Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бюджетна тесла: перші враження

Re: Бюджетна тесла: перші враження

Все це вірно. Не одна Тесла.

Але дядько має три компанії, не повністю, але всі вони в значній мірі належать йому. І всі три компанії виразно націлені на державні субсидії і податкові пільги. Я б ще зрозумів одна компанія. Дві - це вже було б видно явні наміри. Але коли всі три компанії пасуться на бюджеті... то дядько дійсно геній. Та ще й як пасуться...

А той же Джобс не мав з бюджету ні цента. І ніяких податкових пільг.


Можно конкретно в цифрах как они ще й як пасуться?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Він дійсно помазаник. Інщими словами везунчик. І він весь час іде по експоненті на зрозтання.

Коли його перший стартап Zip2 вже помирав, залишилось якихось пару місяців до кончини, їх з якогось дива викупили за $200 мільйонів. Так Маск персонально отримав своі перші $22 мільйони, після податків $18. Це в час того знаменитого обвалу доткомів. Практично всі померли, а Маску пощастило.

Далі він дуже вдало вклався в хлопців, які створили PayPal. Був ключовим інвестором. Ebay викупив PayPal вже за $1.3 мільярди, з них особисто Маск отримав $240 мільйонів.  Зростання на порядок. Хоч саме тут вони продешевили. Через пару років Маск міг би отримати за PayPal мабуть і ще на порядок більше, тобто не менше мільярду.

Далі він вклався в стартап Тесла. Первісно вклав $40 мільйонів. Смішні гроші як для подібних проектів. І поставив хлопцям нереальні вимоги і сроки. Хто смів хоч муркнути проти - миттєво опинявся на вулиці. Також чудом не збанкротували, хоч побирались де могли і як могли. Перепозичували гроші під заклади по три рази.

Єдине, що він ініцюював дійсно сам - це SpaceX. Знайшов безробітніх ракетних геніїв і за сущі копійки зумів змусити працювати їх на себе роками по 16-18 годин без вихідних і відпусток. А ще набирав геніальних випускників чільних університетів. Щоб були молоді і не обтяжені сім’ями. Щоб могли круглодобово пахати на нього.

Якось якийсь його співробітник взяв день відпустки, бо в нього жінка родила. На наступний день Маск поцікавився чому той не вийшов на роботу. Узнавши причину жорстко сказав, що співробітник мусить визначитись в пріоритетах - робота чи сім‘я. І більше про це говорити не буде - вижене нафіг.

В нього всі були на правах рабів. Всіх хто починав проекти чи був ключовим конструктором і міг претендувати на частину слави він безжалісно повиганяв.

SpaceX також був в кроці він банкрутства. В Маска закінчились всі свої гроші і більше ніхто не хотів інвестувати. Після трьох невдалих пусків ракет в них залишався останній шанс - четвертий пуск. Якби сталась аварія і на той останній раз - це був би кінець. І тут йому пощастило - пуск пройшов вдало.

Ще в нього спільний бізнес із своїми кузенами - SolarCity. Також багатомільярдний бізнес.

Всі ці три його бізнеси отримують гігантські державні субсидії і потаткові пільги. Інших бізнесів не має, лише такі. Чолов‘яга б‘є у вірному напрямі.   :gigi:    (tu)

Він весь час підкреслював, що все що він робить лежить на комерційній осснові, тобто в першу чергу отримання прибутку. А не якесь рятування світу, як дехто вважає.


Зараз він мультимільярдер. Відомий тусовщик. Я так розумію, що його авантюра ідея колонізаціі Марсу це спроба перейти із масштабів США на загальносвітовий рівень. Тобто, залучити світове фінансування і банально стати самою багатою людиною в світі.

Ну і стати самою відомою людиною на землі. Він параноїдально честолюбивий.

я про це вже більше року на ФУПі талдичу але тільки ти помітив усі ці "штуки" в книзі :)

геніальність Маска в одному : надлюдська стресостійкість і він ніколи не здається.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

персональних компютерів;
- музичних плеєрів;
- в музичній індустрії;
- створив зовсім новий гаджет - смартфон. І як дальший його розвиток - планшет.
- в цифровій мультиплікаціі;
- в організаціі торгівлі. Як живій, в магазинах, так і через інтернет. Особливо музики і програм.


Це все було до нього. Він просто загорнув це у красіву нову якісну обгортку і талановито втюхав юзерам. Геній маркетингу! Це я без стьобу кажу.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ти хоч прочитав що я написв?

Маск має стабільні державні замовлення. Поюс багатомільярдні субсидії і гранти від уряду на розробку нових типів ракет.  А ще за рахунок відносно дешевих пусків замовлення із закордону на запуск супутників. І кількість таких клієнтів стрімко зростає.

Між іншим - саме SpaceX в той критичний час врятувала Теслу. Коли Тесла була в кроці від банкрутства і всі відмовлялись інвестувати в Теслу. SpaceX саме в той момент отримала величезний грант від уряду і Тесла взяла в SpaceX кредит. Як ви розумієте, власник SpaceX не заперечував проти кредиту власникові Тесла.   :)
глупости. Маску заказывают запуски не потому, что хотят ему штаны бюджетом держать. А потому что у него запуски недорогие, гораздо дешевле чем получалось у государства (посмотри где то сколько стоил 1 запуск шатла или тех ракет что юзают штаты). И к тому же это частная контора, государству проще спихнуть все на частников. И не только Маска грантами кормили в свое время, еще 2 американских компании тоже. Вот только у них получается гораздо хуже и дороже.

Вот поэтому штаты заказывают ему запуски. Именно потому к нему сбежали все клиенты роскосмоса и европы, на все ракеты что он может построить. Счас у него расширение производства и минимальные цены потому к нему пойдут и дальше. И да, даже с небольшим кол-во запусков - SpaceX прибыльный (пусть и не много пока) практически каждый год в котором нет аварий (а их у маска мало было). А в этом году, с той массой запусков частных спутников маском (уже больше россии вроде), с многоразовостью первой ступени - прибыль будет вполне приличной.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 10:57:22 від Alexey Checkin3
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Це все було до нього. Він просто загорнув це у красіву нову якісну обгортку і талановито втюхав юзерам.

 Електромобілі та ракети були ще 100 років тому. Домашнього ПК як классу не існувало 30 років тому.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Фігня і по першому і по другому.

1. Нам дійсно потрібні електричні авто? При теперішній вартості бензину, якості його згоряння без великих шкидливих виходів. Я вже не кажу про те як тяжко переробляти батареї коли вийшов їх термін і як це небезпечно для екології також.

2. "Найдешевший запуск супутників на орбіту" - і все? Повторити політ людини на Місяць слабо. На Марс - взагалі туманні перспективи. Я не кажу навіть про досягнення меж нашої Сонячної системи.

Маск робить продукти для лошків.
атилла, тебе наверняка не раз говорили что ты дебил.

Повторить полет на Луну не сложно - текущие ракеты туда вполне довезут человека. Вопрос только кто за это будет платить. :) Посмотри сколько стоила программа полета на луну и сколько стоил каждый запуск. И какая была отдача от последних полетов на луну.

Аналогично и с электрическими авто - по первых это дешевле, в том числе в обслуживании (посмотри в инете насколько велика разница в сложности ДВЗ и электродвигателя). Во вторых экология. В третьих развитие технологий, ДВЗ пора давно уже уходить в историю (кроме спецприменений). Технический прогресс короче говоря, как и с повторными запусками первой ступени SpaceX. Потому то маска и поддерживает куча народа, а зависливые лохи продолжают писать как у него все якобы плохо.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 11:08:39 від Alexey Checkin3
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Електромобілі та ракети були ще 100 років тому. Домашнього ПК як классу не існувало 30 років тому.

Пк були до джобса. ІВМ хоча би.  Джобс не винахідник, він геніальний маркетолог і системний агрєгатор. І бізнесмен.
Що жодним чином не применшує його заслуг.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Електромобілі та ракети були ще 100 років тому. Домашнього ПК як классу не існувало 30 років тому.
телегам вообще наверное тысячелетие. А теперь расскажите кто там так смог завернуть и продать тысячелетнюю историю колеса в красиой и качественной обертке втюхав это юзверям в виде автомобилей :lol:  :weep:
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Люди отримують задоволення від того що вони є часткою чогось незвичайного, цікавого, отримують досвід, який вони більше не отримають ніде. Тому і пашуть. Якщо не подобається - то іди собі. В чому проблема?
+1. Они не рабы, в любой момент могут уйти без проблем если их не устраивает ситуация.

А если не пахать - то вон на роскосмос посмотрите. Осваивают бабло на "тупиковые ракеты" и до сих пор юзают совковое. Это очень заметно по экранам того же прогресса и союза. Все чуть ли не алфавитно цифровое 70-80х годов, хорошо хоть камеру смогли добавить с картинкой.

Ни иконок, ни разных размеров шрифтов, ничего. Все так же непонятные сокращения на экранах. Многие из этих слов, как длинных, так и непонятно сокращенных - наверняка правильнее заменить интуитивно понятными иконками.



Вот эта картинка относится к июлю 2017 года (!!!), Soyuz MS-05. Вот такой научно технический прогресс у раши.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 11:22:47 від Alexey Checkin3
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Пк були до джобса. ІВМ хоча би.  Джобс не винахідник, він геніальний маркетолог і системний агрєгатор. І бізнесмен.
Що жодним чином не применшує його заслуг.

 (tu)
продавати те саме шо й інші але втричі дорожче - це так треба було вміти  (tu)
але айпод айпад і айфон всетаки геніальні гаджети які він впровадив першим  (tu)

на відміну від Маска який наразі взагалі нічого нового не впровадив.
але Маск теж свого роду геній-авантюрист  (tu)
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

продавати те саме шо й інші але втричі дорожче - це так треба було вміти  
але айпод айпад і айфон всетаки геніальні гаджети які він впровадив першим


Вони якісно інші, аніж інші. На ринку тоді було повно аналогів, хоч і не такого технічного рівня.  Просто геніально парилось це юзерам, а на таке тре мати талант.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Йопані мавпи. Впарити лохам цінується більше ніж зробити винахід :facepalm:
І ще пхають якісь аргументи про успішність.
Ну якщо для вас верхи успішності геніально впарити сусіду хуєту, загорнуту
в красиву обгортку, то ви невиліковні.
Потім не питайте, що такого трапилось з суспільством і чого раптово стало
погано. Успішні млять.  :-G
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Йопані мавпи. Впарити лохам цінується більше ніж зробити винахід :facepalm:
І ще пхають якісь аргументи про успішність.
Ну якщо для вас верхи успішності геніально впарити сусіду хуєту, загорнуту
в красиву обгортку, то ви невиліковні.
Потім не питайте, що такого трапилось з суспільством і чого раптово стало
погано. Успішні млять.  :-G
первый айфон и айпад действительно были прогрессом. Ради интереса - посмотри на их конкурентов в те дни. Чаще это было какое то гумно на винтеле. Типа неюзабельных "планшетов" 2кг весом с виндой и ценой более 2к баксов или телефоны в виндой опять же жутко не удобные. Вот дальше да, пошло впаривание лохам практически того же самого, при этом эппл порой еще и отказывался от более качественных компонентов в сторону более дешевых. Как это было с аудио например когда в первом айфоне стоял реально более-менее качественный ЦАП, который уже в след по моему модели заменили на дешевку какую то.

Вот смотри например конкуренты первого айфона http://www.macstore.org.ua/home/vse-kategorii/faqs/11/2009 обрати внимание на их толщину и вес.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 14:57:21 від Alexey Checkin3
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Електромобілі та ракети були ще 100 років тому. Домашнього ПК як классу не існувало 30 років тому.

Да были но прогресса в них не было. А сейчас это индустрии благодоря ему выходят на новый уровень. И это не коробочка на столе.

Если бы умные люди большинство которых идут в финансы, софт, маркетинг начали работать как маск с железом. Развывая сталиварную отрасль, атомную, строительство, приборотехника и тд. Мы могли бы жить уже в совсем другом мире
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Можно конкретно в цифрах как они ще й як пасуться?

Вище багатотразів приводилась цифра. Пять мільярдів доларів В РІК загальних дотацій з бюджету на компанії Маска.

ПЯТЬ МІЛЬЯРДІВ доларів в рік - ще ще й як, чи так собі?

Зверніть увагу - це різні дотаці, гранти, податкові пільги. Сюди не входить оплата за запуски супутників. То вже інше - оплата за роботу.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Йопані мавпи. Впарити лохам цінується більше ніж зробити винахід :facepalm:
І ще пхають якісь аргументи про успішність.
Ну якщо для вас верхи успішності геніально впарити сусіду хуєту, загорнуту
в красиву обгортку, то ви невиліковні.
Потім не питайте, що такого трапилось з суспільством і чого раптово стало
погано. Успішні млять.  :-G

Довбень. Без популяризації та "стрижки лохів" дослідження та розробки нового просто заглохнуть. Людям не цікаво винаходити, якщо ці винаходи потім мало кому потрібні.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Довбень. Без популяризації та "стрижки лохів" дослідження та розробки нового просто заглохнуть. Людям не цікаво винаходити, якщо ці винаходи потім мало кому потрібні.

В сусідній гілці  смакують обвал акцій епла в зв"язку із провалом продаж восьмого і-фона

Останнє редагування: 23 вересня 2017 18:42:06 від PRom
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

В сусідній гілці  макубть обвал акцій епла в зв"язку із провалом продаж восьмого і-фона

Ну так всьому є своя межа. Їм вже час якусь нову "сенсацію" викатувати, але без Джобса вони навряд чи здатні це зробити. Без Джобса вони звичайна компанія як той же майкрософт чи соні....
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Це все було до нього. Він просто загорнув це у красіву нову якісну обгортку і талановито втюхав юзерам. Геній маркетингу! Це я без стьобу кажу.

По всьому із названого здійснено технологічні прориви. А частина так взагалі абсолютно нове.

- ПК лише з появою Еппл прийшли масово в кожний будинок. Кольоровий монітор, миша, графічний інтерфейс також в масовому продуктові перші запустили Еппл;

- цифрові музичні плеєри в зручному вигляді з великою пам‘яттю з‘явились вперше в Еппл;

- в способі продажу музики здійснена справжня революція. Саме Еппл переконав виконавців продавати музику окремими треками через епплстор за невелику ціну. І відкрив найкоротший шлях для виконавців-початківців, в обхід звукозаписуючих монстрів. Завантажив свій трек в Епплстор і взавтра ти зірка і в тебе мільйонні продажі;

- смартфон і планшет абсолютно новий продукт, якого взагалі не існувало до цього;

- цифрова мультиплікація (компанія Піксар, якщо хто не чув) перевернула мультиплікацію;

- в торгівлю також внесли революційні зміни.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження


- смартфон і планшет абсолютно новий продукт, якого взагалі не існувало до цього;



У мене особисто був і планшет і смартфон до презентації айфону. Так, вони були незручні та незграбні, але були. Не треба брехати.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

У мене особисто був і планшет і смартфон до презентації айфону. Так, вони були незручні та незграбні, але були. Не треба брехати.

Серйозно? Ти це серйозно пишеш?

Покажи те чудо. Чи хоча б опиши той доепловський «смарфон» і «планшет».
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Серйозно? Ти це серйозно пишеш?

Покажи те чудо. Чи хоча б опиши той доепловський «смарфон» і «планшет».

Ось такий у мене був планшет


а ось такого типу були смартфони

   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ось такий у мене був планшет
Показати зображення...
а ось такого типу були смартфони

Показати зображення...

Лептоп ти називаєш планшетом?

Просту мабілу ти називаш сматфоном?

 :facepalm1:
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

+100. Ті хто працюють по 16 годин - вони це роблять усвідомленно та за своїм власним бажанням. Я впевненний що вони отримують більше чим достатню компенсацію за це.


Фізики - теоретики. Працюють і понаднормово і у вихідні і безкоштовно. Але платня 200К+ (це для ІТ). За 46К звісно від 9АМ до 5РМ, ще і безплатний сніданок дадуть. І ніякого стресу.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ось такий ***

а ось такого типу були ***


:)
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ось такий у мене був планшет
Показати зображення...
а ось такого типу були смартфони

Показати зображення...


Незадовго до айПеду планшетом був ось цей, Samsung Q1, але не взлетіло:
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Лептоп ти називаєш планшетом?

Просту мабілу ти називаш сматфоном?

 :facepalm1:

Це не лептоп, а таблет пісі. Його ще в 2000 десь біл гейтс вперше представив саме як таблет. Просто не пішло у біла.



Були також Покет Пісі, які пізніше з'єднали з телефонами та продавали як смартфони.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Незадовго до айПеду планшетом був ось цей, Samsung Q1, але не взлетіло:
Показати зображення...

та багато було різних варіацій кишенькових компів. Джобс придумав реально лише малтітач
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

По всьому із названого здійснено технологічні прориви. А частина так взагалі абсолютно нове.

- ПК лише з появою Еппл прийшли масово в кожний будинок. Кольоровий монітор, миша, графічний інтерфейс також в масовому продуктові перші запустили Еппл;

- цифрові музичні плеєри в зручному вигляді з великою пам‘яттю з‘явились вперше в Еппл;

- в способі продажу музики здійснена справжня революція. Саме Еппл переконав виконавців продавати музику окремими треками через епплстор за невелику ціну. І відкрив найкоротший шлях для виконавців-початківців, в обхід звукозаписуючих монстрів. Завантажив свій трек в Епплстор і взавтра ти зірка і в тебе мільйонні продажі;

- смартфон і планшет абсолютно новий продукт, якого взагалі не існувало до цього;

- цифрова мультиплікація (компанія Піксар, якщо хто не чув) перевернула мультиплікацію;

- в торгівлю також внесли революційні зміни.

Все було до нього, окрім айтюнсу і цифровоі мультиплікаціі. До компів в анімаціі все одно би дійшло, спецефекти голий вуд давно на компах домальовував. Це була справ суто часу.
А от айтюнс - згоден, це суто джобсівське
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

та багато було різних варіацій кишенькових компів. Джобс придумав реально лише малтітач

Головнум винаходом Джопса було те, ще девайс був зручний і зрозумілий навіть дітям а не тільки накачаним гікам, які могли таскати з собою двокілограмовий таблет ПіСі, у якого час роботи на батареі був півтори години, у кращому випадку. І ціна...

АйПед:
- не Вінда.
- час роботи до 10 годин.
- вага 700 грамм.
- повно всяких програмок, але головне то працюючий нормальний веб браузер. Як згадаю версію у моєму тодішниому корпоративному БлекБері то тільки здригнуся.
- емністний екран замість загальних у той час резистивних. Достаньо було дотику, не треба було тиснути до болі у пальцях.
- і тоді уже дизайн і маркетинг. Маркетинг Епла у той час то більше видумка хейтерів ніж реальність. Всі інші компаніі тратилися на рекламу значно більше. Людям було просто цікаво щось нове.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Статейка для Укі з Хакдею, може бути корисною:

https://hackaday.com/2016/06/16/reverse-engineering-a-nissan-leaf-battery-pack/

Reverse Engineering A Nissan Leaf Battery Pack
31 Comments

    by: Jenny List

June 16, 2016

Batteries wear out. If you are an electric vehicle enthusiast, it’s a certainty that at some time in your not-too-distant future there will be a point at which your vehicle’s batteries have reached the end of their lives and will need to be replaced. If you have bought a new electric vehicle the chances are that you will be signed up to a leasing deal with the manufacturer which will take care of this replacement, but if you have an older vehicle this is likely to be an expensive moment.

Fortunately there is a tempting solution. As an increasing number of electric vehicles from large manufacturers appear on our roads, a corresponding number of them have become available on the scrap market from accident damage. It is thus not impossible to secure a fairly new lithium-ion battery pack from a modern electric car, and for a significantly lower price than you would pay for new cells. As always though, there is a snag. Such packs are designed only for the cars they came with, and have proprietary connectors and protocols with which they communicate with their host vehicle. Fitting them to another car is thus not a task for the faint hearted.

Hackaday reader [Wolf] has an electric truck, a Solectria E10. It has a set of elderly lead-acid batteries and would benefit hugely from an upgrade to lithium-ion. He secured a battery pack from a 2013 Nissan Leaf electric car, and he set about reverse engineering its battery management system (BMS). The Solectria will use a different battery configuration from the Leaf, so while he would like to use the Leaf’s BMS, he has had to reverse engineer its protocols so that he can replace its Nissan microcontroller with one of his own.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Статейка для Укі з Хакдею, може бути корисною:

https://hackaday.com/2016/06/16/reverse-engineering-a-nissan-leaf-battery-pack/

Reverse Engineering A Nissan Leaf Battery Pack
31 Comments

    by: Jenny List

June 16, 2016

Batteries wear out. If you are an electric vehicle enthusiast, it’s a certainty that at some time in your not-too-distant future there will be a point at which your vehicle’s batteries have reached the end of their lives and will need to be replaced. If you have bought a new electric vehicle the chances are that you will be signed up to a leasing deal with the manufacturer which will take care of this replacement, but if you have an older vehicle this is likely to be an expensive moment.

Fortunately there is a tempting solution. As an increasing number of electric vehicles from large manufacturers appear on our roads, a corresponding number of them have become available on the scrap market from accident damage. It is thus not impossible to secure a fairly new lithium-ion battery pack from a modern electric car, and for a significantly lower price than you would pay for new cells. As always though, there is a snag. Such packs are designed only for the cars they came with, and have proprietary connectors and protocols with which they communicate with their host vehicle. Fitting them to another car is thus not a task for the faint hearted.

Hackaday reader [Wolf] has an electric truck, a Solectria E10. It has a set of elderly lead-acid batteries and would benefit hugely from an upgrade to lithium-ion. He secured a battery pack from a 2013 Nissan Leaf electric car, and he set about reverse engineering its battery management system (BMS). The Solectria will use a different battery configuration from the Leaf, so while he would like to use the Leaf’s BMS, he has had to reverse engineer its protocols so that he can replace its Nissan microcontroller with one of his own.

Зараз заміна батареї на ліфу коштує 6500 з роботою. Це меньше вартості бензину шо вона здатна від'їздти по любому
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Головнум винаходом Джопса було те, ще девайс був зручний і зрозумілий навіть дітям а не тільки накачаним гікам, які могли таскати з собою двокілограмовий таблет ПіСі, у якого час роботи на батареі був півтори години, у кращому випадку. І ціна...

АйПед:
- не Вінда.
- час роботи до 10 годин.
- вага 700 грамм.
- повно всяких програмок, але головне то працюючий нормальний веб браузер. Як згадаю версію у моєму тодішниому корпоративному БлекБері то тільки здригнуся.
- емністний екран замість загальних у той час резистивних. Достаньо було дотику, не треба було тиснути до болі у пальцях.
- і тоді уже дизайн і маркетинг. Маркетинг Епла у той час то більше видумка хейтерів ніж реальність. Всі інші компаніі тратилися на рекламу значно більше. Людям було просто цікаво щось нове.

Це і називається популяризація ідеї.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження
IgS

Ось такий у мене був планшет
Показати зображення...

В мене досі такий є, працює, інколи включаю. В нього пам"яті просто "безмежно" -- 40 гіг,
і навіть Він-7 стала та працює.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Uki, так ти купив ту теслу чи ні? В облом читати цілу гілку.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Uki, так ти купив ту теслу чи ні? В облом читати цілу гілку.

Ні, я купив ніссан ліф. То просто відео виставив
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Вище багатотразів приводилась цифра. Пять мільярдів доларів В РІК загальних дотацій з бюджету на компанії Маска.

ПЯТЬ МІЛЬЯРДІВ доларів в рік - ще ще й як, чи так собі?

Зверніть увагу - це різні дотаці, гранти, податкові пільги. Сюди не входить оплата за запуски супутників. То вже інше - оплата за роботу.

Щось я не бачу де ті мільярди



Доречі сума в 4.9 млрд взята нізвідки була використана нафтовими компаниями проти його бізнесу
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Щось я не бачу де ті мільярди

Показати зображення...
Доречі сума в 4.9 млрд взята нізвідки була використана нафтовими компаниями проти його бізнесу

Там включені субсидії, які виплачуються покупцям тесли?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Покупцям електромобіля ви мали на увазі?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Покупцям електромобіля ви мали на увазі?

Ага
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія