Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Нобєлєвку тому хто придумає що робити з єлектросамокатами :-)o

прирівняти цей прогресивний вид транспорту до вєліків і будувати велодорожки.
До речі, це частина єврокультури до якої ви божились долучитись.
То занадто складно, треба шось будувати, перерозподіляти міський простір. Люди люблять прості рішення)
   
скорость электросамоката не должна превышать трёх миль в час. впереди должен идти специальный чаловек с флажками, и следить чтобы лошади ОЛЕНИ не пугались!
:gigi:
   
Фу,  як невиховано. І яку дискусію після того можна вести?

Бидло


Ти коли від маминої спідниці відлучився?

Чи ще з-під неї хамиш старшим?
   
Чому?


Я ж написав чому - тому що ці всі скейти/самокати/моноколеса ніколи не були і не є транспортними засобами. Крапка.

А не розуміють це лише сучасні недорослі-недоучки. І їхні мамаші.

Другі, правда, тільки до того моменту, коли чадо їх не зіб’є на швидкості.

Але це буває зрідка, бо в основному ті мамаші не ходять пішки тротуарами, а їздять СУВами, створюючи людям проблеми на порядок гірші.
   
Цитувати
У Фінляндії запроваджують обмеження для використання електросамокатів, щоб запобігти нещасним випадкам з ними.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Yle.

Максимальна швидкість електросамокатів буде зменшена в усіх містах в денний час з 25 до 20 км/год, а в нічний час - з 25 до 15.

У столиці Гельсінкі припиниться прокат електросамокатів у вихідні дні в нічні години - з півночі до п'ятої ранку.

Столична влада повідомила, що домовилися про це з найбільшими прокатними компаніями в Фінляндії. Йдеться про експеримент, який триватиме до кінця року.

Передбачається, що ці заходи допоможуть запобігти нещасним випадкам з участю електросамокатів.

На забороні використання електросамокатів ночами у вихідні вже давно наполягали лікарі. Згідно зі статистичними даними, близько 70% пацієнтів, що звертаються в травматологію столичної чергової лікарні Мейлахті після аварій в результаті їзди на електросамокаті, травмуються в нічний час.

Серед тих, хто отримав травму голови, 80% управляли самокатом в нетверезому стані.
   
Цитувати
Італійський парламент працює над регулюванням використання електросамокатів, які, за словами депутатів, принесли хаос на вулиці міста, з небезпечної їздою і недбалим паркуванням.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на The Times.

Депутати запропонували обмеження: 30 км на годину на міських дорогах, 19 км на годину на велосипедних доріжках і 6 км на годину в пішохідних зонах, разом з обов'язковим страхуванням, шоломами і куртками зі світловідбивачами. Також розглядається заборона на їзду після настання темряви.

Минулого року сталося 564 ДТП і одна смерть, а з січня чотири людини загинули
через електросамокати.

Плата за проїзд частково відображає популярність електросамокатів, принаймні, 140 000 з яких знаходяться на вулицях.

Минулого року електросамокати орендували 7,4 мільйона осіб, середня тривалість поїздки склала 12 хвилин, а середній шлях - 1,8 км.

Нагадаємо, у Парижі мерія погрожує сервісам прокату електросамокатів не продовжувати контракти, якщо вони не погодяться встановити фіксоване обмеження швидкості на самокатах та не посилять контроль за паркуванням.

Раніше у Стокгольмі пригрозили штрафами проти операторів сервісів прокату за кожен кинутий посеред вулиці електросамокат, тому що недбале ставлення їхніх клієнтів перетворилося на системну проблему. 
   
Ці самокати реально є великою небезпекою
Днями ми повертали на проспект з-за рогу Держбанку, як перед самим носом на великій швидкості мимо нас просвистів самокат з двома нехилими амбалами зверху...Якась доля секунди...
   
електросамокати - найбільш енергоефективний транспорт
   
електросамокати - найбільш енергоефективний транспорт

не забувай додавати - в парках, кацапе
   
не забувай додавати - в парках, кацапе

заігнорю ще одного імбіцила
   
Тут все просто. З роверами, гіроскутерами, могоколесами, електросамокатами і т д.

Якщо це розвага - на спецобладнані майданчики по принципу сейтодромів-велодромів.
Якщо транспорт - на дорогу.

Владі  - обладнати спецмайданчики та смуги на дорогах. На тротуарі їх не повинно бути.
Крапка!
   
які чавлять пішоходів по всьому Світу

О 4.00 ранку пробивати акумулятори загостреною ломакою  :-B 
   
Да к велосипедистам их на дорожки вместе с моноколёсами и прочими самоходами
   
В принципі, коли воно по тротуарі котиться зі швидкістю,  трохи більше пішохода то норм. Але часто густо воно несеться тротуаром, шо я їпу.
На питання, мовляв якого фуя саме тротуаром, пітар-самокатник (а в основному, дівчисько-тупа пізда) щиро  відповідає, що на дорозі машини їздять й можуть збити, а на тротуарі їм безпечно.
З іншого боку, якщо торбити самокатників, то треба шось робити й з велопідарами, які  тротуарам носяться ще скоріше аніж самокатники й їх фуй зловиш, якшо шо.
   
Стокгольм вводит годовой налог 150 евро на каждый электросамокат и обязательную регистрацию в полиции. Учитывая,как их вандалят самокатоненавистник и, надеюсь это станет концом для прокатчиков, бо башлять 150 евро за новый дрын станет не выгодно.
И возвращают прокат велосипедов спустя 3 года.
Самокаты идут нах.
   
І самокат і велосипед і гіро колеса тре зобовязати бути на допах обладнаними дзеркалами і шоломами. Також потрібно всіх хто пересувається на колесах будь яких проходити навчання з видачею лізннзій правил дорожнього руху.
   
Перекласти плитку чи бруківку, поступово, по ремонтах, в два рівня, з жолобками, заниженими на 10мм через кожен метр тротуару в одну плитку "для стоку води" :)
тільки така " говфровка" може припинити то все,а ніякі штрафи чи що інше. ось у вас нема зїздів з тротуару на перехід і ніодин інвалід на електровізку не їздить по вулиці (приклад позитивний для теми але негативний по суті)..
   
Показати зображення...
за таке треба лишати батьківських прав.СУКИ недороблені :X .
   
Стокгольм вводит годовой налог 150 евро на каждый электросамокат и обязательную регистрацию в полиции. Учитывая,как их вандалят самокатоненавистник и, надеюсь это станет концом для прокатчиков, бо башлять 150 евро за новый дрын станет не выгодно.
И возвращают прокат велосипедов спустя 3 года.
Самокаты идут нах.
(tu)
   
тому що для них НЕМА на сьогодні безпечного для них самих і для оточуючих,дорожного шляху. на автодорогах вони в небезпеці.на пішохідці-пішоходи. Без вирішення цього питання розвиток нового транспорту прийде в суперечність з реаліями і приведе до драконівських для нього заборон. Вже приводить.
 Бо коня поставили позаду воза-просто не подумали масштабно
  вангую-при прориві у повітреплаванні-нових видах лікачків " на задвірку хати" і чогось подібного на спецкостюми з двигуном що дають літати, спочатку настане такаж криза з смертями ті т.д . Бо апаратуру придумають а правила взаємодії в повітрі і посадці та старті, як завжди_( приклад відсутності автомобільних ПДР  на початку автомобільної ери)  будуть клепати на колні виходячи з досвіду аварій і смертей у повітрі.

Останнє редагування: 4 вересня 2021 20:48:19 від cynic
   
Показати зображення...

Та то фігня, я бачив, як одночасно на самокаті троє дорослих їхали, передній присів, а двоє стояли один за одним  :gigi:
   
Та то фігня, я бачив, як одночасно на самокаті троє дорослих їхали, передній присів, а двоє стояли один за одним  :gigi:

Це, напевно, не дорослі були, а - недорослі.
Дорослі люди себе так не ведуть.
   
Да к велосипедистам их на дорожки вместе с моноколёсами и прочими самоходами

В Сингапурі до речі так і зробили
   
які чавлять пішоходів по всьому Світу
А этих случаев уже больше двух?

Ну т.е. проблема настолько перезрела что затмила собой даже традиционно ужасную статистику по  автоавария?

Или как обычно единичные случаи раздуваются до слоновьих размеров чтоб рубануть хайпа и сделать просмотры
   
А этих случаев уже больше двух?

Ну т.е. проблема настолько перезрела что затмила собой даже традиционно ужасную статистику по  автоавария?

Или как обычно единичные случаи раздуваются до слоновьих размеров чтоб рубануть хайпа и сделать просмотры
а количество этих самокатов хотя бы приблизилось к количеству автотранспорта, чтобы можно было сравнивать статистику?
   
 Пожалуй ещё не рассмотрели технологическую возможность для предотвращения наезда двухколёсного девайса на пешехода.
 Приступаю!
 Девайс для езды там, где в том числе передвигаются пешеходы, должен быть оборудован автоматически действующим устройством, снижающим скорость девайса до минимального или вообще до остановки перед пешеходом.
 Более продвинутое- как у автоматического управления у электромобилей.
 Принцип действия определения препятствий - как у летучей мыши.
Таким образом девайсоводитель будет вынужден избегать скоплений пешеходов на своём пути...а наезд будет купироваться автоматически устройством управления.
   
а количество этих самокатов хотя бы приблизилось к количеству автотранспорта, чтобы можно было сравнивать статистику?

Но наверняка количество обещает быть ужасающим, ведь не зря предлагают нобелевку?
   
Саме із самокатами , мабуть не тра нічого робити , бо ото колись , десь у 60-ті , а мо і трохи раніш , була мода на звичайні самокати , та і вщухла собі і лише сліди тієї моди по сараЯх валялись-іржавіли .

Частково та лише теоретично )) воно би податками , торговців можливо обмежити на ввезення до України , найшвидше мабуть кетайського одноразового барахла , то і попит на лісапєди збільшився би , але теорії - теоріями і лишацця ,  і найкраще - шию тренувати , головою навсебіч крутити , та пильнувати , як вийшов чі й виїхав з хати .  ))
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія