Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Криклій: Наша мета за 4 роки передати в концесію або в приватну власність всі порти


Криклій: Наша мета на найближчі 4 роки - ми хочемо передати в концесію або в приватну власність всі порти

Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що в Міністерстві інфраструктури планують протягом 4 років передати в концесію або приватну власність всі порти країни.

Про це він на міжнародній конференції, передає Укрінформ

За його словами, зараз до концесії готують залізнично-поромний комплекс, деякі термінали порту "Чорноморськ" і пасажирський комплекс в порту Одеси. А у подальших планах міністерства концесія морських торговельних портів в Бердянську та Ізмаїлі.

Також Мінінфраструктури готує до приватизації порти в Білгород-Дністровському, Усть-Дунайському та Скадовську.

Криклій підкреслив, що концесія або приватизація передбачають також і навколишньої інфраструктури, зокрема залізничної та дорожньої.

https://www.epravda.com.ua/news/2020/12/12/669109/

 :pooh_birt:

аппетит приходит во время еды !  B-)
   
Вішати падлюк! І повісять,маю надію.
   
Криклій: Наша мета на найближчі 4 роки - ми хочемо передати в концесію або в приватну власність всі порти

Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що в Міністерстві інфраструктури планують протягом 4 років передати в концесію або приватну власність всі порти країни.
Совладелец группы компаний Risoil Шота Хаджишвили официально заявил о том, что покидает проект концессии Херсонского морского торгового порта.

Об этом Шота Хаджишвили рассказал в интервью проекту Re:Ports, сообщает USM.

«Я вышел из проекта Херсон и никакого отношения к нему не имею. Да, группа, которая победила в концессии, будет продолжать пытаться это реализовать, но тот беспредел, который был создан в Херсоне, ни к чему доброму не приведет», - рассказал Шота Хаджишвили.

Слухи о том, что Шота Хаджишвили покинет проект были еще давно. В конце апреля USM обращались к совладельцу Risoil за комментариями, но Шота Хаджишвили отказался комментировать уход из проекта концессии.
Напомним, 26 июня 2020 года был подписан официальный договор о передаче в концессию компании «Рисоил-Херсон» Херсонского морского торгового порта.
 :shuffle:
   
А тепер уявіть - порти і залізниця у приватного капіталу. Напр російського. І тут - війна. Переміщення війсь, поставки товарів військового призначення... І російські фактичні власники.

Як Вам таке?
   
Все це куйня.залишаться декілька портів ,це Південний,Чорноморськ,Одеса,можливо Маріуполь ,інші помруть і ніяка концесія хуєсія не допоможе.
   
А тепер уявіть - порти і залізниця у приватного капіталу. Напр російського. І тут - війна. Переміщення війсь, поставки товарів військового призначення... І російські фактичні власники.

Як Вам таке?

десятиліття слухали казки про унікальну українську землю, яку прям всі мріють скупити. Вже місяць пройшов з початку продажу, і виявилось що вона нікому не потрібна. До цього слухали казки про унікальний Укртелеком, газову трубу і т.д. і т.п. Не продамо порти, через деякий час здамо в метелолом. Розпродавати потрібно всю держ власніть

Останнє редагування: 5 серпня 2021 01:16:27 від -bas-
   
Криклій: Наша мета на найближчі 4 роки - ми хочемо передати в концесію або в приватну власність всі порти
Це правильно. Чим менше буде державної власності, тим менше буде корупції.
   
А тепер уявіть - порти і залізниця у приватного капіталу. Напр російського. І тут - війна. Переміщення війсь, поставки товарів військового призначення... І російські фактичні власники.

Як Вам таке?

В случае войны действуют другие законы.

Государство просто будет делать то, что считает нужным.

А фактические собственники могут порыдать в уголке.
   
На откатах миллиардерами станут
   
В случае войны действуют другие законы.

Государство просто будет делать то, что считает нужным.

А фактические собственники могут порыдать в уголке.

зауважу що в такому випадку повинен бути стан війни з тою чи іншою державою. інакше буде розцінюватися як безпредеєл
   
зауважу що в такому випадку повинен бути стан війни з тою чи іншою державою. інакше буде розцінюватися як безпредеєл

Конечно.

В приличных государствах привыкли синхронизировать юридический статус с фактическим.
   
хм

з кожного кондиціонера волають про війну...а війни ж то нема...тоді чого волати?  а якщо війна, то ніхто і не повірить
   
хм

з кожного кондиціонера волають про війну...а війни ж то нема...тоді чого волати?  а якщо війна, то ніхто і не повірить

В битве интересов крупного бизнеса и здравого смысла и порядочности пока что побеждает бабло.
   
В битве интересов крупного бизнеса и здравого смысла и порядочности пока что побеждает бабло.

то все можна було спрогнозувати

та навіть реакцію росії на майдан можна було спрогнозувати так само як подальші події....
і з цього я роблю висновок, що для майдаунів з турчиновим і педром на чолі була важливіша табуретка, аніж тариторіальна цілісність і людські життя
   
то все можна було спрогнозувати

та навіть реакцію росії на майдан можна було спрогнозувати так само як подальші події....
і з цього я роблю висновок, що для майдаунів з турчиновим і педром на чолі була важливіша табуретка, аніж тариторіальна цілісність і людські життя

Ради справедливости не могу назвать режим Януковича благом.

Скорее на Майдане все сошлось в точку.
   
Ради справедливости не могу назвать режим Януковича благом.

Скорее на Майдане все сошлось в точку.

та там була інакша концепція і все...методи однакові. цілі так само. нічого нового. тільки за педри зовнішнє управління набуло цинічніших обрисів
   
но тот беспредел, который был создан в Херсоне, ни к чему доброму не приведет», - рассказал Шота Хаджишвили.

концессия концессией, а откаты откатами  :gigi:
   
Наша мета на найближчі 4 роки - ми хочемо передати в концесію або в приватну власність всі порти
Нормально, правильно.
   
Це правильно. Чим менше буде державної власності, тим менше буде корупції.
Аха, про що променево доводять приватні обленерго.
   
Аха, про що променево доводять приватні обленерго.
Монополія!
   
Монополія!

А порти, не?
   
А порти, не?
В Ахметова тільки один, на щастя.
   
А тепер уявіть - порти і залізниця у приватного капіталу. Напр російського. І тут - війна. Переміщення війсь, поставки товарів військового призначення... І російські фактичні власники.

Як Вам таке?
ти цього хотіла і добилась!  X(  :peremoga:
   
зЕЛЕНЕ ГІВНО - все продати та здриснути з гршіма!
   
зЕЛЕНЕ ГІВНО - все продати та здриснути з гршіма!
Як Юля з Криворіжсталлю?
   

Re: Криклій: Наша мета за 4 роки передати в концесію або в приватну власність всі порти Нове
Ivanseed [ Відповісти в приват ] [Не ігнорувати]
cьогодні в 11:10
IP/Host: 193.29.16.---
Автор ігнорується
   
А тепер уявіть - порти і залізниця у приватного капіталу. Напр російського. І тут - війна. Переміщення війсь, поставки товарів військового призначення... І російські фактичні власники.

Як Вам таке?

   
Як Юля з Криворіжсталлю?
т Нахрена так нагло врать прихильники певної політсили??? При юле Криворожсталь продали за 24 миллиарда, а не за копейки...
   
При юле Криворожсталь продали за 24 миллиарда,
І куди вона поділа ті мілліарди?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія