Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Дядя Сорока, ты дурак. Кацапы перестали покупать КрАЗы еще в 2010-м, были только единичные продажи спецмашин в нефтянку
Да ти шо?

Цитувати
В 2011 году Холдинговая Компания "АвтоКрАЗ" реализовала потребителям 1263 единицы автомобильной техники, что в 1,2 раза выше показателя аналогичного периода 2010 года. Из общего количества отгруженной техники 71% автомобилей поставлен в страны СНГ, 20 % - по Украине, 9 % - другие страны мира. Наибольшее количество автомобилей - 740 единиц (82 %) - было поставлено в Российскую Федерацию. Рост поставок в РФ, по сравнению с 2010 годом, составил 60 %. Более половины отгруженных российскому потребителю автомобилей составляют шасси, четверть - самосвалы, остальные - лесовозная техника и тягачи.
Давай розкажи нам  ще казки про колишнього директора та поодинокі продажі. B-)
В 2014 до речі ще трохи протягнули на єгипетському замовленні, але ж не може Єгипет купувати щорічно )))

Останнє редагування: 19 листопада 2020 23:25:44 від птах Сорока
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Борьба с совком вступила в фазу полной перемогы.  :gigi:
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

гей-гей ! нашо  нам ті вші жаводи ! гей ! рожбудувмо кам'яничь, (x) ото вшє оте совєцьке лайно робичь. як що нам Європа поможе ! гей ! 
То, що ти гей, то ясно, ти ще скажи що на запорожці їздиш...
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Борьба с совком вступила в фазу полной перемогы.
А Краз не "совок", давно вже приватне підприємство.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

А Краз не "совок", давно вже приватне підприємство.
так у нас вся страна уже давно прыватнэ пидпрыемство. БГГГГ. :laugh:  Но шалена боротьба с наследием совка не прекращается ни на минуту. Пока не останутся одни руины и амброзия на полях. B-)
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

свої у нас тільки шаровари і чуби, все інше будемо купувати імпортне

рапсу доведеться бааааагато вирощувати
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Да ти шо?

Давай розкажи нам  ще казки про колишнього директора та поодинокі продажі. B-)
В 2014 до речі ще трохи протягнули на єгипетському замовленні, але ж не може Єгипет купувати щорічно )))
И шо? Ошибся годом, великое дело
 Родная армия, отказавшаяся покупать свою же машину, добила завод а не мифические кацапы
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Но шалена боротьба с наследием совка не прекращается ни на минуту.
Якщо наслєдіє совка не може вижити без кацапського ринку збуту - то результат  очевидний.


   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

И шо? Ошибся годом, великое дело
 Родная армия, отказавшаяся покупать свою же машину, добила завод а не мифические кацапы
Ти не помилився, а тупо збрехав. Кацапи припинили купляти Краз (а заодно постачати запчастини) з 2014 року.
А військовим ну ніяк не потрібна тисяча автомобілів, хоч ти всрись. Ну максимум 100 машин, що для завода кардинально ситуацію змінити не здатні в принципі.

Останнє редагування: 19 листопада 2020 23:38:35 від птах Сорока
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

То есть под радостным визгом "мы идэмо в НАТО!" решили окончательно похерить КрАЗ?
Жаль, хорошие машинки были.  :(
Один из символов индустриальной Украины.
Декоммунизация продолжается.
АЭС еще нужно закрыть. И города срыть нахер.

І тобі, недобитому кацапо-комунякові, пельку заткнути було б не погано.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Ти не помилився, а тупо збрехав. Кацапи припинили купляти Краз (а заодно постачати запчастини) з 2014 року.
А військовим ну ніяк не потрібна тисяча автомобілів, хоч ти всрись. Ну максимум 100 машин, що для завода кардинально ситуацію змінити не здатні в принципі.
Ну от на 100 Татрах и иппошь кацапив, знавець... А, да - еще ж есть БогданоМАЗы от свинарчукее.... :laugh:  Их тоже мутили сборку ради ста штук, да? Свиням на комбикорм гешефту...
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

А, да - еще ж есть БогданоМАЗы от свинарчукее....   Их тоже мутили сборку ради ста штук, да?
Богданомази й на цивільному ринку ніфуйово  продаються.
Чому Краз ніфуя не запропонував цивільному ринку - проблеми Живаго.
Оті  варіанти з китайськими кабінами, що продаються  менше десятка в рік? - Смішно.

Останнє редагування: 19 листопада 2020 23:43:45 від птах Сорока
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Якщо наслєдіє совка не може вижити без кацапського ринку збуту - то результат  очевидний.
Ну это само собой. Ждем "распад Раисси". Пока мы ждем, ухуйкали последний автозавод, а кацапы в 2020 уже выпустили 20 тысяч камазов.
Нормально они распадаются. А мы хорошо сидим.(С) B-)
тебе не кажется, шо дело не в кацапском рынке, а в "псевдопатрийотычных" макитрах, которые способны только славня спивать и марши смолоскыпни хороводить?
 От за ето они Педру и любят.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Татра то конечно легенда 6*6 але виглядає якось кубічєскі.

Одразу видно, що зроблена грамотно з точки зору розмірів скрізь.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

а кацапы уже выпустили 20 тысяч камазов.
З яких приблизно 80% йде на внутрішній ринок Раші.
Обсяги ринку неспівставні.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

усього лише утричі більше населення, убивчі санкції....  і неспівставні обсяги ринку...  тю
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

З яких приблизно 80% йде на внутрішній ринок Раші.
Обсяги ринку неспівставні.
Они нэспивставни потому шо у нас уже нихера не работает. "вийську надо 100 Татр".  Дохрена ты на них навоюешь. Ага.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

щоб клепати машинки треба десятки два заводів у ланцюжку постачальників.
на всіх заводах робітники із зп і податками, їхні сімї. Плюс логістика. плюс сфера послуг навколо них.
це все і створює ринок, попит, наповнення бюджету податками.

але кому це нахер треба?

наше діло рапс і кредити. а робітники поїдуть в польщу і щось у трусах звідти привезуть, якщо не зачепляться за польське громадянство.  [ua]
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

усього лише утричі більше населення, убивчі санкції....  і неспівставні обсяги ринку...  тю
У Раші територія й  довжина доріг, ще в усяких їпенях неспівставні, порівняно з Україною. 
Щодо санкцій, вони звісно не вбивчі, але наприклад авіагалузь й там йопнулася через відсутність імпортних запчастин.
А Камази точно на Заході не купують, а в основному Раша й Тайожний сайуз (про обсяг ринку якого чомусь часто забувають) 

на всіх заводах робітники із зп і податками, їхні сімї. Плюс логістика. плюс сфера послуг навколо них.
це все і створює ринок, попит, наповнення бюджету податками.
За умови, що вся ця веселуха забезпечить продаж хоча б 1800-2000 одиниць техніки на рік, як це й було в "жирні" роки Краза, до Майдану.
В 2019 році випущено 540 одиниць - й це ніфуя не рятує ситуацію. Військові ж не будуть щороку купляти кілька сотень, якщо нема активних бойових дій.


Останнє редагування: 20 листопада 2020 00:06:24 від птах Сорока
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Не, с сотней татр Кремль не взять. B-)
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Не, с сотней татр Кремль не взять.
Його й з 1000 Татр не взяти, питання в іншому.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

нам і татри не потрібні

найбільші патріоти уже рвуться пісюни обрізати і до дядька Ердогана у підданство проситись. У нього байрактари є...  шайтан-машина

не може бути шоб не помогло
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

У Раші територія й  довжина доріг, ще в усяких їпенях неспівставні, порівняно з Україною. 
Щодо санкцій, вони звісно не вбивчі, але наприклад авіагалузь й там йопнулася через відсутність імпортних запчастин.
А Камази точно на Заході не купують, а в основному Раша й Тайожний сайуз (про обсяг ринку якого чомусь часто забувають) 
А у нас - не территория? У нас же площадь в два раза почти больше Германии и такая же как у Франции.
Не про то ты говоришь. Если нечего возить, то и грузовики не нужны. От так они и идет. Захерачили заводы - не стало продукции. не стало продукции - нечего возить . Нечего возить - не нужны грузовики. И так далее.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

А у нас - не территория? У нас же площадь в два раза почти больше Германии и такая же как у Франции.
Ну і шо? Вантажівки Німеччини та Франції катають по усьому ЄС, ще й до України заїжджають.
Возити є шо, подивися скількі фур на трасі, ще й з перевантаженням ганяють.
Це Україна винна в тому, що приватний Краз не розробив нормальні фури, а клепає радянський рарітет й трохи дрібноти в китайській обгортці?
Краз мутив кооперацію з  IVECO й всрався.

Останнє редагування: 20 листопада 2020 00:11:27 від птах Сорока
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Його й з 1000 Татр не взяти, питання в іншому.
Та не пытання все в том же. Не можешь срать - не мучай жопу. Если армия только для имитации, то и сто татр хороши. Можно почувствовать себя "почти в НАТО". А если купиь еще сто, то почти и в ЕС. :gigi: 
И нах нам заводы. Зато выйдем на безуглеродный мир быстрее всех.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

та ніхто ні в чому не винен.

до речі, Тойота тричі банкрутувала до того як вийти на траекторію сталого розвитку. Все держава рятувала нікому не потрібне збиткове виробництво авто в Японії коли і дураку було ясно, що американці і німці авто все одно роблять краще.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Ну і шо? Вантажівки Німеччини та Франції катають по усьому ЄС, ще й до України заїжджають.
Возити є шо, подивися скількі фур на трасі, ще й з перевантаженням ганяють.
Це Україна винна в тому, що приватний Краз не розробив нормальні фури, а клепає радянський рарітет й трохи дрібноти в китайській обгортці?
Та есть там вполне нормальные разработки.Да только Лексеичу захотелось и это приборать к руцям. И случилось с КрАзом то же, что и со всем остальным. Щас обанкротят, шо можно распродадут.Остальн ое порежут на металлолом. Опыт есть.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Та есть там вполне нормальные разработки.
Петру захотілося прибрати до рук лише у 2014 році, а до того Краз клепав радянщину для Раші.
Подивись які там "розробки" - конструктор з китайських деталей, що нікому виявився непотрібним. Продають по парі штук усяким нігерійцям.
Зараз Петра нема - нехай Краз шукає нові ринки збуту. B-)

Останнє редагування: 20 листопада 2020 00:16:31 від птах Сорока
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Петру захотілося прибрати до рук лише у 2014 році, а до того Краз клепав радянщину для Раші.
Подивись які там "розробки" - конструктор з китайських деталей, що нікому виявився непотрібним. Продають по парі штук усяким нігерійцям.
Зараз Петра нема - нехай Краз шукає нові ринки збуту. B-)
Ну мы е в Японии.У нас три раза банкротиться не получится. У нас банкротство такого завода это практически приговор.  Инвесторы к нам не пойдут, а внутренним "хозяевам" это не нужно.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Все держава рятувала нікому не потрібне збиткове виробництво авто в Японі
Чого це воно непотрібне?
Подивись скільки Тойота клепала машин  у 60-х роках, тоді  американці й німці просто не були доступні пересічному японцю та китайцю, бо дорого.
Фуярили Тойоти на  ринок Японії та Китаю, аж гай шумів.

Останнє редагування: 20 листопада 2020 00:24:31 від птах Сорока
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Украина сама соби каже ДОПОБАЧЕННЯ!!
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Я голосовал за Голобородько  :gigi: Который обещал порвать с МВФ и никуда не вступать.
А на парламентских голосовал за Партию Шария
Та воно і не дивно.
Деды-прадеды себя называли хуесосами, а не украинцами. С гордостью.
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Та воно і не дивно.

Щас милиция разберется, ху из ху
 :dopovid:
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Не пойму, о чем спор

Есть частное предприятие
Если оно не в состоянии выживать - это его проблемы

Рынок автопрома не зациклен в Украине

Продавай куда хочешь

Но если твои изделия не конкурентны - другой разговор
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Не пойму, о чем спор

Есть частное предприятие
Если оно не в состоянии выживать - это его проблемы

Рынок автопрома не зациклен в Украине

Продавай куда хочешь

Но если твои изделия не конкурентны - другой разговор

завжди є нюанси
як пригадати обвали 2008-го року
Італія - уряд рятує FIAT (приватну компанію)
Німеччина - уряд рятує OPEL (приватну компанію). мало того, заборонила продавати московії
про Тойоту вже згадували
от шведи продали Вольво китайцям

все залежить від того, чого прагне країна
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

завжди є нюанси
як пригадати обвали 2008-го року
Італія - уряд рятує FIAT (приватну компанію)
Німеччина - уряд рятує OPEL (приватну компанію). мало того, заборонила продавати московії
про Тойоту вже згадували
от шведи продали Вольво китайцям

все залежить від того, чого прагне країна
А нас країна нічого не прагне, а її припизденти - або крадії, або ідіоти, або і те і те одразу. .
Облишимо переконувати придурків, що потрібне своє виробництво."та та армія вона прибутку не приносе, вона не нужна' оце їх пісня, оце їх все. Там розуміння не прийде навіть коли буде сидіти у вимушеній еміграції після того, як не стане України й бубонітиме ' деривативи, приватизація, прибуток,прибууток'.
б***ь ідіот.."нам сто машин хвате" сука й оце таке зелене керує.  А може й армії не треба ? Поліції вистачить, щоб ваші закриті містечка охороняти ...а і поліції не треба. Охорона !!!
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Чого це воно непотрібне?
Подивись скільки Тойота клепала машин  у 60-х роках, тоді  американці й німці просто не були доступні пересічному японцю та китайцю, бо дорого.
Фуярили Тойоти на  ринок Японії та Китаю, аж гай шумів.
Ти ще й тупий і історію курив  :lol:
Типовий представник офісного хом'яка
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Наскільки пригадую, там в Жеваго була заруба з Порохом з приводу банку ФіК. Після того, як жеваго не ліг під хотєлки Кнуря, той закупив для армії не КрАЗи, а МАЗи. Ну от тоді заводу і прийшов пушний звір.

Та навіщо такі деталі? Все одно ж вина Юлька!
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

завжди є нюанси
як пригадати обвали 2008-го року
Італія - уряд рятує FIAT (приватну компанію)
Німеччина - уряд рятує OPEL (приватну компанію). мало того, заборонила продавати московії
про Тойоту вже згадували
от шведи продали Вольво китайцям

все залежить від того, чого прагне країна
Но у нас вроде как очень хорошие условия для автопроизводителя - конкурентов душат пошлинами

( На форуме вечно по этой теме плач стоит)

Жеваго столько на*здил бабла, что может без помощи государства поднять завод
 Только оно ему нафиг не нужно, оказывается

Выход только один:

25 сентября, после встречи с работниками завода КрАЗ, городской голова Кременчуга Виталий Малецкий написал на своей странице в Facebook: «В свое время господин Жеваго прибрал к рукам одно из самых крупных кременчугских предприятий, флагман украинского машиностроения, и теперь постепенно доводит его до полного уничтожения. Повлиять на ситуацию можно только на государственном уровне, если решить вопрос национализации КрАЗа и возвращения его в госсобственность. Дал поручение подготовить от моего имени соответствующее обращение к руководству государства».
   
Re: В ЗСУ сказали КрАЗу: "До побачення"

Вот из той же статьи про татру:

Остальную часть завода – или попытаться отдать инвестору практически бесплатно при условии возрождения производства, или распродавать, попутно переучивая сотрудников и переводя их на сохраненные направления. Таким путем в начале 1990-х пошел чешский производитель грузовиков Tatra. В результате сегодня он производит минимум грузовиков (в основном для армии), но массу другой профильной продукции, в основном – комплектующие для других европейских автопроизводителей. И процветает.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія