Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
721
10 січня 2015 22:45:46
І штучне освітлення... не знаю, як ваш персонал, може він невибагливий. В мене, коли звільнявся з однієї роботи, вирішальним фактором стала саме відсутність природнього освітлення. Хоча там була персональна велика і комфортна лабораторія. Але для мене фізично важко витримати життя "в підвалі".
722
10 січня 2015 22:41:36
Думаю, в розрахунок треба брати і варіант заміни вікон+утеплення стін пінопластом
723
10 січня 2015 21:30:15
А якщо серйозно, то нас дійсно чекає нова ера.
Дивіться, як автоматизація змінила аграрний, промисловий сектори:
-- Сучасна фабрика, завод - це автомати і роботи + горстка інженерного персоналу. Для порівняння Мозирський НПЗ - 4,5 тис. робітників, Petromidia - 900 чоловік (потужність вдвічі менша, кількість робітників - в 5 раз менша). Обидва підприємства пройшли модернізацію (хоча треба розуміти, що установки первинної переробки і там і там древні) - різниця в підході. Petromidia тримає стільки робітників, скільки треба реально, а в Мозирі - стільки, скільки треба працевлаштувати.
-- Один сучасний трактор з GPS може в напівавтоматичному режимі обробити в 10 раз більше землі, ніж старий добрий "Беларус". Автоматизація теплиць, тваринницьких господарств. Результат: для модерного агропідприємства треба десяток людей з інженерним бекграундом, а не тисячу з сапами. Селяни вже не мають роботи окрім приватних домогосподарств (але і вони стануть неконкурентноздатни ми, безсумнівно).
-- Дешева енергія підштовхне розвиток автоматизованих виробництв (робот їстиме лише дешеву енергію, а людина - хоче більшого). В промисловому та аграрному секторі залишиться лише порівняно невелика кількість інженерного персоналу, який буде обслуговувати та налагоджувати цю всю техніку.
=== Тут виникає питання: чим при таких розкладах займатиметься більша частина людей (окрім горстки інженерів)? Очевидно, що її місце буде в сфері туризму, творчості, якихось креативних послуг. Не всі себе знайдуть, маса буде деградувати, пропалюючи соціальні допомоги, хтось вдариться в злочинність. Але це неминуче, нікуди не втечеш.

724
10 січня 2015 20:56:39
Тоді найдорожчою розвагою буде сафарі в Луганді :)
725
10 січня 2015 20:54:55
Маючи достатньо дешевої енергії воду можна опріснити/очистити/доставити. Живий приклад, ОАЕ. Маючи достатньо води та енергії, можна виростити багато їжі (тепличні, тваринницькі господарства). Тому, я навіть не знаю.
726
8 січня 2015 22:06:21
Для нас зараз важливіше розв'язати ті потужності, які закриті на робочих АЕС через недостатню пропускну спроможність ЛЕП (ХАЕС, РАЕС, ЗАЕС, ЮАЕС) та недостатні системи охолодження (ЮАЕС), добудувати нарешті Ташликську ГАЕС, Дністровську ГАЕС.
Ну і треба хоча б кілька блоків теплових перевести з антрациту на вугілля марки Г, якого у нас профіцит.
727
8 січня 2015 22:03:38
Ну і так, ми взамін цих блоків ЧАЕС отримали нові блоки на ХАЕС та РАЕС, тому претензії від інших країн будуть обгрунтованими.
728
8 січня 2015 22:02:07
Єдине, що можу сказати: блоки ЧАЕС досі формально не зняті з експлуатації (ага-ага). І щороку на них виділяються кошти на підвищення рівня безпеки нарівні з блоками робочих АЕС. І МАГАТЕ виконання тих заходів контролює. Так що, сумніваюсь, що хтось там щось розтягнув.
Пальне в басейнах витримки - не знаю в якому стані. Його поки нікуди вивантажити (до побудови) СВЯП-2.
Питання доцільності запуску і реакції довбаної "міжнародної спільноти".
Не думаю, що це технічно неможливо.
729
1 січня 2015 01:08:59
ТойХтоПройшовКрізьВ огонь
Нескорений
Зі старіших - Пропала грамота
730
30 грудня 2014 15:22:47
Ну ми, мені здалося, говоримо про те, як має бути (а не як де-факто є).
731
30 грудня 2014 15:01:21
А написав я, що податок на розкіш є дискусійним пунктом.
является ли налогом на роскошь прогрессивная шкала подоходного?
Чому ні? Думаю - так! Але що краще - прогресивна ставка подоходного, чи податок з великих авто, будинків і т.д. - is the question
732
30 грудня 2014 14:51:30
тарадайка - ви підрізали те, що я написав.
А написав я, що податок на розкіш є дискусійним пунктом.
Моя думка - такий податок може діяти тимчасово, в особливі періоди (як от війна) - коли об'єктивно треба отримати екстра-гроші.
А з рештою моїх пунктів - згодні?
733
30 грудня 2014 13:31:43
У мене позиція проста.
Податки повинні бути двох типів: цільові та загальні.
Цільові - платять ті, хто користуються певними благами, або наносять певну шкоду.
Вичерпний перелік:
1)акциз на пальне (відрахування повинні йти на ремонт та будівництво доріг: більше їздиш - більше платиш за дороги);
2) акциз на цигарки і алкоголь, екологічний податок за фактичні викиди та забруднення оточуючого середовища (відрахування повинні йти на медицину та екологію: наносиш шкоду собі та оточуючим - компенсуєш її);
Далі йдуть загальні.
Вичерпний перелік:
3)рента за видобуток природніх копалин та користування природніми ресурсами, радіочастотами (використовуєш загальні блага - поділися з рештою суспільства);
4) податок на розкіш (користуєшся великими будинками, машинами, земельними ділянками і т.д. - поділися з рештою суспільства). Щоправда, цей пункт, дискусійний - може він має діяти тимчасово;
5) Єдиний податок за рахунок якого ми маємо покривати витрати на правосуддя, армію, правоохоронну діяльність ; медицину (на які не вистачило податку №2), освіту, пенсії та інші галузі, які суспільство вирішило фінансувати спільно. Це має бути один простий та прозорий податок як для юридичних осіб, так і для фізичних (ставка для юридичних та фізичних може бути різною. Ідеально - податок з обігу. Його ставка має бути розумною - 10%, можливо - тема дискусійна. Якщо затрати на перераховані сервіси держави перевищують надходження від податку №2-4, треба відмовлятися від певних сервісів, займатися їх оптимізацією.

Тобто, загальна ідея така - якщо ти бідна людина без авто, з невеликою хаткою - ти платиш лише тих 10% з обороту. Немає грошей - вирощуєш картоплю на своїй присадибній ділянці і з того виживаєш, нікому нічого не платиш. Для мене неприйнятна ситуація, коли людина опиниться (з якихось причин без грошей) і муситиме ще платити за невелике своє житло податок за нерухомість. Бо звідки вона візьме ці гроші? Продасть халупу на 50 метрів і стане ще й бомжем? Від цього комусь краще стане?
В будь якому випадку, як тільки в тебе з'явиться жива гривня - ти почнеш платити податок автоматично - заплатиш за проїзд в автобусі (а там уже в квиточку і акциз на пальне і 10% обороту).
734
30 грудня 2014 11:36:18
До загальної картинки: на борту був наш земляк: екс-менеджер ДТЕК, який пішов від Ахметова, та створив свою компанію ("Енергетичні ресурси України") - Андрій Фаворов
735
23 грудня 2014 15:25:07
Як раз, "междусобойчики" - уже їли, дякуємо. Краще так розглядати!
Кріль і Петручіо - от справжні винуватці.
736
22 грудня 2014 16:59:15
Писав в іншій гілці - з Казахстану можна закуповувати хіба коксівне вугілля для металургів, антрациту там нема!
737
22 грудня 2014 16:58:23
Нічого не заважає робити це вже зараз. Єдине що заважає - відсутність бажання серед "лідерів", мать їх. Ну і куди ж Ахметов збуватиме потім антрацит? Не можна Ріната ображати!
738
22 грудня 2014 15:42:12
Ситуація з ПАР - це або епічний довбогребізм помножений на абміції та корупцію, або цілеспрямована спецоперація проти України (дійовими особами в якій виступили "перші особи" держави). В обох випадках Петрусю треба дещо відрізати.
739
22 грудня 2014 15:39:08
І не дотягують якраз за летучими речовинами
740
22 грудня 2014 15:37:52
Щодо Казахстану - я не експерт, але глянув хар-ки того вугілля, яке в них видобувають - то там антрацитом за якістю і не пахне.
Коксівне для металургів - так, привезуть. Але вугілля марки А- немає там його.
741
22 грудня 2014 15:25:16
Правильно, саме за реконструкцію хоча б кількох котлів на Трипільській та Зміївській я й довбу постійно чинуш (як журналіст). Але толку - нуль. У них горизонт планування - сьогодні до вечора. Все, що складніше - їх не цікавить. Плюс - як же ж ми можем образити Ріната, куди ж він потім антрацит свій діватиме?
742
22 грудня 2014 15:20:21
Демчишин - той взагалі налаштований виключно на business as usual. Ні в які реконструкції він йти не буде.
Мене потішило, як він на засіданні НКРЕ (будучи ще головою комісії) розкритикував облгаз, що той міняє ГАЗелі, на інші авто в планах закупівлі, бо не хоче купувати російського. "У нас тут немає політики", - заявив лантух.
743
22 грудня 2014 15:15:07
Озвучена вартість переобладнання одного котла ТЕС із дефіцитної марки А на профіцитну марку Г - 50 млн грн (Продан), 500 млн грн (Сахарук). Хтось свистить!
Аргументи, що взимку таку реконструкцію не починають - повне сміття, бо і в ДТЕК і в Центренерго ціла купа котлів простоює (їх і при достатній кількості антрациту не включили б).
744
22 грудня 2014 15:12:55
Продан (будучи міністром) мені чесно відповів на це питання: "Ми цим займатися не будемо! Це багато грошей, часу. Не будемо ми в це вв'язуватися".
Керівник антикризового центру ДТЕК Сахарук теж довго нив про складність і дороговизну, а потім не витримав і сказав: "Навіщо нам цим займатися, якщо завтра і так приїде вугілля, яке нам треба". При цьому, вони кричать в три горла, що единий вихід із ситуації - домовлятися про постачання антрациту з Лугандона.
745
12 грудня 2014 13:01:55
Голова НКРЕКП вважає нормальною практикою закупівлю російських авто за тарифні кошти облгазів
Київ. 27 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), Володимир Демчишин сумнівається в доцільності заміни російських "Газелей" і "УАЗів" на автомобілі, вироблювані за межами РФ, під час закупівель, у рамках виконання інвестиційних програм облгазів.
"Ви ж розумієте, у нас тут немає політики. Достатньо і тих проблем, які нині маємо із закупівлею вугілля, постачанням електроенергії . Нам головне, щоб система працювала", - прокоментував він заяву однієї з компаній про плани мінімізувати російську продукцію в переліку закуповуваної у рамках інвестпрограми.
У свою чергу ліцензіати під час засідання НКРЕКП у Києві в четвер обґрунтовували необхідність закупівлі автомобілів з ЄС тим, що ті набагато економічніші, надійніші та комфортніші за російську продукцію.
746
12 грудня 2014 13:00:17
Демчишин - людина Пороха.
Якщо сумнівєтеся - дайте відповідь на просте питання: чи призначив би його Порох інакше на голову НКРЕ?
747
28 листопада 2014 12:15:18
Це АН-30 з Борисполя (транспортна бригада) в Жуляни на ремонт (410 завод ЦА)
748
21 листопада 2014 17:23:41
Мазепа - та ви, пане, хуйло.
Я живу в центрі Києва і кидав у ваших любих бєркутят камінням, а не годував обідами. Чи хочеться помірятися, хто репрезентативніший житель центу Києва?
749
19 листопада 2014 14:28:53
Два тижні тому, гуляючи з сім'єю по Щекавиці я був вражений, скільки техніки нафарширували на територію в/ч 3078 НГУ (а, насправді, ВВ). Я нарахував лише надворі більше 60 одиниць новеньких КРАЗів, МАЗів, ну і купу автобусів. Скільки чого ще стоїть в боксах можна лише здогадуватися. Якого чорта вся ця техніка робить у Києві, коли наші солдати на фронті обходяться допотопними авто? ... Вирішив все ж не публікувати (а раптом, техніка тут лише тимчасово). Сьогодні переконався, ні - не тимчасово. Ряд КРАЗів саме з цього автобату з ВВшниками підігнали до ВР - стерегти дупу нашій дорогій владі. Дуже мудре державницьке рішення! .... До речі, для довідки: БТР-и саме з в/ч 3078 атакували Майдан цією зимою.
крази

https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1506411_10204660187960831_1549992823766484778_n.jpg?oh=e16bb09c3a1ab3b3edf6febee028f685&oe=551DB6A4
750
5 листопада 2014 17:02:18
Винен
751
30 жовтня 2014 18:23:28
У мене ще "класніше". Сцуко-Кадиров:
752
21 жовтня 2014 18:41:18
http://ec.europa.eu/avservices/ebs/live.cfm?page=1
тут буде пресуха за результатами переговорів - але точний час ніхто не знає (попередньо - 20:00)
754
20 жовтня 2014 16:21:23
Газ внутрішнього видобутку нікуди не дівається, тільки ним та поставками з Європи і живемо з початку літа.
Але ж ви його хочете отримувати на шару, чи не так? Проблема для вас в ціні!
Ну так ціни для населення навіть в Росії вище наших, не говорячи про Європу, не знаходите це цікавим?
Так от халява має закінчитися, треба платити за товар його реальну вартість. Не можете заплатити - утеплюйтесь, переїжджайте в меншу оселю, або взагалі купляйте будиночок в селі і топіть дровами.
755
19 жовтня 2014 22:25:30
Квадратики - це на якорі, там же написано
756
18 жовтня 2014 18:47:33
Россия на газовых переговорах в Милане отвергла основные положения проекта протокола, предложенного Еврокомиссией - Продан
Киев. 18 октября. ИНТЕРФАКС-УКРАИНА – Российская Федерация на газовых переговорах с Украиной и Евросоюзом в Милане 17 октября отвергла основные положения проекта протокола, предложенного Европейской комиссией (ЕК) и ранее согласованного самой же российской стороной, сообщил агентству "Интерфакс-Украина" министр энергетики и угольной промышленности Украины Юрий Продан.
"Когда мы встретились, на словах чувствовалось, что есть некоторая настроенность на конструктивные переговоры с российской стороны. Мы думали, что, руководствуясь предложенным ЕК базовым протоколом, сможем достигнуть договоренностей. Однако, когда российская сторона предложила свой вариант протокола – мы увидели, что она практически полностью отказалась от основных положений протокола, разработанного ЕК", - сказал он.
Собеседник агентства уточнил, о каких именно положениях идет речь.
"Какие именно основные принципы этого протокола отрицаются сегодня российской стороной? В первую очередь, российская сторона отказалась зафиксировать в протоколе объем газа, который она обязуется поставить украинской стороне. Во-вторых, она отказалась зафиксировать цену $385/тыс. куб.м как коммерческую цену, которая должна быть внесена в дополнительное соглашение между "Газпромом" и "Нафтогазом". Также отказалась от положения, что эта цена не должна меняться до марта 2015 года, и практически настаивала на том, чтобы осталось влияние на уровень цены, в зависимости от решений российского правительства", - отметил министр.
По мнению Ю.Продана, позиция РФ на переговорах свидетельствует об отказе подписывать какое-либо промежуточное соглашение.
"Российская сторона категорически отказалась от внесения изменений в контракт между "Газпромом" и "Нафтогазом", которые бы отображали договоренности, достигнутые в протоколе. Российская сторона считает, что "Газпром" не должен подписывать этот обязывающий протокол, быть стороной этого протокола. Таким образом, российская сторона отказывается от подписания какого-либо промежуточного соглашения между "Газпромом" и "Нафтогазом" до окончательного решения арбитражного суда", - резюмировал он.
Вместе с тем, по словам Ю.Продана, Украина готова и далее вести переговоры с РФ и ЕС для достижения компромисса.
"Мы готовы далее продолжать трехсторонние переговоры, готовы и далее к выработке компромиссных решений с Еврокомиссией и российской стороной. Вместе с тем, хотел бы дополнительно отметить, что предложенный вчера российской стороной вариант протокола противоречит предварительно согласованным положениям", - резюмировал министр.
757
18 жовтня 2014 17:44:03
Йух! У мене немає жодних сентиментів щодо Пороха, але це не так. Слова Міллєра - це просто інформаційна атака, не більше
758
18 жовтня 2014 17:31:51
Скоро буде міні-бімбочка від Продана. Одним словом слова Міллєра - пурга, домовленостей немає.
759
16 жовтня 2014 15:06:05
Тут основной вопрос кому принадлежит газ в транзитной трубе на территории Украины. В каком месте, так казать, происходит передача товара от Газпрома европейским компаниям.

Питання недоречне: ми не відбираємо транзитний газ, реверс здійснюється ФІЗИЧНО (окремою трубою) вже з території сусідніх держав (Словаччини, Польщі, Угорщини), після передачі його у власність європейським компаніям.
До того ж, прошу не забувати, що половина газу, який йде нам зі Словаччини - взагалі облікується як норвежський.
760
15 жовтня 2014 21:44:55
До речі, багато хто думає, що завод забруднює прилегле озеро - насправді, він з ним не поєднаний жодним чином. Навіщо було розміщувати в такому місці - хз

Повна версія