Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Київські чиновники відмовляються платити за добудову Шулявського мосту

я довго сміявся коли це почув. Це взагалі комунізм в наших реаліях
І правильно що сміялися. Ніхто нічого і не платив. Поцікавтеся договорм на прозорро.
   
ибо сначала выкупают, делают проект, потгм вводят в эксплуатацию и только потом мэр на квадроцикле в костюме дед мороза катается

Який ти розумний.. а мист би й дали розвалювався поки не впав? би
   
О! Проект молодого архітектора який збільшував потік транспорту на 25% відсотків здається -- трирівневий. НАКУА було робити те саме, що було і за такі великі гроші?

Його навіть тут обговорювали. Тодішня модераторка навіть істерику влаштувала, коли багато фупівців підтримали той проект.
   
Які майнові питання по першій черзі? Тому що вартість явно завищена і чиновники не хочуть у буцигарню.

вище я навів цитату із закону - відшкодування попереднє. тобто ДО початку робіт
і в тому ж законі прописана процедура оцінки

а як почали будівництво без вирішення всіх майнових питань - то це і є дорога до буцигарні
   
Його навіть тут обговорювали. Тодішня модераторка навіть істерику влаштувала, коли багато фупівців підтримали той проект.

ось він

   
Це дійсно вирішення проблеми Шулявки -- а там дуже складна розв'язка. А те що зробили -- це просто витрата коштів і часу киян. Про крок в минуле я вже мовчу
   
Показати зображення...
Я сі дико вибачаю,  а як по цій чудо-конструкції перейти на другу сторону?)
Я про поточний проект не в курсі,  певно теж ніяк.
Про такі буржуйські нюанси,  як місце під роверну інфраструктуру я взагалі не згадую

Останнє редагування: 12 лютого 2020 14:28:27 від Matvik
   
Це дійсно вирішення проблеми Шулявки -- а там дуже складна розв'язка. А те що зробили -- це просто витрата коштів і часу киян. Про крок в минуле я вже мовчу
В цьому проекті 4 заторообразуючі і 8 потенційно-небезпечних ділянок. Цей проект нічого вирішити не може.
   
вище я навів цитату із закону - відшкодування попереднє. тобто ДО початку робіт
і в тому ж законі прописана процедура оцінки

а як почали будівництво без вирішення всіх майнових питань - то це і є дорога до буцигарні
Повторю. Які майнові питання в першій черзі проекту?
   
А,  сорян,  шось подібне на роверодоріжку бачу. Але я б махав,  то самогубство)
А переходів нема
   
Повторю. Які майнові питання в першій черзі проекту?

то я тобі й відповів

під цитатою є посилання до закону про відчудження
почитай
відчудження має відбутися ДО початку робіт
не в другу чергу, не в третю/десяту
ДО початку робіт
   
А,  сорян,  шось подібне на роверодоріжку бачу. Але я б махав,  то самогубство)
А переходів нема
під мостом пішохідний перехід
   
під мостом пішохідний перехід
Фігасє,  тільки помітив) а як на нього попасти?
   
Фігасє,  тільки помітив) а як на нього попасти?

ну ти красава  :lol:
дивлюсь в книгу, бачу фігу
   
ну ти красава  :lol:
дивлюсь в книгу, бачу фігу
Я просто уявив собі,  шо стою на отій ближній зупинці,  і мені треба на другу сторону перейти, і ніхєра не шарю,  як то зробити)
   
Я просто уявив собі,  шо стою на отій ближній зупинці,  і мені треба на другу сторону перейти, і ніхєра не шарю,  як то зробити)

ясно, творча натура  :D
   
ясно, творча натура  :D
Була б творча,  то силою думки би перелітав на другу сторону,  а так - то звичайне бидло(

Якщо серйозно, то підводжу до думки,  шо цей проект - також лажа. І веложоріжки тут явно впихнуті чисто тому,  що без них вже дбн забороняють
   
ибо сначала выкупают, делают проект, потгм вводят в эксплуатацию и только потом мэр на квадроцикле в костюме дед мороза катается
Свиноферма "Петькіно" тут багато про "клоунів" розказує оминаючи цю двометрову залюпу-шістку Фірташа.
   
УССР строила эти мостопереходы просто походя не обращая внимания, просто маленькая заметка в Вечернем Киеве , а тут развели пиар, как будто тоннель под ламаншем прорыли.

Неужели так всё плохо?
Так, все дуже погано.
Бо тепер на таких "мостобудівельних роботах" можна вкрасти як на будівництві під Ла-Маншем.
Ще один такий "вічний мост" будують зараз на Троещину - з 2003 року грошей спізжено стільки що вже навіть у німців він проходить як "випадок, як не треба робити".
   
Була б творча,  то силою думки би перелітав на другу сторону,  а так - то звичайне бидло(

Якщо серйозно, то підводжу до думки,  шо цей проект - також лажа. І веложоріжки тут явно впихнуті чисто тому,  що без них вже дбн забороняють

для того, щоб це стверджувати потрібно робити аналіз. Я такий аналіз бачив років з 2 назад, може більше. Там було доведено +25% трафіку. Цей проект відрізняється в мінус від сьогодення тільки 1 смугою проспекта Перемоги, але додає пішохідну зону з переходами і розкрутки у всі боки.
   
то я тобі й відповів

під цитатою є посилання до закону про відчудження
почитай
відчудження має відбутися ДО початку робіт
не в другу чергу, не в третю/десяту
ДО початку робіт
Так воно і відбувається до початку робіт, нє?
   
Про наболіле (риторичне питання):
А можна усіх тих розумників, які планували будівництво, які розповідають про кошти на облагородження території, які проводили оцінки, які з різних причин затримують будівництво і т.д. змусити, щоб вони спробували подолати шлях від вулиці Смоленської до входу в метро Шулявка, бажано з коляскою, в якій сидить їх дитина або на милицях? Ввечері, і щоб погода була як вчора.
   
сволочи.. снесли мост и построили такой жэ
   
земля під цехом належить Києву
стіни цеху коштують 700 лямів? просто цікаво
   
земля під цехом належить Києву
стіни цеху коштують 700 лямів? просто цікаво

приватна власність - чув про таке?
навіть, як це державна власність - і то, багато часу пройде, допоки вирішать всі питання
   
Так воно і відбувається до початку робіт, нє?

ого
а що тоді Кличко відкрива нещодавно?
   
ого
а що тоді Кличко відкрива нещодавно?
Першу чергу, будівнцтво якої вирішення майнових питань не потребувало.
   
для того, щоб це стверджувати потрібно робити аналіз. Я такий аналіз бачив років з 2 назад, може більше. Там було доведено +25% трафіку. Цей проект відрізняється в мінус від сьогодення тільки 1 смугою проспекта Перемоги, але додає пішохідну зону з переходами і розкрутки у всі боки.
Я про то,  що на малюнках, я там нормальної пішохідної зони не бачу,  а вело - небезпечна і на ат'єбісь. Це я не згадую про власне автомобільний рух,  там вище написали вже. Ну і про то,  шо сам проспект впирається потім в ніхуя,  і стає
   
В нормальной стране - аннексировали бы за одну гривну. Какие к чёрту семьсот миллионов за развалюху.
   
подонки .. никак не хотят сделать что то грандиозное и полезное
   
Це дійсно вирішення проблеми Шулявки -- а там дуже складна розв'язка. А те що зробили -- це просто витрата коштів і часу киян. Про крок в минуле я вже мовчу

Ага, він.

От навіть не розумію: невже кличку не хотілось зробити щось справді вартісне на віки для Києва?
   
Ага, він.

От навіть не розумію: невже кличку не хотілось зробити щось справді вартісне на віки для Києва?
Та народ, тут аксіома Ескобара, шо з тим, шо з тим. Там ж вище є вже пояснення, і не тільки від мене.
   
В нормальной стране - аннексировали бы за одну гривну. Какие к чёрту семьсот миллионов за развалюху.

ФДМ оценивает Одесский припортовый громадный уникальный завод в 56 миллионов долларов . И тут же  разваленый цех в 30 миллионов , где логика . Или просто очередные 700 лямов украсть хотят .
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія