Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології

ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ  бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"

У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок

Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази

Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування
один бак бензину це завжди один бак бензину, на відміну від електричок, де він поступово усихає та утрушується
   
Не буде земля електромобільною на всі 100%
В жодному випадку не буде .
   
а шо ж ти пишеш, шо вуглеводні закінчаться?
Викопні закінчаться. А з одиниці площі можна більше отримати електроенергії чим біодизеля чи етанолу.
   
Не буде земля електромобільною на всі 100%
В жодному випадку не буде .
Ясна справа. Більшість людей  будуть  мати велосипед, мотоцикл, авто на етанолі і елетрокар.
   
Викопні закінчаться. А з одиниці площі можна більше отримати електроенергії чим біодизеля чи етанолу.
ну так сонце знову допоможе...
   
ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ  бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"

У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок

Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази

Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування

Ты взял идеальную хрень с потолка.

суперчаржер V1 давал мощность 60 kW было не так и много поставлено.
суперчаржер V2 дает мощность 120 kW
суперчаржер V3 дает до 250 kW

И если машина S100D приезжает с 20% зарядом, на V2, то за те же 15 минут она получает 30 kWh, достаточно для ~180 км.


Нет никакой "проблемы совместимости" которую ты не проигнорировал, а натянул сову на глобус, в европе был стандартом СHADEMO, от renault-nissan, уже 6 лет его активно вытесняет стандарт CCS2.
И на 90% колонок в Украине есть порт chademo, а рядом ccs2.

model S с chademo может получить максимум 125 ампер, а с ccs2 - 200 ампер. 
   
ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ  бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"

У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок

Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази

Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування

А вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички  это ежедневный ночной заряд  на 80% . но если запланирована поездка - 95.
И запас на ежедневный пробег до 20% батарейки. Но если очень нужно, то и до 5%.

Т.е. домашняя зарядка в ежедневном режиме для S75D  это 250 км по трассе или 200 км по городу ежедневно.
БЕЗ использования быстрых зарядок, и в щадящем для батареи режиме.

А если на завтра заплинарована поездка - 370 км по трассе, без использования быстрой зарядки.


Для справки: средний годовой пробег авто в Украине  20 тык в год, 55 км в день.
Мой годовой пробег 40 тык в год,  110 км в день.


   
А вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички  это ежедневный ночной заряд  на 80% . но если запланирована поездка - 95.
И запас на ежедневный пробег до 20% батарейки. Но если очень нужно, то и до 5%.

Т.е. домашняя зарядка в ежедневном режиме для S75D  это 250 км по трассе или 200 км по городу ежедневно.
БЕЗ использования быстрых зарядок, и в щадящем для батареи режиме.

А если на завтра заплинарована поездка - 370 км по трассе, без использования быстрой зарядки.


Для справки: средний годовой пробег авто в Украине  20 тык в год, 55 км в день.
Мой годовой пробег 40 тык в год,  110 км в день.
це середня температура по лікарні, включно з моргом та інфекційним відділенням
   
це середня температура по лікарні, включно з моргом та інфекційним відділенням

Так точно.
У меня регулярно сейчас поездки в Киев, поработать часов 5-6, и назад. 550 км в день.

Были поездки Киев-Східниця  (650 км за день).

Была поездка Львов-Прага (860 км за день)
После которой я сказал "@бись оно конем", и назад поехал с доп ночевкой в Кракове.

А какое расстояние конкретно ты проезжал за день?
   
Народ, очнитесь
Не платите кацапам за бензин
   
А вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички  это ежедневный ночной заряд  на 80% . но если запланирована поездка - 95.
И запас на ежедневный пробег до 20% батарейки. Но если очень нужно, то и до 5%.

Т.е. домашняя зарядка в ежедневном режиме для S75D  это 250 км по трассе или 200 км по городу ежедневно.
БЕЗ использования быстрых зарядок, и в щадящем для батареи режиме.

А если на завтра заплинарована поездка - 370 км по трассе, без использования быстрой зарядки.


Для справки: средний годовой пробег авто в Украине  20 тык в год, 55 км в день.
Мой годовой пробег 40 тык в год,  110 км в день.

Где это "ежедневный ночной заряд"? В частном доме?
А как насчет скворешников?

Второе. Поездка в любимую Кириллоуууууку превращается в такой себе квест "найди розетку".
А если в Геническ? На косу? Про Одессу даже не вспоминаем.
Ну даже пусть зарядки по пути есть - пару раз подзарядиться пл дороге таки надо, не? Ну или один раз, но надолго.
А как отнесется хозяин отеля/базы к подключению авто удлинителем "на ночь" в бытовую розетку в номере?


   
Так точно.
У меня регулярно сейчас поездки в Киев, поработать часов 5-6, и назад. 550 км в день.

Были поездки Киев-Східниця  (650 км за день).

Была поездка Львов-Прага (860 км за день)
После которой я сказал "@бись оно конем", и назад поехал с доп ночевкой в Кракове.

А какое расстояние конкретно ты проезжал за день?
мій кілометраж нескінченно мало впливає на температуру моргу
   
Ты взял идеальную хрень с потолка.

суперчаржер V1 давал мощность 60 kW было не так и много поставлено.
суперчаржер V2 дает мощность 120 kW
суперчаржер V3 дает до 250 kW

И если машина S100D приезжает с 20% зарядом, на V2, то за те же 15 минут она получает 30 kWh, достаточно для ~180 км.


Нет никакой "проблемы совместимости" которую ты не проигнорировал, а натянул сову на глобус, в европе был стандартом СHADEMO, от renault-nissan, уже 6 лет его активно вытесняет стандарт CCS2.
И на 90% колонок в Украине есть порт chademo, а рядом ccs2.

model S с chademo может получить максимум 125 ампер, а с ccs2 - 200 ампер. 

ну да, идеальную хрень, т.к. в жизни все еще хуже
Это пока что электричек мало, и зарядок хватает
А когда электричек станет каждая вторая? Как будут выглядеть зарядки "на трассе"?

Ты пойми, для города, если живешь в своем доме, электричка сейчас просто отличная вещь!
На ночь подзаряжаешь у себя во дворе, пробеги по городу небольшие, батарейка вааще чуть ли не в идеальном для себя режиме работает, с зарядом 20-80%, с малым током подзарядки - красотень!
А вот как тлько от этого идеала чуть в сторону - сразу "ой"
Скворечник - где подзаряжаться? Удлинитель с 10го этажа?
Поехать куда-то на юга? Ну есть на каждой второй заправке ща по 1-2, иногда даже до 4х зарядных мест попадаются. Остановился, сидишь, чаи гоняешь, пока оно заряжается. Это если такой же счастливый обладатель электрички не занял уже зарядку.
   
А 3 года назад, когда я надумал купить теслу, зарядок вообще не было.
От Миргорода до Киева были только кое-где места, где можно было получить 32А 220 = 7kW.

А вот сейчас на этом 250 км маршруте девять  50Kw зарядок.

Их мало, но всем хватает. Как возникнет намек что их маловато - желающих их поставить найдется.

   
Скворечник - где подзаряжаться? Удлинитель с 10го этажа?

Нет никакой ТЕХНИЧЕСКОЙ проблемы сделать во дворе 220V зарядки.

В Праге например на осветительный столбах, проводку к которым подводили
еще задолго до светодиодов, и запас по мощности там достаточный,
сделали зарядки, работающие только днем, когда освещение не нужно.

Все страшные проблемы электричек в условиях скворечников (хотя мне больше нравится человейник) от больной головы.
   
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування
В Китае эту проблему решают сменяемыми аккумами.
С прошлого года запущена эта система. Пока еще далеко не все производители внедрили разработанный стандарт, но так и времени то прошло совсем немного. Выпуск таких авто в Китае, как минимум в короткой перспективе, точно будет значительно расти. Когда эта технология выйдет за пределы Китая -- пока неизвестно.
Если в прошлом году ставили однобрендовые станции с 5мин на замену батарей, но сейчас уже ставят мультибрендовые станции с 30сек заменой батареи.
   
S75ď едет на одном заряде 420 км
А рено Логан їде на одному заряді 1000км.
З увімкненою пічкою, або кондіціонером.
   
При виробництві вугілля урану теж дофіга треба витрат але набагато менше на 1 кВт ніж ще один згори
В рази більше, ніж, при переробці жижі.
В випадку газу, взагалі нуль цілих, хрін десятих.
   
А вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички  это ежедневный ночной заряд  на 80% . но если запланирована поездка - 95.
Ото мені бачиться 9-ти поверховий будинок на 288 квартир, мешканці якого вночі заправляють свої електробляхи через подовжувачі.
   
Вот я и говорю - проблемы от головы.
Нет никакой физической проблемы протянуть из подьезда кабель до парковки, сделать там закрывающийся ящик с личной зарядкой.

Также нет никакой физической проблемы поставить во дворе публичную станцию зарядки на 3 хвоста.

Проблема только в согласовании с жильцами, которые иногда держат на парковке свою "недвижимость" десятилетиями.
С осбб.
Особенно с киев/обл энерго.


Фины и норги этот путь почему-то успешно прошли давным давно.
Будете смеяться - много десятилетий назад.
У них все бензиновые и дизельные машины имеют электрические предпусковые подогреватели, и розетка с таймером,
или управляемая из дома у них обязательный атрибут любой домашней парковки или паркоместа в отеле.

И в праге коммунальные службы САМИ были инициаторами сделать упомянутые зарядки на фонарных столбах.
А у нас с кем угодно о чем угодно договориться....

Не, ну конечно если дать на лапу.... Менталитет. понимаешь.
   
У них все бензиновые и дизельные машины имеют электрические предпусковые подогреватели,
Нащо?
   
Второе. Поездка в любимую Кириллоуууууку превращается в такой себе квест "найди розетку".

З Києва до Кирилівки заманаєшся їхати без довгої зупинки.
Якраз вистачить зарядитися. Але звісно не на звичайній розетці
   
ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ  бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"

У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок

Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази

Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування

Швидкість зарядки ще довго буде проблемою. Бо вимагає великих напруг та ще й впливає на зношення акума. Тому ємність і важлива.
   
Даю справку - от Геническа до Стрелкового есть 4 места с зарядками.
Есть зарядка в Кирриловке, есть зарядка в Степановке.
   
Даю справку - от Геническа до Стрелкового есть 4 места с зарядками.
Есть зарядка в Кирриловке, есть зарядка в Степановке.
Не пали місця закладок, самому не вистачить!
   
 :D

Мерседес АА клас.

Ніяких зарядок.

Всього 9648 АА батарейок.
(батарейки в комплект не входять)

   
Центр не форум, а якесь збіговисько динозаврів - одні запитують «а пачему код не асемлере пісать, он ведь такой  весь компактний!». Іншим вже 5 років як до жирафів доходить що час ДВЗ пройшов, і це написано на всіх стінах метровими буквами, та не, вони розбігаються та зі всієї сили головою об бетон. З таких людей цвяхи можна робити, але крім цвяхів нічого іншого не вийде.
   
Центр не форум, а якесь збіговисько динозаврів - одні запитують «а пачему код не асемлере пісать, он ведь такой  весь компактний!». Іншим вже 5 років як до жирафів доходить що час ДВЗ пройшов, і це написано на всіх стінах метровими буквами, та не, вони розбігаються та зі всієї сили головою об бетон. З таких людей цвяхи можна робити, але крім цвяхів нічого іншого не вийде.
Пройшов, звичайно
Електрику для зарядки плануеш цистернами доставляти чи в сухому виглядi самоскидами?

Електромережi калiфорнii можуть видати +10-15%, не бiльше.

Жителiв рентовок ЛА забезбечать машинами на батарейках з твоiх такс? - дарагавато будьет.
   
Жителiв рентовок ЛА забезбечать машинами на батарейках з твоiх такс? - дарагавато будьет.

Тобто розкопати чверть квартала щоб побудувати одну бензинову заправочну станцію це «небуло ніяких проблем». А розвести від існуючої мережі зарядні місця на парковці ренталки, то це задача неймовірно складна і одні проблеми.

90+% всіх заряджень електромобілей відбувається вночі коли надлишок електроенергії. Тому запас електро генеруючих потужностей набагато більший ніж 10-15%.
   
Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології

Якщо коротко - то БІЛЬШЕ, чи МЕНШЕ шкодить, ніж виробництво автомобілів на ДВЗ?
   
Тобто розкопати чверть квартала щоб побудувати одну бензинову заправочну станцію це «небуло ніяких проблем». А розвести від існуючої мережі зарядні місця на парковці ренталки, то це задача неймовірно складна і одні проблеми.

90+% всіх заряджень електромобілей відбувається вночі коли надлишок електроенергії. Тому запас електро генеруючих потужностей набагато більший ніж 10-15%.
Dobre, я розумiю що ти айтiшник, але все ж повинен розумiти деякi технiчнi речi.
Електрика транспортуеться по дротам, схоже як вода по трубам. i бiльше якоiсь кiлькостi передати не може
Коли всi або майже всi американськi ридвани гiпотетично переведуть на електроенергiю, можеш порахувати кiловат енергii треба буде щоб замiстити ту енерiю що рухае автомобiлi, можеш прикинути чи iснуючих потужностей хватить?

Новi лiнii будувати - коштуе як польот на марс, в тому числi iз-за регуляцiй зелених, тепер новi лiнii будувати практично неможливо.
Ретрофiтити старi коштуе не набагато менше а часто ще дорожче.

Ще е таке слово: пiдстанцii

Ну й ти не відповів на останне питяння, на скільки збільшення податків ти готовий щоб профінансувати переход на тесли жителів рентовок (а іх більшість в америці) і на фінансування новоі генераціі та транспртування енергіі? - можна звичасно не піднімати податки а фінансувати за рахунок друкування пустих грошей та інфляціі.
   
По перше, перехід на електротягу займе десятеліття. Наприклад, я не маю планів міняти на щось інше трак 2019 року поки він їздить. За цей час багато що зміниться як в генеруючих потужностях, так і в мережі.

По друге, вирішити проблему добавити електрогенеруючих потужностей та мережі коли така проблема настане,  набагато легше та дешевше ніж розвідувати нові, добувати, перекачувати на тисячі миль нафту, потім її переробляти і доставити до кінцевих споживачів.

На сьогодні маємо факт того, що проблема недостачі енергогенеруючих потужностей і мережі не існує. Постачальники електроенергії пропонують всілякі пільги та спеціальні тарифи власникам електромобілей.

Щодо житла під аренду, то за розетки на парковці заплатять ті хто арендує, так само як вони платять за дорогу до будинку, підведений водогон та каналізацію, барбекюшниці, басейни, тенісні корти, тощо.
   
Коли всi або майже всi американськi ридвани гiпотетично переведуть на електроенергiю, можеш порахувати кiловат енергii треба буде щоб замiстити ту енерiю що рухае автомобiлi, можеш прикинути чи iснуючих потужностей хватить?


В Україні 2 блока ввер 1000 заміняють бензин і дизель для всіх легкових авто з запасом
( Насправді треба один але він не працює всі 100% часу тому треба резерв)
   
В Україні 2 блока ввер 1000 заміняють бензин і дизель для всіх легкових авто з запасом
( Насправді треба один але він не працює всі 100% часу тому треба резерв)

сейчас три блока в ремонте
иначе запустили бы еще один в виду дефицита угля
не все так просто
   
за 20 октября суточный график показывает производство э/э ТЕСами от 3,6 до 4,6 ГВт
   
2 блока ввер 1000 заміняють бензин і дизель
Та хіба ж я проти.
Проблема де їх взяти?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія