Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

У Венедиктовой эвакуировали авто. Теперь ни у кого не эвакуируют.

+=========================================================================+
І задля цього розробили схему: приїздить евакуатор, до дверцят автівки приставляли дві
коробки з написом "роботи", робили фотку що авто заблокувала ВЕСЬ рух як доказ та
забирали автівку разом з коробками. "Чесний бізнес"...
Да даже если она чуток и не по правилам припаркован... Реально можно водителя только штрафовать, а не спецом машину  забирать.
   
А де зараз цей список? Вроді було раніше не так багато пунктів

КУпАП , стаття 2654

Цитувати
Стаття 265-4. Тимчасове затримання транспортних засобів інспекторами з паркування
.....
Для цілей цього Кодексу розміщення транспортного засобу є таким, що суттєво перешкоджає дорожньому руху або створює загрозу безпеці руху, якщо транспортний засіб:

1) поставлено на проїзній частині у два і більше рядів;
2) розташовано у заборонених Правилами дорожнього руху місцях зупинки або стоянки, а саме:
а) на залізничних переїздах;
б) на трамвайних коліях;
в) на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, у тунелях;
г) на пішохідних переходах і ближче 10 метрів до них з обох боків, крім випадків зупинки для надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 метрів від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на ній пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
д) на проїзній частині, де відстань між суцільною лінією розмітки чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 метрів;
е) ближче 30 метрів від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а за їх відсутності - ближче 30 метрів від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
є) ближче 10 метрів від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання;
ж) у місцях, де буде неможливим зустрічний роз’їзд або об’їзд транспортного засобу, що зупинився;
з) ближче 10 метрів від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду;
и) розташовано на позначених відповідними дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою місцях, призначених для паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома);
3) своїм розташуванням робить неможливим рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів, у тому числі осіб з інвалідністю на спеціальних засобах пересування та пішоходів із дитячими колясками;
4) розташовано на виділеній смузі для руху громадського маршрутного транспорту;
5) розташовано на позначеній відповідними дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою велодоріжці;
6) перешкоджає руху або роботі снігоприбирального та іншого технологічного комунального транспорту у разі запровадження надзвичайного стану або у разі оголошення окремої місцевості зоною надзвичайної екологічної ситуації;
7) порушує схему паркування транспортних засобів таким чином, що він блокує проїзд по двох або більше смугах руху.
При тимчасовому затриманні транспортного засобу місце розташування такого транспортного засобу має бути обов’язково зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису).
   
Да даже если она чуток и не по правилам припаркован... Реально можно водителя только штрафовать, а не спецом машину  забирать.

я навів статтю КУпАП
евакуювати можна за будь-яке порушення ПДР щодо паркування
   
Не 2 метра это мало :)
Но я бы пересмотрел бы сейчас  метраж  хотя бы до 5 -7 метров от пешеходки , серавно в городе все едут 40-50 , и большинство притормаживают серавно возле переходов...люди сейчас тоже не выбегают как раньше на зебру , тоже наученные ...
Можно до 5-7 метров сократить расстояние парковки , но ближе нет ,ибо проезжающим машинам не видно людей на переходе.
Більш того, за напрямом руху _після_ виїзду і зебри можна ще менше робити, особливо на односторонніх вулицях, яких у Києві тьма
   
КУпАП , стаття 2654
наприклад смуга по б.хмельницького наверх до володимирської не підпадає під жоден з пунктів, має 3 смуги в кожен бік, але спокійно забирають пачками..
   
я навів статтю КУпАП
евакуювати можна за будь-яке порушення ПДР щодо паркування
не правда
   
наприклад смуга по б.хмельницького наверх до володимирської не підпадає під жоден з пунктів, має 3 смуги в кожен бік, але спокійно забирають пачками..

Я поняття не маю, що там таке
Але краще сходи та почитай старттю КУпАП, бо форму не дає її цілком запостити, забагато символів

Ось, наприклад:
Цитувати
Тимчасове затримання транспортного засобу шляхом доставки для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку здійснюється у разі вчинення порушення, передбаченого частинами третьою та сьомою статті 122 (порушення правил зупинки, стоянки в межах відповідного населеного пункту), частиною першою статті 152-1 цього Кодексу, у випадках, передбачених частиною третьою цієї статті, а так само у разі вчинення порушень, передбачених частинами другою та восьмою статті 152-1 цього Кодексу.


   
Якщо люди так паркуються в незнайомому місті,плюючи  на знаки та на оточуючих,то як тільки можу уявити,як ви паркуєтесь в Києві :)
Регулярно вижу как рагули из Львова  ездят по полосе общественного транспорта,  представляю как они во Львове ездят.
   
Регулярно вижу как рагули из Львова  ездят по полосе общественного транспорта,  представляю как они во Львове ездят.

Зебанашка, ти не напружуйся так
А спалахнуло в тебе виключно тому,що ти сам паркуль ще той :)
   
У нас на районе один такой парковался не по правилам в Доль дороги сам...переночевал.. .и тут же соседа по парковке , который рядышком стоял забирал и увозил на фирму...от такой наглости сначала его предупреждали...пот ом прокалывали колеса , а вот недавно говорят чуваку шото на голову прилитело...за такую наглость.вроде теперь ходит моргает часто , когда по темечку получил.
Но ,не об этом речь ...я тоже не против , что бы за неправильную парковку водители получали штраф, а самых злостных ,что бы забирала КОММУНАЛЬНАЯ ФИРМА НА ШТРАФ ПЛОЩАДКУ, которая принадлежит городу , а не каким то дельцам.
Ибо во всей Европе эта парафия коммунальных предприятий , а не частников, а если и частников то там столько  , ограничений что мама дорогая , что бы вот так вот приехал и забрал машину и даже потом не отвечаешь за нее...и ещё ...даже если эвакуатор и принадлежит частнику, то место куда привозят машины( штраф площадки)  оборудованы по последнему писку моды там, а не стоят в поле огороженные колючкой , в каком-то захолустье и по колено в гавне ( образно говоря)...и все штрафы и все расходы идут в коммунальное предприятие города...из которого
Платятся налоги и содержатся люди которые работают в коммунальном хозяйстве , а так же и прибыль идет на развитие города , а не понятных частных структур однодневок которые , уходят от налогообложения и не несут никакой ответственности за машины , и тупо бабло зарабатывают на том шо кто то шо то порешал  в кмда .
Гарна байка про ідеальний світ)
Писк моди розмішив )))

Практика Відня.
Комунальні евакуаторщики забирають авто з доріг і землі у власності магістрату.
За порушення аналог в Уа якщо є перешкода руху. Навіть теоретична.
Коли авто може заважати  муніцмпальному ГТ транспорту прибирання пожежним і екстренним службам.
Муніципальну евакуацію забезпечує  таж сама структура що вивозить сміття в місті - МА48.))
З відповідним ставленням(

Вартість  евакуатоа 290є плюс штрафи. Вартість зберігання 24є  доба як в центрі в підземному паркінгу
Хоча іх парковка за Віднем в промзоні в єпенях
Забирати то потрібно іхати на таксі

..
А за порушення правил паркування на приватній землі (готелі суремаркети і тд) або якщо навіть це землі міста але заблокований виізд з приватного двору чи  землі працюють приватні евакуаторщики.
Комунальні не іздять
Власник землі звонить в одну зі своіх "партнерських" фірм і за 10хв орли прилетять.
Достатньо фотофіксаціі авто і підпису від власника землі.

В приватних евакуаторщиків   прайс нелімітований як в МА48
Оплата виізду  390-450є за легкове авто.
Доба +/- як в МА48
...

По всім германцям в мегаполісах чи містах подібна практика.
Приватні евакуаторщики скрізь мудаки особливо італія
Париж теж не подарунок.
Можуть викликати евакуатор на готельну парковку  і забрати наприклад авто туріста в 11:15 якщо час виселення вказаний до 11:00.

Так що тут ті ж самі яйці лише в профіль.
Можливо в Києві все таки простіше порішати.
Тут такі дуби що не перехватиш по ходу і і не відкупиш. Орднунг йоп(

Писи))
"Дедлайни
Місто Відень зберігатиме ваш евакуйований автомобіль протягом певного періоду часу:
З реєстрацією: 6 місяців
Без реєстрації: 2 місяці
Після закінчення цього періоду транспортні засоби переходять у власність муніципалітету Відня та утилізуються."

https://www.wien.gv.at/umwelt/ma48/fuhrpark/fahrzeug-abgeschleppt.html
   
Гарна байка про ідеальний світ)
Писк моди розмішив )))

Практика Відня.
Комунальні евакуаторщики забирають авто з доріг і землі у власності магістрату.
За порушення аналог в Уа якщо є перешкода руху. Навіть теоретична.
Коли авто може заважати  муніцмпальному ГТ транспорту прибирання пожежним і екстренним службам.
Муніципальну евакуацію забезпечує  таж сама структура що вивозить сміття в місті - МА48.))
З відповідним ставленням(

Вартість  евакуатоа 290є плюс штрафи. Вартість зберігання 24є  доба як в центрі в підземному паркінгу
Хоча іх парковка за Віднем в промзоні в єпенях
Забирати то потрібно іхати на таксі

..
А за порушення правил паркування на приватній землі (готелі суремаркети і тд) або якщо навіть це землі міста але заблокований виізд з приватного двору чи  землі працюють приватні евакуаторщики.
Комунальні не іздять
Власник землі звонить в одну зі своіх "партнерських" фірм і за 10хв орли прилетять.
Достатньо фотофіксаціі авто і підпису від власника землі.

В приватних евакуаторщиків   прайс нелімітований як в МА48
Оплата виізду  390-450є за легкове авто.
Доба +/- як в МА48
...

По всім германцям в мегаполісах чи містах подібна практика.
Приватні евакуаторщики скрізь мудаки особливо італія
Париж теж не подарунок.
Можуть викликати евакуатор на готельну парковку  і забрати наприклад авто туріста в 11:15 якщо час виселення вказаний до 11:00.

Так що тут ті ж самі яйці лише в профіль.
Можливо в Києві все таки простіше порішати.
Тут такі дуби що не перехватиш по ходу і і не відкупиш. Орднунг йоп(

Писи))
"Дедлайни
Місто Відень зберігатиме ваш евакуйований автомобіль протягом певного періоду часу:
З реєстрацією: 6 місяців
Без реєстрації: 2 місяці
Після закінчення цього періоду транспортні засоби переходять у власність муніципалітету Відня та утилізуються."

https://www.wien.gv.at/umwelt/ma48/fuhrpark/fahrzeug-abgeschleppt.html
Я так розумію,Фірташ з Відня бізнес-ідею Кличку порадив
   
Я так розумію,Фірташ з Відня бізнес-ідею Кличку порадив
Ті закони і правила  з 1970х коли Дімі Ф. в усср піонерах двійки за географію ставили.
То "здобутки" з часів автомобілізаціі як тепер Киів.

Відомий випадок  1974 згоріла багатодітна родина з дітьми.
Пожежні не могли пробити ряд запаркованих. Коли розкатали рукава там не було вже кого рятувати
Тоді і наприймали

В Відні ще норм.
Немає варіацій як в італіі  Ріміні наприклад.
В Парижі про готелі не вигадка. Туристи попадають як авто на годинку біля готелю лишають щоб  каву попити
-500євро і нерви(
   
Не 2 метра это мало :)
Но я бы пересмотрел бы сейчас  метраж  хотя бы до 5 -7 метров от пешеходки , серавно в городе все едут 40-50 , и большинство притормаживают серавно возле переходов...люди сейчас тоже не выбегают как раньше на зебру , тоже наученные ...
Можно до 5-7 метров сократить расстояние парковки , но ближе нет ,ибо проезжающим машинам не видно людей на переходе.
Але гараж !
15.9 Зупинка забороняється:   
...
г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.
   
Я поняття не маю, що там таке
Але краще сходи та почитай старттю КУпАП, бо форму не дає її цілком запостити, забагато символів

Ось, наприклад:
Читав уважно і роз'яснення судів теж.
Ще раз- навів конкретний приклад, коли не росповсюджкється. Я ж не дискутувати як там в Полтаві чи Дніпрі. А в Києві- свинство. Замість прибирати 2й ряд зробити нормальні абонементи на паркування - все лаве в приватні контори.
   
я навів статтю КУпАП
евакуювати можна за будь-яке порушення ПДР щодо паркування
хорошо..
тогда я требую...что бы занимались этим не всякие непонятные частные фирмы...
а коммунальная фирма...и все шло только в коммунальную собственность.
   
Какая всё-таки счастливая жизнь у владельцев автомобилей в Вене! Жизнь - сплошной гей-парад! Садо-мазо каждый день, причём власти всегда садо!
Венцам это нравится, им внушили что так и должно быть! :)
   
Жесть, согласно ПДД по 10 метров

Заберите у них права  :diablo:
Стоянка забороняється:
...
в)
на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;

   
Какая всё-таки счастливая жизнь у владельцев автомобилей в Вене! Жизнь - сплошной гей-парад! Садо-мазо каждый день, причём власти всегда садо!
Венцам это нравится, им внушили что так и должно быть! :)
3.14здш

Точно так як і в Києві
Тобто "більшості не подобається"

Просто всі кому 50+ (політики і іх радники що приймають рішення ) памятають транспортрий колапс 70-80х.
І мало хто хоче повертатися.
Тоді вже було авто до 700 шт на 1000 вінерів.
Всі дунай мости і центр стояв мертво.

На сьогодні Відень впав  майже вдвчі  375 авто  (киів 2020р 410авто) і радники тут  далі з 80х просувають дешевий ГТ.
Хоча автонарод зрозуміло не є довольним. Маю 6.5 літрів під капотами  - трохи в темі.

...
Коли Киів досягне 700 авто на 1000 киянів всі і все вдуплять.
Буде свій гейпрайд і своі пітараси.
Ті ж самі нерви що тут в 80х
І за і проти авто.

700 авто для Києва в 3млн мешканів  це 2.1млн авто.
Якщо ставити впритик це буде паркінг площею 21кв км  2×10.5км.
А щоб двері відкрити і виіхати парковка має мати мінімум 30кв км.
А це є смуга довжиною 15км  (від нивок  до лісного)
і в 2км ширини (від євпропейськоі до площі перед олімпійським приблизно)

А якщо ще  взяти доіжиючих з козлодорфів прикиівських. Та там і по три чотири  тачки на сімю не рідкість
...
Тут всю ту арифметику вже пройшли.
Перепрошую  панство - висрали вже те що Киів тільки почав жувати

Останнє редагування: 17 серпня 2021 09:02:58 від Lemberg.AT
   
почали б з евакуації кличковських, кмдашних та вр авто - були б в пошані
От прокурорську евакуювали - де пошана?
   
Якщо люди так паркуються в незнайомому місті,плюючи  на знаки та на оточуючих,то як тільки можу уявити,як ви паркуєтесь в Києві :)

Якщо в незнайомому місці "інспектори з паркування" не працюють "бо праздник", то это уже проблемы этого миста.
   
Стоянка забороняється:
...
в)
на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;
И наши дятлы едут по тротуару вглубь " а шо, я ничего не нарушил". Последний выпуск Зупини лося - тому подтверждение

Пороть скот
   
Если у тебя классовая ненависть к водителям, то дискуссию лучше прекратить.
Я знаю таких людей, главный постулат их "наводить всем порядок и пожеще! А потом - а меня то за что?" - т.е. обычные хитрожопые.

класової ворожнечі не тримаю
а от тих оленей котрі паркуються на тротуарах - штрафував би нещадно
   
класової ворожнечі не тримаю
а от тих оленей котрі паркуються на тротуарах - штрафував би нещадно

А я батогами бив би пішоходів котрі в навушниках вискакують на перехід не подивившись в сторони.
Іноді навіть на залізничний перехід .
Але ці бажання, як і твоє штрафувати всіх хто паркується на тротуарі - ну ніяк не відображені в ПДД
   
Одно из немногих правильных начинаний Кличко, если и его похерят из-за ТП Венедиктовой, то это будет диагноз и власти, и "мудрому нариду". Нужно было штрафы делать в два раза больше, тогда бы 50% получали эвакуаторщики, а 50% - город. И ни у кого не было вопросов, почему весь штраф идет эвакуаторщикам. У нас часто жалеют баранов маленькими штрафами, а жаль, пототму что бараны все равно не оценят.
   
Ибо во всей Европе эта парафия коммунальных предприятий , а не частников
Друже, може для тебе то буде гіркою, болючою новиною, але всі евакуатори в Європі приватні.
І міряють навіть відстань від колеса до бордюра.
Якщо 20см, то евакуюють.
   
Стоянка забороняється:
...
в)
на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;

У Львові тротуари шириною в один метр, то на тому метрі і автівки поміщаються і для пішоходів місце лишається.
   
Одно из немногих правильных начинаний Кличко, если и его похерят из-за ТП Венедиктовой, то это будет диагноз и власти, и "мудрому нариду". Нужно было штрафы делать в два раза больше, тогда бы 50% получали эвакуаторщики, а 50% - город. И ни у кого не было вопросов, почему весь штраф идет эвакуаторщикам. У нас часто жалеют баранов маленькими штрафами, а жаль, пототму что бараны все равно не оценят.

И за парковку в дворах брать деньги - тоже правильное начинание ?  :D
   
И за парковку в дворах брать деньги - тоже правильное начинание ?  :D

А чому ні?

Як ледарі не зробили ОСББ та не оформили власність на землю і вона є комунальною, чому місто має відмовлятися від грошей?
   
700 авто для Києва в 3млн мешканів  це 2.1млн авто.
Где ты в Киеве насчитал 3 млн жителей.? Это при союзе тут было 2.9 миллиона..
Теперь тут миллионов 5-6 как минимум и плюс под Киевом живёт постоянно миллиона 2 которые на машинах ездят в город на работу...я уже не говорю про снимающих квартиры нелегалов( вернее незарегистрированны х) ...а уж про всякие Бровары, Ирпень и боярки с борисполями и белыми Церквями , я вообще умолчу.
   
А чому ні?

Як ледарі не зробили ОСББ та не оформили власність на землю і вона є комунальною, чому місто має відмовлятися від грошей?

Ну вот и пойдет Кличко в пешее эротическое, вместе с тем, кто ему такое насоветовал.
Это называется жадность фраера сгубила
   
А чому ні?

Як ледарі не зробили ОСББ та не оформили власність на землю і вона є комунальною, чому місто має відмовлятися від грошей?
Тебя машина переехала? Ты, чего во всех автоветках , так против машин и их владельцев?
   
Ну вот и пойдет Кличко в пешее эротическое, вместе с тем, кто ему такое насоветовал.
Это называется жадность фраера сгубила
Разумеется пойдет и в припрыжку даже, а уж и про президентское кресло вообще пускай забудет..., а то да же и я подумывал за него проголосовать на следующих президентских, а он на них пойдет 146%. Это инфа прямо из окружения Виталика...он собирался идти на президентские , если правда зелень сейчас не уничтожит его рейтинг как когда то Петя уничтожил рейтинг Садового , зато проипал Зеленского...пока добивал Садового.
   
На нивках под мостом всю жизнь была парковка , кому она мешала?теперь около Евразии весь тротуар запаркован.

Цуко :facepalm:

То есть парковка, где городу идет 6,5 грн с места в сутки (!!!), а остальное -- частнику-оператору -- это нормально, а если эвакуатор, который очищает от брошенных как попало авто город и тем самы борется с пробками, получает то, что он включил в свой тариф -- это другое (с)? Да?

Потому что и опарковку сделать -- это надо вложить свои деньги (а не городские) и соответственно -- с этого зарабатывать, и эвакуатор купить, а потом эксплутатировать -- тоже вроде как не бесплатно.

Но всегда появляются совки, которые скажут: "а почему это вы зарабатываете с этого (жаба ведь душит...), а ну-ка давайте сделаем государственую монополию".

Сегодня на Сечевых стрельцов из-за припаркованного на перекрестке джипа в тянучке в ДТП попало 4 машины сразу! А мусора ехали 4 часа (на Майдане киздили тех, кто сномит декорации зеленского, заняты были). Пробка была до Лукьяновки. Две машины составили европротокол, а 2 не смогли (у одного страховки не было).

Бля, совок в головах людей неистребим...
   
Друже, може для тебе то буде гіркою, болючою новиною, але всі евакуатори в Європі приватні.
І міряють навіть відстань від колеса до бордюра.
Якщо 20см, то евакуюють.
Вы читать умеете о чем писалось и о чем говорилось...
Говорилось не о машинах( машины могут быть частными) , но куда ты приводишь машину это КОМУНАЛЬНАЯ собственность.( То есть штрафплощадки). Машины да могут быть частные компании , но инспектора которые дают  добро на вывоз и куда везут машину и кому штраф за штраф площадку оплачивать....это почти во всех странах коммунальные предприятия ...
   
Тебя машина переехала? Ты, чего во всех автоветках , так против машин и их владельцев?
Бо в Києві вони безмежно охуєвші і давно не трахані.

Тому я підтримаю будь-які владні ініціативи з порки скота.

Бо паркуються вже геть скрізь, прямо під знаком зупинка заборонена, під мостами, на кругових перехрестях, перед виїздами, впритул до пішохідних переходів.

Вважаю влада повинна діяти, бо це не схоже на Європу, а на самісіньку Африку.
   
Цуко :facepalm:

То есть парковка, где городу идет 6,5 грн с места в сутки (!!!), а остальное -- частнику-оператору -- это нормально

Да, нормально, потому что отношение к людям - нормальное.
Нет унижений, намеренных ограничений и связанных с этим и поборов.
ПРотивники эвакуации не против штрафов - они против долбоебизма который это сопровождает
   
Бо в Києві вони безмежно охуєвші і давно не трахані.

Тому я підтримаю будь-які владні ініціативи з порки скота.

Бо паркуються вже геть скрізь, прямо під знаком зупинка заборонена, під мостами, на кругових перехрестях, перед виїздами, впритул до пішохідних переходів.

Вважаю влада повинна діяти, бо це не схоже на Європу, а на самісіньку Африку.
Полностью с тобой согласен, только зачем машины забирать ...инспектор выписывает штраф на непромокаемой бумаге привязывает к дворнику и дублирует штраф в электронном виде на своем пристрое откуда моментально расходится предупреждение на сайт специальный например...да можно кучу всего придумать....
Нахера эти сложности , а то в Киеве происходит тупо охота за автомобилями...и да фирмы совсем не отвечают за имущество граждан, даже и арестованное временно.
   
Одно из немногих правильных начинаний Кличко, если и его похерят из-за ТП Венедиктовой, то это будет диагноз и власти, и "мудрому нариду". Нужно было штрафы делать в два раза больше, тогда бы 50% получали эвакуаторщики, а 50% - город. И ни у кого не было вопросов, почему весь штраф идет эвакуаторщикам. У нас часто жалеют баранов маленькими штрафами, а жаль, пототму что бараны все равно не оценят.
начінаніє правільноє, тільки реалізація через жопу.
в києві кожен перший дорослий - автомобіліст, бо з машиною важко пересуватись, а без неї - взагалі не можливо.
Автомобілісти - це соціально активні люди, які платфть податки за це, мають більше доходів і генерують більше доданої вартості.
Зрештою, це ті люди, які тут живуть і працюють. І тупо щемити їх в угоду пролетарям, або афілійованим "бізнесменам" - неправильно.
Тим більш ніхто в гілці не обурювався за евакуацію з транвайних колій, а за порушення гідності і бкзпредєл.

   
КУпАП , стаття 2654
Дякую. Дійсно, багато всього додано. Але це не вичерпний перелік того, що є в ПДР. Ну, майже.
   
У Львові тротуари шириною в один метр, то на тому метрі і автівки поміщаються і для пішоходів місце лишається.
Всі носяться з тим пунктом в), забуваючи, що є інші пункти, в тому числі пункт б), дію якого пункт в) ніяк не може відміняти
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія