. А 152 для гаубіц, не натовський. В них 155.
   
ну так я и говорю что для тех же с-300 нет прикрытия от беспилотников, которые не являются целями с-300. Я так понимаю что на раисе Панцирь слепили как раз для этих целей и в конфликтах уже набрали информацию по уязвимостям и рано или поздно родят правильную модификацию, а так как мы бедные, то нам только модернизация, хотя вон есть Иска по радарам, Арсенал по ГСН и Луч/Южное по ракетам. Ну на крайняк ещё хтз по гусеничному шасси, но дизеля нет, тлпливщиков нет...
Там модернізацію ОСА рожають довго і нудно. Кажуть що вона повинна бути базовою по БПЛА
   
Цитувати
В Украине будут созданы мощности для производства боеприпасов к стрелковому оружию: канадская Waterbury Farrel подтвердила партнерство с компанией GL Munitions INC и ГК "Укроборонпром".

"Всемирно известный производитель и поставщик оборудования для оборонной отрасли Waterbury Farrel (Канада) сообщил о запуске совместного с канадской компанией GL Munitions INC, ГК "Укроборонпром" и ГАХК "Артем" проекта по созданию в Украине предприятия по производству боеприпасов для стрелкового оружия", – сообщила пресс-служба Укроборонпрома.
   
Там модернізацію ОСА рожають довго і нудно. Кажуть що вона повинна бути базовою по БПЛА
так она пуляет ракетами от ПЗРК, нет? Просто в Осе охлаждайки много, а не на одну попытку. Для БПЛА было бы логично и ракету поменьше и подешевле. Зачем по ним пулять тем же, чем по защищенным вертолётам? Да и какое тепло вырабатывает двигатель беспилотника...
   
так она пуляет ракетами от ПЗРК, нет? Просто в Осе охлаждайки много, а не на одну попытку. Для БПЛА было бы логично и ракету поменьше и подешевле. Зачем по ним пулять тем же, чем по защищенным вертолётам? Да и какое тепло вырабатывает двигатель беспилотника...
В ОСІ ракети наводяться по оптичному або раділокаційному каналу
   
До кінця року ПАТ «Мотор Січ» зробить для гелікоптерів Ми-24 перші композитні лопаті з системою захисту від льоду.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на почесного президента Публічного акціонерного товариства «Мотор Січ» В'ячеслава Богуслаєва.

Наразі на «Мотор Січ» також тривають випробування композитних лопатей для Ми-8.


Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на почесного президента Публічного акціонерного товариства «Мотор Січ» В'ячеслава Богуслаєва.

«Важкий вертоліт Ми-24 з лопатями «Мотор Січ» за 35 хвилин долетів від Запоріжжя до Херсона, показав швидкість 340 км на годину. Нам приємно доповідати керівництву країни й області, що лопатеве виробництво в Запоріжжі створено. Ми йдемо далі, розвиваємо його. Цього року зробимо перші композитні лопаті з системою захисту від льоду», – сказав Богуслаєв.

«Ми будемо їх виробляти все життя», – сказав Богуслаєв, відповідаючи на запитання кореспондента Укрінформу щодо того, чи є замовлення на ці лопаті. За його словами, у світі випущено 28 000 машин такого типу, і вони всі мають металеві лопаті.
   
у травні підприємство сертифікувало виробництво металевих лопатей для Ми-24,
які успішно пройшли льотні випробування.
Збройним Силам України вже передано три комплекти лопатей (в одному комплекті 5 лопатей).
Ще шість комплектів Міноборони розраховує отримати до 30-ї річниці Незалежності України.

Раніше металеві лопаті для гелікоптерів Ми-24 виробляли лише США, Росія і Китай.
   

ДККБ «Луч» розсекретило дизайн самохідної пускової установки зенітного ракетного комплексу середньої дальності
над яким наразі працюють на державному підприємстві.

Про це повідомляє Мілітарний.

Як видно по фото макету, що демонструватиметься на стенді підприємства під час виставки «Зброя та безпека 2021» –
пускова установка самохідна (на базі шасі Tatra), на ній чотири транспортно-пускових контейнери для зенітних керованих ракет.
   
Крім того, підприємство продемонструє уніфіковану зенітну ракету «Корал»,
що має стати базовою ракетою для корабельних і сухопутних зенітних ракетних комплексів.

Раніше генеральний конструктор КБ «Луч» Олег Коростельов казав,
що для створення вітчизняного ЗРК середньої дальності необхідно 2,5 роки і 30-50 млн доларів.


Розробка ДККБ «Луч» зможе знищити повітряну ціль на дальності до 30 км й на висоті до 10 км.
При цьому, наведення на ціль буде забезпечуватись активною головкою самонаведення та інерціальною системою.

В окремих випадках ЗРК з такими ракетами може залучатися для знищення наземних чи надводних радіо-контрастних рухомих цілей.

Вага вітчизняної ракети - 300 кг при масі бойової частини 25 кг.

Швидкість – 1000 м/с (3600 км/год).
   
Фактично це наша зірка смерті!



Пряма мова головного конструктора та керівника проєкту Олександра Лося:  "Ми розробили новий надсучасний бойовий дрон ACE ONE. Таких безпілотників ані в Україні, ані в світі ще не було. У своєму класі бойових безпілотників, які можуть переносити озброєння до 1 тонни, – ACE ONE №1. Він розроблений на основі новітніх технологій-Stealth. Завдяки цьому, а також своїй формі плаского крила, безпілотник є фактично невидимий для радарів і його складно вичислити".
Швидкість ACE ONE наближена до надзвукової – 1000 км/год.
   
своєму класі бойових безпілотників, які можуть переносити озброєння до 1 тонни, – ACE ONE №1.
Вже літає, чи макет?
   
Вже літає, чи макет?

макет ))
років через 3 кажуть і то як гроші будуть
https://www.pravda.com.ua/news/2021/06/15/7297316/
   
макет ))
років через 3 кажуть і то як гроші будуть
https://www.pravda.com.ua/news/2021/06/15/7297316/
Ось в ракети від "Луча" я вірю.
Вони вміють робити ракети.
А цей макет, то таке....
   
Ось в ракети від "Луча" я вірю.
Вони вміють робити ракети.
А цей макет, то таке....

ясна річ
   
Патронний завод, який будуватиме Укроборонпром в кооперації з канадськими компаніями,
 будуватимуть чотири роки за умови вчасного фінансування.

Про це АрміяInform розповів голова правління ДАХК «Артем» Володимир Зімін:

    “Патронний завод точно буде в Україні. Так, маємо деякі прогалини в повному циклі виробництва всіх патронів і снарядів.
Наприклад, високоякісної латуні бракує. Але є і багато переваг у швидкості будівництва та запуску такого заводу.
 Багато часу займає оформлення нових ділянок для будівництва.
Повірте, отримання ліценції на ділянку, де використовуватимуть вибухонебезпечні й пороховмісні вироби – дуже довга історія.
Але в нашого підприємства уже є готові такі ділянки, і не одна, й не тільки на Київщині.
Можу впевнено сказати, що за будь-якої політичної ситуації і вчасного фінансування можемо збудувати
в кооперації з канадськими колегами патронний завод за чотири роки.
Україна матиме власний патронний завод.
І набагато швидше, ніж у світовій практиці це відбувається"
   
І набагато швидше, ніж у світовій практиці це відбувається"
Литовці за рік побудували.

https://www.ggg-ammo.lt/en/about-us#our-history
   
Патронний завод, який будуватиме Укроборонпром в кооперації з канадськими компаніями,
 будуватимуть чотири роки за умови вчасного фінансування.

Про це АрміяInform розповів голова правління ДАХК «Артем» Володимир Зімін:

    “Патронний завод точно буде в Україні. Так, маємо деякі прогалини в повному циклі виробництва всіх патронів і снарядів.
Наприклад, високоякісної латуні бракує. Але є і багато переваг у швидкості будівництва та запуску такого заводу.
 Багато часу займає оформлення нових ділянок для будівництва.
Повірте, отримання ліценції на ділянку, де використовуватимуть вибухонебезпечні й пороховмісні вироби – дуже довга історія.
Але в нашого підприємства уже є готові такі ділянки, і не одна, й не тільки на Київщині.
Можу впевнено сказати, що за будь-якої політичної ситуації і вчасного фінансування можемо збудувати
в кооперації з канадськими колегами патронний завод за чотири роки.
Україна матиме власний патронний завод.
І набагато швидше, ніж у світовій практиці це відбувається"

Тобто +11 років з початку війни, а то і довше  :facepalm:
   
Тобто +11 років з початку війни, а то і довше  :facepalm:

Так виходить  7+4=11
І по голові себе потовкти.
От що тут робиться при прихильники певної політсили
   
Патронний завод, який будуватиме Укроборонпром в кооперації з канадськими компаніями,
 будуватимуть чотири роки
Докотився ФУП
вже і Читач новини з майбутнього постить.
А колись сам  глузував над такими.
   
макет ))
років через 3 кажуть і то як гроші будуть
https://www.pravda.com.ua/news/2021/06/15/7297316/
---
І Сокіл-300 теж на такій же стадії! :pleasantr:
   
---
І Сокіл-300 теж на такій же стадії! :pleasantr:
Але "Луч" це не стартап, а реальне виробництво.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія