Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології

все що треба знати про батарєйки.

Robert Anderson    1832-1839   ELECTRIC / Electric carriage.   Scotland

Karl Friedrich Benz  1885/86   GASOLINE / Automobile powered by an internal combustion engine: three wheeled, four cycle, engine and chassis form a single unit.   Germany Patent DRP No. 37435


П.С. з 1839 року закони фізики не змінились ані на куй собачий

   
ну французи примудряються за рахунок радіоізотопів (які використовуються в медицині і промисловості) добутих із відходів АЕС повністю компенсувати затрати на захоронення відходів (заодно і активність та об'єм зменшують, морський контейнер в бочку 300л перетворюють) ... чарівники одним словом  :-)o 
затраты на захоронение где? В чёрной дыре или всё-таки хранят на Земле? Это об экологии ветка или об экономике? Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика. Ну стояло в контейнере 4 бочки по 200 л, а теперь одна на 300, ну да, победа наверное, если со всей отработкой так сейчас, а нужна ли будет медицине и промышленности дополнительная бодяга, которая появится от дополнительных мощностей для электролюбви? А ещё они нарабатывают оружейный плутоний. Волшебники одним словом.
   
затраты на захоронение где? В чёрной дыре или всё-таки хранят на Земле? Это об экологии ветка или об экономике? Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика. Ну стояло в контейнере 4 бочки по 200 л, а теперь одна на 300, ну да, победа наверное, если со всей отработкой так сейчас, а нужна ли будет медицине и промышленности дополнительная бодяга, которая появится от дополнительных мощностей для электролюбви? А ещё они нарабатывают оружейный плутоний. Волшебники одним словом.
ну будуть пуляти "на Сонце"  ... благо постійна знижка ціни космічних польотів сприяє   :-)o
золовідвали і перегороджені ріки теж плюсів екології не додають
   
Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика.

Коли вже мова зайшла за економіку, то покажи та поговоримо про авто на ДВЗ до прискорюються від 0 до 100 км на годину за 3 секунди та в ціновому диапазоні 50 тисяч долларів.

В ДВЗ немає жодного шансу проти електрики по керованості, прискоренню та ціні.
   
:facepalm: ти відстав років на 20-25 в цій області

Ти легковірний дурник не лиш політикам але і маркетологам)))))

Одним словом. Українець)
   
тому вихід один-єдиний....
І вам його вже впроваджують, маску на морду і сидіти по будках.
   
все що треба знати про батарєйки.

Robert Anderson    1832-1839   ELECTRIC / Electric carriage.   Scotland

Karl Friedrich Benz  1885/86   GASOLINE / Automobile powered by an internal combustion engine: three wheeled, four cycle, engine and chassis form a single unit.   Germany Patent DRP No. 37435


П.С. з 1839 року закони фізики не змінились ані на куй собачий
Скажемо так, справжні та чесні закони фізики так і не стали відомі загалу.
   
У нашому 700.000 місті громадський транспорт практично відсутній.


Гамерика?  То це - село, а не місто.  Я - про міста в Європах.
Хоча тебе змусити підвозити сусіда з сусідкою на роботу теж можна, важелі знайдуться при бажанні.




возю свою сраку на  3.5 літровому двигуні у машині вагою понад 2 тони


А на базарі інших не було для перевозки сраки чи впадло було купити якесь 0.7/0.7?
   
І вам його вже впроваджують, маску на морду і сидіти по будках.


Не тільки нам, але й вам, любимим.
   
справжні та чесні закони фізики


обана!

как єто?     ;o
   
:facepalm: ти відстав років на 20-25 в цій області
Ну це ти можеш комусь ту локшину вішати.
Спробуй мені довести.
А краще розроби навласне хоч один потужний інвертор
кіловатів на 10. Я хочу подивитись на твої 0.98.
Тільки не на стенді, а в добових іспитах на реальне
динамічне навантаження. Може на 0.85 якось витягнеш,
якщо пощастить. А якщо навантажиш на максимум і
будеш працювати з примусовим охолодженням, гарантую
0.75.

