Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:18:50 IP/Host: 23.235.227.---
|
В інтерв'ю Донця була одна теза, яка залишилась непоміченою: "Власне виробництво літаків [таких класів, які виробляв "Антонов"]
рентабельне у державі населенням 80-100 млн, бо така кількість людей гарантує ринок для літаків
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:19:07 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Я тобі навпаки кажу, шо це не "нормальний ринок", 13-15 транспортних літаків для України стратегічно не зроблять Антонову ніякої погоди й не витягнуть з дупи контору з тисячами співробітників.
Тим паче шо зарплати в людей ростуть, комплектуючи в літаках вже імпортні дорогі, й кінцева вартість робить їх вже не таким цікавим.
Цілком може виявитися, що в Україні на відповідному військовому тендері переможуть іноземні конкуренти, а не АН.птах Сорока, не тичь мені -- я тебе, пєрнатого, не знаю, з тобою не знайомий та бажання знайомитись не маю.
Стосовно "13-15 транспортних літаків для України стратегічно не зроблять Антонову ніякої погоди й не витягнуть з дупи контору з тисячами співробітників."
"Антонов" за Совка тільки транспортники виготовляв? Ан-24 нє?
100 млн. населення -- це половина того, що було в СРСР (220 млн).
Ан-24 випускався з 1959 по 1979. Було випущено 1367 літаків (за Вікі)
Це практично 70 літаків на рік, правда, половина йшла на експорт.
Якби "Антонов зараз мав би ринок 100 млн. населення
та випускав би відповідно половину совкового обсягу, то це було би 35-40 пасажирських тіпа лінейкі Ан-1Х8,
плюс 10-15 транспортних (які конструктивно споріднені), і того 50-60 літаків на рік.
Плюс можливість ексклюзіву тіпа Ан-124.
Поганий був би ринок?якби все просто масштабувалося, то зараз би Антонов випускав 12 пасажирських та 5 транспортників на рік і Антонов може лише мріяти про таке
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:21:11 IP/Host: 23.235.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...птах Сорока, не тичь мені -- я тебе, пєрнатого, не знаю, з тобою не знайомий та бажання знайомитись не маю.
Стосовно "13-15 транспортних літаків для України стратегічно не зроблять Антонову ніякої погоди й не витягнуть з дупи контору з тисячами співробітників."
"Антонов" за Совка тільки транспортники виготовляв? Ан-24 нє?
100 млн. населення -- це половина того, що було в СРСР (220 млн).
Ан-24 випускався з 1959 по 1979. Було випущено 1367 літаків (за Вікі)
Це практично 70 літаків на рік, правда, половина йшла на експорт.
Якби "Антонов зараз мав би ринок 100 млн. населення
та випускав би відповідно половину совкового обсягу, то це було би 35-40 пасажирських тіпа лінейкі Ан-1Х8,
плюс 10-15 транспортних (які конструктивно споріднені), і того 50-60 літаків на рік.
Плюс можливість ексклюзіву тіпа Ан-124.
Поганий був би ринок?якби все просто масштабувалося, то зараз би Антонов випускав 12 пасажирських та 5 транспортників на рік і Антонов може лише мріяти про такеНасправді так і є -- мав би випускати, крім того, є ще варіанти деверсифікації (наприклад, ті ж самі тролейбуси, або буси-малотонажки, яких у нас ніхто
не випускає, а є тільки бляха-імпортозамєщєніє), але це вже питання до політики держави -- які вона створює умови для стратегічних підприємств
і як вона пильнує, щоб ці підприємства не були знищені (як це сталося з заводом "СМ" в Харкові).
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:22:33 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...В інтерв'ю Донця була одна теза, яка залишилась непоміченою: "Власне виробництво літаків [таких класів, які виробляв "Антонов"]
рентабельне у державі населенням 80-100 млн, бо така кількість людей гарантує ринок для літаківІдіотська логіка. Чомусь танки Оплот випускають виключно для закордону, а Антоновим вигадали якусь переможну зраду.
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:22:33 IP/Host: 23.235.227.---
|
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:27:59 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...якби все просто масштабувалося, то зараз би Антонов випускав 12 пасажирських та 5 транспортників на рік і Антонов може лише мріяти про такеНасправді так і є -- мав би випускати, крім того, є ще варіанти деверсифікації (наприклад, ті ж самі тролейбуси, або буси-малотонажки, яких у нас ніхто
не випускає, а є тільки бляха-імпортозамєщєніє), але це вже питання до політики держави -- які вона створює умови для стратегічних підприємств
і як вона пильнує, щоб ці підприємства не були знищені (як це сталося з заводом "СМ" в Харкові).Ага, давай високотехнолічну царину де в світі 2-3 конкурента переведемо де конкурентів 20-30.
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:28:42 IP/Host: ---.enet.vn.ua
|
Результат будь-якої державної програми буде протилежним заявленим цілям.
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 17:31:20 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Результат будь-якої державної програми буде протилежним заявленим цілям.Тут +100500.
Держава може створити лише умови. наприклад надати купу преференцій тим, хто купить антоновський літак, починаючи від податкових пільг, закінчуючи усякими лізінгами.
А вже в тих умовах, приватизований Антонов нехай сам викручується. Хоч літаки, хоч автобуси робить, але вже без розпилу бюджетних коштів.
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 18:37:11 IP/Host: ---.static.zebra.lt
|
Розгорнути попередні цитати...птах Сорока, не тичь мені -- я тебе, пєрнатого, не знаю, з тобою не знайомий та бажання знайомитись не маю.
Стосовно "13-15 транспортних літаків для України стратегічно не зроблять Антонову ніякої погоди й не витягнуть з дупи контору з тисячами співробітників."
"Антонов" за Совка тільки транспортники виготовляв? Ан-24 нє?
100 млн. населення -- це половина того, що було в СРСР (220 млн).
Ан-24 випускався з 1959 по 1979. Було випущено 1367 літаків (за Вікі)
Це практично 70 літаків на рік, правда, половина йшла на експорт.
Якби "Антонов зараз мав би ринок 100 млн. населення
та випускав би відповідно половину совкового обсягу, то це було би 35-40 пасажирських тіпа лінейкі Ан-1Х8,
плюс 10-15 транспортних (які конструктивно споріднені), і того 50-60 літаків на рік.
Плюс можливість ексклюзіву тіпа Ан-124.
Поганий був би ринок?якби все просто масштабувалося, то зараз би Антонов випускав 12 пасажирських та 5 транспортників на рік і Антонов може лише мріяти про такеНасправді так і є -- мав би випускати, крім того, є ще варіанти деверсифікації (наприклад, ті ж самі тролейбуси, або буси-малотонажки, яких у нас ніхто
не випускає, а є тільки бляха-імпортозамєщєніє), але це вже питання до політики держави -- які вона створює умови для стратегічних підприємств
і як вона пильнує, щоб ці підприємства не були знищені (як це сталося з заводом "СМ" в Харкові).
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 19:27:15 IP/Host: ---.hsvpn.ksyste.ms
|
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 19:30:55 IP/Host: 46.174.66.---
|
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 19:39:17 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
.. це задача політична.
І саме тому розумні люди просовують проект "Нового ВКЛ" (геополітичне об'єднання України, Польщі, Литви та, можливо, Молдови та Білорусі),
бо це гарантує ринок такий, як треба. Але на жаль там проблем більше, ніж можливостей.
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 19:49:24 IP/Host: ---.static.zebra.lt
|
Если движением в Европу придется пожертвовать Антоновым - я за
25 лет топтания на месте, кооперация с кацапами, особо капитализации и качества не прибавили
Кацап всегда обманет
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 21:21:56 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...якби все просто масштабувалося, то зараз би Антонов випускав 12 пасажирських та 5 транспортників на рік і Антонов може лише мріяти про такеНасправді так і є -- мав би випускати, крім того, є ще варіанти деверсифікації (наприклад, ті ж самі тролейбуси, або буси-малотонажки, яких у нас ніхто
не випускає, а є тільки бляха-імпортозамєщєніє), але це вже питання до політики держави -- які вона створює умови для стратегічних підприємств
і як вона пильнує, щоб ці підприємства не були знищені (як це сталося з заводом "СМ" в Харкові).авіація є глобальним викликом
оптимальним було вливатися до Ейрбасу у середині 90-х, але тоді треба було припиняти багатовекторність та швидко бігти на захід всією країною
без цього - лише держава має створювати умови для купівлі техники такого рівня, т.ч - для роботи авіакомпаній, які використовують вітчизняну авіатехніку
а так і ЖК буде переможний
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 21:24:03 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати..... це задача політична.
І саме тому розумні люди просовують проект "Нового ВКЛ" (геополітичне об'єднання України, Польщі, Литви та, можливо, Молдови та Білорусі),
бо це гарантує ринок такий, як треба. Але на жаль там проблем більше, ніж можливостей.Утопія це, прибалти і поляки замість ЄС вибирають нас? Ха ха. Навіть не смішно
Re: Саудовская Аравия отказалась от Ан-132 |
1 травня 2019 23:27:08 IP/Host: 198.16.70.---
|
У русских самих жопа в авиастроении.