Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
81
7 квітня 2024 22:50:37
Друже моя мати викладає в MSU там більшисть автобусів EVs вже років майже 10ть.
ДВЗ-шники з міста ще не вигнали? Швидка допомога, пожежники - на ДВЗ? Ото ж бо й воно.
Бо в Штатах, наприклад, більше 60% населення живе в будинках і будуть заряджатись дома.
А в Європі урбанізація 75% і збільшується.
І їх не потрібно в 10 разів більше ніж бензинових
Насправді їх буде потрібно менше.
Я свої калькуляції викладав. Виходить х10 - і це ще не вперлися в генерацію, і розрахунки робилися лише під легковий автопарк.
Можете зробити свої - подискутуємо.
і так, такі стовпчики не проблема поставити біля кожного паркомісця
Розеток натикати й в одну кімнату можна 200 штук, як мати час та наснагу. Тільки це не означає, що можна увімкнути одночасно 200 прасок.
82
7 квітня 2024 22:15:17
:lol:

Смішно йому. Побачимо, хто буде сміятися, якщо тобі в той момент буде потрібна невідкладна медична допомога - яка не зможе приїхати, бо замерз павербанк.
83
7 квітня 2024 22:07:20
Це просто ще не дійшло до реальних факапів та транспортних колапсів - коли через заборону ДВЗ в місті в морозну негоду всі павербанки на ранок перетворяться на гарбуз, а на маршрути не зможуть виїхати електробуси. Додати до цього штиль та похмуру погоду, відсутність вугільних та газових ТЕС як явища - і сюжет на черговий сезон "Ходячих мерців" - готовий
84
7 квітня 2024 21:58:20
про неможливість масових зарядок

Один стовпчик на 50 метрів узбіччя (ну скільки видно по фотці) - це масовість? Уявляю собі узбіччя Дніпра десь в центрі, де поставлять отакі петрухи та дозволять паркуватися тільки електроавтам і тільки для зарядки.
85
7 квітня 2024 21:55:21
Электрическая дуга воздухе, не?
В сухому повітрі, аби прошити 1 см - треба 30 кВ
86
7 квітня 2024 21:13:00
Потихеньку переходимо від
Не переходимо. Лише предметний коментар на предметний тезіс.
- батарєйкі нє работают большє 2-3 лєт
Було в інтернеті - Тесла проїхала 2 мільйони. Але за цей час було 12 замін двигуна та 6 чи 7 разів міняли батарею.
- я хачу праєхать на адной зарядке 800 км
Так, хочу проїхати, а не пенсіонерити 80-90 км/год. Мені 1000+ доступна вже зараз з крейсерською 110 км/год.
- я нє хачу тратіть на зарядку большє 10 мінут
А вона й зараз недоступна в Україні. Доступні 150 кВт-ні - кілька штук на Україну. Але й вони не заллють аккум за 10 хвилин на 400 км. І це при тому, що ціна такої "заправки" в перерахунку на 1 км буде дорожча принаймні за LPG.
- гдє ві вазьмьйотє столько зарядніх станцій
І справді - де? В перерахунку на кілометраж і доступну швидкість зарядки для тої ж кількості автомашин що є зараз, треба х10 слотів зарядки порівняно з АЗС-ними слотами заправки. І ця ситуація тільки погіршиться зі зростанням долі електричок - бо на одночасну швидку зарядку не вистачить генерації. Відповідно машина буде займати слот довше, і слотів треба буде дедалі більше. Хочеш швидше - плати за "паливо" дорожче ніж за кілометр на бензі.

А хочуть ще й електробуси робити, тільки досвід норгів не надихає.

Цитувати
It’s been dubbed a “green failure”... Multiple social media users and certain tabloids have been sharing the news that Oslo’s new fleet of electric buses has all stopped working due to freezing temperatures. But what really happened?

"Гладко было на бумаге, да забыли про овраги". (Це) Віддача аккумів при мінусових темпах падає. Чарджити при температурах нижче нуля та вище 45 градусів Цельсія - вбивати ресурс батареї. А паксам що робити? Їм їхати треба, а не чекати поки павербанку розморозять чи охолодять.
87
7 квітня 2024 19:44:35
Зате потребують купу бурових, НПЗ та флот танкерів
Наша пісня гарна й кльова - починаймо її знову?

Почав за одне - то говори й за інше. Електрика теж потребує. Ліній електропередач, трансформаторних підстанцій, засобів генерації. Все те теж певним чином виробляється та десь видобувається, і теж потребує купи заводів та людей. Мідь, сталь, алюміній, та сама нафта на ізоляцію та лопатки вітряків, очищений монокремній та інші речовини для сонячних панелей - не з повітря беруться.

І відповідь на упередження - вуглеводні використовуються не тільки на паливо, тому бурові та танкери будуть потрібні навіть при виконанні плану ГОЕЛРО повній павербанкізаціїї легкового транспорту.
88
7 квітня 2024 17:27:33
Ще одне відео де увагу привертає не стільки сам паводок, а загальний стан міста, будинків на берегах.
Якась безнадійна, приречена країна. А все одно лізуть скрізь щоб і інших в такеж гімно затягнути.

Сарана. Засрали та знищили все у себе, тепер лізуть туди, де не засрано та не знищено.
89
7 квітня 2024 17:23:17
Цікаво, скільки бензинових заправок було побудовано з нуля?

Бензинові заправки на 1000 заправочних слотів не потребують присутності вільного гігаваттного атомного енергоблока в мережі.
90
7 квітня 2024 17:21:27
Шляхом нескладних математичних розрахунків знаходимо:

400 км це 250 миль.
Батарея приблизно 85 кіловат/годин (20 квт на 60 миль)
Щоб зарядити за 10 хвилин потрібно подати потужність:
85*6=510 кіловат (половина мегавата).
Це або 1000 вольт по 500 ампер, або скоріше 800 вольт 650 ампер. Хтось бачив такі зарядки? Це потрібно будувати десятки тисяч зарядних станцій з нуля і впроваджувати новий тип кабеля з новим козємом. Ну і тепло від нагріву батареї десь треба подіти. Хай там якихось 50 кіловат у вигляді тепла.

А тепер роби поправку на те, що саме процитував СлавРедько - в електробусах павербанки повинні бути значно більші. 50 кіловат (та хоч і 200) тепла відвести рідинною системою охолодження не є великою проблемою - але лише коли це тепло відводять від ДВЗ і температура теплоносія під 90 С.

Температуру банок при заряді бажано тримати не вище 45 С, а на вулиці тих цельсіїв бува і більше. Просте рідинне охолодження тут нічим не допоможе. А чардж при високій температурі вбиває ресурс аккумів.
91
6 квітня 2024 20:51:16
А! Придумал! У меня тут подружка местная рядом сидит - переводит...

Не тим ви з подружкою займаєтеся, не тим.  :)

Хуйло розумів що через 10 років російська скотиться в маргінес - тож вирішив не чекати

Не було щастя ... Ніхто не зробив більше для популяризації української мови та для самовизначення громадян України, аніж хуйло.
92
6 квітня 2024 16:13:11
Орієнтовну ціну кожного етапу можете назвати?

панелі були  460 ват номіналу по 6000 грн. Зараз вже дешевше.
Інвертор 30 тисяч, але брався спеціально дорожчий, бо на його базі в перспективі можна зробити схему і на три фази, і увімкнути в параллель до 9 штук і мати 54 кіловати потужності на виході.

інвертори без наворотів під достатню потужність можна знайти й дешевше.

аккум LiFePO 48В 100 А-годин - саме дороге придбання - 65 тисяч грн.
93
6 квітня 2024 16:08:51
Спочатку теж була ідея зліпити щось зі старих аккумів.
Відговорив - якщо вже витрачати гроші, то не на хлам і DIY-самопал, а з перспективою розвитку системи до повної автономності - що наразі і вдалося зробити.
94
6 квітня 2024 16:00:03
Панелі є де.
З бюджетом: все буде залежати від ціни 1 квт/год в кінцевому результаті.
Коли в батьків стало питання - то з братом спочатку купили мережевий сонячний інвертор та 4 панелі. Це дало півтора кіловати на розетці в сонячний день від самих лише панелей. Аккум не брали - у вашому випадку він теж не є тотально необхідним. Цієї схеми вистачало живити холодильник, паливний котел та іншу побутову мілкоту вдень практично без проблем навіть при похмурій погоді.

потім додали до системи ще 5 панелей та 5 кВт-годин залізофосфатний аккум.

Зараз з початку квітня батьки взагалі вимкнули автомати на вході з електромережі - вистачає навіть для пральної машини та праски одночасно. Тепер планують придбати індукційну плитку.
95
6 квітня 2024 15:51:01
безпечне місце треба за будь-яких умов для літій-іону, тут взагалі без питань
але BMS та запобіжники - це святе
+1
96
6 квітня 2024 15:49:32
Дехто пропонує б/у елементи від електромобіля взяти.
У кого є досвід?

Бюджет який? Сонячні панелі є де поставити?
97
6 квітня 2024 15:45:10
Чи згодні ви на знищення всього населення Росії і Беларусі?

Чи згодний болукан на знищення валоді хуйло, анжелки ріббентроп, та герхарда газпромовича шрьодера?
98
6 квітня 2024 15:30:24
Their refusal is rooted in fear that Israel wants to force a permanent expulsion of Palestinians into their countries and nullify Palestinian demands for statehood.

Their refusal is rooted in fear that russia wants to force a permanent expulsion of Ukrainians into their countries and nullify Ukrainian statehood.


Шикарно. Най краще згинуть, аніж житимуть, так?
Може, ще й ЕС-у порадиш українців вигнати з рефьюджа під аналогічним приводом?
99
5 квітня 2024 21:49:53
Да те самые, которые не дают забыть своих родителей или родной язык.
А десь є вимоги забути своїх батьків та рідну мову? Ти по свойому роду встановив, що ти росіянин? Ок, ніхто не забороняє тобі бути росіянином та користуватися російською мовою.

Тільки жити ти обрав не в рабсії (де твоя рідна мова єдина та неповторна в свойому державному статусі) , а в Україні. І на форуми ходити саме українські. А чому?

Ти ж вже по роду визначив, хто ти є і яка мова є рідною для тебе. Чому тоді Україна? Тут твоя рідна мова навіть не державана.  Чим Україна для тебе краща, ніж держава, де твоя рідна мова є державною?
100
5 квітня 2024 21:33:12
Штакельберг був шарфюрером СС. До лав СС вступив свідомо та добровільно ще заідовго до початку війни.
Його вивчають, до екзаменів включають. Що, не включати, уявити, що його не було?
Теж саме з Булгаковим. Ворог по ставленню до мене, але  великий ПРОРОК, знаний геній людства, якого надихали потойбічні духовні сили.  І аж ніяк не Воланд йому надиктовував тексти, а Іісус.

Проблема викладання літератури що в школі, що в інших навчальних закладів - концентрація на творчості, а саму персону автора, його життя - висвітлюють майже ніяк. Булгаков?
Та ніде мені ніхто з викладачів не казав ні про його батьків, ні про те, що мішаня практично сидів на системі та був распіздяєм по життю.
101
5 квітня 2024 20:37:15
Все інше, шо відбувається, тебе, поца, не дивує????
Таваріщ сержант, тобі таваріщ майор дозволяє висловлювати на форумах твою власну думку про Валодю хуйло? А про анжелку ріббентроп?
102
5 квітня 2024 20:34:35
Здивований лише тим, що у болуканів є право створювати гілки навіть після бану, а у інших те право забрали навіть без бану.
103
5 квітня 2024 20:28:33
В кінці всі вмерли якщо шо)
Ну треба було ж Джорджу Kill`em all Мартіну десь знайти свою фішку. =)
104
5 квітня 2024 18:37:28
что "Мастер и Маргарита" — гениальная книга, за что ему и поставили памятник.
Та будь ласка. Нехай ставлять в Брянську - звідки його батьки. Нехай ставлять в москві - де він писав свої твори.

А про Україну він нічого доброго не писав, а його батько взагалі був цензором, який відповідав за очистку всього друкованого від української та польської мови.

Так що не треба дифірамбів про цього наркомана. Вихваляння його творів перед українцями не дуже віддалене від вихваляння "Майн кампфу"  перед гебреями.
105
4 квітня 2024 19:55:04
Булгаков

Та фіглі з нього. Синочок брянського святоші. Українського в нього - тільки місце народження, і більш ніфіга.
106
4 квітня 2024 19:34:57
Ти ідіот?

На питання відповідай, шалений дрюкер. Чи відповідати на таке питання тобі забороняє військовий устав рашапедерашки?
107
4 квітня 2024 19:31:11
Шефір і Зеленський - це абсолютно однакові мразі.

А Валодя хуйло тобі хароший?
108
4 квітня 2024 19:26:45
і робить трохи не те, що мені подобається. Таке він рішення прийняв".
Ну шо, дебіли, і далі сосатимите у зеленої мразоти?

Так шо сказати хтів, німчура кацапська? Шефір хароший і правду каже?  Чи мапєд не твой, ти просто розмістив абьяву?
109
4 квітня 2024 00:15:47
В тому то і справа, що при зменшенні навантаження матимемо або не контрольоване зростання  частоти (AC), або не контрольоване зростання напруги (DC). Те, що ви написали, то не відповідь на моє питання. Можна, звісно керувати струмом збудження. Але тоді "пара йтиме в гудок".

Це питання до енергетиків і того, яким чином вони балансують мережу. Тут вже непринципово, що саме рухає вал генератора, вода чи щось інше. Регулювання обертів усюди має місце, де користують звичні AC-генератори.

У випадку гравіелектростанції мова може йти про ті самі DC-генератори, де загальне регулювання генерації буде відбуватися шляхом зупинки/запуску певної кількості одночасно задіяних в спуску блоків і, відповідно, кількості генераторів, які віддають струм в DC-AC перетворювач.
110
3 квітня 2024 23:59:13
там просто кузов з начинням без батареї від 25ти по собівартості

Так Тесла ж оно каже про якусь модель за 25 кілобаксів. Аккум на шару? Чи бреше?
ще раз - питома ємність!
Вага легкової автівки буде як у пікапа, а то й легкої вантажівки!

Та ніби це нікому не заважає. В теслах аккуми від 500+ кілограмів - і все норм. Доречі - інфу щодо маси отих банок на 1 кВт за 65 ойро я не знайшов.

PS: батькам поставив в енергосистему отаку
5 кВт- годин - 47 кг. Якщо не вести мову за ціну, то навіть з такими пропорціями маса/ємність отримати 60 кВт-годин у масою в 600 кг проблемою ніби не є. Але й в автівках воно теж не є.
111
3 квітня 2024 23:32:15
хто тобі сказав, що вони "досі не в електрокарах"?
на скутери вже давно ставлять, наприклад
та й BYD вже ставить у себе.

Ціна електроавтівок. Якщо виробник аккумів може в рітейл дати ціну 65 баксів/ойро за кіловат (при замовленні від двох банок), то на опт для автовиробника він може зробити ще дешевше.

100-кіловаттна банка з усіма обвісами за 6500 баксів, а "стандартна" на 60-65 кВт-годин - так і взагалі +- 4 тисячі баксів.

Автовиробник може на базі таких аккумів робити машини по 15-20 кілобаксів за машину і помножити ДВЗ на нуль цілком і повністю.

Але чомусь машин з такою ціною і такими банками нема і близько. Ото й вся відповідь - і ціна отим постерам.

112
3 квітня 2024 23:10:45
На. Eve lf105, офіційна документація.

Якщо не в темі - нам навіть сперечатися нема про що

Згідно твоїх постерів батарею на 100 кВт-годин можна склепати за якихось 6500 баксів.

Питання: чому вони досі не в електрокарах? Навіть якщо обмежитися електричним двигуном потужністю в 100 кВт, щоб не вилазити за межі 1С струму розряду - це вистачить на 80 відсотків потреб легковиків.
Якщо ти не в темі - можна не відповідати.
113
3 квітня 2024 22:59:40
але, ймовірно, китайці проковтнуть таке
Нє.
Цитувати
Казахстан, який виробляє понад 40% урану у світі, планує цього року зберегти виробництво на рівні близько 22 000 т.

«Казатомпром» планує цього року відкрити третій експортний маршрут, відправляючи уран через один із портів Китаю, сказав генеральний директор. Наразі компанія постачає атомне паливо через Росію та через Каспійське море до Чорного моря.

За словами Муканова, зростає попит з боку Китаю, який шукає уран для завантаження нових атомних електростанцій та збільшення власних запасів. Він додав, що мета Китаю – мати «безперервні довгострокові постачання».
114
3 квітня 2024 22:43:51
Перекладаю - уран та Байконур. Ще газ та нафта.
115
3 квітня 2024 22:29:54
Розкладати воду на водень та кисень.

Погана ідея, обидва продукти електролізу при дефолтних умовах - гази. Тобто маємо мороку з їх розділенням та зберіганням. Треба щось, що розкладається на метал/тердий осад та рідину - і виходимо на ті самі свинцеві аккуми.  :idea: 
116
3 квітня 2024 22:24:50
Гроші не пахнуть....
Та й справді -  за 4 години 65 повідомлень
117
3 квітня 2024 22:23:54
мразь за 4 години нашльопала 65 повідомлень
"орден трудового красного знамені"
118
3 квітня 2024 22:10:08
Так які працюють? Чи не працюють і нафтопродукти від Угорських та Словацьких друзів з кацапськоі нафти?
Ніякі. Нафту виливаємо в Тису та Дністер.

Не відволікайся на Україну. План з продажів тесл за квартал ти завалив. Швидко вивчай китайську та хутчіш на китайські форуми, бо звільнять.
119
3 квітня 2024 22:03:23
це оплата за напої  :gigi:

За воду з льодом жеж. Віскі - безкоштовно.
120
3 квітня 2024 18:54:14
Цікаво, а як регулювати швидкість спуску/частоту обертання генератора? Тормозом?
Певен, що в тих схемах, які намагаються зараз реалізувати - стоять DC генератори, а за ними DC-AC перетворювачі. Швидкість спуску ж буде регулюватися навантаженням на генератор.

Тільки енергії з того циклу пшик.
Малася на увазі механічна витривалість компонентів.
Тормоз зжере  купу енергії, імовірно перегріється і згорить. Його можна для зупинки використати але аж ніяк для стабілізації обертів.
Думаю, що ви прекрасно знаєте як працює звичайний бензоген - як дають електричне навантаження - оберти ДВЗ дещо падають і автоматика додає кількість палива на згоряння.
Так і тут - фізичну функцію тормозу буде виконувати магнітне поле від струму генератора, який йде на електричне навантаження.

Повна версія