Мені реально смішно, як люди які важче фуя в руках
ніколи не тримали розкидуються цифрами як в лото.
   
обана!

как єто?     ;o
Я тобі відпвідатиму тільки якщо скажеш мені свій попередній нік.
   
коли настає задниця в економіці, то по ТВ починають волати про те, що мясо дуже шкідливе і треба їсти траву

здається у виробників ДВЗ повна задниця
   
Я тобі відпвідатиму тільки якщо скажеш мені свій попередній нік.


попереднього не було практично, це - раз,

друге - закриті клюби повинні бути невидимими в тирнетах або йти нафуй і зразу.
   
здається у виробників ДВЗ повна задниця


У всіх виробників всього і всіх менажерів-продавців того виробленого.
   
1 л бензину  це 10 кВт год
Тойота корола бере 6 літрів на 100 км по трасі і 8 в місті
Ітого 7 середнє
Тесла 3 бере 16 кВт год на 100 км ( місто менше, траса більше )
Ітого для короля треба 70 кВт год

Отже Тесла в 4 рази має вищий ККД в грубих розрахунках

   
Так, в умовах Китаю або Польщі, де більшу частину енергії отримують «брудним» способом, спалюючи вугілля, електромобіль стане екологічніше машини з ДВЗ лише через 126 655 кілометрів пробігу. У Норвегії, де відмовилися від такого типу видобутку, точку рівноваги буде досягнуто на дистанції 14 000 кілометрів. Для Америки, де чверть загального обсягу видобутку електроенергії припадає на спалювання вугілля, цей показник склав 21 735 кілометрів.


Нихрена не понял... Так шо они "доказали"?

Даже в худшем случае... Пробег 126К достигнут через 3 года и 2 месяца...
   
поговоримо про авто на ДВЗ до прискорюються від 0 до 100 км на годину за 3 секунди

Когда и где этот параметр ваще имеет значение? В городах ограничение скорости, за городом... Ну шо буде если не 3 секунды а 10?

Абсолютно идиотский критерий...
   
заодно поміняй мені лінію з 16 на 50А :lol:

Глобально это стоит 1000 баксов
С т.з. расходов на автомобиль + заправку на 10 лет - это копейки
   
В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі

ККД генерації  брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку

В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок

Я брав дані не зі стелі.

у сучасного ДВС на дизелі декларується 22.5 на колесі у змішаному циклі.

для емобіля: кпд "ідеальної тес у вакуумі" 40%, середні втрати у мережі в Україні 12%, Ідеальна зарядка що заряджає батарею повільно з мін виділенням тепла 90% (швидка зарядка 70%), більш менш чесні виробники ЕМ кажуть про ефективність перетворення енергії батареї в енергію руху 90%. Я ще не врахував втрату в мережі від розподільної станції до житла і по житлу і в провідниках від зарядки до батареї - а вони суттєві бо батарея має низьку напругу: на вскидку це десь 90-95%.
Тобто кпд ідеального ЕМ у ідеальному стані з новими батареями в плані емісії СО2 в атмосферу десь 26.5% в порівнянні з сучасним ДВС на дизелі 22.5%.
Емісію на добування і доставку пального до станції і до автозаправки я не рахував беручи їх приблизно однаковими.

Чи можна зменшити емісію СО2 на двигунах ДВС? Так: якщо заливати у ДВС 100% біоетанолу - а це 0% емісії.
Тобто можна значно покращити екологічність автотранспорту, що до речі має незначні відсотків 5 від викидів у атмосферу, довівши їх майже до 0 не змінюючи нічого просто за рахунок відмови від викопного палива. Без уцьієї брєдятіни з електоромобілями, перебудовою інфраструктури...
   
Глобально это стоит 1000 баксов
С т.з. расходов на автомобиль + заправку на 10 лет - это копейки
...і транс з 63квт хоч б на 200 B-)
   
Китай существует только потому, что ему срать на экологию, если бы они там заморачивались экологией и левыми идеями, то до сих пор основным экспортным продуктом там бы был рис.
Китай таки очень заморачиваться и экологией и левыми идеями. И именно поэтому они уже не только высокотехнологичные товары экспортируют, но уже и сами технологии.

и по Киотскому протоколу они вроде как не превышали своих лимитов, а Китай даже подписывать не захотел.
С точностью наоборот. Америка отказалась его ратифицировать, в отличии от Китая.
Оно и понятно, в америке больше 90% угля используют для производства электричества, а в Китае уже сократили такое использование до 60% и продолжают сокращать.
В прошлом году, когда утверждали программу снижения потребление угля, суммарный пик выбросов углекислого газа планировалось пройти в 2030 году, сейчас заявляют, что пик будет пройден раньше.
В Китае, не смотря на постоянный рост промышленности, уже не строят новые угольных электростанции и проводят замену старых угольных на новые газовые, в первую очередь меняют угольные электростанции расположенные в городах.
   
І вам його вже впроваджують, маску на морду і сидіти по будках.
+100500
   
...і транс з 63квт хоч б на 200 B-)

Открою великую тайну
Сейчас нет проблем поднять мощность подключения
Просто пишите заяву в РЕС и они ОБЯЗАНЫ это сделать
плата фиксированная по всей стране
в вашем случае это 7 квт -  11000 грн

Вот калькулятор стоимости https://www.nerc.gov.ua/?calc


   
Открою великую тайну
Сейчас нет проблем поднять мощность подключения
Просто пишите заяву в РЕС и они ОБЯЗАНЫ это сделать
плата фиксированная по всей стране
в вашем случае это 7 квт -  11000 грн

Вот калькулятор стоимости https://www.nerc.gov.ua/?calc
без модернізації транса і лінії?  :lol:
   
без модернізації транса і лінії?  :lol:

Это уже несколько лет не проблема потребителя
Вы проспали самое интересное
   
Это уже несколько лет не проблема потребителя
Вы проспали самое интересное
:lol:  ми живемо в різних країнах.
   
Коли вже мова зайшла за економіку, то покажи та поговоримо про авто на ДВЗ до прискорюються від 0 до 100 км на годину за 3 секунди та в ціновому диапазоні 50 тисяч долларів.

В ДВЗ немає жодного шансу проти електрики по керованості, прискоренню та ціні.
ээм, каким боком это к экономике? Ну порш самый переоцененный бренд, где вы переплачиваете чуть больше чем дофига за понты не будет слишком дороже в производстве.
где электрика с полуприцепом 22 тонны и запасом хода на 1000 км?
где электрика с проходимостью какого-нибудь лэнд крузера со шноркелем?
где электротанк с 50 тоннами веса и запасом хода 300 км по пересечёнке?
где электросамолёты через атлантику?
где электроконтейнерово зы?
где электрошатлы к мкс?
А так да, за 3с до 100км электрика круче, только зачем? Писюн вырастет? На северной петле он вырастет быстрее и дай бог там не убраться на машинах много медленнее.
   
Стандартне приєднання - це приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності
   
Стандартне приєднання - це приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності

О, значит изучаем так документы  (tu)
Значит в одной стране живем
300 метров покрывает 90% всех потребителей, если не больше
Вы сказали, что хотите поднять с 16 до 50 А
Значит подключение уже существует, значит это стандартное подключение
оплатить нужно будет за разницу между желаемым и существующим
тарифы в калькуляторе
   
О, значит изучаем так документы  (tu)
Значит в одной стране живем
300 метров покрывает 90% всех потребителей, если не больше
Вы сказали, что хотите поднять с 16 до 50 А
Значит подключение уже существует, значит это стандартное подключение
оплатить нужно будет за разницу между желаемым и существующим
тарифы в калькуляторе
в мене вдвічі більше. (P)  сумарний опір лінії 2.5Ом. більше 16А в принципі не знімеш, щоб напруга не виходила за межі, встановлені стандартом. причому  за умови, що відсутній перекос фаз. а так- напруга гуляє від 140 до 270В на холостому. і це ще коли зварку ніхто не вмикне. так і 80 буває
   
в мене вдвічі більше. (P)  сумарний опір лінії 2.5Ом. більше 16А в принципі не знімеш, щоб напруга не виходила за межі, встановлені стандартом. причому  за умови, що відсутній перекос фаз. а так- напруга гуляє від 140 до 270В на холостому. і це ще коли зварку ніхто не вмикне. так і 80 буває

Надо прессовать рес
   
Надо прессовать рес
не вийде. можна добитись одноразової виплати 600 грн. тре бачити нашу трансформаторну підстанцію, особліво її розподільчий щит.  :facepalm:
там все проти законів природи.
   
не вийде. можна добитись одноразової виплати 600 грн. тре бачити нашу трансформаторну підстанцію, особліво її розподільчий щит.  :facepalm:
там все проти законів природи.

А у меня отдельным СИПом от ТП заведено 30 квт - все возможно и без взяток
   
где электрика с полуприцепом 22 тонны и запасом хода на 1000 км?
где электрика с проходимостью какого-нибудь лэнд крузера со шноркелем?
где электротанк с 50 тоннами веса и запасом хода 300 км по пересечёнке?
где электросамолёты через атлантику?
где электроконтейнерово зы?
где электрошатлы к мкс?
А не слишком ли крутые запросы, относительно современных электричек, которые и появились то на свет менее 15 лет назад, как городские такси и автобусы?
Что-то уже есть, что-то еще проектируется, до многого еще не дошло.
По мере неизбежного перехода на электрички, который уже начался, все нужное появится.
Гужевой транспорт почти столетие вытеснялся ДВСом, ДВС вытеснятся электричками много быстрее. Но, конечно-же, не за 20 лет.
   
Коротше кажучи - електромобіль це поки що нова нерозвинута технологія. Наразі ніякого ефекту по викидам со2 прехід на них не дає. Навіть навпаки - за рахунок форсованого переходу з ДВЗ буде піковий викид викликаний масовим виробництвом через необмежений попит, і через масову утилізацію старих автівок. Через пару років скажуть все х-ня, треба емобілі на водні - і старі на батарейках утилізують і знов ударними темпами насруть у атмосферу водневими тачками... і так до нескінченності. Тому перехід на емобілі має бути поступовим - на рівні чергового оновленння парку щоб не нанести більшої шкоди ніж є.
   
затраты на захоронение где? В чёрной дыре или всё-таки хранят на Земле? Это об экологии ветка или об экономике? Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика. Ну стояло в контейнере 4 бочки по 200 л, а теперь одна на 300, ну да, победа наверное, если со всей отработкой так сейчас, а нужна ли будет медицине и промышленности дополнительная бодяга, которая появится от дополнительных мощностей для электролюбви? А ещё они нарабатывают оружейный плутоний. Волшебники одним словом.
+=======================================================================+
При спалюванні мільона тон кам"яного вугілля в атмосферу вилітає приблизно стількі-ж
радіоіотопів як при Чорнобилі. Я сам міряв радіоактивний фон на золовідвалах від ТЕЦ.
Він на два порядки вищий за навколішній. 
   
Експерти Аргонської національної лабораторії в ...

Як ілюстрацію експерти привели порівняння Tesla Model 3 та бензинової Toyota Corolla і порахували, через скільки кілометрів пробігу електромобіль з нульовим викидом CO₂ нівелює завдану навколишньому середовищу шкоду в процесі виробництва.

Викиди при логістиці бензину порахували?
   
Не удержусь. Сторонники разнообразных авто и вело посчитaли экономию на том что лошадям не нужен асфальт и лошади совершенно не радиоактивны?   :lol: А то заладили КПД, КПД  :)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія