Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 08:18:14 IP/Host: ---.approval.volia.net
|
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 09:12:10 IP/Host: 50.125.164.---
|
Розгорнути попередні цитати...Мені особисто пох хто кращий, хто гірший. Мене цікавить виключно результат. Результат Джобса - всі діти вліпились в смартфони, та перенесли левову частку свого життя в віртуал. Результат маска - ми маємо ринок електричних авто, а також технологію найдешевшого запуску супутників на навколоземну орбіту.Фігня і по першому і по другому.
1. Нам дійсно потрібні електричні авто? При теперішній вартості бензину, якості його згоряння без великих шкидливих виходів. Я вже не кажу про те як тяжко переробляти батареї коли вийшов їх термін і як це небезпечно для екології також.
2. "Найдешевший запуск супутників на орбіту" - і все? Повторити політ людини на Місяць слабо. На Марс - взагалі туманні перспективи. Я не кажу навіть про досягнення меж нашої Сонячної системи.
Маск робить продукти для лошків.По першому абсолютно не згоден. Нам потрібні електромобілі, які возитимуть людей на роботу та на шопінг, використовуючи енергію, взяту від сонця без забруднення навколишнього середовища в містах
По другому - зменьшення вартості польотів дозволить бізнесу використовувати орбіту, не лише урядам.
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 09:13:54 IP/Host: 50.125.164.---
|
Розгорнути попередні цитати...персональних компютерів;
- музичних плеєрів;
- в музичній індустрії;
- створив зовсім новий гаджет - смартфон. І як дальший його розвиток - планшет.
- в цифровій мультиплікаціі;
- в організаціі торгівлі. Як живій, в магазинах, так і через інтернет. Особливо музики і програм.Це все було до нього. Він просто загорнув це у красіву нову якісну обгортку і талановито втюхав юзерам. Геній маркетингу! Це я без стьобу кажу.
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 09:16:07 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Фігня і по першому і по другому.
1. Нам дійсно потрібні електричні авто? При теперішній вартості бензину, якості його згоряння без великих шкидливих виходів. Я вже не кажу про те як тяжко переробляти батареї коли вийшов їх термін і як це небезпечно для екології також.
2. "Найдешевший запуск супутників на орбіту" - і все? Повторити політ людини на Місяць слабо. На Марс - взагалі туманні перспективи. Я не кажу навіть про досягнення меж нашої Сонячної системи.
Маск робить продукти для лошків.По першому абсолютно не згоден. Нам потрібні електромобілі, які возитимуть людей на роботу та на шопінг, використовуючи енергію, взяту від сонця без забруднення навколишнього середовища в містах
По другому - зменьшення вартості польотів дозволить бізнесу використовувати орбіту, не лише урядам.Тобто люди настільки отупіли, що більше не в змозі самі водити машину? Ти спитай думки автомеханіків, автолюбителів, та й навіть спеціалістів по штучному інтелекту - всі тобі скажуть, що машина з автопілотом без втручання людини - це маразм. Штучний інтелект знайде дані і проаналізує, а вже людині приймати рішення.
Тобто бізнес без Маска супутники не запускав? І космос - це лише супутники? Чи набагато більше? А що зроблено для досягнення набагато більшого? Да ніфіга - ті ж технології що в 1960 році. Де новий двигун для космічного корабля для міжпланетних польотів? Нема. Чи будемо літати на Марс - 3 роки туди і 3 роки назад. А, забув - білет на Марс це в один кінець. А зміст тоді освоєння Марсу? Хто буде наприклад забирати корисні копалини з Марсу і везти їх назад на Землю? Автоматичні кораблі? Чудово! Тоді навіщо посилати людей на Марс взагалі? Роботів з "прославленим штучним інтелектом" і хай вкалують там на Марсі, правда?
Прикро, що США з країни розумак перетворились на країну безмозкових дибілів-споживачів, яких розводять як лошків і через яких прогрес йде дуже повільно
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 09:22:21 IP/Host: 50.125.164.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це все було до нього. Він просто загорнув це у красіву нову якісну обгортку і талановито втюхав юзерам.Електромобілі та ракети були ще 100 років тому. Домашнього ПК як классу не існувало 30 років тому.Да были но прогресса в них не было. А сейчас это индустрии благодоря ему выходят на новый уровень. И это не коробочка на столе.
Если бы умные люди большинство которых идут в финансы, софт, маркетинг начали работать как маск с железом. Развывая сталиварную отрасль, атомную, строительство, приборотехника и тд. Мы могли бы жить уже в совсем другом мире
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 09:27:03 IP/Host: 50.125.164.---
|
Розгорнути попередні цитати...По першому абсолютно не згоден. Нам потрібні електромобілі, які возитимуть людей на роботу та на шопінг, використовуючи енергію, взяту від сонця без забруднення навколишнього середовища в містах
По другому - зменьшення вартості польотів дозволить бізнесу використовувати орбіту, не лише урядам.Тобто люди настільки отупіли, що більше не в змозі самі водити машину? Ти спитай думки автомеханіків, автолюбителів, та й навіть спеціалістів по штучному інтелекту - всі тобі скажуть, що машина з автопілотом без втручання людини - це маразм. Штучний інтелект знайде дані і проаналізує, а вже людині приймати рішення.
Тобто бізнес без Маска супутники не запускав? І космос - це лише супутники? Чи набагато більше? А що зроблено для досягнення набагато більшого? Да ніфіга - ті ж технології що в 1960 році. Де новий двигун для космічного корабля для міжпланетних польотів? Нема. Чи будемо літати на Марс - 3 роки туди і 3 роки назад. А, забув - білет на Марс це в один кінець. А зміст тоді освоєння Марсу? Хто буде наприклад забирати корисні копалини з Марсу і везти їх назад на Землю? Автоматичні кораблі? Чудово! Тоді навіщо посилати людей на Марс взагалі? Роботів з "прославленим штучним інтелектом" і хай вкалують там на Марсі, правда?
Прикро, що США з країни розумак перетворились на країну безмозкових дибілів-споживачів, яких розводять як лошків і через яких прогрес йде дуже повільноПо перше питати автомеханіків про штучний інтелект.... Ти це серйозно...
По друге - я про зменьшення собівартості польотів. Це спричинить більш широке комерційне використання орбіти.
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 09:30:04 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Тобто люди настільки отупіли, що більше не в змозі самі водити машину? Ти спитай думки автомеханіків, автолюбителів, та й навіть спеціалістів по штучному інтелекту - всі тобі скажуть, що машина з автопілотом без втручання людини - це маразм. Штучний інтелект знайде дані і проаналізує, а вже людині приймати рішення.
Тобто бізнес без Маска супутники не запускав? І космос - це лише супутники? Чи набагато більше? А що зроблено для досягнення набагато більшого? Да ніфіга - ті ж технології що в 1960 році. Де новий двигун для космічного корабля для міжпланетних польотів? Нема. Чи будемо літати на Марс - 3 роки туди і 3 роки назад. А, забув - білет на Марс це в один кінець. А зміст тоді освоєння Марсу? Хто буде наприклад забирати корисні копалини з Марсу і везти їх назад на Землю? Автоматичні кораблі? Чудово! Тоді навіщо посилати людей на Марс взагалі? Роботів з "прославленим штучним інтелектом" і хай вкалують там на Марсі, правда?
Прикро, що США з країни розумак перетворились на країну безмозкових дибілів-споживачів, яких розводять як лошків і через яких прогрес йде дуже повільноПо перше питати автомеханіків про штучний інтелект.... Ти це серйозно...
По друге - я про зменьшення собівартості польотів. Це спричинить більш широке комерційне використання орбіти.Орбіти і все? А ти в курсі про захаращення орбіти старими супутниками? Ну так нафіга тоді космос, якщо все що треба це "орбіта"?
А хто має вирішувати про штучний інтелект? Дибіл-манюпас який перетворився з людини розумної на тварину консюмера, якій тільки треба пошопитись і пожерти? Повторюю: штучний інтелект не для заміни людини, а для допомоги в прийнятті рішень. Рішення ж буде далі приймати безпосередньо людина.
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 10:55:20 IP/Host: ---.cg.shawcable.net
|
Розгорнути попередні цитати...Можно конкретно в цифрах как они ще й як пасуться?Вище багатотразів приводилась цифра. Пять мільярдів доларів В РІК загальних дотацій з бюджету на компанії Маска.
ПЯТЬ МІЛЬЯРДІВ доларів в рік - ще ще й як, чи так собі?
Зверніть увагу - це різні дотаці, гранти, податкові пільги. Сюди не входить оплата за запуски супутників. То вже інше - оплата за роботу.Щось я не бачу де ті мільярди
Показати зображення...
Доречі сума в 4.9 млрд взята нізвідки була використана нафтовими компаниями проти його бізнесу
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 11:19:15 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Фігня і по першому і по другому.
1. Нам дійсно потрібні електричні авто? При теперішній вартості бензину, якості його згоряння без великих шкидливих виходів. Я вже не кажу про те як тяжко переробляти батареї коли вийшов їх термін і як це небезпечно для екології також.
2. "Найдешевший запуск супутників на орбіту" - і все? Повторити політ людини на Місяць слабо. На Марс - взагалі туманні перспективи. Я не кажу навіть про досягнення меж нашої Сонячної системи.
Маск робить продукти для лошків.По першому абсолютно не згоден. Нам потрібні електромобілі, які возитимуть людей на роботу та на шопінг, використовуючи енергію, взяту від сонця без забруднення навколишнього середовища в містах
По другому - зменьшення вартості польотів дозволить бізнесу використовувати орбіту, не лише урядам.Тобто люди настільки отупіли, що більше не в змозі самі водити машину? Ти спитай думки автомеханіків, автолюбителів, та й навіть спеціалістів по штучному інтелекту - всі тобі скажуть, що машина з автопілотом без втручання людини - це маразм. Штучний інтелект знайде дані і проаналізує, а вже людині приймати рішення.
Тобто бізнес без Маска супутники не запускав? І космос - це лише супутники? Чи набагато більше? А що зроблено для досягнення набагато більшого? Да ніфіга - ті ж технології що в 1960 році. Де новий двигун для космічного корабля для міжпланетних польотів? Нема. Чи будемо літати на Марс - 3 роки туди і 3 роки назад. А, забув - білет на Марс це в один кінець. А зміст тоді освоєння Марсу? Хто буде наприклад забирати корисні копалини з Марсу і везти їх назад на Землю? Автоматичні кораблі? Чудово! Тоді навіщо посилати людей на Марс взагалі? Роботів з "прославленим штучним інтелектом" і хай вкалують там на Марсі, правда?
Прикро, що США з країни розумак перетворились на країну безмозкових дибілів-споживачів, яких розводять як лошків і через яких прогрес йде дуже повільно
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 11:19:51 IP/Host: 120.17.171.---
|
Розгорнути попередні цитати...Електромобілі та ракети були ще 100 років тому. Домашнього ПК як классу не існувало 30 років тому.Да были но прогресса в них не было. А сейчас это индустрии благодоря ему выходят на новый уровень. И это не коробочка на столе.
Если бы умные люди большинство которых идут в финансы, софт, маркетинг начали работать как маск с железом. Развывая сталиварную отрасль, атомную, строительство, приборотехника и тд. Мы могли бы жить уже в совсем другом миреУмные люди может того и не идут, потому что у них не получается так лошить манюпаса как Маск. Он создал принципиально новый ракетный двигатель? Нет. Он создал технологию постройки межпланетных городков? Нет. Возвращение частей ракеты? Так это Спейс Шаттл был и Буран (у Бурана ракета-носитель Энергия могла нести отдельный груз в дополнение к космическому челноку). Надо было двигаться дальше. Фон Браун кажется предлагал группу из кучи кораблей для колонизации планет. Были еще идеи атомного двигателя для космического корабля. Где это все?
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 11:22:46 IP/Host: 120.17.171.---
|
Розгорнути попередні цитати...Вище багатотразів приводилась цифра. Пять мільярдів доларів В РІК загальних дотацій з бюджету на компанії Маска.
ПЯТЬ МІЛЬЯРДІВ доларів в рік - ще ще й як, чи так собі?
Зверніть увагу - це різні дотаці, гранти, податкові пільги. Сюди не входить оплата за запуски супутників. То вже інше - оплата за роботу.Щось я не бачу де ті мільярди
Показати зображення...
Доречі сума в 4.9 млрд взята нізвідки була використана нафтовими компаниями проти його бізнесу1. Читай гілку, якщо щось цікавить. Я більше не буду по п‘ятому разові повторяти персонально тобі.
2. Цифра $4.9 мільярдів публікувалась в американських ЗМІ. Такі дані не беруться «нізвідки» і не публікуються без серйозної перевірки. Тому що за подібні «неточності» можна загриміти в суд з астрономічними сумами компенсацій і штрафів, і навіть втратити ліцензію.
3. На твоєму графіку дані по лише Теслі. В той час коли йде мова про ТРИ КОМПАНІЇ Маска. Тесла одна із них.
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 11:25:14 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Да были но прогресса в них не было. А сейчас это индустрии благодоря ему выходят на новый уровень. И это не коробочка на столе.
Если бы умные люди большинство которых идут в финансы, софт, маркетинг начали работать как маск с железом. Развывая сталиварную отрасль, атомную, строительство, приборотехника и тд. Мы могли бы жить уже в совсем другом миреУмные люди может того и не идут, потому что у них не получается так лошить манюпаса как Маск. Он создал принципиально новый ракетный двигатель? Нет. Он создал технологию постройки межпланетных городков? Нет. Возвращение частей ракеты? Так это Спейс Шаттл был и Буран (у Бурана ракета-носитель Энергия могла нести отдельный груз в дополнение к космическому челноку). Надо было двигаться дальше. Фон Браун кажется предлагал группу из кучи кораблей для колонизации планет. Были еще идеи атомного двигателя для космического корабля. Где это все?Вот именно што нету. Бо вместо поддержки наши людишки, почему то думают что их лошат а не делают рентабельными вещи на которые не способны такие гиганты как совок штаты ес китай и идт.
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 11:32:14 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Вище багатотразів приводилась цифра. Пять мільярдів доларів В РІК загальних дотацій з бюджету на компанії Маска.
ПЯТЬ МІЛЬЯРДІВ доларів в рік - ще ще й як, чи так собі?
Зверніть увагу - це різні дотаці, гранти, податкові пільги. Сюди не входить оплата за запуски супутників. То вже інше - оплата за роботу.Щось я не бачу де ті мільярди
Показати зображення...
Доречі сума в 4.9 млрд взята нізвідки була використана нафтовими компаниями проти його бізнесу1. Читай гілку, якщо щось цікавить. Я більше не буду по п‘ятому разові повторяти персонально тобі.
2. Цифра $4.9 мільярдів публікувалась в американських ЗМІ. Такі дані не беруться «нізвідки» і не публікуються без серйозної перевірки. Тому що за подібні «неточності» можна загриміти в суд з астрономічними сумами компенсацій і штрафів, і навіть втратити ліцензію.
3. На твоєму графіку дані по лише Теслі. В той час коли йде мова про ТРИ КОМПАНІЇ Маска. Тесла одна із них.
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 11:46:26 IP/Host: ---.cg.shawcable.net
|
Розгорнути попередні цитати...Щось я не бачу де ті мільярди
Показати зображення...
Доречі сума в 4.9 млрд взята нізвідки була використана нафтовими компаниями проти його бізнесу1. Читай гілку, якщо щось цікавить. Я більше не буду по п‘ятому разові повторяти персонально тобі.
2. Цифра $4.9 мільярдів публікувалась в американських ЗМІ. Такі дані не беруться «нізвідки» і не публікуються без серйозної перевірки. Тому що за подібні «неточності» можна загриміти в суд з астрономічними сумами компенсацій і штрафів, і навіть втратити ліцензію.
3. На твоєму графіку дані по лише Теслі. В той час коли йде мова про ТРИ КОМПАНІЇ Маска. Тесла одна із них.Так на теслу больше всего и гонят из трех спейс экс вообще непонятно о каких льготах
Цифра именно что понтовая неоткуда иначе с приходом трампона его акции б ухнули сразу
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
24 вересня 2017 19:00:24 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...По перше питати автомеханіків про штучний інтелект.... Ти це серйозно...
По друге - я про зменьшення собівартості польотів. Це спричинить більш широке комерційне використання орбіти.Орбіти і все? А ти в курсі про захаращення орбіти старими супутниками? Ну так нафіга тоді космос, якщо все що треба це "орбіта"?
А хто має вирішувати про штучний інтелект? Дибіл-манюпас який перетворився з людини розумної на тварину консюмера, якій тільки треба пошопитись і пожерти? Повторюю: штучний інтелект не для заміни людини, а для допомоги в прийнятті рішень. Рішення ж буде далі приймати безпосередньо людина.Орбіту треба захерачити по повній. Тоді з'явиться бізнес з очистки орбіти
Штучним інтелектом поки що займається МІТ та Гугл, а не слюсарі. Але так, рішення приймають люди... Поки що....
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
22 жовтня 2017 00:58:42 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Re: Бюджетна тесла: перші враження |
17 січня 2018 23:57:26 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|