Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Чи можна завернути всі авто-жд потоки з Польші на румунів, словаків і орбанів?

наш уряд дуже недопрацьовує
Наші уряди (так точніше)
Тобто всі
Якщо мова  про Дунай то за всіх і до Гройсмана Ізмаїл то зона кацапів
Не підкацапів як в УЗ а буквально кацапів
Лише війна переломила.
Але добіса за 30р було втрачено
Хоча на Дунаї щодня човник з синьожовтим і не один
І не два)
Просто тягають то шутер то брухт для місцевих потреб.
   
Наші уряди (так точніше)
Тобто всі
Якщо мова  про Дунай то за всіх і до Гройсмана Ізмаїл то зона кацапів
Не підкацапів як в УЗ а буквально кацапів
Лише війна переломила.
Але добіса за 30р було втрачено
Хоча на Дунаї щодня човник з синьожовтим і не один
І не два)
Просто тягають то шутер то брухт для місцевих потреб.
що думаєш про пароми по чорному морю ,чому не запускають якщо є коридор
   
Наводка кубракову)

Корнойбург верфт де будували річкові для ссср

Років 15 стоїть
Бо голандці корейці судобудування в АТ вбили

Мав бути житлокомплекс сігни  і уні сороса (той що орбан вигнав)
Але Бенкова Сігна пістов накрилася.
Бенко банкрут на 4.5ярди євро
Сорос теж сам не тягне.
Кампусу не буде

Став елеватор і розвозь
Відень 5км

В Корнойбурзі хочуть роботи
Місцеві дуже не хотіли житло і сороса
Питання що далі робити  зависло.
Зерно норм





   
пароми по чорному морю
Немає потреби морські пароми
Коли є Дунайський флот в України
Річковий
Хз що там в Ізмаїлі після ударів але річковий має перевагу і Дунай не Дніпро. Значно повноводніший
В районі Відня (і це верхня частина) 3тис кубів  сек
Дніпро коло Києва менше 1.4тис
..
Тим потрібно займатися
І не гіперлупщикам з пейнтпрезентаціями фантазій.
Потрібно
Їздити домовлятися
На урядовому рівні

Фурами простіше
Фурами воно ніби саме робиться)
Вірніше не саме а зрозуміло людьми мурахами але ж можна ніхуя не робити поки півень червоно-білий ряшівський в макітру не клюне. Та й навіть з півнем то юзається як піар. Піар в контра 

Можна чергового ворога з вчорашнього брата робити
Тим паче істерики то  норм забава яка заповнює паузи буття.
Сусідня гілка доказ
...
Офф панове
   
Ну це ж піздець твориться
Чи можна пустити весь транспорт через інші країни а поляків нахуй послати?

Можливо, шо вже не можна а треба...
   
До Румун можливо і оминаючи Молдову. Але ж там паром. Вистачить його чи ні? Та і прилітало по тій Орловці вже кілька разів. (( По Дунаю, у часи існування СДП дуже жваво "толкачі" бігали. Але чи  залишилися ті "толкачі"?
   
До Румун можливо і оминаючи Молдову. Але ж там паром. Вистачить його чи ні? Та і прилітало по тій Орловці вже кілька разів. (( По Дунаю, у часи існування СДП дуже жваво "толкачі" бігали. Але чи  залишилися ті "толкачі"?

Може, додадуть ППО для захисту портів?
   
Не знаю як другий транспорт, не моя сфера, але якби ужгородський перехід працюва би як Чоп, то вантажний автотранспорт міг би обійтись без поляків...
На межі, але думаю що змогли би...
Економіку вирівнює те що можно з повними баками виходити, а не 600 як у поляків...
   
Щоб там про мадьяр не казали, але органіщували вони на кордоні все чітко...
Поліція і митники...
Ніякого хаосу і безладу...
Завертають перед кордоном на паралельну дорогу і поліція цілодобово виводить партіями на перехід...
Якщо хтось конкретно заснув, то дуже гучно будять...
Забили на дотримання режиму відпочинку, ставлять штамп і вперед...
Поляки на таке ніколи би не спромоглись...
   
НМД,

Замість покладатися на добрих сусідів, краще вже ГУР та СБУ таки добити кацапофлот на Чорному Морі.

Дешевше вийде.

90% експорту до війни йшло морем. І так має бути.

Тому доцільно експортерам вкладатися в розвиток та виробництво українських надводних та підводних морських дронів та протикорабельних ракет.

Найбільш доцільний економічно варіант і найбезпечніший для економіки.
   
УДП пропонує альтернативу автомобільним перевезенням через кордон
ЧЕТВЕР, 22 ЛЮТОГО 2024, 12:33 - АНАСТАСІЯ ДЯЧКІНА
0


Українське Дунайське пароплавство запропонувало перенаправити вантажі, які перевозились у країни Євросоюзу вантажівками, на річковий транспорт.

Про це повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України.

Зазначається, що у зв’язку з блокуванням західного кордону Українське Дунайське пароплавство (УДП) розробило три лінії для баржевих караванів.

Україна - Галац. Найбільш швидкий маршрут для перекидання вантажу через західний кордон до країн ЄС. З огляду на велику відстань річковий караван може здійснювати 5-7 рейсів до Галацу на місяць. Тож, термін доставки контейнерів становить лише кілька днів.

Україна - Регенсбург. Маршрут дозволяє доставити вантаж у Німеччину, в найближчу точку до основного ринку споживання українського експорту. Або в будь-який порт на Середньому та Верхньому Дунаї. Але тривалість рейсу довше ніж у випадку доставки в Галац.

Україна - Констанца. Доставка вантажу в один з найбільших європейських морських портів, з можливістю подальшого експорту в будь-яку точку світу.


 
У Мінінфраструктури наголосили, що річкові перевезення лише флотом УДП є альтернативою 2-5 тисячам вантажівок.


Нагадаємо:

Уряд Польщі звернувся до виконавчої влади ЄС з проханням допомогти розв'язати питання поставок українського зерна. Пропонують запровадити регіональні квоти на деякі українські товари.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія