Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 01:59:25 IP/Host: ---.ipv4.broadband.iol.cz
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 02:12:33 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...А почему не учитываются десятки и сотни лет хранения отработки с атомных станций? «Экологичность» их строительства. Экологичность солнечных систем с производством, утилизацией, аккумуляторами и прочим?
Чтобы не дышать на окружной нужно не жить на окружной, а если вы уже там живёте, то не надо навязывать другим атомный блок или ветряк под носом чтобы вам дышалось лучше, поставьте СЕБЕ на крышу панели, а потом оплатите их с аккумуляторами утилизацию, а не втихаря на общую свалку.ну французи примудряються за рахунок радіоізотопів (які використовуються в медицині і промисловості) добутих із відходів АЕС повністю компенсувати затрати на захоронення відходів (заодно і активність та об'єм зменшують, морський контейнер в бочку 300л перетворюють) ... чарівники одним словом
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 02:55:44 IP/Host: ---.teremki.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...А почему не учитываются десятки и сотни лет хранения отработки с атомных станций? «Экологичность» их строительства. Экологичность солнечных систем с производством, утилизацией, аккумуляторами и прочим?
Чтобы не дышать на окружной нужно не жить на окружной, а если вы уже там живёте, то не надо навязывать другим атомный блок или ветряк под носом чтобы вам дышалось лучше, поставьте СЕБЕ на крышу панели, а потом оплатите их с аккумуляторами утилизацию, а не втихаря на общую свалку.ну французи примудряються за рахунок радіоізотопів (які використовуються в медицині і промисловості) добутих із відходів АЕС повністю компенсувати затрати на захоронення відходів (заодно і активність та об'єм зменшують, морський контейнер в бочку 300л перетворюють) ... чарівники одним словомзатраты на захоронение где? В чёрной дыре или всё-таки хранят на Земле? Это об экологии ветка или об экономике? Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика. Ну стояло в контейнере 4 бочки по 200 л, а теперь одна на 300, ну да, победа наверное, если со всей отработкой так сейчас, а нужна ли будет медицине и промышленности дополнительная бодяга, которая появится от дополнительных мощностей для электролюбви? А ещё они нарабатывают оружейный плутоний. Волшебники одним словом.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 03:46:10 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:02:12 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...інвертор- залізобетонно 95+.
телекомівські двокіловатні модулі ще років шість тому мали 98 пікового...Ти дебіл. Піковий. І робочий в змінних режимах. ККД ключа лиш десь таке. А в інвееторі не лише ключ і не лише один. Але звідки то тобі укрмагістре знати))))
То ж 0.9 авто інвентора в роб режимах це ще йому компліман. Реально десь від 0.85 до 0.9. десь як зварювальний інвентор.
Покупляють діпломи за сало і мудралел нічують))) елдвигун компактний у них 0.95))))
Гавно а не люди)ти відстав років на 20-25 в цій області
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:35:33 IP/Host: ---.serverastra.com
|
тому вихід один-єдиний....
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:37:24 IP/Host: ---.serverastra.com
|
все що треба знати про батарєйки.
Robert Anderson 1832-1839 ELECTRIC / Electric carriage. Scotland
Karl Friedrich Benz 1885/86 GASOLINE / Automobile powered by an internal combustion engine: three wheeled, four cycle, engine and chassis form a single unit. Germany Patent DRP No. 37435
П.С. з 1839 року закони фізики не змінились ані на куй собачий
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:38:05 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...за счёт всех, включая пассажиров трамвая, которые экологичней электродрочей в разы, если не на порядки уже много лет. Поезди месяц на трамвае - спаси планету.отожбойвоно,
я би штрафував водіїв всіх карів, не тільки електро, за перевозку одиничної індивідуальної сраки замість трьох-п’яти.У нашому 700.000 місті громадський транспорт практично відсутній.
Розгорнути попередні цитати...за счёт всех, включая пассажиров трамвая, которые экологичней электродрочей в разы, если не на порядки уже много лет. Поезди месяц на трамвае - спаси планету.отожбойвоно,
я би штрафував водіїв всіх карів, не тільки електро, за перевозку одиничної індивідуальної сраки замість трьох-п’яти.
возю свою сраку на 3.5 літровому двигуні у машині вагою понад 2 тони
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:40:40 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...тому вихід один-єдиний....І вам його вже впроваджують, маску на морду і сидіти по будках.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:44:16 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:45:30 IP/Host: ---.serverastra.com
|
Розгорнути попередні цитати...інвертор- залізобетонно 95+.
телекомівські двокіловатні модулі ще років шість тому мали 98 пікового...Ти дебіл. Піковий. І робочий в змінних режимах. ККД ключа лиш десь таке. А в інвееторі не лише ключ і не лише один. Але звідки то тобі укрмагістре знати))))
То ж 0.9 авто інвентора в роб режимах це ще йому компліман. Реально десь від 0.85 до 0.9. десь як зварювальний інвентор.
Покупляють діпломи за сало і мудралел нічують))) елдвигун компактний у них 0.95))))
Гавно а не люди)ти відстав років на 20-25 в цій області
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:48:39 IP/Host: ---.serverastra.com
|
Розгорнути попередні цитати...справжні та чесні закони фізикиобана!
как єто?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 06:58:31 IP/Host: ---.bitternet.ua
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 07:13:35 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...справжні та чесні закони фізикиобана!
как єто?Я тобі відпвідатиму тільки якщо скажеш мені свій попередній нік.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 07:18:40 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
здається у виробників ДВЗ повна задниця
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 07:20:09 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 07:20:57 IP/Host: 37.19.101.---
|
Так, в умовах Китаю або Польщі, де більшу частину енергії отримують «брудним» способом, спалюючи вугілля, електромобіль стане екологічніше машини з ДВЗ лише через 126 655 кілометрів пробігу. У Норвегії, де відмовилися від такого типу видобутку, точку рівноваги буде досягнуто на дистанції 14 000 кілометрів. Для Америки, де чверть загального обсягу видобутку електроенергії припадає на спалювання вугілля, цей показник склав 21 735 кілометрів.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 07:26:51 IP/Host: 37.19.101.---
|
поговоримо про авто на ДВЗ до прискорюються від 0 до 100 км на годину за 3 секунди
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 08:14:13 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...А кто-то умный подсчитал уже: если все существующие на сегодня на Земле авто с ДВЗ взять и заменить на электромобили — сколько понадобится им электрики? И где ее брать? Наверняка, на такое количество прийдется жечь и газ и уголь и АЭС задействовать в гораздо больших объемах, чем это делается сейчасЄ грубі розрахунки по Україні
Повністю замінити всі авто з ДВЗ- 2 ВВЕР 1000/1200заодно поміняй мені лінію з 16 на 50А
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 08:22:22 IP/Host: ---.b025.la.net.ua
|
В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі
ККД генерації брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку
В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 08:22:58 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Є грубі розрахунки по Україні
Повністю замінити всі авто з ДВЗ- 2 ВВЕР 1000/1200заодно поміняй мені лінію з 16 на 50АГлобально это стоит 1000 баксов
С т.з. расходов на автомобиль + заправку на 10 лет - это копейки
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 09:07:54 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Китай существует только потому, что ему срать на экологию, если бы они там заморачивались экологией и левыми идеями, то до сих пор основным экспортным продуктом там бы был рис.
и по Киотскому протоколу они вроде как не превышали своих лимитов, а Китай даже подписывать не захотел.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 09:14:37 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...тому вихід один-єдиний....І вам його вже впроваджують, маску на морду і сидіти по будках.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 09:29:45 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...заодно поміняй мені лінію з 16 на 50АГлобально это стоит 1000 баксов
С т.з. расходов на автомобиль + заправку на 10 лет - это копейки...і транс з 63квт хоч б на 200
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 10:00:34 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Глобально это стоит 1000 баксов
С т.з. расходов на автомобиль + заправку на 10 лет - это копейки...і транс з 63квт хоч б на 200Открою великую тайну
Сейчас нет проблем поднять мощность подключения
Просто пишите заяву в РЕС и они ОБЯЗАНЫ это сделать
плата фиксированная по всей стране
в вашем случае это 7 квт - 11000 грн
Вот калькулятор стоимости https://www.nerc.gov.ua/?calc
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 10:06:16 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати......і транс з 63квт хоч б на 200Открою великую тайну
Сейчас нет проблем поднять мощность подключения
Просто пишите заяву в РЕС и они ОБЯЗАНЫ это сделать
плата фиксированная по всей стране
в вашем случае это 7 квт - 11000 грн
Вот калькулятор стоимости https://www.nerc.gov.ua/?calcбез модернізації транса і лінії?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 10:20:06 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Открою великую тайну
Сейчас нет проблем поднять мощность подключения
Просто пишите заяву в РЕС и они ОБЯЗАНЫ это сделать
плата фиксированная по всей стране
в вашем случае это 7 квт - 11000 грн
Вот калькулятор стоимости https://www.nerc.gov.ua/?calcбез модернізації транса і лінії?Это уже несколько лет не проблема потребителя
Вы проспали самое интересное
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 10:20:49 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика.Коли вже мова зайшла за економіку, то покажи та поговоримо про авто на ДВЗ до прискорюються від 0 до 100 км на годину за 3 секунди та в ціновому диапазоні 50 тисяч долларів.
