Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бляхи это ненадолго.

Re: Бляхи это ненадолго.

опель зафіра 2007 року, абс, кондиціонер, подушки на місці. навіть сажевий фільтр є і робочий, сама машина з Італії, снігу/солі/ям не бачила, не те що не гнила, а навіть пороги з низу фарба не злізла і навіть камінцями не пообивало її.
  (tu)
І порівнювати з ВАЗ "дев'яткою" за три штуки, або "Ланосом" або "Славутою".
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Вот нафига тащить сюда это польское говно?
Тут шо дети собрались?
Чем эти машины вам не угодили?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Як ви думаєте, чому в Англії машини дешевші, ніж в Німеччині та Польщі?
Ось приклад.

2011 (11 reg)
 Hatchback
 91,000 miles (150 тис км)
 1.2L
 Manual
 Petrol
 5 doors
 5 seats
Ціна £2,280= 3000 доларів
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Чем эти машины вам не угодили?

Покупать б/у машину в Польше, это всё равно, шо покупать золото у цыган на трассе.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Як ви думаєте, чому в Англії машини дешевші, ніж в Німеччині та Польщі?
Ось приклад.
Показати зображення...
2011 (11 reg)
 Hatchback
 91,000 miles (150 тис км)
 1.2L
 Manual
 Petrol
 5 doors
 5 seats
Ціна £2,280= 3000 доларів

Они дешевле на стоимость переустановки руля и педалей.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Як ви думаєте, чому в Англії машини дешевші, ніж в Німеччині та Польщі?
Ось приклад.
Показати зображення...
2011 (11 reg)
 Hatchback
 91,000 miles (150 тис км)
 1.2L
 Manual
 Petrol
 5 doors
 5 seats
Ціна £2,280= 3000 доларів
Потому что руль справа и в европе такую тачку уже не продашь.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

А в Україні на базарі - то 100%-ва гарантія якості :) .
І в німців намагаються надурити, і не тільки в них. Тому й дивляться люди прискіпливо, і купують не з рук на трасі. І розуміють ризик купівлі б/в машини.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

А в Україні на базарі - то 100%-ва гарантія якості :) .
І в німців намагаються надурити, і не тільки в них. Тому й дивляться люди прискіпливо, і купують не з рук на трасі. І розуміють ризик купівлі б/в машини.
Я только новые машины покупал, про базар не скажу.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Потому что руль справа и в европе такую тачку уже не продашь.
При чому тут Європа? Це внутрішній ринок Британії. Такий самий, як і будь-якої іншої країни. З такими самими податками і доходами населення, як і в решті країн Європи. Німець, який купує в німця для експлуатації в Німеччині думає про те, що він її продасть потім литовцю чи українцю?
   
Re: Бляхи это ненадолго.
DVB

Цитата: Alyans
Это нормальная вполне еще шкода фабия 1.4, с абс и кондиционером. Я не знаю кем надо быть чтобы ставить ланос рядом в сравнение. Да, она требует ремонта то там то сям, но если потихоньку её делать то она еще лет пять точно отходит, приятнее, безопаснее и комфортнее чем то, с чем вы попытались ее сравнить 
ця шкода, таке саме, як і ланос, тільки в профіль
Може ви і не знаєте, але є досить дофіга ланосів 1.6, з абс, кондиціонером і подушками. Для людини незакріпощонної ВАГодрочерством, різниця непомітна, а може і ланос випереде.
   
Re: Бляхи это ненадолго.
DVB

Цитата: Taras.ua
опель зафіра 2007 року, абс, кондиціонер, подушки на місці. навіть сажевий фільтр є і робочий, сама машина з Італії, снігу/солі/ям не бачила, не те що не гнила, а навіть пороги з низу фарба не злізла і навіть камінцями не пообивало її.
Ціна 3200 баксів. Сам купив, на болгарських номерах. Який ланос рядом хоч буде з таким опелем?
ланос 1,6 = бувший опель кадет +/-. ті ж яйця, що і ваш опель, тільки в профіль.
Якщо вийти в тиху ніч в поле, то можна почути як ржавіє опель :)
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Ось ліворульний сітроен в Англії, 2007 року. Пробіг 160 тисяч.
Ціна 2600 доларів :gigi:
   
Re: Бляхи это ненадолго.

ланосів 1.6, з абс, кондиціонером і подушками
Нічого не маю проти ланосів (робоча машина), про АБС не буду сперечатися - не чув, а ось про ПОДУШКИ - це не в Україні. Ланос випускався з ОДНІЄЮ подушкою, хоча конструктивно розроблявся під дві подушки безпеки. Можу помилятися, але корейські ланоси були з ДВОМА подушками безпеки.
І йього за фактично 20 років не змінювали (фактично косметичні зміни були, щось зі шлангами та електрикою ще вдосконалювали). Наступне покоління  - це АВЕО.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

ланос 1,6 = бувший опель кадет +/-. ті ж яйця, що і ваш опель, тільки в профіль.
Якщо вийти в тиху ніч в поле, то можна почути як ржавіє опель :)
Это вы с нексией путаете, ланос к опелю никакого отношения не имеет мотор
и коробка только кузов и остальное свое
   
Re: Бляхи это ненадолго.
DVB

Цитата: Warrior555
Нічого не маю проти ланосів (робоча машина), про АБС не буду сперечатися - не чув, а ось про ПОДУШКИ - це не в Україні. Ланос випускався з ОДНІЄЮ подушкою, хоча конструктивно розроблявся під дві подушки безпеки. Можу помилятися, але корейські ланоси були з ДВОМА подушками безпеки.
І йього за фактично 20 років не змінювали (фактично косметичні зміни були, щось зі шлангами та електрикою ще вдосконалювали). Наступне покоління  - це АВЕО.
Та і я не буду сперечатись і казати, що ланос це диво. Просто тут так дрочать на таку саму архаїку - фабія 1.4, опель 2007, а ланос це типу дніще, та таке саме дніще, як і ті архаїчні ваги/опелі. Тесть колись мав ланос, давно, десь з 2003, зовсім непогана машина, як на ті роки.
   
Re: Бляхи это ненадолго.
DVB

Цитата: k.a.n.15
Это вы с нексией путаете, ланос к опелю никакого отношения не имеет мотор
и коробка только кузов и остальное свое
ну так, непрямий потомок
Джуджаро стайл :)
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Та і я не буду сперечатись і казати, що ланос це диво. Просто тут так дрочать на таку саму архаїку - фабія 1.4, опель 2007, а ланос це типу дніще, та таке саме дніще, як і ті архаїчні ваги/опелі. Тесть колись мав ланос, давно, десь з 2003, зовсім непогана машина, як на ті роки.
100%.
ці всі бюджетні опеля та шкоди 1995-2003 років випуску - це дніще ще погірше ланоса
   
Re: Бляхи это ненадолго.

взагалі , стало модно питати не "яка в тебе машина" , а "якого року в тебе машина". Не перший раз з цим стикаюсь. Вже давно просікли   цю тему про "статусність" чоловіків-імітаторів багацтва.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

DVB - тут не на "Ланос" гонять, а на ціни на автомобілі. Якщо буде нормальне розмитнення (нічого навіть видумувати не потрібно, достатнь прийняти закон у першій редакції, самий перший законопроект, в який потім вносили правки), то і Ланоси будуть доступніші для людей, і інші автомобілі.
Я до цього часу зустрічаю ще живі "Москвичі 412", "Запорожці" (навіть в Києві, хоча "Запорожців вже фактично немає), ВАз "трійки" "п'ятіркі".
   
Re: Бляхи это ненадолго.
DVB

Цитата: Warrior555
DVB - тут не на "Ланос" гонять, а на ціни на автомобілі. Якщо буде нормальне розмитнення (нічого навіть видумувати не потрібно, достатнь прийняти закон у першій редакції, самий перший законопроект, в який потім вносили правки), то і Ланоси будуть доступніші для людей, і інші автомобілі.
Я до цього часу зустрічаю ще живі "Москвичі 412", "Запорожці" (навіть в Києві, хоча "Запорожців вже фактично немає), ВАз "трійки" "п'ятіркі".
Є ні!  :) Поки гнали на ціни на автомобілі, я мовчав і слухав. А коли почали з ВАГівським гонором дрочити на якусь там  фабію 1.4 і дніщеопель, тут я не зміг змовчати :)
До речі, по цінах.
2 млн блях в Україні? Це ж десь 70-80% майбутніх бляхарів попродавали свої укрономера? І по яких ви думаєте цінах? Вони і сформували ті ціни, втч. А тепер, типу бідкаються. Типу, продали свій ланос за 3000-4000, і ой-йо-йой, якііііі ціниииии в Україні. Дайте-но, ТЕПЕР, очолимо боротьбу за низькі ціни :D  [ua]
   
Re: Бляхи это ненадолго.
DVB

Ну що, які будуть думки відносно:
До речі, по цінах.
2 млн блях в Україні? Це ж десь 70-80% майбутніх бляхарів попродавали свої укрономера? І по яких ви думаєте цінах? Вони і сформували ті ціни, втч. А тепер, типу бідкаються. Типу, продали свій ланос за 3000-4000, і ой-йо-йой, якііііі ціниииии в Україні. Дайте-но, ТЕПЕР, очолимо боротьбу за низькі ціни   :D  [ua] 
   
Re: Бляхи это ненадолго.

100%.
ці всі бюджетні опеля та шкоди 1995-2003 років випуску - це дніще ще погірше ланоса
тут взагалі про >2005 мова йде

а ланос це типу дніще, та таке саме дніще, як і ті архаїчні ваги/опелі. Тесть колись мав ланос, давно, десь з 2003, зовсім непогана машина, як на ті роки.
Коли порівнювати із ТАЗами то так, а якщо із ВАГом навіть дешевим то ви перегинаєте. Ви хоч їздили на тих вагах ? Будь-якій людині потрібно просто сісти та проїхати в двох авто як водій та як пасажир, питань більше взагалі ніяких не буде.

А коли почали з ВАГівським гонором дрочити на якусь там  фабію 1.4 і дніщеопель
вибачте, але дешевий ВАГ постійно беру для прикладу, так як це дійсно народне авто та як раз підходить для порівнення за ціною із нашими ведрами. Ось вам ВАГ за 3500, ось вам ланос. Просто у нас ще досі не розуміють що воно максимум коштує 3500 а не 5, не 6к. А там і на ланоси і тази ціни тримаються далі...

але є досить дофіга ланосів 1.6..... а може і ланос випереде.
чим, витратою пального >>10л ?

2011 (11 reg)
 Hatchback
 91,000 miles (150 тис км)
 1.2L
 Manual
 Petrol
 5 doors
 5 seats
Ціна £2,280= 3000 доларів
1.2 дорогий двигун в ремонті, пробіг великий. Вартість послуг велика та все інше (страхування тощо), ви ж не 350 $ в міс отримуєте, тож  не треба такі особливості країн із нашою порівнювати
   
Re: Бляхи это ненадолго.
DVB

Цитата: Alyans
Коли порівнювати із ТАЗами то так, а якщо із ВАГом навіть дешевим то ви перегинаєте. Ви хоч їздили на тих вагах ? Будь-якій людині потрібно просто сісти та проїхати в двох авто як водій та як пасажир, питань більше взагалі ніяких не буде.[/b].
:) Не мав честі бути утаємничиним в дивовижний і неповторний світ ВАГів, ланосячої цінової категорії
І як на світі існують інші машини, крім ВАГів? ВАГи то як Apple :)
P/S/ ну будьте серйозними...
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Не мав честі бути утаємничиним в дивовижний і неповторний світ ВАГів

Тоді не треба їх коментувати. Інших авто валом, але ваг ближчий до нас та повторююсь, рівний по ціні
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Владельцы старых автомобилей на европейских номерах недовольны последними законодательными инициативами Верховной Рады. Речь идет о принятых на прошлой неделе в первом чтении законопроектах №8487 и №8488.

По словам руководителя «АвтоЕвроСилы», в частности, их не устраивает формула, определяющая стоимость растаможки автомобилей.
«Сейчас, чтобы растаможить автомобиль стоимостью 2000 евро, нужно заплатить втрое или вчетверо больше. При этом растаможить старый автомобиль, которому более 20 лет, вообще невозможно  :lol: . Согласно новому законопроекту растаможка таких автомобилей станет возможной», - рассказал руководитель общественной организации «АвтоЕвроСила» Александр Чернявский.

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія