Політичний ФОРУМ
Спорт/Авто/Техно => Тема розпочата: Бандер1вець від 4 грудня 2018 13:05:00
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Він порахував що 1400 євро розмитнення краще ніж штрафи чи шрот.
Завіз він бляху років із 4-5 тому і не вивозив ніразу.
п.с. ше один теж буде розмитнювати.
п.п.с. існує обмежена кількість людей які всетаки розмитнять. а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
і це дуже добре. на кордоні пусто. (tu)
-
а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
а не краще тут на розбірку або на брухт?
-
а навіщо вивозити шрот/металолом за кордон ?
в нас що вже не приймають ? чи там якісь зобовязання є?
-
Что то дешево вышло там еще штраф 8500 гривен + дорога и снятие с учета .
-
Жоден товариш не розмитнив.
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Він порахував що 1400 євро розмитнення краще ніж штрафи чи шрот.
Завіз він бляху років із 4-5 тому і не вивозив ніразу.
п.с. ше один теж буде розмитнювати.
п.п.с. існує обмежена кількість людей які всетаки розмитнять. а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
і це дуже добре. на кордоні пусто. (tu)
Надеюсь он теперь запетра-запетра?
-
Соромлюсь спитати а на фіга за 20-річний шрот платити такі гроші ? Дешевше з мосту в річку.. :shuffle:
-
Что то дешево вышло там еще штраф 8500 гривен + дорога и снятие с учета .
Та то вже у порівнянні з 1400 євро фігня. Тільки незрозуміло навіщо ?
-
та тачка вартує 1,5 євро
чувак заплатив податками майже 2
-
В тему: https://rivnepost.rv.ua/news/na-rivnenshchini-rozmitnili-chotiri-evroblyakhi
P.S. Там внизу № тел. є для консультацій. ;)
-
та тачка вартує 1,5 євро
чувак заплатив податками майже 2
Думаю менше .
-
а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
а не краще тут на розбірку або на брухт?
так через півроку вже всьо...
ніхто не хоче штраф 170 тищ платити.
-
Соромлюсь спитати а на фіга за 20-річний шрот платити такі гроші ? Дешевше з мосту в річку.. :shuffle:
А ездить на голой жопе ?
-
Что то дешево вышло там еще штраф 8500 гривен + дорога и снятие с учета .
так.
і ше 4% пінсійний фонд.
-
Соромлюсь спитати а на фіга за 20-річний шрот платити такі гроші ? Дешевше з мосту в річку.. :shuffle:
ну,коли розуму обмаль - обидва варіанти годяться
-
Соромлюсь спитати а на фіга за 20-річний шрот платити такі гроші ? Дешевше з мосту в річку.. :shuffle:
А ездить на голой жопе ?
Ну власне 20-річний шрот підходить під це визначення. Тільки не за такі гроші.
-
Что то дешево вышло там еще штраф 8500 гривен + дорога и снятие с учета .
так.
і ше 4% пінсійний фонд.
Буду краток. П.здець,
-
Соромлюсь спитати а на фіга за 20-річний шрот платити такі гроші ? Дешевше з мосту в річку.. :shuffle:
два варіанти - викинути в польщі.
розмитнити і мати машину на наших номерах.
авто у нього і так є. він власник по техпаспорту.
вибір чи втрати авто чи за 1500 євро мати машину на наших номерах.
-
Соромлюсь спитати а на фіга за 20-річний шрот платити такі гроші ? Дешевше з мосту в річку.. :shuffle:
А ездить на голой жопе ?
угу. і немати нічого :D
-
Соромлюсь спитати а на фіга за 20-річний шрот платити такі гроші ? Дешевше з мосту в річку.. :shuffle:
А ездить на голой жопе ?
угу. і немати нічого :D
Не розумію. Гройсман каже економіка росте. Купа тут була об*яв від деяких ніків про високу платню.
Здати на брухт , заробити гроші, додати ще оці 2 тисячі і купити нову.
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
А чому у нас газ коштує як в Європі, а машини втричі дорожчі ?
Я теж перевіряв. Не коштує. З двигуном 2.8 максимум 2 000.
-
а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
а не краще тут на розбірку або на брухт?
на розборку вже не беруть - завалені
на брухт теж цілком не хочуть, їм метал потрібен, а не автівка, яку розбирати
або можут узять, баксів за 200 :laugh:
-
буде так, як із сімейними лікарями чи припиненням трансляції аналогового телебачення. Спочатку кинуться масово реєструвати, коли закінчуватиметься пільговий період, потім коли закінчуватиметься шестимісячний період. ну яяк завжди - черги, мати, прокльони, не забезпечили, не створили умови, та доки це триватиме і так далі в стилі манюпаса-авося
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
А чому у нас газ коштує як в Європі, а машини втричі дорожчі ?
Я теж перевіряв. Не коштує. З двигуном 2.8 максимум 2 000.
Для населення газ в німців по 500 і більше євро
Плюс абонплата
В нас по факту в 2 рази дешевше
П.с.
До чого тут газ?
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
А чому у нас газ коштує як в Європі, а машини втричі дорожчі ?
Я теж перевіряв. Не коштує. З двигуном 2.8 максимум 2 000.
Є і по 4-5 євро А4 2000 року
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
А чому у нас газ коштує як в Європі, а машини втричі дорожчі ?
Я теж перевіряв. Не коштує. З двигуном 2.8 максимум 2 000.
Є і по 4-5 євро А4 2000 року
Посилання давай.
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
в нас й на стару (по нашим цінам) не можуть
бо ціни неадекватні насправді
того ж ланоса люди готові були брати, але ж не по 10-12 тисяч! При тому, шо в рашці він за 6 продавався
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
А чому у нас газ коштує як в Європі, а машини втричі дорожчі ?
Я теж перевіряв. Не коштує. З двигуном 2.8 максимум 2 000.
Для населення газ в німців по 500 і більше євро
Плюс абонплата
В нас по факту в 2 рази дешевше
П.с.
До чого тут газ?
Під дурника косиш ?
-
А ездить на голой жопе ?
угу. і немати нічого :D
Не розумію. Гройсман каже економіка росте. Купа тут була об*яв від деяких ніків про високу платню.
Здати на брухт , заробити гроші, додати ще оці 2 тисячі і купити нову.
Нова A4 від 50000 ойро
а їздить так само
-
А чому у нас газ коштує як в Європі, а машини втричі дорожчі ?
Я теж перевіряв. Не коштує. З двигуном 2.8 максимум 2 000.
Є і по 4-5 євро А4 2000 року
Посилання давай.
На мобілє.де є фільтр
Вбий 2000 рік і 4000 євро мінімум а4
Буде чимало машин
-
угу. і немати нічого :D
Не розумію. Гройсман каже економіка росте. Купа тут була об*яв від деяких ніків про високу платню.
Здати на брухт , заробити гроші, додати ще оці 2 тисячі і купити нову.
Нова A4 від 50000 ойро
а їздить так само
Не вірю, що у нас в країні не можна заробити якихось 50 тисяч євро. Хай краще працює, а не пердить 20-річним шротом нам під ніс.
-
Нещодавно у Польщі на металобазі працював. Бачив які машиши розбирають і перемелюють на металолом. Нам такі видавали, щоб ми на роботу ними добиралися. Зломалось щось серйозно - на розборку. І далі так само: поломалося щось - на авторозборку нах...
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро. :facepalm1:
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
можуть,але не одразу
чомусь на фупі панує переконання,що один працюючий в родині має за місяць заробляти на нове авто,за наступний місяць -на нову квартиру.. а ще обов"язково декілька разів відпочинок за кордоном, ну й повний возик в ашані в режимі 24/7
-
Не вірю, що у нас в країні не можна заробити якихось 50 тисяч євро. Хай краще працює, а не пердить 20-річним шротом нам під ніс.
можна, але для чого їх викидувати на забаганку Людаса та його носа якщо є 20-річний шрот який у 20 разів дешевший ?
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
та.
тому йому і вигідно її митнити.
ше й він реальний власник по техпаспорту.
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
можуть,але не одразу
чомусь на фупі панує переконання,що один працюючий в родині має за місяць заробляти на нове авто,за наступний місяць -на нову квартиру.. а ще обов"язково декілька разів відпочинок за кордоном, ну й повний возик в ашані в режимі 24/7
А як два працюючих, то кількість відпочинків за кордоном так зросте, що і працювати ніколи буде :D
-
Не вірю, що у нас в країні не можна заробити якихось 50 тисяч євро. Хай краще працює, а не пердить 20-річним шротом нам під ніс.
можна, але для чого їх викидувати на забаганку Людаса та його носа якщо є 20-річний шрот який у 20 разів дешевший ?
ї
Щоб не ганьбити нашу квітнучу країну і особисто Президента.
-
Нещодавно у Польщі на металобазі працював. Бачив які машиши розбирають і перемелюють на металолом. Нам такі видавали, щоб ми на роботу ними добиралися. Зломалось щось серйозно - на розборку. І далі так само: поломалося щось - на авторозборку нах...
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро. :facepalm1:
такі будуть стояти покинутими з тої сторони кордону.
їх просто викинуть на сміття.
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
можуть,але не одразу
чомусь на фупі панує переконання,що один працюючий в родині має за місяць заробляти на нове авто,за наступний місяць -на нову квартиру.. а ще обов"язково декілька разів відпочинок за кордоном, ну й повний возик в ашані в режимі 24/7
А як два працюючих, то кількість відпочинків за кордоном так зросте, що і працювати ніколи буде :D
І можна буде купити навіть дві нових ауді. Один ніщєброд з ауді 1998 року то не показник взагалі.
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Мудра людина.
Документи на А4 вже є.
Тепер її можна трішечки модернізувати.
Бо ціни на запчастини впали дуже сильно.
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.
Брехня. Я читаю ФУП. Тут така висока у всіх платня.
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.
ого,скільки в нас прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени. :facepalm:
-
Можу помилятися
Але якщо ти сам ввозив машину, то на розбірку в Україні - не варіант
прийдуть і спитають куди подів
і штраф влуплять
тому й вивозять закордон і там кидають
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Мудра людина.
Документи на А4 вже є.
Тепер її можна трішечки модернізувати.
Бо ціни на запчастини впали дуже сильно.
1.8 Т супер двигун (tu)
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.
ого,скільки в нас прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени. :facepalm:
Так, глистів державних в нас до фіга та більше.
-
Можу помилятися
Але якщо ти сам ввозив машину, то на розбірку в Україні - не варіант
прийдуть і спитають куди подів
і штраф влуплять
тому й вивозять закордон і там кидають
Один ввозит в Украину и вьівозит в Молдавию/Бєларусь.
Другой везьот оттуда в Україну уже по другім документам/номєрам.
А бляхарь уже єздіт в Українє по документам/номерам от пєрвого ввоза.
-
Можу помилятися
Але якщо ти сам ввозив машину, то на розбірку в Україні - не варіант
прийдуть і спитають куди подів
і штраф влуплять
тому й вивозять закордон і там кидають
А заяву на угон ? ні ?
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Мудра людина.
Документи на А4 вже є.
Тепер її можна трішечки модернізувати.
Бо ціни на запчастини впали дуже сильно.
1.8 Т супер двигун (tu)
Масло бере як, 1л/250-300км? (tu)
-
Дивуюсь , взагалі, такій темі на ФУПі. Тут тільки по опитуваннях мало хто менше 10 000 євро на місяць отримує.
-
Можу помилятися
Але якщо ти сам ввозив машину, то на розбірку в Україні - не варіант
прийдуть і спитають куди подів
і штраф влуплять
тому й вивозять закордон і там кидають
А заяву на угон ? ні ?
Заяву від кого, від невідомої особи, яка не має жодного відношення до автомобіля?
-
Жоден товариш не розмитнив.
Це щоб не бути голослівним.
У ПОЛТАВІ ЗА ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ «ПІЛЬГОВОГО ПЕРІОДУ» НЕ РОЗМИТНИЛИ ЖОДНОГО АВТОМОБІЛЯ НА ЄВРОНОМЕРАХ
https://poltava.to/news/49141/
-
Жоден товариш не розмитнив.
Це щоб не бути голослівним.
У ПОЛТАВІ ЗА ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ «ПІЛЬГОВОГО ПЕРІОДУ» НЕ РОЗМИТНИЛИ ЖОДНОГО АВТОМОБІЛЯ НА ЄВРОНОМЕРАХ
https://poltava.to/news/49141/
заплатять більше згодом
-
Жоден товариш не розмитнив.
Це щоб не бути голослівним.
У ПОЛТАВІ ЗА ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ «ПІЛЬГОВОГО ПЕРІОДУ» НЕ РОЗМИТНИЛИ ЖОДНОГО АВТОМОБІЛЯ НА ЄВРОНОМЕРАХ
https://poltava.to/news/49141/
заплатять більше згодом
Заплатять. 31 березня,
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
+1
и это та самая фигня которую не поменяли.
правда дело может быть в состоянии тачек тут, и там
по моей модели состояние тачек тут - обнять и плакать. знаю такое же про другие модели и бляхи. это к слову о "шроте"
там тоже есть шрот, но есть и лялечки. тут шрот все
-
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Це ти про себе ?
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
А ти коли купував бляху не знав, що її колись потрібно буде розмитнювати?
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
А ти коли купував бляху не знав, що її колись потрібно буде розмитнювати?
знал.
но я не знал что власть такая тупая что и нам и себе жопу сделает
-
(https://a.radikal.ru/a09/1812/fd/462f582291a5.jpg)
2000р., 1200дол., мостиська
це прямо на кордоні забирати?
-
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Це ти про себе ?
Ні - за авто, котре може вийти з ладу у будь-який момент платити державі мито 2000євро - безглуздя. ІМХО
20 річне авто коштує стільки, скільки воно коштує там. Не більше і не менше. ІМХО
У нас може бути націнка 30, максимум 40% пенсам, на війну та дороги. А більше - обдираловка власного зубожілого народу. ІМХО
Зубожілого, тому що, багаті не купують 20-річні авто. Багаті купують авто із салонів. ;)
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
а за кого всі бляхарі будете голосувати, хто предстваляє ваші бляхарські інтереси?
-
по моей бляхе суммарная стоимость после растаможки приблизительно на штуку меньше местного рынка
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
а за кого всі бляхарі будете голосувати, хто предстваляє ваші бляхарські інтереси?
я буду за педра, потому что больше не за кого, и война
за кого бляхари не знаю.
педро и власть большие долбоебы и в очередной раз продмеонстрировали долбоебизм и жлобство - хоть я и буду за него голосовать
-
власть нагнула всех манюпасов из за авто дилеров и бабла
при текущих акцизах стоимость бу автивок похоже практически не меняется
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
А ти коли купував бляху не знав, що її колись потрібно буде розмитнювати?
знал.
но я не знал что власть такая тупая что и нам и себе жопу сделает
Чому ти вважаєш владу тупою? Українські правила розмитнення нічим кардинально не відрізняються від правил розмитнення в сусідніх державах.
І проблема не в правилах розмитнення вживаних машин, а в недостатньому обсязі продажу нових і майже нових.
Нормальний термін кксплуатації сучасного авто до 15 років. Тобто в Україні, щоб було як в Європі, має продаватися щороку 500-700 тисяч машин.
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
а за кого всі бляхарі будете голосувати, хто предстваляє ваші бляхарські інтереси?
я буду за педра, потому что больше не за кого, и война
за кого бляхари не знаю.
педро и власть большие долбоебы и в очередной раз продмеонстрировали долбоебизм и жлобство - хоть я и буду за него голосовать
я теж,ймовірно , за петра буду -- бо він зміг(?) порушників дотримуватися закону
примусив жлобів зрозуміти,нарешті -що закон понад все [ua]
-
похоже один из вариантов найти авто подешевле - это взять авто после легкого дтп,
есть знакомый который так автивку взял 5 летку, евро 5, ситроен малолитражку за 2000 евро
-
А ти коли купував бляху не знав, що її колись потрібно буде розмитнювати?
знал.
но я не знал что власть такая тупая что и нам и себе жопу сделает
Чому ти вважаєш владу тупою? Українські правила розмитнення нічим кардинально не відрізняються від правил розмитнення в сусідніх державах.
І проблема не в правилах розмитнення вживаних машин, а в недостатньому обсязі продажу нових і майже нових.
Нормальний термін кксплуатації сучасного авто до 15 років. Тобто в Україні, щоб було як в Європі, має продаватися щороку 500-700 тисяч машин.
потому что автивки - это не только бабло за растаможку, но и мобильность наслеения, от которой зависит его активность
от активности населения зависит активность экономики
власть из за бабла и автоимпортеров душит мобильность - получает еще один фактор жопы в экономике - и потом опять имеет фуй с налогов.
т.е власть душит фактор который мультипликативно мог бы давать большой эффект
в украине 200 автивок на 1000 чел
в сша 720 автивок на 1000 чел.
простое сравнение
в тех же штатах куча народа работает за 100-150 км от работы, и каждый день туда сюда пи..т.
а в украине из районов на машрутки очереди, инра дорогах голосуют.
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Він порахував що 1400 євро розмитнення краще ніж штрафи чи шрот.
Завіз він бляху років із 4-5 тому і не вивозив ніразу.
п.с. ше один теж буде розмитнювати.
п.п.с. існує обмежена кількість людей які всетаки розмитнять. а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
і це дуже добре. на кордоні пусто. (tu)
на кордоні не пусто
-
популярна надійна машина- народ по 400 тис наїжджає
хороша механічна коробка
якщо лити нормальний бенз і масло можна їздити вічно, міняти тільки дрібниці
можна нову гіршу купити
-
на кордоні не пусто
На якому ?
(https://i.postimg.cc/1tkPhdGR/2018-12-04-14-56-17.png)
-
знал.
но я не знал что власть такая тупая что и нам и себе жопу сделает
Чому ти вважаєш владу тупою? Українські правила розмитнення нічим кардинально не відрізняються від правил розмитнення в сусідніх державах.
І проблема не в правилах розмитнення вживаних машин, а в недостатньому обсязі продажу нових і майже нових.
Нормальний термін кксплуатації сучасного авто до 15 років. Тобто в Україні, щоб було як в Європі, має продаватися щороку 500-700 тисяч машин.
потому что автивки - это не только бабло за растаможку, но и мобильность наслеения, от которой зависит его активность
от активности населения зависит активность экономики
власть из за бабла и автоимпортеров душит мобильность - получает еще один фактор жопы в экономике - и потом опять имеет фуй с налогов.
т.е власть душит фактор который мультипликативно мог бы давать большой эффект
в украине 200 автивок на 1000 чел
в сша 720 автивок на 1000 чел.
простое сравнение
в тех же штатах куча народа работает за 100-150 км от работы, и каждый день туда сюда пи..т.
а в украине из районов на машрутки очереди, инра дорогах голосуют.
Не треба порівнювати США та Україну.
В американців все заточено під індивідуальне авто. Там в магазин за 50-60 км з‘їздити є нормальним. І вони цю інфраструктуру сто років створювали.
Та й то це не стосується мегаполісів - у НЙ майже ніхто на рлботу на власній машині не їздить.
Власне, як і в європейських великих містах.
Потрібен нормальний громадський транспорт, а не дешеві бляхи.
-
Чому ти вважаєш владу тупою? Українські правила розмитнення нічим кардинально не відрізняються від правил розмитнення в сусідніх державах.
І проблема не в правилах розмитнення вживаних машин, а в недостатньому обсязі продажу нових і майже нових.
Нормальний термін кксплуатації сучасного авто до 15 років. Тобто в Україні, щоб було як в Європі, має продаватися щороку 500-700 тисяч машин.
потому что автивки - это не только бабло за растаможку, но и мобильность наслеения, от которой зависит его активность
от активности населения зависит активность экономики
власть из за бабла и автоимпортеров душит мобильность - получает еще один фактор жопы в экономике - и потом опять имеет фуй с налогов.
т.е власть душит фактор который мультипликативно мог бы давать большой эффект
в украине 200 автивок на 1000 чел
в сша 720 автивок на 1000 чел.
простое сравнение
в тех же штатах куча народа работает за 100-150 км от работы, и каждый день туда сюда пи..т.
а в украине из районов на машрутки очереди, инра дорогах голосуют.
Не треба порівнювати США та Україну.
В американців все заточено під індивідуальне авто. Там в магазин за 50-60 км з‘їздити є нормальним. І вони цю інфраструктуру сто років створювали.
Та й то це не стосується мегаполісів - у НЙ майже ніхто на рлботу на власній машині не їздить.
Власне, як і в європейських великих містах.
Потрібен нормальний громадський транспорт, а не дешеві бляхи.
монако - 900 автивок на душу
Франция - 580 автивок на душу
украина - 200 на душу
в монако вообще протолпится негде, во франции тоже не очень
еще вопросы будут?
и скока мне того автобуса за городом ждать?? сутки, или полсуток??
вы когда в украине не в столицах карйний раз были??
в селах основной транспорт автивки
город - ближний загород - автивки. там уже маршрутки как то начинают покрывать , но очень геморно
-
Великобритания 469 автивок на душу
только сколько той Англии - и сколько украины?
-
Великобритания 469 автивок на душу
только сколько той Англии - и сколько украины?
В Великобританії 66 млн громадян. Плюс заробітчани.
--
А чого в тебе Україна з малої букви ?
-
похоже один из вариантов найти авто подешевле - это взять авто после легкого дтп,
есть знакомый который так автивку взял 5 летку, евро 5, ситроен малолитражку за 2000 евро
я цим промишляю інколи.
на укрономерах вийде 5-7 штук 5 річна машина 1,5-1,6 дизель пробіг до 100 тищ.
крило бампер шось інше під заміну.
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Він порахував що 1400 євро розмитнення краще ніж штрафи чи шрот.
Завіз він бляху років із 4-5 тому і не вивозив ніразу.
п.с. ше один теж буде розмитнювати.
п.п.с. існує обмежена кількість людей які всетаки розмитнять. а усі решту вже вивозять свій металолом за кордон і кидають на узбіччях.
і це дуже добре. на кордоні пусто. (tu)
на кордоні не пусто
пустота повна вже тиждень.
черги створювали бляхарі як виявилося. бо їм мусово було раз в 5 днів кордон перетинати.
-
Великобритания 469 автивок на душу
только сколько той Англии - и сколько украины?
В Великобританії 66 млн громадян. Плюс заробітчани.
--
А чого в тебе Україна з малої букви ?
тому що я тут налоги плачу. мне пофуй с какой писать )
какое отношение число населения имеет к параметру - число автивок на 1000 человек??
-
популярна надійна машина- народ по 400 тис наїжджає
З атмосферним двигуном можливо.
З турбіною після 150тис. км починаєш їздити на самій оливі.
-
какое отношение число населения имеет к параметру - число автивок на 1000 человек
Сильно нужна машина в Гренландии?
-
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Все можна досить дешево полагодити, тим більше на черзі купа донорів яких не розмитнять та підуть на запчастини
Якщо купляти нову (50 000 ойро) то за 5 років тупо втратиш 25 000 на здешевшанні, 5 000 ойро на рік на вітер
-
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Все можна досить дешево полагодити, тим більше на черзі купа донорів яких не розмитнять та підуть на запчастини
Якщо купляти нову (50 000 ойро) то за 5 років тупо втратиш 25 000 на здешевшанні, 5 000 ойро на рік на вітер
от бачите -скільки люди втрачають, але не вдаються до істерик та не скиглять
а бляхарі ладні руки накласти за нещасну тис(одну) євро :facepalm1:
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.
У Юльки всіх членів її родини є авто. Вони не люди?
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
А ти коли купував бляху не знав, що її колись потрібно буде розмитнювати?
знал.
но я не знал что власть такая тупая что и нам и себе жопу сделает
Ну якщо можна розмитнити, то це ще не жопа.
-
какое отношение число населения имеет к параметру - число автивок на 1000 человек
Сильно нужна машина в Гренландии?
я про гренландию писал?
-
какое отношение число населения имеет к параметру - число автивок на 1000 человек
Сильно нужна машина в Гренландии?
я про гренландию писал?
А про шо ты писал?
Бо в Литве и Ливане количество машин на 1000 чел больше, чем в Дании.
Это шо, показатель того, что датчане жывут хуже ливанцев или литовцев?
-
https://expres.online/archive/news/2017/10/07/265688-rozmytnennya-zaporozhcya-polskymy-nomeramy-vartistyu-3-000-gryven-ukrayini
"Нещодавно громадяни України зі Львова провели експеримент. Вони вивезли до Польщі "Запорожець", "розмитнили" його там за 250 євро і отримали польські номера. Після чого спробували ввезти автомобіль назад в Україну. При цьому "розмитнення" його вже коштувало 3000 доларів.
Вдумайтеся, 3000 доларів за автомобіль вартістю 3000 гривні". (С)
П.С. Урядовці, не ганьбіться самі та не ганьбіть Україну! :pofig:
-
Урядовці, не ганьбіться самі та не ганьбіть Україну!
Їдь розмитнюй свого Пассата, не ганьбись.
-
Така коштує тут 4-5 тис на наших номерах
Так що непогано
Тим більше він 4 роки їздив, фактично отримав розстрочку на розмитнення довгу
І якщо вона 4 роки їздить значення доглядає за нею нормально
Така і за кордоном може дві - три євро бути ( тіки що перевірив на мобілє.де)
А чому у нас газ коштує як в Європі, а машини втричі дорожчі ?
Я теж перевіряв. Не коштує. З двигуном 2.8 максимум 2 000.
потому что у них есть налог на авто, еще и прогрессивный в зависимости от года выпуска и типа, а у нас нет вообще.
-
Урядовці, не ганьбіться самі та не ганьбіть Україну!
Їдь розмитнюй свого Пассата, не ганьбись.
До 24.05.2019 є ще час і до того часу Х багато води спиве.
"Або осел здохне або падишах помре". (С) :gigi:
-
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Це ти про себе ?
Ні - за авто, котре може вийти з ладу у будь-який момент платити державі мито 2000євро - безглуздя. ІМХО
20 річне авто коштує стільки, скільки воно коштує там. Не більше і не менше. ІМХО
У нас може бути націнка 30, максимум 40% пенсам, на війну та дороги. А більше - обдираловка власного зубожілого народу. ІМХО
Зубожілого, тому що, багаті не купують 20-річні авто. Багаті купують авто із салонів. ;)
ну так ввести на 20-и летнее авто налог 500 евро в год "как там" и можно вообще с акцизами и пошлинами не париться, только ндс на таможне собрать и все.
-
-
Жоден товариш не розмитнив.
когда жаренный петух клюнет-скажешь..посмеёмся вместе.
-
https://expres.online/archive/news/2017/10/07/265688-rozmytnennya-zaporozhcya-polskymy-nomeramy-vartistyu-3-000-gryven-ukrayini
"Нещодавно громадяни України зі Львова провели експеримент. Вони вивезли до Польщі "Запорожець", "розмитнили" його там за 250 євро і отримали польські номера. Після чого спробували ввезти автомобіль назад в Україну. При цьому "розмитнення" його вже коштувало 3000 доларів.
Вдумайтеся, 3000 доларів за автомобіль вартістю 3000 гривні". (С)
П.С. Урядовці, не ганьбіться самі та не ганьбіть Україну! :pofig:
тю! это до закона было.
-
Великобритания 469 автивок на душу
только сколько той Англии - и сколько украины?
В Великобританії 66 млн громадян. Плюс заробітчани.
--
А чого в тебе Україна з малої букви ?
тому що я тут налоги плачу. мне пофуй с какой писать )
какое отношение число населения имеет к параметру - число автивок на 1000 человек??
Дивимося ВВП на душу населення і не ставимо дурних запитань
-
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Все можна досить дешево полагодити, тим більше на черзі купа донорів яких не розмитнять та підуть на запчастини
Якщо купляти нову (50 000 ойро) то за 5 років тупо втратиш 25 000 на здешевшанні, 5 000 ойро на рік на вітер
от бачите -скільки люди втрачають, але не вдаються до істерик та не скиглять
а бляхарі ладні руки накласти за нещасну тис(одну) євро :facepalm1:
Не знаю, як в інших країнах, а в Англії машина втрачає половину ціни десь за 3 роки.
-
Все можна досить дешево полагодити, тим більше на черзі купа донорів яких не розмитнять та підуть на запчастини
Якщо купляти нову (50 000 ойро) то за 5 років тупо втратиш 25 000 на здешевшанні, 5 000 ойро на рік на вітер
от бачите -скільки люди втрачають, але не вдаються до істерик та не скиглять
а бляхарі ладні руки накласти за нещасну тис(одну) євро :facepalm1:
Не знаю, як в інших країнах, а в Англії машина втрачає половину ціни десь за 3 роки.
Возможно. Но в среднем по Европе за 5 лет теряется 40%-50% первоначальной цены. Очень зависит от производителя и модели. Причем в Украине - потеря цены больше, как правило автомобили ДО 5-ти лет в ЕС - дороже, чем в Украине, к 6-ти годам выравниваются, а потом начинается "мечта бляхера" - чем старше - тем больше разница в цене.
-
Не розумію. Гройсман каже економіка росте. Купа тут була об*яв від деяких ніків про високу платню.
Здати на брухт , заробити гроші, додати ще оці 2 тисячі і купити нову.
Нова A4 від 50000 ойро
а їздить так само
Не вірю, що у нас в країні не можна заробити якихось 50 тисяч євро. Хай краще працює, а не пердить 20-річним шротом нам під ніс.
і в америці більшість не платить зразу 50000 а або в ліз бере або на виплату за роки .Всю суму зразу платять тільки такі ті,що з чемоданчиком кешу приходять :D (в основному з південнгої америки чи постсовка.ментальні сть інша.
-
Це щоб не бути голослівним.
У ПОЛТАВІ ЗА ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ «ПІЛЬГОВОГО ПЕРІОДУ» НЕ РОЗМИТНИЛИ ЖОДНОГО АВТОМОБІЛЯ НА ЄВРОНОМЕРАХ
https://poltava.to/news/49141/
заплатять більше згодом
Заплатять. 31 березня,
це не відміняє ,що заплатять і грошима.А від зміни(наказання) на виборах тобіф і подібним всеодно нічого іншого і не буде.Бо то НЕ фантазії а вимоги реальності і будуть виконуватися не залежно хто буде на горі.
-
Жоден товариш не розмитнив.
когда жаренный петух клюнет-скажешь..посмеёмся вместе.
він революцію знову (який раз :D ) буде вангувати....правда за авто тихо заплатить,плюючись і ненавидячи.Тоді вже незалежно яку чи стару чи нову.А платити прийдеться,бо тільки 6 місяців терміну.
-
Невже в нас люди не можуть заробити на нову машину ?
Люди не можуть.
Можуть лише прокурори, судді, податківці, митники, депутати, міністри та "чесні" бізнесмени.
У Юльки всіх членів її родини є авто. Вони не люди?
Юлька - вічний депутат. Це - державні глисти, не люди.
-
Все можна досить дешево полагодити, тим більше на черзі купа донорів яких не розмитнять та підуть на запчастини
Якщо купляти нову (50 000 ойро) то за 5 років тупо втратиш 25 000 на здешевшанні, 5 000 ойро на рік на вітер
от бачите -скільки люди втрачають, але не вдаються до істерик та не скиглять
а бляхарі ладні руки накласти за нещасну тис(одну) євро :facepalm1:
Не знаю, як в інших країнах, а в Англії машина втрачає половину ціни десь за 3 роки.
так кругом
тому найбільше оплачується купити 3 річну
купуєш не заїжджену машину з нового модельного ряду
-
Где он такое размытнювання взял, у меня 1,9тди 2001 год меньше 2300 не выходит
-
Где он такое размытнювання взял, у меня 1,9тди 2001 год меньше 2300 не выходит
Дизелі мають на 50% вищу базову ставку.
-
І от уявімо, чоловік пригнав таке авто до нас. За розмитнення віддав 2000євро. Зломалося щось серйозно і... І плакали там залачені гроші + заплачені тут за розмитнення 2000 євро.
Це ти про себе ?
Ні - за авто, котре може вийти з ладу у будь-який момент платити державі мито 2000євро - безглуздя. ІМХО
20 річне авто коштує стільки, скільки воно коштує там. Не більше і не менше. ІМХО
У нас може бути націнка 30, максимум 40% пенсам, на війну та дороги. А більше - обдираловка власного зубожілого народу. ІМХО
Зубожілого, тому що, багаті не купують 20-річні авто. Багаті купують авто із салонів. ;)
+
Причому чомусь ніхто не пресує екологічними та безпековими мотивами старезний радянський шрот .
Електорат не хочуть втрачати.
-
Жоден товариш не розмитнив.
когда жаренный петух клюнет-скажешь..посмеёмся вместе.
Я вже писав вище. Клюне. Обов*язково. Просто абхахочемся. 31 березня. Коли бабця стане президентом.
-
В Великобританії 66 млн громадян. Плюс заробітчани.
--
А чого в тебе Україна з малої букви ?
тому що я тут налоги плачу. мне пофуй с какой писать )
какое отношение число населения имеет к параметру - число автивок на 1000 человек??
Дивимося ВВП на душу населення і не ставимо дурних запитань
и что - в украине ездить не надо? если б власть сделала дешевую растаможку - то в украине можно было бы купить ездящую ативку за 1000 евро
и даже при ввп украины решить вопрос мобильности населения
-
Тим часом поки душать бляхарів .
Хроніки ВС: агент Кремля купив український суднобудівний завод по ціні двох автомобілів
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1022662.0
-
от бачите -скільки люди втрачають, але не вдаються до істерик та не скиглять
а бляхарі ладні руки накласти за нещасну тис(одну) євро :facepalm1:
Не знаю, як в інших країнах, а в Англії машина втрачає половину ціни десь за 3 роки.
Возможно. Но в среднем по Европе за 5 лет теряется 40%-50% первоначальной цены. Очень зависит от производителя и модели. Причем в Украине - потеря цены больше, как правило автомобили ДО 5-ти лет в ЕС - дороже, чем в Украине, к 6-ти годам выравниваются, а потом начинается "мечта бляхера" - чем старше - тем больше разница в цене.
ну да - дешевые бу автивки - это отрыжка буржуйской производственной модели. и вместо того чтобы использовать ее в качестве одного из мультипликаторов - власть из нее остатки бабала в виде растаможки выжимает
а всякие идиоты начинают вопить - "давайте как на западе сделаем транпортный налог, экологию, то".
только вопить огни начинают это вслад з аавтодилерами - не понимаю нафига это автодилерам. и не вдупляя что украине до задач западных стран сначала экономику раскогчегарить надо, а то европейская страна - и средняя зп - 250 баксов
-
в фирме где моя бляха записана все бляхи власники растаможивать будут.
все власники передают петру и власти ааагромный привет
Ги. Власти "привед", которая типа тупая. А ты типа умный.
Привет всем бляхарям от Павла Дальнобоя. И друзьям своим бляхарям покажи :shuffle:
Если скучно "про моряков" можно с 7-40 смотреть - про бляхарей
-
Не
проблема в народе
мы сами друг другу готовы перегрызть все - если нам скажут что у кума тачка дешевле :telephone:
заплатим любой налог по любому дыбильному закону - лишь бы выделиться
а по просьбе начальника бывшего министра - так задавим фурой любого
А Француз не такой :fuck:
ВЫШЛИ, ПОЖГЛИ, ПООРАЛИ - и все ок. Добились чего хотели.
-
Все можна досить дешево полагодити, тим більше на черзі купа донорів яких не розмитнять та підуть на запчастини
Якщо купляти нову (50 000 ойро) то за 5 років тупо втратиш 25 000 на здешевшанні, 5 000 ойро на рік на вітер
от бачите -скільки люди втрачають, але не вдаються до істерик та не скиглять
а бляхарі ладні руки накласти за нещасну тис(одну) євро :facepalm1:
Не знаю, як в інших країнах, а в Англії машина втрачає половину ціни десь за 3 роки.
Страховая оценка.
Первый год-20%.
Каждый последующий- 10%.
-
вчора радився із працівником митниці який "розмитнює" автомобілі по новому закону.
довідався цікавий нюанс. там є підводні камені в визначенні митної вартості авто.
розповісти ?
-
вчора радився із працівником митниці який "розмитнює" автомобілі по новому закону.
довідався цікавий нюанс. там є підводні камені в визначенні митної вартості авто.
розповісти ?
Давай
-
за долю малую в 200 300 євро
митник тобі не скаже шо авто яке ти купив за 2 к євро вартує по його каталогу 3. 500
-
вчора радився із працівником митниці який "розмитнює" автомобілі по новому закону.
довідався цікавий нюанс. там є підводні камені в визначенні митної вартості авто.
розповісти ?
Давай
німецькі таблиці-бази якими користується митниця мають у собі : дату випуску машини і ВІНкод.
по ВІНкоду натисканням однієї кнопки митник отримує вартість автомобіля. Чітку цифру. не від і до як було раніше а визначену суму.
якшо раніше пошкоджені автомобілі (аукціонні в першу чергу) занижували митну вартість але не більше 30%, то зараз це не робиться. митну вартість може знизити тільки великий пробіг від 200 тис км і більше. по ВІН коду митник отримує останній заїзд на сервіс машини і отже реальний пробіг.
п.с. від митної вартості залежить ПДВ і мито , 20 і 10 % від неї.
рахуйте собі думайте.
жоден калькулятор який є в інтернеті не покаже вам реальної картини по вартості розмитнення обраного автомобіля.
-
за долю малую в 200 300 євро
митник тобі не скаже шо авто яке ти купив за 2 к євро вартує по його каталогу 3. 500
ні. на жаль в даний час це неможливо.
пробували , перевірив.
-
вчора радився із працівником митниці який "розмитнює" автомобілі по новому закону.
довідався цікавий нюанс. там є підводні камені в визначенні митної вартості авто.
розповісти ?
Давай
німецькі таблиці-бази якими користується митниця мають у собі : дату випуску машини і ВІНкод.
по ВІНкоду натисканням однієї кнопки митник отримує вартість автомобіля. Чітку цифру. не від і до як було раніше а визначену суму.
якшо раніше пошкоджені автомобілі (аукціонні в першу чергу) занижували митну вартість але не більше 30%, то зараз це не робиться. митну вартість може знизити тільки великий пробіг від 200 тис км і більше. по ВІН коду митник отримує останній заїзд на сервіс машини і отже реальний пробіг.
п.с. від митної вартості залежить ПДВ і мито , 20 і 10 % від неї.
рахуйте собі думайте.
жоден калькулятор який є в інтернеті не покаже вам реальної картини по вартості розмитнення обраного автомобіля.
потрібно брати сингапурські бази
-
німецькі таблиці-бази якими користується митниця мають у собі : дату випуску машини і ВІНкод.
по ВІНкоду натисканням однієї кнопки митник отримує вартість автомобіля. Чітку цифру. не від і до як було раніше а визначену суму.
якшо раніше пошкоджені автомобілі (аукціонні в першу чергу) занижували митну вартість але не більше 30%, то зараз це не робиться. митну вартість може знизити тільки великий пробіг від 200 тис км і більше. по ВІН коду митник отримує останній заїзд на сервіс машини і отже реальний пробіг.
п.с. від митної вартості залежить ПДВ і мито , 20 і 10 % від неї.
рахуйте собі думайте.
жоден калькулятор який є в інтернеті не покаже вам реальної картини по вартості розмитнення обраного автомобіля.
І що всі машини мають заїзд на сервіс, що вноситься в базу? А якщо на приборці накрутити 500 тисяч і пофіксити цей пробіг в сірому сервісі перед пригоном в Україну?
-
вчора радився із працівником митниці який "розмитнює" автомобілі по новому закону.
довідався цікавий нюанс. там є підводні камені в визначенні митної вартості авто.
розповісти ?
Давай
німецькі таблиці-бази якими користується митниця мають у собі : дату випуску машини і ВІНкод.
по ВІНкоду натисканням однієї кнопки митник отримує вартість автомобіля. Чітку цифру. не від і до як було раніше а визначену суму.
якшо раніше пошкоджені автомобілі (аукціонні в першу чергу) занижували митну вартість але не більше 30%, то зараз це не робиться. митну вартість може знизити тільки великий пробіг від 200 тис км і більше. по ВІН коду митник отримує останній заїзд на сервіс машини і отже реальний пробіг.
п.с. від митної вартості залежить ПДВ і мито , 20 і 10 % від неї.
рахуйте собі думайте.
жоден калькулятор який є в інтернеті не покаже вам реальної картини по вартості розмитнення обраного автомобіля.
фигово. т.е для пошкодженной ндс и 10% будет как от обычной
-
Ну а цифри в німців хоч близькі до реальних на мобілє.де чи завищені суттєво?
-
Ось приклад виплати за машину на 4 роки.
За 4 роки ціна падає з 32 до 12 тисяч.
Representative Example
Based on 10,000 miles per annum
Monthly Payments of ¹
£299.00
Customer Deposit
£6,179.00
On the Road Price
£32,805.00
Retailer Deposit Contribution
£4,593.50
Optional Purchase Payment ²
£11,275.00
Amount of Credit
£22,032.50
Duration of Agreement
48 Months
Total Amount Payable ³
£36,409.50
Purchase Activation Fee ²
£10.00
Representative APR
5.4 %
Fixed Interest Rate
5.30 %
Excess Mileage Charge incl. VAT
10.8 pence per mile
-
(https://i.postimg.cc/Fssxfjk4/2018-12-06-10-23-43.png)
-
Ось приклад виплати за машину на 4 роки.
За 4 роки ціна падає з 32 до 12 тисяч.
Representative Example
Based on 10,000 miles per annum
Monthly Payments of ¹
£299.00
Customer Deposit
£6,179.00
On the Road Price
£32,805.00
Retailer Deposit Contribution
£4,593.50
Optional Purchase Payment ²
£11,275.00
Amount of Credit
£22,032.50
Duration of Agreement
48 Months
Total Amount Payable ³
£36,409.50
Purchase Activation Fee ²
£10.00
Representative APR
5.4 %
Fixed Interest Rate
5.30 %
Excess Mileage Charge incl. VAT
10.8 pence per mile
а хоть кратко расшифровать пункты?
-
Сколько времени собирали в СССР на новую машину?
-
німецькі таблиці-бази якими користується митниця мають у собі : дату випуску машини і ВІНкод.
по ВІНкоду натисканням однієї кнопки митник отримує вартість автомобіля. Чітку цифру. не від і до як було раніше а визначену суму.
якшо раніше пошкоджені автомобілі (аукціонні в першу чергу) занижували митну вартість але не більше 30%, то зараз це не робиться. митну вартість може знизити тільки великий пробіг від 200 тис км і більше. по ВІН коду митник отримує останній заїзд на сервіс машини і отже реальний пробіг.
п.с. від митної вартості залежить ПДВ і мито , 20 і 10 % від неї.
рахуйте собі думайте.
жоден калькулятор який є в інтернеті не покаже вам реальної картини по вартості розмитнення обраного автомобіля.
І що всі машини мають заїзд на сервіс, що вноситься в базу? А якщо на приборці накрутити 500 тисяч і пофіксити цей пробіг в сірому сервісі перед пригоном в Україну?
ні не мають. взагалі з тим ВІН кодом якийсь обман від митниці.
можна щиток приборів міняти перед митницею. :)
-
Давай
німецькі таблиці-бази якими користується митниця мають у собі : дату випуску машини і ВІНкод.
по ВІНкоду натисканням однієї кнопки митник отримує вартість автомобіля. Чітку цифру. не від і до як було раніше а визначену суму.
якшо раніше пошкоджені автомобілі (аукціонні в першу чергу) занижували митну вартість але не більше 30%, то зараз це не робиться. митну вартість може знизити тільки великий пробіг від 200 тис км і більше. по ВІН коду митник отримує останній заїзд на сервіс машини і отже реальний пробіг.
п.с. від митної вартості залежить ПДВ і мито , 20 і 10 % від неї.
рахуйте собі думайте.
жоден калькулятор який є в інтернеті не покаже вам реальної картини по вартості розмитнення обраного автомобіля.
фигово. т.е для пошкодженной ндс и 10% будет как от обычной
то зараз так.
враження шо митники отримали якесь розпорядження не бачити ушкоджень.
мислю за якийсь час все повернеться на свої місцяя. бо авто на лафеті яке післяДТПешне не може мати митну вартість як авто яке заїжджає своїм ходомм.
-
Сколько времени собирали в СССР на новую машину?
Спочатку спитай чи були вони у вільному продажу.
Хочеш СРСР в зад ?
-
Сколько времени собирали в СССР на новую машину?
Спочатку спитай чи були вони у вільному продажу.
Хочеш СРСР в зад ?
Как мой вопрос связан с желанием вернуться в зад? Мне спрашивать у тебя ничего не нужно прекрасно помню совок
-
(https://i.postimg.cc/LsVBZzGM/2018-12-06-13-53-52.png)
-
а чего поляк должен свое время бесплатно тратить?
-
Процес набирає обертів:
(https://i.postimg.cc/9XDPJbbF/2018-12-06-15-08-15.png)
-
а чего поляк должен свое время бесплатно тратить?
це легка афера. питання не у часі а у ризиках. поляки за 500 доларів "легалізовують" любу бляху яка фактично немає власника у Польщі. дають на руки купчу і транзитні номери.
це коштує грошей.
-
до речі або закон або зима - блях майже не бачу у Львові.
-
Сколько времени собирали в СССР на новую машину?
На швейную или на стиральную?
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Він порахував що 1400 євро розмитнення краще ніж штрафи чи шрот
Така бляха 96 року з українськими номерами і так більше 3-4 тисячі не коштує.
-
(https://i.postimg.cc/Qdv5B0v6/2018-12-07-12-43-36.png)
-
Процес набирає обертів:
(https://i.postimg.cc/9XDPJbbF/2018-12-06-15-08-15.png)
маховік ! йопта! :lol:
-
"Полєзниє совєти" євробляхерам :
(https://i.postimg.cc/L5RM4ThW/2018-12-07-15-29-07.png)
-
Ауді А4 1998 року 1.8 турбобензин.
Він порахував що 1400 євро розмитнення краще ніж штрафи чи шрот
Така бляха 96 року з українськими номерами і так більше 3-4 тисячі не коштує.
шо ти хотів сказати то ?
-
до речі або закон або зима - блях майже не бачу у Львові.
Достатньо їх їздить.Не вигадуйте
-
до речі або закон або зима - блях майже не бачу у Львові.
Достатньо їх їздить.Не вигадуйте
нєа на порядок менше...
-
до речі або закон або зима - блях майже не бачу у Львові.
Достатньо їх їздить.Не вигадуйте
нєа на порядок менше...
Кожна 9-та бляха. Як і було місяць тому.
-
Бляха - продажа. "Нє біт, нє крашєн".
(http://mashyna.com.ua/wp-content/uploads/2018/12/%D0%A1%D0%9A%D0%A0%D0%98%D0%9D1.jpg)