Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.
От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.

 8-:

Що за маячню ти несеш?  :facepalm1:
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво. :shuffle:
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

8-:

Що за маячню ти несеш?  :facepalm1:
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво. :shuffle:
ставлять circuit breaker на 20А.
   
8-:

Що за маячню ти несеш?  :facepalm1:
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво. :shuffle:
Ставлять тобі в електрощиток автомат/запобіжник на 20 ампер, ти що зовсім дупля не відбиваєш?  ;o
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.

Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.

Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.
   
Ставлять тобі в електрощиток автомат/запобіжник на 20 ампер, ти що зовсім дупля не відбиваєш?  ;o

Ага, а сама панель є на 100амп підводки, або на 200амп.

Що ти намагаєшся довести? Що алєні не зможуть заряжати кацапським газом свої електросамокати?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.

Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.
те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі гроші
   
Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.

Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.
Ніхто в дешеву халабуду 40 ампер заводити не буде, бо це зайві гроші, та і споживання там такого не передбачається. що-що а гроші в америці рахувати вміють.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

ставлять circuit breaker на 20А.

Це не буде відповідати кодам. 20А автомат - це на розетки на одну кімнату, а не на будинок.

Я ось подивився на свій щиток.
В будинок входить 2 фази, на кожній стоїть автомат на 100А, тобто максимум на мій будинок можна подати 200А.
20А автомати стоять на розетки на кожну (!) кімнату, і окремі 15А автомати на лампи на кожну кімнату, плюс окремий 30А автомат на кондиціонер.

І це будинок де все - опалення, підігрів води, сушарка для одягу - працює на газу.   
Там де електричні плити і електричне опалення, там може бути інша конфігурація.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі гроші

Важко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.

Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Важко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.

Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.

Звичайно що електричним компаніям вигідно, щоб люди використовували електромобілі, бо чим більше електромобілів, тим більше електрики вони продадуть і тим більше грошей зароблять.
Плюс заряджають автомобілі в більшості увечері та вночі (бо вдень їздять на них), коли попит на електрику найнижчий, а от з кондиціонерами інша проблема в тому, що вони жеруть електрику серед дня, коли всі на роботі, і кондиціонери працюють відразу у всіх на повну потужність, плюс промисловість і т.д.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Ось фото мого електричного щитка на хаті. Для того хто розбирається в електриці, це може бути цікаво.

   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Ось фото мого електричного щитка на хаті. Для того хто розбирається в електриці, це може бути цікаво.

Показати зображення...

 (tu)
Ось на твоєму фото видно також, що у тебе стоїть 200А автомат на весь будинок (в самому низу), а не 20А, як аналітик брехав.

Останнє редагування: 3 серпня 2021 19:15:11 від Tatus
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Це не буде відповідати кодам. 20А автомат - це на розетки на одну кімнату, а не на будинок.

Я ось подивився на свій щиток.
В будинок входить 2 фази, на кожній стоїть автомат на 100А, тобто максимум на мій будинок можна подати 200А.
20А автомати стоять на розетки на кожну (!) кімнату, і окремі 15А автомати на лампи на кожну кімнату, плюс окремий 30А автомат на кондиціонер.

І це будинок де все - опалення, підігрів води, сушарка для одягу - працює на газу.  
Там де електричні плити і електричне опалення, там може бути інша конфігурація.
200 ампер при 120в. 24 кВт макс. а от 15а на освітлення в кожну кімнату- це треш.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

200 ампер при 120в. 24 кВт макс.

Аналітик тут розповідав про 20А на весь будинок.

а от 15а на освітлення в кожну кімнату- це треш.
Що значить треш?
Автомати стоять, щоб захистити мережу від загоряння від перевантаження.
І вони стоять в залежності від діаметру проводу.

Останнє редагування: 3 серпня 2021 21:08:37 від Tatus
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Важко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.

Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.
от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають  одночасно кондюки або опалення.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Аналітик тут розповідав про 20А на весь будинок.
в мене 16. і це набагато більше, ніж 6.3 при совєтах
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Он Добре вище показав свій щиток на будинок, це досить стандартний щиток - 200А на весь будинок (зазвичай 2 фази по 100А кожна).
Це все записано в кодах.

Автомати ставлять для захисту від перегрузки
Наприклад дроти призначені для освітлення повинні бути AWG gauge 14 - це мідний дріт діаметром 1.63 мм, він здатний нести максимальний струм в 32А, то автомат ставлять на половину цього навантаження -15А.
Для розеток треба щоб був AWG gauge 12 - це мідний дріт діаметром 2.05 мм, максимальний струм - 41А, і відповідно автомат на 20А.
Тобто автомат ставиться на половину максимального струму для даного дроту.

А встановити дроти меншого діаметру не можна, бо це не буде відповідати коду і такий будинок не пройде інспекцію.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

в мене 16. і це набагато більше, ніж 6.3 при совєтах

От бачиш, а аналітик тут розповідає про неготовність американських електричних мереж до появи електромобілів.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають  одночасно кондюки або опалення.

Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджаються вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, споживання майже на нулях, і електрика майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража майже напроти щитка зо ззовні. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.




Останнє редагування: 3 серпня 2021 21:27:14 від Dobre
   
От бачиш, а аналітик тут розповідає про неготовність американських електричних мереж до появи електромобілів.
не все так гладко... а в нас взагалі жопа. ні. ЖОПА!!!
   
Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджають я вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, коли і споживання майже на нулях, і електрика на майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.

Показати зображення...
:laugh: видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв? ;)
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

:laugh: видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв? ;)

Я ціни не встановлюю. Я чув що ціни можуть бути і 150 долларів, але мені потрібно було швидко та якісно від компанії з ліцензією. Я думаю що він витратив на мене десь 2.5 години включаючи його дорогу.

Інспекція міста в цьому випадку непотрібна.
   
Які ціних є такі є. Я чув що ціни можуть бути і 150 долларів, але мені потрібно було швидко та якісно від компанії з репутацією. Я думаю що він витратив на мене десь 2.5 години включаючи його дорогу.

Інспекція міста в цьому випадку непотрібна.
просто мені до болю цікаво, де той сертифікований лєтрик пролюбив два гвинти  B-)
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

:laugh: видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв? ;)

Робота електрика оцінюється десь від $100 за годину. У конторах з високою репутацією і т.д. і т.п. можуть брати і $300 за годину. Матеріали окремо.
Електрики, сантехніки, спеціалісти по кондиціонерах, автомеханіки заробляють непогано в штатах, правда крутитись треба добре.
 
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

просто мені до болю цікаво, де той сертифікований лєтрик пролюбив два гвинти  B-)

Я навіть не помітив :) в мене та розетка за шкафою з моїм спортивним обладнанням. Зарядка від Тесли туди вставилась один раз і більше не виймалась.
   
Робота електрика оцінюється десь від $100 за годину. У конторах з високою репутацією і т.д. і т.п. можуть брати і $300 за годину. Матеріали окремо.
Електрики, сантехніки, спеціалісти по кондиціонерах, автомеханіки заробляють непогано в штатах, правда крутитись треба добре.
ти не зрозумів, що я хотів сказати- де ще 2 гвинти для кріплення такої масивної розетки?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

ти не зрозумів, що я хотів сказати- де ще 2 гвинти для кріплення такої масивної розетки?

А що там масивного? То просто декоративна кришка на коробку, вона нічого не тримає. Сама коробка стоїть в стіні і прибита до стояка в стіні, а розетка прикручена до коробки.
Якшо там стоїть якась отака коробка, то там в принципі всього два гвинта з нею йде.


Останнє редагування: 3 серпня 2021 21:49:42 від Tatus
   
А що там масивного? То просто декоративна кришка на коробку, вона нічого не тримає. Сама коробка стоїть в стіні і прибита до стояка в стіні, а розетка прикручена до коробки.
по-перше, некрасиво. по-друге, великі щілини, можна чимось зачепити..... навіть покалічитись. плавали, знаємо...
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

по-перше, некрасиво. по-друге, великі щілини, можна чимось зачепити..... навіть покалічитись. плавали, знаємо...

Воно дійсно виглядає трохи брутально-індустріально, але як Татus зауважив, це декоративна панель і я не впевнений що там в коробці є крепіж під всі чотири шурупи, а не тільки два. Буде час та натхнення, то відкручу та подивлюсь. В мене цих гвинтів та шурупів на всі випадки життя якщо потрібно.
   
Воно дійсно виглядає трохи брутально-індустріально, але як Татus зауважив, це декоративна панель і я не впевнений що там в коробці є крепіж під всі чотири шурупи, а не тільки два. Буде час та натхнення, то відкручу та подивлюсь. В мене цих гвинтів та шурупів на всі випадки життя якщо потрібно.
мені також цікаво, чи там  кріплення лише під два гвинти. у цій фотці- вся гамерика- космічні технології по сусідству з антикварними рішеннями часів дядька тома.
п.с. якщо там така коробка, як татусь виклав - то таки два гвинти, але це-  :facepalm1:

Останнє редагування: 3 серпня 2021 22:15:19 від magistr
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

мені також цікаво, чи там  кріплення лише під два гвинти. у цій фотці- вся гамерика- космічні технології по сусідству з антикварними рішеннями часів дядька тома.
п.с. якщо там така коробка, як татусь виклав - то таки два гвинти, але це-  :facepalm1:

Давай нагадаю предмет розмови - кожна хата там де я живу вже готова для швидкої зарядки електромобіля з мінімальними модифікаціям на 20 хвилин. Розетка з кришкою на 2 гвинта чи на 4 гвинта не має відношення до працездатності чи безпеки пристрою, та є тільки предметом задорновських «ну оні і тупиє».
   
Давай нагадаю предмет розмови - кожна хата там де я живу вже готова для швидкої зарядки електромобіля з мінімальними модифікаціям на 20 хвилин. Розетка з кришкою на 2 гвинта чи на 4 гвинта не має відношення до працездатності чи безпеки пристрою, та є тільки предметом задорновських «ну оні і тупиє».
до працездатності- так. але щодо безпеки- дозволь не погодитись.
та менше з тим.тоісь, від лінії до хати- все ок. питання щодо самої  лінії та генерованих потужностей залишається відкритим, як і зарядка 2-х чи 3-х авто одночасно.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

але щодо безпеки- дозволь не погодитись.

Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:



Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
   
Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:

Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
ось це і ключовим моментом у нашій справі. якшо офіс-дім, дім-офіс, то так. все інше-непрогнозоване. так шо сюрпрайзи не лише можуть, але й будуть
   
Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:

Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

ось це і ключовим моментом у нашій справі. якшо офіс-дім, дім-офіс, то так. все інше-непрогнозоване. так шо сюрпрайзи не лише можуть, але й будуть

Звичайно будуть. Вони завжди були, кожні декілька років десь трапляється аномальна погода і десь йдуть веєрні відключення. На щастя це трапляється раз на 10-20 років. За багато років життя в США це ще ніразу не трапилось, але це тільки питання часу. Ніхто не будує електромережу в розрахунку на всі екстримальні випадки, інакше вона буде золотою.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.

Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Якщо там стоїть запобігач на 15 чи 20 А, значить вони краще знають бо несуть за це відповідальність реально на мілліарди долларів. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.

Останнє редагування: 3 серпня 2021 23:14:04 від Dobre
   
Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.
А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.
   
От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.
не згорить, не журись
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія