Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 15:39:30 IP/Host: ---.ipv4.broadband.iol.cz
|
Експерти Аргонської національної лабораторії в Чикаго провели дослідження і з’ясували, що за сукупним вуглецевим слідом електромобілі приносять екології набагато більше шкоди, ніж моделі з традиційним ДВЗ.
Розгорнути попередні цитати...А старики обычно садились в маршрутку и ехали за 20 км в аптеку?
Соседи помогутті що я знаю, так, сідали і їхали. ну там село за 20 км. а сосєді, що, зараз зірвуться своєю машиною за ліками сусідам до міста? далеко не всі.
виходить, що села зараз практично "замуровані".Я живу в селе, все отлично
в квартире всеравно не запитать электрокар
у меня в селе все отлично
Розгорнути попередні цитати...в квартире всеравно не запитать электрокар
у меня в селе все отличноточно также не запитать электрокар во дворе многоэтажек на существующей сейчас инфраструктуре - мощности не хватит. посчитайте кол-во авто во дворе вечером, а потом загуглите необходимую мощность для зарядки, умножте на кол-во авто и получите необходимую дополнительную мощность для ночной зарядки на ваш двор ну и кто вам собственно бесплатно должен эту инфраструктуру городить. точно также и в селе, если вам надо 15 кВт, то покупайте трансформатор на 15 кВт, оплачивайте установку, подключение и пользуйтесь себе на здоровье, когда остальные 50 соседей поступят также - оплатите прокладку дополнительных кабелей, ну или энергетики сами проложат, если экономически им это будет интересно в итоге.
просто платишь за каждый квтч подъема мощности, остальное делает обленерго
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 15:45:46 IP/Host: ---.ipv4.broadband.iol.cz
|
Розгорнути попередні цитати...тому вихід один-єдиний....Коні ? Харакірі ?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 16:08:30 IP/Host: 91.195.97.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 16:35:47 IP/Host: ---.ipv4.broadband.iol.cz
|
Розгорнути попередні цитати..."Эксперты" не учли два "незначительных" факта. Во-первых ДВС выделяет не только СО2, во-вторых выделяет они всю эту прелесть прямо под нос.І що купа недешевих металів йде на різноманітні фільтри вихлопу в автівках з ДВЗ
А утилізація оливи-обратки?
А утилізація пластикової тари з-під оливи моторної
А утилізація відходів ремонту та обслуговування ДВЗ (ремені, поршневі кільця, прокладки, свічки запалювання, фільтр паливний, фільтр оливний, etc) і тари/упаковки з-під них? На електричці ж усе це претворюється на головну проблему - утилізація тягових акумів. Але ж це і простіше в плані логістики і в плані відбору живих частин для подальшого використання.
І ще, "як інженер інженеру", де простіше і дешевше організувати та контролювати ефективну очистку вихлопу та максимально використати вироблену теплову енергію: на мільйонах різнотипних автівок чи на одиничних навіть ТЕС?Експертам хто оопить за ДВЗ варто на пару годин постояти біля київською окружної дороги на теремках ( де зараз ремонт )
Відпадуть всі питання про екологічність
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 16:40:39 IP/Host: 91.195.97.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 16:42:43 IP/Host: 91.195.97.---
|
den, cьогодні в 13:28
Розгорнути попередні цитати...
Експертам хто оопить за ДВЗ варто на пару годин постояти біля київською окружної дороги на теремках ( де зараз ремонт )
Відпадуть всі питання про екологічність
а може варто довбoйoбів, які вирізають каталізатори, тому що жлобляться на новий, притягувати до відповідальності?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 17:15:24 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
У той час екошизіки рахують грами на км, 2-3 пацани що живуть з продажу вугілля на тец беруть 50Т вагон і витряхують його в топку, де він згоряє за хвилини - виглядає десь так.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 17:28:07 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...У той час екошизіки рахують грами на км, 2-3 пацани що живуть з продажу вугілля на тец беруть 50Т вагон і витряхують його в топку, де він згоряє за хвилини - виглядає десь так.В краінах першого світу не так багато ТЕС на вугіллі залишилось. Забруднення від спалення вугілля це прерогатива бідних країн.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 17:44:39 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 17:47:33 IP/Host: ---.dynamic.bellmts.net
|
шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 17:49:15 IP/Host: 91.195.97.---
|
потому что страны первого эшелона выводят энергоёмкие производства, переводят ТЭС на газ и отработку с АЭС вывозят, возможно даже к нам, в счёт строительства Укрытия.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 19:25:58 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.А що не так з лампочками, я щось пропустив цю новину?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 21:22:08 IP/Host: ---.dynamic.bellmts.net
|
термін служби.... менше клл
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 21:36:36 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...термін служби.... менше кллЄ якісь дослідження/новини по цьому чи це на вашому досвіді?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 21:50:31 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
за счёт всех, включая пассажиров трамвая, которые экологичней электродрочей в разы, если не на порядки уже много лет. Поезди месяц на трамвае - спаси планету.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 22:00:44 IP/Host: ---.dynamic.bellmts.net
|
емпірично на власній шкурі, і купа відосів в ютубі, і статті.... гугл знає все
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 22:12:28 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...емпірично на власній шкурі, і купа відосів в ютубі, і статті.... гугл знає всеВ нас напевно різний Гугл при пошуку видає що тривалість led в 2-4 довша ніж CFL.
Можливо якщо ви порівнюєте малу кількість то вийде по іншому В мене в будинку біля 40 лампочок. CFL тримались довше ніж звичайні але більше року десь, led вже три роки світять, тільки пару замінив
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 22:17:15 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...потому что страны первого эшелона выводят энергоёмкие производства, переводят ТЭС на газ и отработку с АЭС вывозят, возможно даже к нам, в счёт строительства Укрытия.Припустимо США - страна якого єшелона, чи китай - якого ешелона? А ті страні що ви маєте на увазі у викидах у атмосферу навіть якби у них на тец все було і 1% не важать.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології
Пшениця
|
4 липня 2021 22:36:01 IP/Host: ---.wp.shawcable.net
|
Розгорнути попередні цитати...ТС ти дебіл. В Норвегії 14000км, в США 20000км. И чем плохо?шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.
Ти стаєш на один щабель з манагером, який впарював "гібрид" Пшениці?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 22:41:00 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Авто з ДВЗ декларують 22.5%
Гібрида: 30-40%
ЕМ: КПД генерації * (1 - втрати у ел мережах) * кпд зарядки * кпд перетворення у рух = 0.40 * 0.9 * 0.9 * 0.9 = 29%
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології
Пшениця
|
4 липня 2021 22:42:03 IP/Host: ---.wp.shawcable.net
|
Розгорнути попередні цитати...за счёт всех, включая пассажиров трамвая, которые экологичней электродрочей в разы, если не на порядки уже много лет. Поезди месяц на трамвае - спаси планету.отожбойвоно,
я би штрафував водіїв всіх карів, не тільки електро, за перевозку одиничної індивідуальної сраки замість трьох-п’яти.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 22:49:15 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ТС ти дебіл. В Норвегії 14000км, в США 20000км. И чем плохо?шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.
Ти стаєш на один щабель з манагером, який впарював "гібрид" Пшениці?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 22:50:51 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Авто з ДВЗ декларують 22.5%
Гібрида: 30-40%
ЕМ: КПД генерації * (1 - втрати у ел мережах) * кпд зарядки * кпд перетворення у рух = 0.40 * 0.9 * 0.9 * 0.9 = 29%В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі
ККД генерації брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку
В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 22:56:18 IP/Host: 185.155.90.---
|
Розгорнути попередні цитати...Авто з ДВЗ декларують 22.5%
Гібрида: 30-40%
ЕМ: КПД генерації * (1 - втрати у ел мережах) * кпд зарядки * кпд перетворення у рух = 0.40 * 0.9 * 0.9 * 0.9 = 29%В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі
ККД генерації брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку
В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:01:47 IP/Host: 185.155.90.---
|
Розгорнути попередні цитати...Авто з ДВЗ декларують 22.5%
Гібрида: 30-40%
ЕМ: КПД генерації * (1 - втрати у ел мережах) * кпд зарядки * кпд перетворення у рух = 0.40 * 0.9 * 0.9 * 0.9 = 29%В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі
ККД генерації брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку
В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядокне вийде. втрати в шинах і трансмісії вищі, не рахуючи ккд движка та інвертора...
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології
Пшениця
|
4 липня 2021 23:02:15 IP/Host: ---.wp.shawcable.net
|
Розгорнути попередні цитати...шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.
Ти стаєш на один щабель з манагером, який впарював "гібрид" Пшениці?ну... гібридна тойота в салоні... чи це був Маковій?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:04:32 IP/Host: 185.155.90.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:06:22 IP/Host: 185.155.90.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:10:32 IP/Host: 185.155.90.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:15:16 IP/Host: 185.155.90.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:18:54 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну... гібридна тойота в салоні... чи це був Маковій?А, тю, я думав, що я сам - гідбрид
Так, то була Toyota Highlander і її гібрид
Але не відносно вуглецевої проблеми, а тупо для кішені. Також не вигідно.
Поки зрівнювання ціни не буде через/до 80 тис км - нема сенсу дуже паритись купувати гібрида.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:21:43 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі
ККД генерації брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку
В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядокне вийде. втрати в шинах і трансмісії вищі, не рахуючи ккд движка та інвертора...ок. рахуємо ккд піхла електрички в 0,8, ккд інвентора в 0,9 , + вони працюють в місті в умовах постійного зміну режимів. ккд - віддачі - аккумулятора теж десь 0,8. ккд механічної трансмісії - 1 зуючата передача - конічна циліндрична - приймемо за 0,97, їх там мінімум три отже . рахуєм
0,8*0,9*0,8*0,97*0,97*0,97=0,52 від закачаної електроенергії в аккум
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:24:46 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...Авто з ДВЗ декларують 22.5%
Гібрида: 30-40%
ЕМ: КПД генерації * (1 - втрати у ел мережах) * кпд зарядки * кпд перетворення у рух = 0.40 * 0.9 * 0.9 * 0.9 = 29%В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі
ККД генерації брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку
В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:29:49 IP/Host: 185.155.90.---
|
Розгорнути попередні цитати...не вийде. втрати в шинах і трансмісії вищі, не рахуючи ккд движка та інвертора...ок. рахуємо ккд піхла електрички в 0,8, ккд інвентора в 0,9 , + вони працюють в місті в умовах постійного зміну режимів. ккд - віддачі - аккумулятора теж десь 0,8. ккд механічної трансмісії - 1 зуючата передача - конічна циліндрична - приймемо за 0,97, їх там мінімум три отже . рахуєм
0,8*0,9*0,8*0,97*0,97*0,97=0,52 від закачаної електроенергії в аккумну... двигло та інтвертор мають 95+, але додаємо підшипники, шарніри, втрати в шинах....
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:43:10 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ок. рахуємо ккд піхла електрички в 0,8, ккд інвентора в 0,9 , + вони працюють в місті в умовах постійного зміну режимів. ккд - віддачі - аккумулятора теж десь 0,8. ккд механічної трансмісії - 1 зуючата передача - конічна циліндрична - приймемо за 0,97, їх там мінімум три отже . рахуєм
0,8*0,9*0,8*0,97*0,97*0,97=0,52 від закачаної електроенергії в аккумну... двигло та інтвертор мають 95+, але додаємо підшипники, шарніри, втрати в шинах....тидебілукрмагістр . ні двигло ні інвентор не мають навіть по окремо 0,95.
+ те що вони працюють постійно в змінних режимах - то ж ото там і вказані реальін ккд, 0,8 і 0,9 що в сумі мають 0,72.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:47:57 IP/Host: 185.155.90.---
|
Розгорнути попередні цитати...ну... двигло та інтвертор мають 95+, але додаємо підшипники, шарніри, втрати в шинах....тидебілукрмагістр . ні двигло ні інвентор не мають навіть по окремо 0,95.
+ те що вони працюють постійно в змінних режимах - то ж ото там і вказані реальін ккд, 0,8 і 0,9 що в сумі мають 0,72.інвертор- залізобетонно 95+.
телекомівські двокіловатні модулі ще років шість тому мали 98 пікового...
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:54:39 IP/Host: 185.155.90.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
4 липня 2021 23:55:37 IP/Host: ---.dynamic.bellmts.net
|
так, у нас різний гугл. я на рекламу не ведусь.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 01:08:02 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...тидебілукрмагістр . ні двигло ні інвентор не мають навіть по окремо 0,95.
+ те що вони працюють постійно в змінних режимах - то ж ото там і вказані реальін ккд, 0,8 і 0,9 що в сумі мають 0,72.інвертор- залізобетонно 95+.
телекомівські двокіловатні модулі ще років шість тому мали 98 пікового...Ти дебіл. Піковий. І робочий в змінних режимах. ККД ключа лиш десь таке. А в інвееторі не лише ключ і не лише один. Але звідки то тобі укрмагістре знати))))
То ж 0.9 авто інвентора в роб режимах це ще йому компліман. Реально десь від 0.85 до 0.9. десь як зварювальний інвентор.
Покупляють діпломи за сало і мудралел нічують))) елдвигун компактний у них 0.95))))
Гавно а не люди)
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
5 липня 2021 01:20:14 IP/Host: ---.teremki.kiev.ua
|
А почему не учитываются десятки и сотни лет хранения отработки с атомных станций? «Экологичность» их строительства. Экологичность солнечных систем с производством, утилизацией, аккумуляторами и прочим?
Чтобы не дышать на окружной нужно не жить на окружной, а если вы уже там живёте, то не надо навязывать другим атомный блок или ветряк под носом чтобы вам дышалось лучше, поставьте СЕБЕ на крышу панели, а потом оплатите их с аккумуляторами утилизацию, а не втихаря на общую свалку.