В ДВЗ немає жодного шансу проти електрики по керованості, прискоренню та ціні.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 10:22:27 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 11:22:13 IP/Host: 46.219.225.---
|
Стандартне приєднання - це приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 11:29:17 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Стандартне приєднання - це приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужностіО, значит изучаем так документы
Значит в одной стране живем
300 метров покрывает 90% всех потребителей, если не больше
Вы сказали, что хотите поднять с 16 до 50 А
Значит подключение уже существует, значит это стандартное подключение
оплатить нужно будет за разницу между желаемым и существующим
тарифы в калькуляторе
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 11:34:50 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...Стандартне приєднання - це приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужностіО, значит изучаем так документы
Значит в одной стране живем
300 метров покрывает 90% всех потребителей, если не больше
Вы сказали, что хотите поднять с 16 до 50 А
Значит подключение уже существует, значит это стандартное подключение
оплатить нужно будет за разницу между желаемым и существующим
тарифы в калькуляторев мене вдвічі більше. сумарний опір лінії 2.5Ом. більше 16А в принципі не знімеш, щоб напруга не виходила за межі, встановлені стандартом. причому за умови, що відсутній перекос фаз. а так- напруга гуляє від 140 до 270В на холостому. і це ще коли зварку ніхто не вмикне. так і 80 буває
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 11:40:47 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...О, значит изучаем так документы
Значит в одной стране живем
300 метров покрывает 90% всех потребителей, если не больше
Вы сказали, что хотите поднять с 16 до 50 А
Значит подключение уже существует, значит это стандартное подключение
оплатить нужно будет за разницу между желаемым и существующим
тарифы в калькуляторев мене вдвічі більше. сумарний опір лінії 2.5Ом. більше 16А в принципі не знімеш, щоб напруга не виходила за межі, встановлені стандартом. причому за умови, що відсутній перекос фаз. а так- напруга гуляє від 140 до 270В на холостому. і це ще коли зварку ніхто не вмикне. так і 80 буваєНадо прессовать рес
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 12:06:38 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...в мене вдвічі більше. сумарний опір лінії 2.5Ом. більше 16А в принципі не знімеш, щоб напруга не виходила за межі, встановлені стандартом. причому за умови, що відсутній перекос фаз. а так- напруга гуляє від 140 до 270В на холостому. і це ще коли зварку ніхто не вмикне. так і 80 буваєНадо прессовать ресне вийде. можна добитись одноразової виплати 600 грн. тре бачити нашу трансформаторну підстанцію, особліво її розподільчий щит.
там все проти законів природи.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 12:28:06 IP/Host: ---.ism.kiev.ua
|
где электрика с полуприцепом 22 тонны и запасом хода на 1000 км?
где электрика с проходимостью какого-нибудь лэнд крузера со шноркелем?
где электротанк с 50 тоннами веса и запасом хода 300 км по пересечёнке?
где электросамолёты через атлантику?
где электроконтейнерово зы?
где электрошатлы к мкс?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 12:35:44 IP/Host: 37.73.51.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 12:41:26 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...А почему не учитываются десятки и сотни лет хранения отработки с атомных станций? «Экологичность» их строительства. Экологичность солнечных систем с производством, утилизацией, аккумуляторами и прочим?
Чтобы не дышать на окружной нужно не жить на окружной, а если вы уже там живёте, то не надо навязывать другим атомный блок или ветряк под носом чтобы вам дышалось лучше, поставьте СЕБЕ на крышу панели, а потом оплатите их с аккумуляторами утилизацию, а не втихаря на общую свалку.ну французи примудряються за рахунок радіоізотопів (які використовуються в медицині і промисловості) добутих із відходів АЕС повністю компенсувати затрати на захоронення відходів (заодно і активність та об'єм зменшують, морський контейнер в бочку 300л перетворюють) ... чарівники одним словомзатраты на захоронение где? В чёрной дыре или всё-таки хранят на Земле? Это об экологии ветка или об экономике? Просто электролюбители рассказывают об экологичности всего и вся вокруг, ну чтобы целовать белочек в животики и дышать всей грудью, а тут вдруг экономика. Ну стояло в контейнере 4 бочки по 200 л, а теперь одна на 300, ну да, победа наверное, если со всей отработкой так сейчас, а нужна ли будет медицине и промышленности дополнительная бодяга, которая появится от дополнительных мощностей для электролюбви? А ещё они нарабатывают оружейный плутоний. Волшебники одним словом.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 12:42:31 IP/Host: 193.29.16.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 12:43:43 IP/Host: ---.speedy.com.ar
|
Експерти Аргонської національної лабораторії в ...
Як ілюстрацію експерти привели порівняння Tesla Model 3 та бензинової Toyota Corolla і порахували, через скільки кілометрів пробігу електромобіль з нульовим викидом CO₂ нівелює завдану навколишньому середовищу шкоду в процесі виробництва.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 13:00:33 IP/Host: ---.us-east-2.compute.amazonaws.com
|