Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:00:40 IP/Host: ---.dynamic.dsl.as9105.com
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:03:38 IP/Host: ---.111.91.241.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.
І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.SV. Батарея показує 11
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:08:10 IP/Host: 46.165.252.---
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:12:32 IP/Host: ---.239.5.56.nash.net.ua
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:16:33 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
Показати зображення...класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 кмдрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:20:00 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:24:33 IP/Host: ---.dynamic.dsl.as9105.com
|
Розгорнути попередні цитати...класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 кмдрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батареюшо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.
а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:36:12 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:38:34 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...дрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батареюшо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.
а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.300 км це макс для заявленої моделі, 400-500 і щоб не збільшувати ціну досягнуть тільки за кілька років, я не кажу що це погано, але наразі економічно дизель є вигіднішим, різниця буде швидко вирівнюватись, тому і даю прогноз в 5 років
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:39:34 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:42:00 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...А воно з толкача заводиться?нєа.
тре евакуатор
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:45:02 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...А воно з толкача заводиться?нєа.
тре евакуаторПічалька
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:46:35 IP/Host: ---.sta.lan.ua
|
Отут немного по электромобилям.
Показати зображення...
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:46:43 IP/Host: ---.146.38.205.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
|
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
Показати зображення...
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:48:23 IP/Host: 194.44.156.---
|
Розгорнути попередні цитати...нєа.
тре евакуаторПічалькая зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 13:50:14 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Пічалькая зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розеткиЩе можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 14:04:06 IP/Host: ---.ip.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розеткиЩе можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц. Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться?
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 14:13:00 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ще можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц. Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться?...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70 на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 14:16:33 IP/Host: 194.44.156.---
|
Розгорнути попередні цитати...О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц. Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться?...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70 на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...Ну тут питання трохи про інше - батарея в нуль. На обмотку ззбудження двигуна потрібно подати напругу, аби він працював в режимі генератора. А як в батареі сухо, то звідки електрика?
До речі, така сама фігня із двс з повністю здохлим (важкий випадок) акумом - скільки його не тягни, генератор не працюватиме. Правда там теж є своі нюанси - з"єднання йде напряму, а не через електронну комутацію. І навіть за малоі залишковоі напруги на акб, якщо довго тягати, авто таки заведеться.
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 14:17:42 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати......Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70 на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...Ну тут питання трохи про інше - батарея в нуль. На обмотку ззбудження двигуна потрібно подати напругу, аби він працював в режимі генератора. А як в батареі сухо, то звідки електрика?
До речі, така сама фігня із двс з повністю здохлим (важкий випадок) акумом - скільки його не тягни, генератор не працюватиме. Правда там теж є своі нюанси - з"єднання йде напряму, а не через електронну комутацію. І навіть за малоі залишковоі напруги на акб, якщо довго тягати, авто таки заведеться.Там немає обмотки збудження. Двигун на постійних неодимових магнітах.
Плюс є звичайний свинцевий 12 вольтовий акум для роботи електромережі і комп'ютера.
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 14:19:57 IP/Host: ---.dynamic.dsl.as9105.com
|
Розгорнути попередні цитати...шо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.
а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.300 км це макс для заявленої моделі, 400-500 і щоб не збільшувати ціну досягнуть тільки за кілька років, я не кажу що це погано, але наразі економічно дизель є вигіднішим, різниця буде швидко вирівнюватись, тому і даю прогноз в 5 роківмаксимум заявлений для нової ЗОЕ 400 км.
чим ?
дизельна машина 20 тищ евро і електрокар 20 тищ Євро.
чим вигідніше купувати солярку і міняти масло фільтра-ременіГРМ з роликами і все решту ???
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 14:29:37 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...нєа.
тре евакуаторПічалькая зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 15:33:51 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.
І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.SV. Батарея показує 11А сколько стоит новая батарея для него?
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 15:35:42 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
Показати зображення...В кредит?
Виглядає гарно.
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 15:49:19 IP/Host: ---.111.91.241.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...SV. Батарея показує 11А сколько стоит новая батарея для него?5-6 тис вроді
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 16:41:57 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...А сколько стоит новая батарея для него?5-6 тис вродіПостепенно готовь деньги для смены,когда увидишь,что нужный километрах уже не тянет.. У меня на фотике новая батарея фурычила целый день,а теперь пару часов при той же интенсивности фотосъёмки.Уже и дубль постепенно сдыхает,надо покупать третью..
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 17:32:21 IP/Host: 85.223.143.---
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 17:48:35 IP/Host: 85.223.143.---
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 17:56:49 IP/Host: 172.56.22.---
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 18:00:20 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Я не розумію нащо купувати електромобіль в америці. В нас кВт год коштує 20 центів. Сумніваюся що в Каліфорнії дешевше. Тож у порівнянні з бензином економія мінімальна.
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 18:17:42 IP/Host: ---.cpe.net.cable.rogers.com
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 18:44:45 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 19:10:40 IP/Host: 194.44.156.---
|
там батарея 24kWt/h, най буде втрати при зарядці 50% тоді 48kWt/h.
Якщо рахувати електрику по 20 центів, то це десь буде 10 доларів вартість зарядки. Кажуть що проїде 160км чи що? тобто 6.25 долара на 100км. Це при найгірших розкладах. Бенза як вийде? В Торонто зараз літра по 1,3 через Ірму, ну може впаде до $1. Всеодно електрика трохи дешевше виходить. Плюс згадувані тут переваги, що не треба масло міняти і тд.
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 22:15:42 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
Показати зображення...
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 22:20:17 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
Показати зображення...тільки швидка зарядка цікава.
бери і не думай.
кайф
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 22:21:58 IP/Host: ---.cpe.net.cable.rogers.com
|
Розгорнути попередні цитати...там батарея 24kWt/h, най буде втрати при зарядці 50% тоді 48kWt/h.
Якщо рахувати електрику по 20 центів, то це десь буде 10 доларів вартість зарядки. Кажуть що проїде 160км чи що? тобто 6.25 долара на 100км. Це при найгірших розкладах. Бенза як вийде? В Торонто зараз літра по 1,3 через Ірму, ну може впаде до $1. Всеодно електрика трохи дешевше виходить. Плюс згадувані тут переваги, що не треба масло міняти і тд.Втрати 50% при зарядці?
"kWt/h" - WTF??
Ви взагалі в темі?
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
15 вересня 2017 22:25:25 IP/Host: ---.cpe.net.cable.rogers.com
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
17 вересня 2017 03:50:09 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
17 вересня 2017 07:37:25 IP/Host: 77.90.239.---
|
Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700
Re: Нарешті проїхався на електрокарі |
17 вересня 2017 07:39:39 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700ну вот 7 это уже реальная цена (потому в Украине они и получаются 11-12 за 2013 год)
надеюсь 12 палок батареи проверил