Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

КМДА готується підвищувати плату за проїзд у громадському транспорті

КМДА повідомила про підвищення тарифу на проїзд у комунальному громадському транспорті. Як зміниться ціна – поки не відомо.

У релізі пояснюють, що «крок є необхідним для збереження стабільної роботи комунальних підприємств-перевізників в умовах підвищення тарифів на енергоносії».

КП мають подати пропозиції щодо економічного обґрунтування тарифу, а після цього буде сформована «обґрунтована вартість проїзду». Пропозицію обіцяють подати на обговорення громадськості.

Зазначається, що всі наявні пільги на проїзд для киян збережуться.

Транспортні підприємства міста вважають, що економічно обґрунтованим тарифом станом на 2021 рік є 25 гривень за квиток на трамвай, тролейбус і автобус, а на міську електричку – 78,90 гривні.

До карантинних обмежень метро Києва перевозило близько 1,5 мільйона пасажирів на добу. За 2020-2021 рік операційні витрати перевізників, зокрема, метрополітену, зросли (збільшилася мінімальна зарплата, дорожчають енергоносії, продовжують зношуватися основні та додаткові фонди), а кількість пасажирів зменшилася. Від цього збільшилася собівартість перевезення кожного пасажира, пояснює експерт Дмитро Беспалов.

Беспалов припускає, якщо метро у Києві возить 1/3 пільговиків, то середня сума, стягнута з кожного пасажира, становитиме заледве понад п’ять гривень. Також деякі пасажири купують поїздки гуртом по 6,50 гривні. Експерт порахував, що зараз метро в Києві збирає з пасажира учетверо менше грошей, ніж витрачає на його перевезення.

За даними нещодавно проведеного аудиту, Київський метрополітен за перші шість місяців 2021-го року зазнав збитків на суму в 1,2 мільярда гривень, Київпастранс також серед лідерів по збитках.
   
метро подорожчає.
Херово.
Скоро буде вигідніше їхдити на електровеліках і на таксі
   
Обрали Кличка, нема чого тепер плакати
   
Обрали Кличка, нема чого тепер плакати

а в чому тут провина Кличка?
   
а в чому тут провина Кличка?
могли б менше красти ващето
   
 :) Всі пересядуть на вєлікі..
   
могли б менше красти ващето

так всі могли б менше красти
але ж хто на це погодиться
   
КМДА повідомила про підвищення тарифу на проїзд у комунальному громадському транспорті. Як зміниться ціна – поки не відомо.

У релізі пояснюють, що «крок є необхідним для збереження стабільної роботи комунальних підприємств-перевізників в умовах підвищення тарифів на енергоносії».

КП мають подати пропозиції щодо економічного обґрунтування тарифу, а після цього буде сформована «обґрунтована вартість проїзду». Пропозицію обіцяють подати на обговорення громадськості.

Зазначається, що всі наявні пільги на проїзд для киян збережуться.

Транспортні підприємства міста вважають, що економічно обґрунтованим тарифом станом на 2021 рік є 25 гривень за квиток на трамвай, тролейбус і автобус, а на міську електричку – 78,90 гривні.

До карантинних обмежень метро Києва перевозило близько 1,5 мільйона пасажирів на добу. За 2020-2021 рік операційні витрати перевізників, зокрема, метрополітену, зросли (збільшилася мінімальна зарплата, дорожчають енергоносії, продовжують зношуватися основні та додаткові фонди), а кількість пасажирів зменшилася. Від цього збільшилася собівартість перевезення кожного пасажира, пояснює експерт Дмитро Беспалов.

Беспалов припускає, якщо метро у Києві возить 1/3 пільговиків, то середня сума, стягнута з кожного пасажира, становитиме заледве понад п’ять гривень. Також деякі пасажири купують поїздки гуртом по 6,50 гривні. Експерт порахував, що зараз метро в Києві збирає з пасажира учетверо менше грошей, ніж витрачає на його перевезення.

За даними нещодавно проведеного аудиту, Київський метрополітен за перші шість місяців 2021-го року зазнав збитків на суму в 1,2 мільярда гривень, Київпастранс також серед лідерів по збитках.

Закрыть нахрен всех убыточных перевозчиков... B-)
   
У руководителей убыточных перевозчиков стоят дворцы вокруг Киева, и их хрен ногами выбьешь с тех убыточных мест...
А теперь воприс: Кто их убил?
   
25 грн?

Этаадіндолар...
Гддєвитакуюшару віделі?
   
а хіба 250 грн не більш обгрунтований тариф? який хуй різниця якщо ніхто нпе бачить ті обгрунтувіання ?
   
а хіба 250 грн не більш обгрунтований тариф? який (x) різниця якщо ніхто нпе бачить ті обгрунтувіання ?

Еще не вечер...
Аппетит приходит во время еды...
   
Киеве чиновники требуют в среднем за месяц 6,5 млн гривен взяток с частных перевозчиков. Об этом сказал директор ООО ЯрославьАвто, Владимир Пономаренко на пресс-конференции в пресс-центре Українських Новин.
сегодняшний день киевские чиновники, ответственные за транспортную сферу все активнее и активнее требуют от частных перевозчиков взятку за возможность работать в столице. В первую очередь я хочу сказать о заместителе председателя КГГА Константине Усове. Этот чиновник решил обложить частных перевозчиков данью и брать по 200 грн наличными с каждого автобуса и в среднем за месяц это составляет 6,5 млн гривен", - сказал Пономаренко.

Также он отметил, что к его компании с таким предложением обратились советники Усова: Сасин Виктор Владимирович, а также начальник коммунальной службы Савченко Виктор Вадимович.

Они предложили повысить стоимость проезда, даже выше, чем в Киевпастрансе для того, чтобы обеспечить оплату взятки.

Тем перевозчикам, которые отказались пойти на их условия, сказали, что с ними расторгнут договоры, а договоры фактически дают возможность и разрешение работать в городе.

"Я вам скажу, что такое происходит впервые с 2014 года. До этого с перевозчиками подписывали договор на один год, и я вам скажу о том, что подписывая договор на один год мы понимаем, что частный перевозчик не сможет окупить, то транспортное средство, в которое он вкладывает деньги. С 2014 года ситуация изменилась, нам подписали договоры на 5 лет, это дало нам реальный толчок для того, чтобы мы смогли восстановить свой подвижной состав", - отметил Пономаренко.

Кроме этого, он отметил, что они, как частные перевозчики, хотят обновлять инфраструктуру Киева, хотят киевлянам и гостям города предложить хорошие качественные транспортные услуги, однако со взятками,  их пытаются обложить, это сделать физически не смогут.
   
а хіба 250 грн не більш обгрунтований тариф?
ні, тому що за 250 грн ніхто в метро не їздитиме.
Тре підняти рівно настільки, шоб збільшилися прибутки від каси.
Якшо перегнути, то прибутки, навпаки, знизяться
   
25 грн може бути на разову поїздку.
Це для гостей міста і тих хто їздить дуже мало

А скажемо пакет з 50  поїздок має коштувати по 10
зі 100 по 8
   
Киеве чиновники требуют в среднем за месяц 6,5 млн гривен взяток с частных перевозчиков. Об этом сказал директор ООО ЯрославьАвто, Владимир Пономаренко на пресс-конференции в пресс-центре Українських Новин.
сегодняшний день киевские чиновники, ответственные за транспортную сферу все активнее и активнее требуют от частных перевозчиков взятку за возможность работать в столице. В первую очередь я хочу сказать о заместителе председателя КГГА Константине Усове. Этот чиновник решил обложить частных перевозчиков данью и брать по 200 грн наличными с каждого автобуса и в среднем за месяц это составляет 6,5 млн гривен", - сказал Пономаренко.

Также он отметил, что к его компании с таким предложением обратились советники Усова: Сасин Виктор Владимирович, а также начальник коммунальной службы Савченко Виктор Вадимович.

Они предложили повысить стоимость проезда, даже выше, чем в Киевпастрансе для того, чтобы обеспечить оплату взятки.

Тем перевозчикам, которые отказались пойти на их условия, сказали, что с ними расторгнут договоры, а договоры фактически дают возможность и разрешение работать в городе.

"Я вам скажу, что такое происходит впервые с 2014 года. До этого с перевозчиками подписывали договор на один год, и я вам скажу о том, что подписывая договор на один год мы понимаем, что частный перевозчик не сможет окупить, то транспортное средство, в которое он вкладывает деньги. С 2014 года ситуация изменилась, нам подписали договоры на 5 лет, это дало нам реальный толчок для того, чтобы мы смогли восстановить свой подвижной состав", - отметил Пономаренко.

Кроме этого, он отметил, что они, как частные перевозчики, хотят обновлять инфраструктуру Киева, хотят киевлянам и гостям города предложить хорошие качественные транспортные услуги, однако со взятками,  их пытаются обложить, это сделать физически не смогут.

ну це може бути реально наклеп
   
25 грн може бути на разову поїздку.
Це для гостей міста і тих хто їздить дуже мало

А скажемо пакет з 50  поїздок має коштувати по 10
зі 100 по 8
тоді рулитимуть сообщества, типу групонів-фуйонів
   
По ходу,  ніхто навіть не в курсі,  шо нормальний гт - всюди дотаційний
   
Думаю 20 будет ок. Объективно цена должна быть выше. Но хочу заметить что во всем мире ОТ всегда убыточный. Его всегда субсидируют с бюджета города.
   
тоді рулитимуть сообщества, типу групонів-фуйонів

ну і нехай
   
ну і нехай
дик це ж бабулєтти мімо.
При такіх цінах прям на місцях пропуску через турнікети будуть стояти чуваки і пропонувати за півціни пройти :D
   
У всьому світі муніципальний транспорт є збитковим. Субсидіювання з місцевих бюджетів сягає 50% і більше.

Але як я розумію, тут мова не про те. А про штабних, яким потрібно звільнити тепле місце під своїх і СЕБЕ. А тому «клячу геть», навіть аби той транспорт давав трильйонні прибутки.

   

а на міську електричку – 78,90 гривні.


Миська иликтрычка  :facepalm1:


   
дик це ж бабулєтти мімо.
При такіх цінах прям на місцях пропуску через турнікети будуть стояти чуваки і пропонувати за півціни пройти :D

не думаю ні де в світі такого не бачив
але можна зробити запобіжник
   
але можна зробити запобіжник
на кожну гайку... самі розумієте
Та і групони-фуйони ніхто не відміняв.
   
дик це ж бабулєтти мімо.
При такіх цінах прям на місцях пропуску через турнікети будуть стояти чуваки і пропонувати за півціни пройти :D

Для того фіксується не лише вхід, а й вихід- так в багатьох містах світу
   
могли б менше красти ващето
А скількі він конкретно вкрав і нафіг воно йому потрібно (красти)... Проблеми не в тому.
 
   
А скількі він конкретно вкрав і нафіг воно йому потрібно (красти)... Проблеми не в тому.

На Шулявсьому мосту - десь півмільярда
   
25 грн може бути на разову поїздку.
Це для гостей міста і тих хто їздить дуже мало

А скажемо пакет з 50  поїздок має коштувати по 10
зі 100 по 8

Блін, метро та ГТ у Відні дешевше ніж у Києві!!! (370 Є на рік, у нас на рік 14000 грн)... Звідки там збитки, в київпстрансі???
   
По ходу,  ніхто навіть не в курсі,  шо нормальний гт - всюди дотаційний

им похер. и тем, кто повышает тариф на проезд, и тем, кто лижет им жопы. в т.ч. и тут.
   
На Шулявсьому мосту - десь півмільярда

Особисто Кличко??? Скани документів будуть???
   
Миська иликтрычка  :facepalm1:

Показати зображення...

А чим вам не подобається??? :) Їде і Ок !
   
Ну звичайно невигідно. Я тут ввечері проїхався в тролейбусі, картку прикладають лише пенси й пільговики,  всі на шару катаються. Ось таке смарт сіті в Вітальки вийшло.
   
:) Всі пересядуть на вєлікі..
ні, на самокати, зараз це модно!
   
Думаю 20 будет ок. Объективно цена должна быть выше. Но хочу заметить что во всем мире ОТ всегда убыточный. Его всегда субсидируют с бюджета города.

та чого стісняцца? 100 грн зразу, щоб точно не збитковим транспорт був!
А в кого нема - тих на 101й кілометр, не треба ніщєбродів у столиці!
   
Ну звичайно невигідно. Я тут ввечері проїхався в тролейбусі, картку прикладають лише пенси й пільговики,  всі на шару катаються. Ось таке смарт сіті в Вітальки вийшло.
Ну хз, я когда на Троллейбусе еду, то дофига раз видел как проверяющие штрафовали и высаживали зайцев.
Но не сомневаюсь ято вы правы. Заплатит 6.5 реально многим уродам жалко.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія