Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Хундай Іонік 5

Cool.
Чиб більший вибір і більша конкуренція, тим краще.

Ти ж здається був проти електромобілів принципово, чи тільки проти Тесли?
   
Cool.
Чиб більший вибір і більша конкуренція, тим краще.

Ти ж здається був проти електромобілів принципово, чи тільки проти Тесли?

Я в електромобілях глибше ніж можете собі уявити.
Тому я знаю усі мінуси.
   
Cool.
Чиб більший вибір і більша конкуренція, тим краще.

Ти ж здається був проти електромобілів принципово, чи тільки проти Тесли?

Они принципиально против теслы, особенно однофазной.
Потому что в Renault Zoe херовый трехфазный чаржер.

Это нельзя понять, это нужно запомнить.
   
Они принципиально против теслы, особенно однофазной.
Потому что в Renault Zoe херовый трехфазный чаржер.

Это нельзя понять, это нужно запомнить.

Купи оригінальну Теслу в Україні.
Нову.
Європейку.
На гарантії і з сервісом.

Не маєш 100 кілоєвро ?
Закрий їбало нарешті дегенерат.
Мій друг офіційну Теслу завозить.
Він дилер Тесли в Украіні.
Ти мене вже за кілька років просто замахав...

Пс таким тупим лохам як ти знайомі вже десятки американок битих продали.
   
На какой гарантии в Украине? С каким сервисом в Украине?
Ближайший сервис - Варшава.
Пиз дюк.
   
На какой гарантии в Украине? С каким сервисом в Украине?
Ближайший сервис - Варшава.
Пиз дюк.

Ух ти ти навіть таке знаєш.

Пс не у Варшаві вже.
100-200 км від Львова.

Коли в Украіні будуть суперчарджери Тесли знаєш ?

А я знаю.
Прікінь.
   
Ух ти ти навіть таке знаєш.

Пс не у Варшаві вже.
100-200 км від Львова.

Коли в Украіні будуть суперчарджери Тесли знаєш ?

А я знаю.
Прікінь.

У твоего друг-диллера (в украине) можно просроченые сертификаты восстановить?

По чем?

Адрес, телефон, конкретика?
   
У твоего друг-диллера (в украине) можно просроченые сертификаты восстановить?

По чем?

Адрес, телефон, конкретика?

Шта ?
Ти купив нелегальний сірий Епл Айфон і хочеш зробити що ?
Не забирай мій час.
Пліз.
   
Я хочу узнать сколько стоит восстановление SSL сертификатов. На model S.

Цена вопроса через поляков (приблизительно) штуки полторы евро.

Твой "официальный сервис" в 100 км от львова это может сделать? Нет?
Не отнимать твое время?

Ок, не буду. Слив засчитан.

Останнє редагування: 5 серпня 2021 23:12:59 від Воххобайт
   
Я хочу узнать сколько стоит восстановление SSL сертификатов. На model S.

Цена вопроса через поляков (приблизительно) штуки полторы евро.

Твой "официальный сервис" в 100 км от львова это может сделать? Нет?
Не отнимать твое время?

Ок, не буду. Слив засчитан.



Як Бяка з таким плугом живе - загадка.
   
Я тобі тупаку зараз маю комусь дзвонити і щось питатися ?
Зовсім з катушок злетів ?

Завтра в робочий час хіба.

І не забуть своє корито в розетку на ніч включити.
До ранку зарядиться на 150 км пробігу.
   
Да я и сам могу  позвонить. Разумеется завтра в рабочее время.

Телефон этого друга, официального диллера теслы, который обеспечивает офицальный сервис в Украине  можно сюда в паблик выложить?

Или может он очень секретный друг-диллер?  :-o

Останнє редагування: 5 серпня 2021 23:27:20 від Воххобайт
   
Ібанько.
Повне.
 :facepalm:
   
Я хочу узнать сколько стоит восстановление SSL сертификатов. На model S.

Цена вопроса через поляков (приблизительно) штуки полторы евро.

Твой "официальный сервис" в 100 км от львова это может сделать? Нет?
Не отнимать твое время?

Ок, не буду. Слив засчитан.

Це, тіпо, про "биток" теслу в Україні. Там ще з ремонтом питань немало і по запчастинах. І специфічні для тесли програмні питання з цінником в 500+ євро. Тому основна тема тесли в Україні, як вірно підмітив Воххобайт, це драйв від 0 до 100+. А кліренс в місті не проблема для "дешевих" бу.

   
Муж Бяки на тобі.
Пиши Назарові сам.

https://www.facebook.com/ua.nazar
   
Це, тіпо, про "биток" теслу в Україні. Там ще з ремонтом питань немало і по запчастинах. І специфічні для тесли програмні питання з цінником в 500+ євро. Тому основна тема тесли в Україні, як вірно підмітив Воххобайт, це драйв від 0 до 100+. А кліренс в місті не проблема для "дешевих" бу.

Вони власники битого сірого імпорту навіть шкодують заплати 4 тищ дорала шоб зробити биту американську теслу трифазною і європейкою.
Розетка в селі і нічний тариф іхнє всьо...
І заряджати дві доби :)))
   
Муж Бяки на тобі.
Пиши Назарові сам.

https://www.facebook.com/ua.nazar

Нахера мне писать Назару?

Ты булькал что мне обязательно нужно купить новую теслу у официального диллера в Украине и получить официальный сервис в Украине.

Кто этот официальный дилер? Назар лично?
Теслаклуб?

Короче в игнор, заипал.

Останнє редагування: 6 серпня 2021 01:28:27 від Воххобайт
   
Це, тіпо, про "биток" теслу в Україні. Там ще з ремонтом питань немало і по запчастинах. І специфічні для тесли програмні питання з цінником в 500+ євро. Тому основна тема тесли в Україні, як вірно підмітив Воххобайт, це драйв від 0 до 100+. А кліренс в місті не проблема для "дешевих" бу.

Да нормально все с запчастями.
В те далекие времена когда Балашов (5.10) не попал в ворота своего гаража, в случае самых частых проблем с ходовкой был вариант замены прямого рачага за 500$, бу.

Сейчас рычаг стоит около 200 новый оригинал. Или под него продаются и сайлентбоки и шаровые опоры.
сайленты 800+1800 грн, и шаровая 1800.

Полуоси стоят конских денег.. Но если ездить, а не отжигать, то ходят они 150-200 тык.

А если на тесле ездить как на феррари, то она имеет право ломаться как рендж-ровер.
   
Вони власники битого сірого імпорту навіть шкодують заплати 4 тищ дорала шоб зробити биту американську теслу трифазною і європейкою.
Розетка в селі і нічний тариф іхнє всьо...
І заряджати дві доби :)))
ДВЗ бляхарі везуть в УВкраїну брухт з Литви. Найпопулярніша машина- Ауді, зварена з трьох.
Електробляхарі везуть брухт з США. Найпопулярніша машина- битий Ліф і бита Тесла.

І ті і інші щиро вважають, що є власниками престижних автомобілей, а не вживаного металобрухту.
   
до видобутку електроенергії виключно з відновлюваних джерел світ не готовий.
збільшувати кількість атомних електростанцій світ також не готовий.

і що ми маємо на сьогодні з електромобілями?
1 - теплова енергія від згоряння палива на електростанції перетворюється на механічну енергію обертання ротора генератора
2 - механічна енергія обертання ротора генератора перетворюється на електричну енергію
3 - електрична енергія трансформується в трансформаторах та транспортується по лепах до місця зарядки електромобіля
4 - в місці зарядки електромобіля електрична енергія трансформується в хімічну енергію та накоплюється в батареї
5 - під час руху хімічна енергія аккумулятора трансформується в електричну
6 - електрична енергія трансформується в механічну енергію обертання коліс

на кожному етапі йдуть суттєві втрати - ккд ніколи не буває 100%. і все одно на початку маємо спалювання вулеців та засирання атмосфери.

в звичайному автомобілі ми маємо:
1 - теплова енергія від згоряння палива у двз перетворюється на механічну енергію обертання коленвалу.

і поки людство не готово забезпечити навіть освітлення, холодильники, пральні машинки, свч та елетрочайники з відновлюваних джерел енергії, триндіти шось про "екологічність" електромобілів - свідома xyйня та обман людства.
тойода правий.

 B-)
   
свідома xyйня та обман людства.
(tu)
   



Ось порівняння 4,6 ДВЗ та Заднього мотора від Тесли.
Маємо 30" х 30" проти 20" х 9".

Тобто електродвигун менший, але менший не в багато разів.
   
Показати зображення...
Показати зображення...
Ось порівняння 4,6 ДВЗ та Заднього мотора від Тесли.
Маємо 30" х 30" проти 20" х 9".

Тобто електродвигун менший, але менший не в багато разів.
А коробка, а трансмісія, а система охолодження?
   
А коробка, а трансмісія, а система охолодження?
А батарейка? А система охолодження, а трансміссія?
   
А батарейка? А система охолодження, а трансміссія?
Замість баку для палива батарейка, з системи охолодження тільки кондиціонер, двугуни прямо на колесах, яка трансмісія  ;o
Ну і головне, на ДВЗ ніколи не буде повноцінного автоопілота через складність взаємодії з двигуном і трансмісією.
   
Замість баку для палива батарейка,
Тільки маса та об'єм трішечки різняться.
   
двугуни прямо на колесах, яка трансмісія
Ні двигун окремо, колеса окремо. трансмісія присутня.
   
на ДВЗ ніколи не буде повноцінного автоопілота
Автопілот на автомобілі- це як 100500 мегапіксельна камера в телефоні.
Псевдо пікселі є, а оптики нема.
   
з системи охолодження тільки кондиціонер,
І охолодження батарейки.
   
Автопілот на автомобілі- це як 100500 мегапіксельна камера в телефоні.
Псевдо пікселі є, а оптики нема.
Взагалі чого сперечатися, час покаже.
Але чомусь мені здається як цифрові фотоапарти витіснили фотоплівку, хоч і були спочатку недосконалі і дико дорогі, так само і електромобілі витіснять внутрішнього згорання.
   
Але чомусь мені здається як цифрові фотоапарти витіснили фотоплівку, хоч і були спочатку недосконалі і дико дорогі, так само і електромобілі витіснять внутрішнього згорання.
Так в цифрову камеру ти можеш всунути сотні і тисячі фоток.
А не 36 кадрів на плівці.
З електрокарами- навпаки. При всіх рівних, немає пробігу і немає зарядки.
І нема на це ради.
   
Нахера мне писать Назару?

Ты булькал что мне обязательно нужно купить новую теслу у официального диллера в Украине и получить официальный сервис в Украине.

Кто этот официальный дилер? Назар лично?
Теслаклуб?

Короче в игнор, заипал.

1. я навів у гілці приклад нового Іоніка5. офіційного і гарантійного.
2. ти написав шо Тесла Х краща.
3. Хюндай новий коштує 50-60 тис долара. Нова Тесла в Україні понад 100 тис Євро.
4. на Хюндай є гарантія і офіційний сервіс в Україні.
5. на нову Теслу (Європейку) теж є гарантія. але сервіс не в Україні.

хто дружить з головою розуміє про що я.

ти бачу якось упереджено до всього ставишся.

п.с. і так - нову Теслу(європейку) купити можна через Назара. він від україни представник і його фірма замовляє і привозить в Україну. з Голандії везуть ці Тесли.
   
Так в цифрову камеру ти можеш всунути сотні і тисячі фоток.
А не 36 кадрів на плівці.
З електрокарами- навпаки. При всіх рівних, немає пробігу і немає зарядки.
І нема на це ради.
По пробігу вже догнали, думаю не за горами і більше 1000 км на одній підзарядці.
Основна проблема була швидка підзарядка, так і її вже практично вирішили.
Батареї будуть вдосконалювати, буде більша емність, більше потужності на кілограм ваги.
Прогрес не спинити, якщо попит є. А він є, зростання продажів і прибутків тесли тому підтвердження.
   
По пробігу вже догнали, думаю не за горами і більше 1000 км на одній підзарядці.
Основна проблема була швидка підзарядка, так і її вже практично вирішили.
Батареї будуть вдосконалювати, буде більша емність, більше потужності на кілограм ваги.
Прогрес не спинити, якщо попит є. А він є, зростання продажів і прибутків тесли тому підтвердження.
Ніхто нічого не догнав.
Бо і 20 років тому можно було зробити на електрокарі тисячний пробіг.
Тільки водію і пасажирам місця не залишалось.
Так само і з зарядками.

Чому і виник гейський мем "зарядка на 70%".
   
нову Теслу(європейку) купити можна через Назара. він від україни представник і його фірма замовляє і привозить в Україну. з Голандії везуть ці Тесли.
Ти кому це розповідаєш, бляхарю- комнезамнику?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Замість баку для палива батарейка, з системи охолодження тільки кондиціонер, двугуни прямо на колесах, яка трансмісія  ;o
Ну і головне, на ДВЗ ніколи не буде повноцінного автоопілота через складність взаємодії з двигуном і трансмісією.
тріпл фейспалм. електромеханічна трансмісія вирішує цю проблеиу. та й узагалі, автопілоти я б дозволив лише професіоналаи
   
ща играемся с батареей лифепо, сделали сборку под замену стандартной упсовой батареи на 12 вольт 7 амперчасов

размер сборки лифепо -- 70х110х90 мм
размер гелевой -- 150х95х65 мм

объем соответственно 693 и 926, вес 1400 и 2100

Вот уже 50 минут сижу на таком упсе -- системный блок (около 70Вт), моник 27 дюймов (около 35 Вт), упс (около 20 Вт)
   
Ти кому це розповідаєш, бляхарю- комнезамнику?

тесловоду розповідаю.  :D
   
тесловоду розповідаю.  :D
теслодрочеру.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія