Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

про варіант виробництва в Україні легкого штурмовика Л-15

А гроші де взяти?
А тебе жалко $ 5B, чтобы иметь возможность уничтожить всю кацапскую авиацию в первом бою?
   
якщо дивитися у цілому на структуру пілотованої авіації, то:
1. Бомбардувальники. Залишилися лише Су-24. Навряд чи ми їх колись застосовуватимемо. І заміна їх можлива лише на багатофункційний літак 5-го покоління, який нам не світитиме ще довго.
2. Винищувачі-перехоплювачі. Маємо  лише Су-27 і їх варто оберігати виключно для цієї ролі. Бо заміна їх нам не світить.
3. Багатофункційний літак. Лише у теорії маємо Міг-29 та Су-25, але Міги відживають свій вік, а Сушок критично мало. Я об"єднав такі різні літаки у одну групу виключно тому, що за відсутності літаків 5-го покоління, багатофункційним літакам з гіршими можливостями місце виключно біля землі. Тут бойова модифікація Л-15 була б цілком доречна і могла б виконувати функції як фронтового винищувача, так і носія керованого озброєння для ударів по наземним та морським цілям. 1 тони корисного навантаження було б достатньо.
4. Навчальні. Л-39 потрібна заміна. Л-15 буде як раз на місці.
   
А тебе жалко $ 5B, чтобы иметь возможность уничтожить всю кацапскую авиацию в первом бою?

нам їх якщо і продадуть, то дуже і дуже не скоро
і це за умови наявності тих самих ярдів, з чим у нас традиційні проблеми
   
Так разве кто- то запрещает Антонову бороться за почётное четвёртое место с Эмбрайером и Бомбардье?

без залучень десятків ярдів та створення ідеальних фінансових умов для покупців це у принципі неможливо
   
без залучень десятків ярдів та створення ідеальних фінансових умов для покупців це у принципі неможливо
Бразильцам это расскажи.
   
нам їх якщо і продадуть, то дуже і дуже не скоро
Ну, для начала, нужно попросить.
   
Бразильцам это расскажи.

Бразильці правильно починали ще тоді, коли умови для старту були зовсім іншими.
історію треба знати цілком, а не вирвані факти
   
Бразильці правильно починали ще тоді, коли умови для старту були зовсім іншими.
історію треба знати цілком, а не вирвані факти
Шо ты несёшь?
Нам шо, завод строить с нуля надо?
   
Шо ты несёшь?
Нам шо, завод строить с нуля надо?

перед тим, як заігнорити, пояснюю:
раніше було достатньо зробити щось і хтось це обов"язково придбає
ще й 100% авансом заплатить
і за цей час ЕМБРАЕР напрацював досвід, зайняв місце на ринку, створив собі репутацію

зараз Антонову необхідно виходити на ринок майже з нуля
і це вимагає абсолютно іншого підходу

ну а тепер йди у компанію до впертих дурників
   
зараз Антонову необхідно виходити на ринок майже з нуля
Клоун, у Антонова два рынка: грузовые самолёты с рампой и пассажирские.
Надо быть дураком типа Кивы, шобы не суметь это использовать.
   
   
Клоун, у Антонова два рынка: грузовые самолёты с рампой и пассажирские.
У Антонова в принципі нема  НІФУЯ, крім кількох (десятків) літаків.
Щоб реально вийти на ринок,  Антонов має  надати гарантії продажу "продукції" у лізінг, ще й сервісного обслуговування чи не у кожному аеропорті, ще й шоб ціна була більш-менш доступна.
Антонов мав "ринок", коли совдепія клепала літаки, які фактично дарувала комуняцькім та африканським країнам. А зараз  кубинські та африканські  контракти закрити не можуть,  бо  на ринку є або дешевий секонд-хенд або новий продукт у  багаторічному привабливому лізінгу. 

   
В жопу ваши пушки. Народ проголосовал за масло.
   
У Антонова в принципі нема  НІФУЯ, крім кількох (десятків) літаків.
Щоб реально вийти на ринок,  Антонов має  надати гарантії продажу "продукції" у лізінг, ще й сервісного обслуговування чи не у кожному аеропорті, ще й шоб ціна була більш-менш доступна.
Антонов мав "ринок", коли совдепія клепала літаки, які фактично дарувала комуняцькім та африканським країнам. А зараз  кубинські та африканські  контракти закрити не можуть,  бо  на ринку є або дешевий секонд-хенд або новий продукт у  багаторічному привабливому лізінгу. 
Какой лизинг, дружище, о чём ты?

Новые самолёты только по предоплате и ещё ждать 2-3 года надо.
   
А як би ви назвали Ф35/СУ27МІҐ29?

F35 и МиГ29 - фронтовой истребитель
Су27 истребитель завоевания превосходства в воздухе
   
Какой лизинг, дружище, о чём ты?

Новые самолёты только по предоплате и ещё ждать 2-3 года надо.

Херню ты написал.
Все новые самолеты покупаются только в лизинг.
Просто действительно нужно ждать своей очереди несколько лет ибо самоль изготовляют под конкретного клиента - своя окраска, салон и т.д. и само изготовление конкретно твоего самоля с нуля занимает пару лет
Там процедура разбита на несколько этапов - сначала протокол о намерениях, затем протокол о покупке. затем твердый опцион (типа гарантия. что ты покупаешь) и т.д.
   
Все новые самолеты покупаются только в лизинг.
Ага, в лизинг и трэйд ин.
   
Су27 истребитель завоевания превосходства в воздухе
Какого завоевания, какого господства, попустись.

F-35 лупит по 5 Су и 5 МиГ одновременно в передней и задней полусферах.
   
Какой лизинг, дружище, о чём ты?
Новые самолёты только по предоплате и ещё ждать 2-3 года надо.

Ось тобі наприклад:
Цитувати
Поставка самолетов серии Boeing 737 MAX, которые новая украинская авиакомпания SkyUp заказала у концерна Boeing, вероятнее всего, будут поставляться не напрямую, а через лизинговую компанию, что традиционно для авиационного рынка.

Я сцуко, мало кавою не вдавився, як уявив як якась лошара кине Антонову передплату за літак й буде чекати 2 роки, які тишком-нишком перетворяться на 20 ))) :lol:  :weep:

затем твердый опцион (типа гарантия. что ты покупаешь) и т.д.
Опціон до речі, це  ще не тверда гарантія.

Останнє редагування: 25 квітня 2019 15:46:03 від птах Сорока
   
украинская авиакомпания SkyUp
Правильно.
Как ещё нищеброду купить самолёт? Только в лизинг.
А нормальные компании покупают за деньги, по предоплате.

В єтом и была главная проблема Эйрбаса, шо деньги за А 380 они взяли, а построить вовремя не смогли.
   
як якась лошара кине Антонову передплату за літак й буде чекати 2 роки, які тишком-нишком перетворяться на 20
Вот поэтому Боинг цветёт и пахнет, а Ан в анусе.
   
На самом деле производителей больших самолётов в мире только два.
И если, например, Эмираты не заходят дать Боингу предоплату за новые экономичные самолёты, то это с удовольствием сделают конкуренты.
А Эйрбас физически не сможет построить нужные Эмиратам самолёты даже за двойную предоплату.

Поэтому Люфтганза и покупает у Боинга 747-8, а не ждёт аналогов от Эйрбаса.
   
Вот поэтому Боинг цветёт и пахнет, а Ан в анусе.
Ніяк не тому, а тому що неефективне "державне" управління конторою.

А нормальные компании покупают за деньги, по предоплате.
Великих компаній з вільними грошима не так багато у світі. Більшість - середні та дрібні перевізники, які закредитовані, шо ну йогонах.
   
Великих компаній з вільними грошима не так багато у світі.
Большинство- даже не крупные компании, а мегахолдинги/альянсы.
Например, Star Alliance
https://www.staralliance.com/en/home
   
Большинство- даже не крупные компании, а мегахолдинги/альянсы.
Например, Star Alliance
Це альянс,  який до фінансових справ компаній ніяким боком. 
Та й створення холдингів дуже обмежується законодавством ЄС, щоб не було неконкурентного середовища.

   
Та й створення холдингів дуже обмежується законодавством ЄС, щоб не було неконкурентного середовища.
Ну да, поэтому большие самолёты клепает только один Эйрбас.
   
Ну да, поэтому большие самолёты клепает только один Эйрбас.
Я кажу про холдинги у авіаперевезеннях.
А щодо авіабудування, в принципі формально ніщо не заважає Антонову вийти на ринок ЄС, крім відсутності бабла, виробничих потужностей та мізків. :gigi:
   
та мізків
(tu)
Без мозгов первые два не являются решающими факторами.
   
птах, не годуй троля
   
птах, не годуй троля
Иди, мемуары Яковлева перечитай лишний раз.
Как раз для тебя книжка.
   
Л це шо, якийсь навчальний літак?
Як він може конкурувати з міг
   
Какого завоевания, какого господства, попустись.

F-35 лупит по 5 Су и 5 МиГ одновременно в передней и задней полусферах.

1. Не господства, а превосходства.
2. F-35 еще ни одного Су и МиГ не влупил. Ни разу в бою не встречались.
3. Су-27 был запущен в серийное производство в 1981 году. Был очень даже серьезной на то время машиной.
   
1. Не господства, а превосходства.
2. F-35 еще ни одного Су и МиГ не влупил. Ни разу в бою не встречались.
3. Су-27 был запущен в серийное производство в 1981 году. Был очень даже серьезной на то время машиной.

1. Похер.
2. Собьёт, не переживай. Собьет, как сбивали 15,17,21,23,25,29.
3. Похер.
   
1. Похер.
2. Собьёт, не переживай. Собьет, как сбивали 15,17,21,23,25,29.
3. Похер.

Полный похер.
   
Полный похер.
Совершенно верно.
А ты переживал.
Собьёт F35 Сухого.
Даже из задней полусферы.
Даже 5 (пять) одновременно.
   
Совершенно верно.
А ты переживал.
Собьёт F35 Сухого.
Даже из задней полусферы.
Даже 5 (пять) одновременно.

Та мне на тебя полный похер.
   
Та мне на тебя полный похер.
Так не отвечай на мои посты, делов- то.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія