Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
27 травня 2024 16:34:53
Я - обмежено придатний, потрібно йти в ТЦК за направленням на ВЛК. Я і не проти - сходив, але в ТЦК - армагедон з таких як я в тому числі....
Прошу поради - таки стояти в черзі в ТЦК за направленням на ВЛК чи можливо вони допіляють в "Резерв+" електронну форму направлення для таких як я - "обмежено придатних"? Я знаю про 9 місяців, але все ж...
У мене так само. Тут цікава колізія – з одного боку ми маємо пройти комісію знову, АЛЕ протягом 7 місяців, однак з іншого – стати на облік протягом двох. Питання, як можна стати на облік, щоб тебе одразу не направили перепроходити комісію? "Злые языки" кажуть, що у Харкові черга на комісію вже на липень місяць.
2
18 березня 2024 12:52:11
Я вчора проїхав 110 миль на бензині у змішаному режимі - місто-автострада
Бензин - 45 миль на галон - це десь 6,5 літрів на 100 км
Або 9 фунтів
16 квт - 4,5 фунти вдома або від 9,5 на комерційній зарядці.
Ціна на аналогічну електричну модель на 10 тисяч фунтів більше
Ось і я про що. Вдома – є сенс, на комерційних – жодного. Приклад "дешевих заправок у Болгарії" мене не сильно переконує, оскільки за такого розкиду цін 0.37-0.9 - щось тут явно не те. Пробуватиму розмовляти з "електриками" - чи можна на тих заправках реально заправитися за таку суму.
3
18 березня 2024 12:49:16
Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.

https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7
VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45  bgn

Gigacharger app - 0,37 bgn
Шо за ху..ня, вибачте за вираз? Що там вам додаток показує... У Болгарії ціна на промислову енергію - в районі 65 стотинок за кіловат. НЕ МОЖЕ зарядка коштувати дешевше, ніж ціна енергії. Ось відкрив Плуг Шейр - перше на що тицьнув у районі Бургаса біля свого будинку - Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. Тож я ще оптимістично написав ціну – трохи подорожчало з того часу. Який нахъ 0.45... що за щедрий спонсер заряджатиме електрички, доплачуючи при цьому по 20 стотинок за кожний кіловат? ;)
Можу припустити одне – ваш додаток пише йухню в плані валюти. Ціна не 0.45 БГН, а 0.45 євро, і відповідно 0.7. Ось у це я повірю.
PS До речі, саме так і виходить. 0.9 болгарського лева як раз приблизно - 0.45 євроцентів ї буде (співвідношення 1:1.95 приблизно)
eldrive.eu - це велика мережа, не локально болгарська.

"Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. "
А на сайті в них сказано 0,80 bgn + 0.5 старт фі. для 22 kW,
та 0,90 bgn  (проте без фі) на швидких зарядках.
Хоча ок, є мережі де на різних станціях різні ціни.


Поставив на мобілу додаток gigacharger, пройшов реєстрацію.
AC - 0,18 евро за kWh в Софії. так що все таки 0,37 BGN.
Дуже дивно. Якщо справді є така ціна в Болгарії – можна купувати електричку. Інша річ, що за такого дикого розкиду цін, на цих дешевих напевно такі черги, що... Або щось інше, або це - тімчасове явище - хлопці працюють собі в збуток, щоб закріпитись на ринку. Інакше якось безглуздо продавати енергію по 0.39, купуючи її по 0.65. Ні, ну допустимо вони її беруть "великим оптом", отже, у кращому випадку продають за собівартістю. Тож це все тимчасово. Мене мучать сумніви, чи це не вони ставили на паркування великих супермаркетів взагалі БЕЗКОШТОВНІ зарядки. Так ця шара вже 2 роки як закінчилася.
4
18 березня 2024 02:44:03
Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень.
Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.

https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7
VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45  bgn

Gigacharger app - 0,37 bgn
Шо за ху..ня, вибачте за вираз? Що там вам додаток показує... У Болгарії ціна на промислову енергію - в районі 65 стотинок за кіловат. НЕ МОЖЕ зарядка коштувати дешевше, ніж ціна енергії. Ось відкрив Плуг Шейр - перше на що тицьнув у районі Бургаса біля свого будинку - Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. Тож я ще оптимістично написав ціну – трохи подорожчало з того часу. Який нахъ 0.45... що за щедрий спонсер заряджатиме електрички, доплачуючи при цьому по 20 стотинок за кожний кіловат? ;)
Можу припустити одне – ваш додаток пише йухню в плані валюти. Ціна не 0.45 БГН, а 0.45 євро, і відповідно 0.7. Ось у це я повірю.
PS До речі, саме так і виходить. 0.9 болгарського лева як раз приблизно - 0.45 євроцентів ї буде (співвідношення 1:1.95 приблизно)
5
17 березня 2024 22:16:58
І за якою "тією ціною, що на стовпах" ім нахрен не треба?

В Празі купа місць де 7-20 kW можна отримати на шару. Готелі , кафешки ....
Я не знаю, що там у Празі і де там "нашару", в інших країнах по-різному. Є країни, де різниця промисловий/побутовий тариф велика, є де невелика. Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень. При таких розкладах покупка електрички вигідна, якщо маєш де її заряджати побутовим струмом.

І не дуже вигідна якщо заряджати на комерційних зарядках. Рахуйте самі - бензин 2.60, середня витрата нехай 9 літрів на 100 (не дрібнитимемося) - разом - приблизно 24 лева на 100 км. Електрика - 0.85, середня витрата - 14 кіловат на 100 км/год (знову ж таки беру дуже економічно). Разом - 12 лева на 100 км. Різниця всього вдвічі. Це взагалі ні про що за тих незручностей, з якими пов'язана експлуатація.
До речі, газ коштує – 1.23, тобто. на газу їздити можливо і ДЕШЕВШЕ, ніж при комерційних зарядках електрикою.
Тож там купують лише ті, хто має можливість заряджати вдома, інакше ніякого сенсу.

PS Порахуйте також гібриди,  Якщо вважати, що найбільш економічні гібриди укладаються в 5 літрів на 100 км, виходить, що експлуатація гібрида і електрички 1/1. А зручність користування?
6
17 березня 2024 01:32:30
Але -  повільні зарядки (7kW чи щось таке) які розташовані на освітлювальних стовпах, і на яких було написано що працюють вони лише вдень - я в Празі бачив ще роки 4 тому.
У мене у фоні майже постійно крутиться на ресивері "Авторадіо". Ось щойно почув - у Європі (не кажучи вже про Україну) 70% користувачів заряджають електромобілі вдома або на роботі. Їм нахрен не потрібні "заправки на стовпах" за тією ціною, що на стовпах. Комерційні зарядки вони розглядають лише за дальних поїздок. Лише 30% користувачів орієнтуються на комерційні зарядки. Думаю, що в Україні це співвідношення 80% до 20%, а може ї 90% до 10%.
7
16 березня 2024 22:41:59
Довбню, для тих організованих парковок просто нема місця.
Придомова територія обмежена водовідвідною відмосткою.
Все інше, то місця загального користування і належать місту.
Йому це вже втомились говорити. Ну марить людина "організацією мульйонів зарядних станцій в Україні силами мешканців багатоповерхівок з цілью протидії хітрим планам Путєна".
8
16 березня 2024 20:55:10
Павербанки ж зараз ну десь як поточний стан термояду. Якось електростанція працює, але ККД нижче за вугільну, а керованість гірше ніж у атомної.
Хрень всі ці електрички і завжди хренью будуть при поточному рівні розвитку (Літій-полімерні батареї). Просто коли є вибір "зарядиться" за 5 хвилин або десятки/сотні хвилин... Іноді зустрічаю відео "я зробив дурість, купивши електричку, вдруге такого ніколи не зроблю", не стверджую, що це масове явище, але воно є. Знову ж таки - тут ситий голодного не розуміє. Коли людина має "власне подвірря" - це один розклад, коли живе в багатоквартирному будинку - зовсім інший.
За електричками мабуть майбутнє, але не при сучастному рівню технологій - з використанням літій-полімерів. Альтернатива - фізичні способи накопичення енергії - а-ля суперконденсатори, можливо, все-таки зможуть отримати пристойну щільність енергії, або хімічні реактори, що виробляють електроенергію "на ходу" і заправка шляхом заміни рідини "відпрацьована" на "свіжа". Принаймні я так бачу
9
15 березня 2024 13:16:30
Антошка, як тобi така новина, що скажеш?:

"....
That’s according to a new report from the American Council for an Energy-Efficient Economy, which was brought to our attention by the folks at Automotive News. In the report, four out of the top five green cars you can buy right now are electric, but number one is, in fact, the Toyota Prius plug-in. As per Automotive News:

Despite the attention on dozens of new electric models, the Toyota Prius Prime SE plug-in hybrid is the greenest model of 2024, according to the American Council for an Energy-Efficient Economy’s annual GreenerCars ratings of the most environmentally friendly cars.
..."
БТВ я про це раніше писав. На сьогоднішній день єдиний правильний вибір – це гібрид. Якщо є бажання "гратися в екологію" - плагін гібрид. Плагін гібрид взагалі дивовижна річ – треба тобі тільки їздити містом і маєш де заряджатися – по суті у тебе електричка, катайся собі та бережи екологію. Пробіг 80-100 км - більш ніж достатньо для щоденних поїздок містом.
Мало 80 км чи треба кудись далеко їхати – "одним рухом" електричка перетворюється на звичайний ДВЗ гібрид. Жаль лише дорого "за екологію" доплачувати доводиться за плагін, порівняно зі звичайним гібридом.

Фактично ми маємо два автомобілі у одному. Варіант – мати 2 авто, електричку та ДВЗ, тут натомість усі разом.
10
14 березня 2024 23:20:28
Якщо для тебе це критерій важливий, то це добре. Для мене більш важливий критерій взагалі не заїжджати на заправочні станції і кожного ранку мати заряд достатній на день з великим запасом.
Ну і? Чи можна назвати це перевагою, якщо зручність залежить від доступності розетки вночі під машиною, яка є недоступною для більшості європейців?

В той час як заправки доступні усім будь-коли і швидко. 10 хвилин - і маєш запас на чергову 1000 км.
Американські ентузіасти не розуміють головного. Україна – це Європа, це не США. І зі "зручністю" користування електромобілями - тут саме як у Європі, а не як у Каліфорнії.
Норвегія з її "великою" щільністю населення - окрема історія.
11
14 березня 2024 23:04:25
бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
Ще раз - У ЧІМ МЕТА?
100 років тому мета була швидко та зручно їздити. Незрівнянно швидше та зручніше ніж на конях. Тож інфраструктуру будували з нуля.
Зараз перебудувати необхідно трохи менше, не з нуля, але МЕТА – їздити менш зручно та менш швидко? Порівняно але і повільніше, і менш зручно, ніж на ДВЗ ;)
мета дуже проста, зберегти і нафту і природу і здоров'я якнайдовше, навіть якщо вже пізно (адже те лайно яке люди вже викинули в повітря залишиться в ньому на міл'они років, і вже призводить до аномалій)

а тепер поясніть 'не секта' чому ви атакуєте людей які зберігають вам нафту та природу? цікаво послухати логіку 'не сектанта' jinx  :laugh: 
Ну, якщо вже не говорити про незручність персонально мені при використанні цієї херні в порівнянні з ДВЗ, то:
1. Видобуток літію та його шкода для природи.
2. Видобуток електроенергії при значному відсотку на сьогодні спалюванням викопного палива.

Треба ще дуже ретельно прикинути, від електромобілів більше користі чи шкоди, якщо ми вже про "захист навколишнього середовища" говоримо.

Через 100 років – безумовно не на викопному паливі, але й не на сучасних технологіях енергонакопичення типу LiPo. Накопичення енергії має бути не на принципі хімічних акумуляторів, тоді це буде екологічно.
12
13 березня 2024 22:33:04
10 мільйонів легковиків * 40 000 баксів за павербанк - 400 мільярдів баксів лише на легковий автопарк. Півтрильйона заради того, аби зменшити споживання палива на 10 відсотків.
Та йух із ним. Уріжемо осетра в 10 разів. Навіть 1 мільйон електрохрені = 40 лярдів. Це без урахування щонайменше такої ж суми для термінового будівництва інфраструктури, щоб хоч якось можна було заряджати ці батареїкі. Ну марення ж!
13
13 березня 2024 22:25:09
Це не хунею займатись, це стратегічний напрямок розвитку країни та позбавлення залежності від зовнішніх постачальників енергоресурсів. Якщо би ви не танцювали дикі танці на трубі щороку а займались мінімізацією залежності від не дружніх постачальників, то зараз була би альтернативна історія, швидше за все без війни.
Ще раз, АФАІК зараз уже жодна країна не говорить про повний перехід на електрохрень із якогось року. Зараз скрізь пишуть про заборону чистого ДВЗ та перехід на електрички та гібриди. Награлися.
Що тобі «жодна країна»? Що ти рівняєш себе з кимось якщо у вас різні обставини. Тобі потрібно вибудовувати захист проти недружніх постачальників енергоресурсів а також мінімізувати щомісячне вимивання з економіки країни сотень мільйонів доларів в проплату за енергоресурси.
б***ь, нема другого слова. В Україні 30% електрооєнергії виробляють ТЕЦ. Це ті сами вуглеводні. Раніше було 50% АЕС, але одна з них вилетіла (у москалів зараз) - відсоток виробітку знизився. Різке збільшення кількості електричок призведе до того, що треба буде спалювати більше цього самого викопного палива, та збільшувати цю саму залежність.
14
13 березня 2024 18:45:00
В вас що заправників нема? Охрєнєть ...
;)
Ну, в деяких європейських країнах заправників справді немає, чи є не на всіх заправках. Вставляєш пістолет, заправляєшся, потім ідеш платити. Людям треба вірити ;)
15
13 березня 2024 18:35:02
От прямо зараз бідна Україна все кине і почне хуйнею займатися
Це не хунею займатись, це стратегічний напрямок розвитку країни та позбавлення залежності від зовнішніх постачальників енергоресурсів. Якщо би ви не танцювали дикі танці на трубі щороку а займались мінімізацією залежності від не дружніх постачальників, то зараз була би альтернативна історія, швидше за все без війни.
Ще раз, АФАІК зараз уже жодна країна не говорить про повний перехід на електрохрень із якогось року. Зараз скрізь пишуть про заборону чистого ДВЗ та перехід на електрички та гібриди. Награлися.
16
13 березня 2024 17:51:09
У приватному секторі та другою машиною, або єдиною, якщо користувач НІКОЛИ не їздить на далекі відстані.
Якщо є де заряджати дома вночі на зарядці 2-го рівня що додає 40-55 км за годину), та є розвинута мережа суперчарджерів я Тесла на випадок поїздок далі ніж 400 км в день, то електроавто швидко стає першою машиною.
Воооот.
Ось із цього і треба починати.
От прямо зараз бідна Україна все кине і почне хуйнею займатися - ставити зарядки біля будинків у підземних паркінгах (які для цього спершу треба вирити під цими самими будинками) ;) і будувати "мережу суперчарджерів".
Ось немає більше в цієї країни інших справ, все інше - вже виконано, тепер тільки фриків задовольнити залишилося.
Щось мені здається, що якщо КАРДИНАЛЬНО нічого особливо не зміниться, то вся ця мода на електрохрень почне спадати найближчими роками і плавно перейде до використання гібридів і плагін-гібридів. У дружини вже гібрид, хоч і простий. Моя наступна машина також однозначно буде гібридом.
Не дарма вже зараз багато хто вносить у програми "загальної електрифікації" повний перехід до 20ХХ року не на електромобілі як планували раніше, а на електромобілі та гібриди. Відчуйте різницю!
17
13 березня 2024 16:03:53
Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімум
Некоректне порівняння. Заправка тих часів то просто бочка з бензином та ручний насос з елементарним літроміром.
Зараз по Україні повно напівлівих газових заправок. Робиться така заправка за пару днів.
бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
Ще раз - У ЧІМ МЕТА?
100 років тому мета була швидко та зручно їздити. Незрівнянно швидше та зручніше ніж на конях. Тож інфраструктуру будували з нуля.
Зараз перебудувати необхідно трохи менше, не з нуля, але МЕТА – їздити менш зручно та менш швидко? Порівняно але і повільніше, і менш зручно, ніж на ДВЗ ;)
18
13 березня 2024 16:00:06
Є такий момент, але дивись вище. У випадку переходу на автомобілі з кінської тяги труднощі були значно виправданішими, ніж якщо зараз намагатися масово перейти з бензину на електрику. Для того, щоб такий перехід був масовим, тобто підтримувався "знизу", а не тільки таксистами, господарями садиб та фриками, треба щоб навіть за комерційної зарядки вартість кілометра на електриці виходила мінімум раз у 5 дешевше (краще на 8-10), ніж на бензині А такого немає й близько.
Електричка це в першу чергу комфорт, якщо я собі її буду брати, то ціна вартості електрики відносно ціни бензину буде останнім на що я буду звертати увагу. наразі основний критерій чому ще не електричка це висока ціна самої машини в порівнянні до авто з двз, плюс неясність із строком придатності батареї, ще рік два почекаю
Перепрошую, а саме в чому комфорт? В 40 хвилинному (мінімум на швідкий зарядці) очікуванні коли кудись їдешь? ;)

Електричка норм, якщо в тебе свій будинок, і це друге авто. Для мешканців багатоповерхівок це срака. І нічого,  в такому розкладі,  не зміниться найближчими десятиліттями
Саме так. Саме про це я й говорю.
1. У приватному секторі та другою машиною, або єдиною, якщо користувач НІКОЛИ не їздить на далекі відстані.
2. Саме так – повна срака. В принципі іноді купують фрики, якщо прямо поруч із його багатоповерхівкою є нехай повільна, але зарядка без черг. Економічно майже невигідно, але їх гріє серце ГрЭтти ;)
19
12 березня 2024 23:10:42
Я не говорю вже про просто дозволені для парковки зони вздовж доріг.
А ось це стосується не лише України. Практично всі центри міст ЄС – величезні проблеми з паркуванням. Ставиш "де вийде" вздовж вулиці, іноді за 500-700 метрів від свого будинку. Які нахъ... "закріплені місця"  :facepalm1:
Навiть не це. Тут е багато кондо де для кожноi квартити е або видiлене парковочне мiсце, або вiдкрите або пiд навiсом. Так там зважуючи на можливi затрати нiхто й не подумав починати ставити якiсь зарядки, i в цьому десятирiччi i не почнуть думати щоб там не квакали з високих трибун Грети тому подiбнi.
Зрозуміло. Наведу за приклад найбіднішу країну ЄС. Будується квартира. Район не найкращий, тому буде паркомісце на одне авто на гостьовій парковці на халяву. Вартість 2-х кімнатної – 85 тисяч ойро. Однак, НІХТО і НІКОЛИ не ставитиме там зарядку. Хочеш зарядку - купи собі підземний гараж у цьому будинку, ще за 35 тисяч (майже півквартири за ціною) і заряджуйся. Візьме собі той болгарин, порахує скільки він може купити бензину на ці 35 тисяч євро і скаже... здогадайтеся самі, що він скаже ;)
20
12 березня 2024 23:04:25
Ставиш "де вийде"
Ставиш де вийде, живеш як знаєш.

Нах таке життя потрібне?

Марні очікування що хтось розумний повернеться в Україну з дітьми де все як вийде, а може і не вийде, а якщо вийде то хз як.
Таке у половині Європи. Не варто пхати американський досвід (до речі, судячи з ваших опонентів із США – дуже обмежений і не завжди правдивий), навіть до Європи, не кажучи вже про Україну.
21
12 березня 2024 23:02:19
цікаво було би почитати це форум на початку минулого століття і послухати всі аргументи проти двигунів внутрішнього згорання відносно того наскільки це неможливо побудувати всесвітню мережу заправок скільки треба для цього місця, яке воно вибухонебезпечне, у світі немає стільки ресурсу щоб збудувати танкери, бензовози, нафтопроводи, і взагалі двз немає жодного майбутнього  :laugh:
Некоректне порівняння. Автомобіль додавав мобільність порівняно з конями - вища швидкість, більша відстань денного пробігу. Електромобіль навпаки ЗМЕНШУЄ мобільність - значно менший денний пробіг на дальню відстань, навіть користуючись швидкою зарядкою, особливо на не найдорожчих електричках з батареєю порівняно невеликої ємності. Плюси електромобіля для споживача - менша ціна за кілометр (сумнівна, якщо заряджатися комерційною електроенергією з огляду на вартість аммортизації батарей) і, за великим рахунком, якщо дивитися на загальнолюдські цінності - екологія. Що також сумнівно з огляду на екологічну шкоду при видобутку літію.

PS Можливо, я куплю дружині електричку в Болгарію. Чисто через один нюанс - безкоштовне паркування в будь-якій синій/зеленій зоні. Якщо це звичайно не скасують. В Україні – сенсу не бачу взагалі. Верніше перепрошую - є, але якщо мешкаешь у приватному секторі.
Мова про наче неможливість розбудови інфраструктури для зарядки електромобілів, так само можна було говорити на початку ери про двигуни внутрішнього згорання і розбудови мережі заправок для них, це як мінімум
Є такий момент, але дивись вище. У випадку переходу на автомобілі з кінської тяги труднощі були значно виправданішими, ніж якщо зараз намагатися масово перейти з бензину на електрику. Для того, щоб такий перехід був масовим, тобто підтримувався "знизу", а не тільки таксистами, господарями садиб та фриками, треба щоб навіть за комерційної зарядки вартість кілометра на електриці виходила мінімум раз у 5 дешевше (краще на 8-10), ніж на бензині А такого немає й близько.
22
12 березня 2024 22:53:47
Я не говорю вже про просто дозволені для парковки зони вздовж доріг.
А ось це стосується не лише України. Практично всі центри міст ЄС – величезні проблеми з паркуванням. Ставиш "де вийде" вздовж вулиці, іноді за 500-700 метрів від свого будинку. Які нахъ... "закріплені місця"  :facepalm1:

Проблеми з паркуваннями немає тільки в диких бебенях - 15-20 км від центра міста. В Україні ще дуже рулить щодо легкості паркування, порівняно з багатьма іншими.
23
12 березня 2024 22:10:43
Чому це має бути в пару км від житла? Невже неможливо організувати парковки поруч з житлом? Кому потрібна машина в парі км?
Воооот і ми за що ;)
24
12 березня 2024 21:53:21
цікаво було би почитати це форум на початку минулого століття і послухати всі аргументи проти двигунів внутрішнього згорання відносно того наскільки це неможливо побудувати всесвітню мережу заправок скільки треба для цього місця, яке воно вибухонебезпечне, у світі немає стільки ресурсу щоб збудувати танкери, бензовози, нафтопроводи, і взагалі двз немає жодного майбутнього  :laugh:
Некоректне порівняння. Автомобіль додавав мобільність порівняно з конями - вища швидкість, більша відстань денного пробігу. Електромобіль навпаки ЗМЕНШУЄ мобільність - значно менший денний пробіг на дальню відстань, навіть користуючись швидкою зарядкою, особливо на не найдорожчих електричках з батареєю порівняно невеликої ємності. Плюси електромобіля для споживача - менша ціна за кілометр (сумнівна, якщо заряджатися комерційною електроенергією з огляду на вартість аммортизації батарей) і, за великим рахунком, якщо дивитися на загальнолюдські цінності - екологія. Що також сумнівно з огляду на екологічну шкоду при видобутку літію.

PS Можливо, я куплю дружині електричку в Болгарію. Чисто через один нюанс - безкоштовне паркування в будь-якій синій/зеленій зоні. Якщо це звичайно не скасують. В Україні – сенсу не бачу взагалі. Верніше перепрошую - є, але якщо мешкаешь у приватному секторі.
25
12 березня 2024 17:33:25
Ось з ким я тільки не розмовляв про електромобілі – висновок у всіх один: якщо ти не маєш можливості заряджатися САМ за побутовою ціною – воно абсолютно не потрібне. Іграшка.
Якщо в хаті немає проточної води та всі зручності на вулиці, то купувати японський унінітаз що миє та сушить дупу немає змісту! Хто би міг подумати! Ти геній!
Ну сарказм просто блискучий. Ми говоримо насамперед про застосування цього електрогівна в Україні чи ВЗАГАЛІ? Я розумію так, що на українському форумі насамперед цікаве застосування чогось саме в Україні. Тим більше САМЕ ТИ тут агітуєш, що всі українці повинні терміново пересісти на електрички, щоб значить ПутЭна перемогти.

PS Я й кажу, що на сьогоднішній день електромобіль може бути цікавим тим, хто живе в приватному секторі і не має далеких поїздок. Крапка. Тобто він для України аж ніяк не панацея та не для всіх.
26
12 березня 2024 17:08:28
В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек

Є біля трц
Є біля нових жк

Є на АЗС


Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)
Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.
Є швидкі
Є повільні

Ставлять на ніч заряджати там де біля дому

Відповідаю двом дов.. відразу. Я ЗНАЮ, як заряджають електромобіль. У мого друга – саморобна на базі Сузукі Вітара, до речі, у нього ж 28 сонячних панелей на будинку, він великий ентузіаст цієї справи. При цьому він чудово усвідомлює, що ці витрати не окупляться НІКОЛИ (Тут я маю на увазі панелі, інвертори, акумулятори та інше). Каже, що це він так розважається ;) у його брата – Ліф.

Заряджають авто на швидких зарядках, на повільних та від побутової електромережі. Найближча від мене зарядка (повільна) знаходиться за 2.5 кілометра біля торгового центру. Ставити машину на прикол і гуляти торговим центром по 3 години 2 рази на тиждень я не маю жодного бажання. Я не шопоголік. Щодо грошей заряджатися на повільній зарядці (не кажучи про швидку) приблизно 10 гривень кіловат, при витраті приблизно 14 кіловат на 100 км, я не бачу жодного особливого сенсу. Так, це дешевше навіть газу, але при цьому 2 рази на тиждень вбивати 3-4 години - обійдеться дорожче;) Тож про економію теж не йдеться, якщо не таксист.

Далі. Біля мого стандартного багатоквартирного будинку зарядок із побутовою електрикою немає і не буде ніколи. Принаймні, у найближчому майбутньому так точно. Питання - на яких лях особисто мені потрібна ця срана електричка? Читай ще раз мої дані - найближча ПОВІЛЬНА зарядка 2.5 кілометра.

Ось з ким я тільки не розмовляв про електромобілі – висновок у всіх один: якщо ти не маєш можливості заряджатися САМ за побутовою ціною – воно абсолютно не потрібне. Іграшка.
27
12 березня 2024 03:21:43
В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек

Є біля трц
Є біля нових жк

Є на АЗС


Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)
Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.
28
11 березня 2024 22:19:18
Облаштування парковок не є задачею з квантової фізики
Так, це завдання з геометрії за 3 клас. Коли біля будинку нема місця навіть для лавочки і придомова територія обмежується водовідводом, то скільки парковок там можна обладнати?
Ти так і не пояснив, як ти собі уявляєш зарядку на відкритій парковці без охорони.
І яким чином видобування газу та нафти в Україні годує москалів.
Факти для віруючих людей не мають значення. При відсутності знань віра для них це все, тим більше пророк ( Маск ) указує їм путь, як то членін совковим комунякам. Секта.
Сто відсотків. На сьогоднішній день ІМХО найбільш раціональна покупка – гібрид (це звичайно якщо не говорити про газ "для бідних").
Якщо дуже хочеться погратися в електричку – плагін-гібрид, дорого - але "по приколу". Слабоуміе і відвага ;)
29
11 березня 2024 21:52:08
Живучи в багатоквартирному будинку на 4 поверсі, де до вікна "не під'їдеш" - абсолютно ідіотська покупка. Ну просто зовсім не розумна на мою думку.
Є дописувачі з Норвегії та Швеції які можуть розповісти та навіть сфотографувати як обладнуються зарядки у багатоквартирних комплексах.
Мені не дуже цікаво це "прєкрасноє далєко" ;) об'єктивно цікавить можливість та доцільність використання електромобіля в Україні. Саме для кого це раціонально у принципі.
Особливо якщо подивитися на минулу сторінку у стилі "Користуєшся бензиновим двигуном - підтримуєш москалів" ;)
30
11 березня 2024 21:38:12
Відверто кажучи, не розумію сенсу цієї теми;)
Можу сказати про себе – якби я мав приватний будинок, або як варіант – місце для зарядки за побутовим тарифом – давно купив би той нещасний Ліф другою машиною. Або навіть щось наворочене, як основну.
Живучи в багатоквартирному будинку на 4 поверсі, де до вікна "не під'їдеш" - абсолютно ідіотська покупка. Ну просто зовсім не розумна на мою думку.
Тому позиція насамперед відрізнятиметься від наявності можливості зарядки "побутовою електрикою".
31
2 березня 2024 00:00:07
А я Модерною щепився. Виявляється, що це самий найкращий варіант був  8-)
Два пфайзера перенес - не заметил... Модерна зашла сложнее... Но тоже без проблем... У тещи (84) уже пять бустеров...  :D
О, кстати! Аналогично теща в конце прошлого года, только в отличие от нас со старым Пфайзером (годичной давности), у нее был свежий (менее полу-года) бустер Модерна. Так вот, мы с женой по 2 дня переболели, очень боялись ее заразить в таком возрасте - 86 будучи в одной квартире, а ей - хоть бы что, даже не чихнула.
32
1 березня 2024 21:09:37
Так, хворів (хворіла). Я щеплений
Хворів ДУЖЕ легко. 2 раза, перший раз 2 дні, другий - 3 дні.
33
28 лютого 2024 21:53:51
Тут все просто. Коммунизм - высшая стадия развития общества. Пройти в него можно только через социализм. А нравится это кому-то или нет, вряд ли что-то изменит. Мне не нравится делать зарядку и ходить пару километров в день. Но если я это не буду делать, мой вес станет критическим через месяц.
Весь вопрос в том - общества из кого состоящего? Мышление человека ни хрена не поменялось со времен древнего Египта. Т.е. базовая система ценностей исходит из инстинктов (безусловного) которое определяется природой человека. Как показывает практика - пытаться "воспитать строителя коммунизма" - есть занятие абсолютно бесполезное, поскольку противоречит природе оного. Следовательно для такого воспитания есть один из двух путей - как обозначено у Стругацких в "Полдень 22 век" и позже очень жестко развито у Пейсателем в "Звезды - холодные игрушки" = отбирать детей у родителей и воспитывать их в "коммунарских интернатах", дабы сознательно-воспитательной надстройкой преодолеть эти самые инстинкты, либо как у Шумила в "Этот мир придуман не нами" - банально "прошивать" людей в процессе обучения загоняя им новые "инстинкты" социальной ориентированности с помощью электронного программирования мозгов в процессе обучения. В ином виде реализация этого самого коммунизма - невозможна.
34
28 лютого 2024 20:31:21
Аргументируйте ваши аргУменты…
А вы про какой собственно социализм вещаете?
Если тот, что строили в СССРе - это по ходу государственный капитализм.
Если тот, что успешно построили в Скандинавии, т.н. "шведский социализм" - то это таки да, реальный социализм, который себе вполне успешно реализован.

ЗЫ Лично мне не нравятся ОБА варианта, но допускаю, что 90% украинцев вполне себе хотели бы жить в условиях шведского социализма.
Я про социализм как идею.
Швеция как пример удачной реализации идеи социализма.
Ну так и я о чем. Вполне себе рабочая идея с определенными ньюансами. Маркс отнюдь не Христос, и не следует априори воспринимать все им написанное, как дословное руководство к действию. Современная социалистическая страна - это социально ориентированный капитализм с дикими прогрессивными налогами призванными выравнивать разницу между богатыми и бедными, чтобы не допускать социальной напряженности. Работает вполне себе успешно десятилетиями. 90% населения живут не бедно, но и не богато (я конечно не богатый, но и нищим не назвать (с)) и их это устраивает. В общем неплохо, но на любителя.
35
28 лютого 2024 20:11:25
Аргументируйте ваши аргУменты…
А вы про какой собственно социализм вещаете?
Если тот, что строили в СССРе - это по ходу государственный капитализм.
Если тот, что успешно построили в Скандинавии, т.н. "шведский социализм" - то это таки да, реальный социализм, который себе вполне успешно реализован.

ЗЫ Лично мне не нравятся ОБА варианта, но допускаю, что 90% украинцев вполне себе хотели бы жить в условиях шведского социализма.
36
24 лютого 2024 00:32:41
Нема в Україні зараз безпечних місць
Чернівці. Зовсім нічого за 2 рокі слава Богу. Жінка там з тещею.
37
21 червня 2022 04:23:28
Дід кацап був?
Ясен буй. Причем калиброванный, из Питера.
Мое мироощущение по этому поводу - ото нехуй всяким ЧУЖИМ блядям летать над нашим украинским небом. Вне зависимости от страны происхождения. На то время бляди одни были, сейчас - другие, но смысл по ходу неизменен.
38
21 червня 2022 03:46:49
Знаєш, у вас там є один такий гарний корабель флагман......
Знаешь, а обнимись ка ты с этим флагманом и иди по курсу
39
21 червня 2022 03:40:42
Смотрю на это видео. С одной стороны все вроде как красиво и современно - хорошие немецкие парни п***а кразнопузых в воздухе.



С другой стороны, мой дед капитан ВВС, качественно п***а их в небе Украины, а позже и над Европой.
б***ь, даже не знаю, нравится мне СЕЙЧАС это видео и эта песня или нет.

ЗЫ Дед имел вторую жену (мою бабушку) украинку, но всю жизнь недолюбливал украинцев. Как то это все сложно :(
40
21 червня 2022 01:32:53
Поки не на часі. Ви думаєте вони там відпочивають на курорті? Подивіться на обличчя Зеленського.
Короля делает свита. Проблема не в Зеленском, а в его БЛИЖАЙШЕМ окружении.

Повна версія