Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму. :D

А ти не пробував дивитися, що було, наприклад, у 2010 (або 2011), коли вдарили "несподівано" морози, або в будь-який інший аналогічний рік. Завжди в таких випадках відбувається стрибок цін на електрику  ;)

Раджу таки почитати, ні, не шведською. Але і у перекладі вражає B-)

Так сніг і зимовий холод вдарили по електромобілях
Економіка Кілька електромобілів залишилися на дорогах у сніговій бурі на півдні Швеції цього тижня, оскільки розрядилися батареї.

https://www.gp.se/ekonomi/s%C3%A5-sl%C3%A5r-sn%C3%B6n-och-vinterkylan-mot-elbilarna-1.60774811
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

теоретизуй ще :facepalm1:

Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
   
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.

До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!

Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???

перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30 
   
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.

Бізнес за електрику платить ше більше ніж нарід.
   

перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30 
Украина каким местом вдруг?
   
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30 

Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...

Він таки компенсував. Енергосистема не завалилась, масових відключень не було.
   
Бізнес за електрику платить ше більше ніж нарід.

Шведскому социализму до украинского еще очень далеко.
   
А правда, что вся Швеция отапливается тепловыми насосами?
   
Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...

Extreme winter conditions in Europe are beginning and after a 50-year temperature record from Sweden (-37,3°C) /https://mkweather.com/nikkaluokta-sweden-with-legendary-373c-the-coldest-temperatures-in-november-in-the-last-50-years//

https://www.thelocal.se/20211130/red-alert-more-than-40-centimetres-of-snow-set-to-fall-in-parts-of-sweden/
   
Бізнес за електрику платить ше більше ніж нарід.
я ж про податки писав
   
Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

Налог на доходы физических лиц: 20-52% :D
Налог на прибыль юридических лиц: 20,6%
И 30% на вывод дивидендов.
И 31.42% на зп наймитам.
И 24.26% на пенсии наймитам. Помимо самих пенсий.
Открывай бизнес, пробуй  :D
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:

Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
   
Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...

Многие тут я смотрю не понимают, что южная Швеция это примерно как Британия, где и морозов типа украинских не бывает никогда
   
Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
кондиціонер споживає сильно менше ніж «фен» (обігрів).
   
пів години тому. і це ще відносно тепла машинка була



як в -15 сідаєш, то обігрів херачить 4 квт ))
   
Какая то постная куйня.
Шведы рассматривают запрет на добычу биткойна. Если там цена 1 евро то добыча не рентабельна
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

кондиціонер споживає сильно менше ніж «фен» (обігрів).

«Фен» на обігрів в машинах це застаріла технологія. Зараз ставлять теплову помпу (heat pump), яка в 2-4 рази ефективніше.

Але справа не в тому. В самому гіршому випадку обігрів це 5% від ємкості батареі. Щоб за три години розрядити батарею і покинути машину на дорозі, потрібно бути на 15% заряду. Це так само як іхати з червоною лампою бензину що залишилось на 20 км, попасти в пробку і потім дивуватись, чому я заглох.
   
брехня про 2-4 рази і брехня про 5% споживання на обігрів. бувайте
   
Чув, що в Україні та не тільки в електричні авто ставлять дизельні обігрівачі. Саме для таких випадків.
   
так, 15-18 кгрн під ключ. але мені впадло :beach:
   
добре сидіти в теплій каліфорнії і філософствувати про зелену енергетику. в швеції сувора реальність все розставила на свої місця)). та й не тілько в швеції, вся європа зара смокче на колінах у параші за свою тупу політику).
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

брехня про 2-4 рази і брехня про 5% споживання на обігрів. бувайте

Про теплову помпу в порівняні з «феном»:

https://electrek.co/2020/12/03/tesla-model-3-heat-pump-comparison-results/amp/

Про 5% від е кості батареі я розказав як рахував - 3 кіловати це  10 миль пробігу, або 3% від ємкості батареі в Тесла.
   
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:

Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
   
І де ж колапс? 
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.

До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!

Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
ти поможеш. Чи ти емігрант і не готовий діяти як місцеві бо іншого виховання і руки тільки для загрібання а не для доброчинності B-)
   
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:

Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent

То ваші дані без обігріву салону чи з обігрівом?
   
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:

Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
що, не 5%? це ж треба :weep:
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

кондиціонер споживає сильно менше ніж «фен» (обігрів).
в три рази приблизно.як флорідець поважно заявляю. B-)
   
І скільки днів на рік таке?
   


Яка потужність була у закритих енергоблоках?  :gigi:
   
   
Тих грет вже б прикопали десь в посадках потихому  :shuffle:
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

що, не 5%? це ж треба :weep:

Як ви втомили.

Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі  сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.

Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
   
Як ви втомили.

Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі  сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.

Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
Є ньюанс.

Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.

   
та пофіг на тих лохів що в морози їздять на тих коритах, а от той шабаш з зеленою енергетикою виліз вже боком і ще навіть толком зима не почалася. ця проблема є більш глобальною. 1євро за кіловат то норм ціна щоб привести народ до тями.
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

Є ньюанс.

Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.

Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі. Час скоротиться з 6 годин до до 5 годин стояння в пробці не рухаючись коли залишилось 25% заряду.

Мова про те що ці душераздірающіє історіі про замерзшіє електромобілі через зеленую енаргетику не підтверджуються ні фізикою, ні матиматикою, ні практикою і розраховані на особливо чутливих громадян. З якою ціллю їх розкручують мені не дуже зрозуміло. Навіщо втрачати сили та та гребсти проти течі теж не дуже зрозуміло, бо в розвинутих краінах рух в сторону відновлювальної енергетики не зупинити він є і далі буде рухатись ще швидше.
   
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі. Час скоротиться з 6 годин до до 5 годин стояння в пробці не рухаючись коли залишилось 25% заряду.

Мова про те що ці душераздірающіє історіі про замерзшіє електромобілі через зеленую енаргетику не підтверджуються ні фізикою, ні матиматикою, ні практикою і розраховані на особливо чутливих громадян. З якою ціллю їх розкручують мені не дуже зрозуміло. Навіщо втрачати сили та та гребсти проти течі теж не дуже зрозуміло, бо в розвинутих краінах рух в сторону відновлювальної енергетики не зупинити він є і далі буде рухатись ще швидше.
Я проти методів Стеля.

Непогано було б побачити реальні тести, але щось авторитетні видання не схильні гребсти проти течії.
   
Re: Колапс "зеленої енергетики" в Швеції...через зиму.  :D

Я проти методів Стеля.

Непогано було б побачити реальні тести, але щось авторитетні видання не схильні гребсти проти течії.

Тестів ти не побачиш, бо вплив клімат контролю в більшості випадків неможливо оцінити. Колись хтось намагався визначити що економніше - привідкрити вікно чи включити кондиціонер, то там такі маленькі розбіжності, що ніяких висновків зробити неможливо.

Що дійсно впливає на розход енергіі, це умови. Ось сьогодні я проїхав 17 миль (25 км), в мене витрата електрики була 202 вата на милю.

В інших умовах, два дні назад, в мене витрата була 380 ват на миль. В середньому мої витрати по результатам 20 тисяч 277 ват на милю. Тут багато чинників які можуть майже подвоїти витрати енергіі, чи суттєво знизити її без отоплення чи кондиціонера.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія