Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології

Експерти Аргонської національної лабораторії в Чикаго провели дослідження і з’ясували, що за сукупним вуглецевим слідом електромобілі приносять екології набагато більше шкоди, ніж моделі з традиційним ДВЗ.

Експерти у своєму дослідженні врахували тисячі факторів, починаючи від типу металу, який використовують в акумуляторах, закінчуючи кількістю алюмінію і пластика в конструкції. Головний аналітик лабораторії Джарод Корі Келлі розповів, що при виробництві електромобілів в атмосферу викидається набагато більше вуглекислого газу, якщо порівнювати з машинами, оснащеними ДВЗ. В першу чергу це пов’язано з виробництвом акумуляторів.

Як ілюстрацію експерти привели порівняння Tesla Model 3 та бензинової Toyota Corolla і порахували, через скільки кілометрів пробігу електромобіль з нульовим викидом CO₂ нівелює завдану навколишньому середовищу шкоду в процесі виробництва. Так, в умовах Китаю або Польщі, де більшу частину енергії отримують «брудним» способом, спалюючи вугілля, електромобіль стане екологічніше машини з ДВЗ лише через 126 655 кілометрів пробігу. У Норвегії, де відмовилися від такого типу видобутку, точку рівноваги буде досягнуто на дистанції 14 000 кілометрів. Для Америки, де чверть загального обсягу видобутку електроенергії припадає на спалювання вугілля, цей показник склав 21 735 кілометрів.

За даними експертів, при виробництві електромобіля середнього розміру генерується 47 грамів вуглекислого газу на милю шляху. І це тільки на етапі виробництва до моменту передачі покупцеві. Для аналогічного бензинового автомобіля на милю генерується 32 грами CO₂. Але не все так погано – згідно зі звітом Reuters, в найгіршому випадку, коли електромобіль в ході експлуатації будуть заряджати тільки від вугільної мережі, він буде викидати в повітря 4,1 тонни CO₂ на рік, в той час, як показник для бензинової машини складе понад 4,6 тонни.
https://www.avtomir.ua/mews/worldwide/eksperty-zyasuvaly-naskilky-vyrobnycztvo-elektromobiliv-shkodyt-ekologiyi/
   
Експерти Аргонської національної лабораторії в Чикаго провели дослідження і з’ясували, що за сукупним вуглецевим слідом електромобілі приносять екології набагато більше шкоди, ніж моделі з традиційним ДВЗ.


тут навіть не треба бути ікспердом жодним, щоб самому здогадатися, що саме так і є,

більше того - ніяк інакше бути не може, - кожен наступний технологічний винахід людства буде коштувати тому людству дорожче, в першу чергу - екологічно,

тому вихід один-єдиний....   :dirol:
   
тому вихід один-єдиний....
Коні ? Харакірі ?
   
Коні ? Харакірі ?

не в тому порядку
   
не в тому порядку
:lol:  (tu)
   
Для начала закрыть угольные электростанции и настроить новых блоков на атомные. А то леваки за кацапские деньги позакрывали кучу атомных и почти не строят. А теперь воют, что коровы пердят. B-)  :facepalm:
   
ТС ти дебіл. В Норвегії 14000км, в США 20000км. И чем плохо?
   
"Эксперты" не учли два "незначительных" факта. Во-первых ДВС выделяет не только СО2, во-вторых выделяет они всю эту прелесть прямо под нос.
   
батареї після електроавтівок ще купу років мають друге життя, як павербанки, це теж враховано я
сподіваюсь?
   
ТС ти дебіл. В Норвегії 14000км, в США 20000км. И чем плохо?
шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.
 вважаєш дебілами працівників Аргонської національної лабораторії(найстаріший національний дослідницький центр Міністерства енергетики США)?
Ти стаєш на один щабель з манагером, який впарював "гібрид" Пшениці?
   
"Эксперты" не учли два "незначительных" факта. Во-первых ДВС выделяет не только СО2, во-вторых выделяет они всю эту прелесть прямо под нос.
тес також це все виділяє..
   
шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.
 вважаєш дебілами працівників Аргонської національної лабораторії(найстаріший національний дослідницький центр Міністерства енергетики США)?
Ти стаєш на один щабель з манагером, який впарював "гібрид" Пшениці?


вообще-то там
явный бред

пришлось почитать оригинал

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/when-do-electric-vehicles-become-cleaner-than-gasoline-cars-2021-06-29/

в производстве на электрички больше расходуется СО2 чем на ДВЗ
и не в много раз, а в  1,5 ... 2 раза больше
но в эксплуатации это быстро отбивается за 13 ... 20 тыщ км

единственный случай - угольная генерация для зарядки электричек
там все плохо по СО2 для электричек
и переход на элетрички будет без заметной экономии по выбросам СО2.

а следовательно
это еще одна причина по которой форсированными темпами будут избавлятся от угольных станций
помимо дороговизны ээ от них
и как следствие - конкретная жопа для неньки на горизонте
с ее углярками и ничего неделанием



Останнє редагування: 4 липня 2021 12:07:13 від elipse
   
Таки скажу я що все рухається до того, що електромобілі витіснять внутрішнього згорання.
Дивився про новий ліф, який підтримує швидку зарядку, за годину можна зарядити до 80%.
Швидкість підзарядки, останній стримуючий фактор вважай що подолано.
   
вообще-то там
явный бред

пришлось почитать оригинал

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/when-do-electric-vehicles-become-cleaner-than-gasoline-cars-2021-06-29/

в производстве на электрички больше расходуется СО2 чем на ДВЗ
и не в много раз, а в  1,5 ... 2 раза больше
но в эксплуатации это быстро отбивается за 13 ... 20 тыщ км

единственный случай - угольная генерация для зарядки электричек
там все плохо по СО2 для электричек
и переход на элетрички будет без заметной экономии по выбросам СО2.

а следовательно
это еще одна причина по которой форсированными темпами будут избавлятся от угольных станций
помимо дороговизны ээ от них
и как следствие - конкретная жопа для неньки на горизонте
с ее углярками и ничего неделанием
забув про мазут  :laugh:
   
Знов тупа маніпуляція.

При виробництві - так.
При виробництві + строк експлуатації - нмд ні.

   
забув про мазут  :laugh:

вырабатывают ээ из мазута в аврийных и крайних случаях или совсем идиоты

кстати
дешовая ээ на внешних рынках будет давить и на внутренние цены тут.
так как составляющая ээ в  товарах на экспорт не может расти как угодно  вверх,
а следовательно, будут своих обдирать ценой ээ и/или низкой оплатой труда ))


Останнє редагування: 4 липня 2021 12:34:11 від elipse
   
Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології

А фінансували дослідження "експертів" нафтові корпорації?
   
А фінансували дослідження "експертів" нафтові корпорації?

I think so...

у нас в Португалії вже біля 70% електро від реньвебл. B-)
   
закінчуючи кількістю алюмінію і пластика в конструкції

Я тих експертів "агарчю да нєвазможності".
Алюміій і пластик нині використовується масово в автівках незалежно від типу двигуна


Останнє редагування: 4 липня 2021 13:20:04 від H.Kropp
   
"Эксперты" не учли два "незначительных" факта. Во-первых ДВС выделяет не только СО2, во-вторых выделяет они всю эту прелесть прямо под нос.

І що купа недешевих металів йде на різноманітні фільтри вихлопу в автівках з ДВЗ
А утилізація оливи-обратки?
А утилізація пластикової тари з-під оливи моторної
А утилізація відходів ремонту та обслуговування ДВЗ (ремені, поршневі кільця, прокладки, свічки запалювання, фільтр паливний, фільтр оливний, etc) і тари/упаковки з-під них? На електричці ж усе це претворюється на головну проблему - утилізація тягових акумів. Але ж це і простіше в плані логістики і в плані відбору живих частин для подальшого використання.
І ще, "як інженер інженеру", де простіше і дешевше організувати та контролювати ефективну очистку вихлопу та максимально використати вироблену теплову енергію: на мільйонах різнотипних автівок чи на одиничних навіть ТЕС?

Останнє редагування: 4 липня 2021 13:19:39 від H.Kropp
   
І що купа недешевих металів йде на різноманітні фільтри вихлопу в автівках з ДВЗ
А утилізація оливи-обратки?
А утилізація пластикової тари з-під оливи моторної
А утилізація відходів ремонту та обслуговування ДВЗ (ремені, поршневі кільця, прокладки, свічки запалювання, фільтр паливний, фільтр оливний, etc) і тари/упаковки з-під них? На електричці ж усе це претворюється на головну проблему - утилізація тягових акумів. Але ж це і простіше в плані логістики і в плані відбору живих частин для подальшого використання.
І ще, "як інженер інженеру", де простіше і дешевше організувати та контролювати ефективну очистку вихлопу та максимально використати вироблену теплову енергію: на мільйонах різнотипних автівок чи на одиничних навіть ТЕС?

Експертам хто оопить за ДВЗ варто на пару годин постояти біля київською окружної дороги на теремках ( де зараз ремонт )

Відпадуть всі питання про екологічність

   
З часом це переважить на бік електромобілів... Просто час.

Колись вони будуть більш екологічно безпечними.
   
А почему не учитываются десятки и сотни лет хранения отработки с атомных станций? «Экологичность» их строительства. Экологичность солнечных систем с производством, утилизацией, аккумуляторами и прочим?
Чтобы не дышать на окружной нужно не жить на окружной, а если вы уже там живёте, то не надо навязывать другим атомный блок или ветряк под носом чтобы вам дышалось лучше, поставьте СЕБЕ на крышу панели, а потом оплатите их с аккумуляторами утилизацию, а не втихаря на общую свалку.
   
А кто-то умный подсчитал уже: если все существующие на сегодня на Земле авто с ДВЗ взять и заменить на электромобили — сколько понадобится им электрики? И где ее брать? Наверняка, на такое количество прийдется жечь и газ и уголь и АЭС задействовать в гораздо больших объемах, чем это делается сейчас
   
А кто-то умный подсчитал уже: если все существующие на сегодня на Земле авто с ДВЗ взять и заменить на электромобили — сколько понадобится им электрики? И где ее брать? Наверняка, на такое количество прийдется жечь и газ и уголь и АЭС задействовать в гораздо больших объемах, чем это делается сейчас

Є грубі розрахунки по Україні
Повністю замінити всі авто з ДВЗ- 2 ВВЕР 1000/1200
   
А почему не учитываются десятки и сотни лет хранения отработки с атомных станций? «Экологичность» их строительства. Экологичность солнечных систем с производством, утилизацией, аккумуляторами и прочим?
Чтобы не дышать на окружной нужно не жить на окружной, а если вы уже там живёте, то не надо навязывать другим атомный блок или ветряк под носом чтобы вам дышалось лучше, поставьте СЕБЕ на крышу панели, а потом оплатите их с аккумуляторами утилизацию, а не втихаря на общую свалку.

Є і такі розрахунки
Тіки враховують ще забруднення від видобутку, переробки та доставки нафти і бензину
То для ДВЗ там срака повна
Бо типовий кейс авто  - ККД 10% ( місто )
Звідти і пляшіть

   
Є грубі розрахунки по Україні
Повністю замінити всі авто з ДВЗ- 2 ВВЕР 1000/1200

Что это?
   
Что это?

Блок АЕС що в нас працюють
   
Таки скажу я що все рухається до того, що електромобілі витіснять внутрішнього згорання.
Дивився про новий ліф, який підтримує швидку зарядку, за годину можна зарядити до 80%.
Швидкість підзарядки, останній стримуючий фактор вважай що подолано.
Подолано його буде, коли зарядка займатиме декілька хвилин, максимум 10-15.
Година чи дві, чи п'ять - це несуттєво, якщо вночі заряджаєш, а не в дорозі.

Плюс у ліфа повна зарядка дає десь удвічі менше пробігу, ніж повний бензиновий бак.

Останнє редагування: 4 липня 2021 15:06:07 від skiff
   
Блок АЕС що в нас працюють

Сколько это в процентах от того, что сейчас вырабатывается в Украине?
   
Этим экспертам  секта святой батарейки почему-то не доверяает. Странно.   :weep:
   
 Нуу , слід відзначити покращення в урізноманітненні джирел )) , бо брітанскіє учьониє - дійсно набридли , а ігс перди ще якося читаюцця , хоч ітрішечки тхнуть магічністю , НМД . ))
   
Сколько это в процентах от того, что сейчас вырабатывается в Украине?
15% (рахували що блок працює 100% часу а не 65% як зараз )
   
Этим экспертам  секта святой батарейки почему-то не доверяает. Странно.   :weep:

Чому ж, навпаки
Це дослідження підтверджує що електроавто за рік часу стає краще для екології в США
За 8 міс в Норвегії

Після року розрив росте вже дуже сильно

   
Є грубі розрахунки по Україні
Повністю замінити всі авто з ДВЗ- 2 ВВЕР 1000/1200
заодно поміняй мені лінію з 16 на 50А :lol:
   
Чому ж, навпаки
Це дослідження підтверджує що електроавто за рік часу стає краще для екології в США
За 8 міс в Норвегії

Після року розрив росте вже дуже сильно

Да милейший - у вас талант. Зачем читать собственно экспертов, если можно пояснить что они на самом деле имели в виду :)
   
Чому ж, навпаки
Це дослідження підтверджує що електроавто за рік часу стає краще для екології в США
За 8 міс в Норвегії

Після року розрив росте вже дуже сильно
і при утилізації дуже швидко все повертається на круги своя
   
Просто есть эксперты настоящие - которые одобряют политику партии и нужды "зелёного" лобби и не настоящие вроде этих проплаченых писак купленых Рснефтью напополам с Арамко. Понимать надо.   :buba:
   
Є і такі розрахунки
Тіки враховують ще забруднення від видобутку, переробки та доставки нафти і бензину
То для ДВЗ там срака повна
Бо типовий кейс авто  - ККД 10% ( місто )
Звідти і пляшіть
вы если от нефти отказываетесь, то сразу и от пластиков, части лекарств, авиаперелётов, асфальта и это только так, на вскидку. ДВЗ уже имеют инфраструктуру. Электрички не имеют нифига и им это нужно построить и не в Германии, а в нищей Украине и построить почему-то не за счёт электроводителей, а за счёт всех, включая пассажиров трамвая, которые экологичней электродрочей в разы, если не на порядки уже много лет. Поезди месяц на трамвае - спаси планету.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія